Χρήση πολυμέτρου για εντοπισμό ηλεκτρικής βλάβης.

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
12.7ν ειναι μια πληρως φορτισμενη μπαταρια κλειστου τυπου AGM σε ηρεμια, αρα μια χαρα, αρκει τα 12.7 που μετραει αυτο το βολτόμετρο να ειναι οντως 12.7. Αν εχει φρεσκια μπαταρια μεσα τοτε μάλλον είναι σωστα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
12.7ν ειναι μια πληρως φορτισμενη μπαταρια κλειστου τυπου AGM σε ηρεμια, αρα μια χαρα, αρκει τα 12.7 που μετραει αυτο το βολτόμετρο να ειναι οντως 12.7. Αν εχει φρεσκια μπαταρια μεσα τοτε μάλλον είναι σωστα.
Τριών ετών με κρύο...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το θεμα με τις παλιές μπαταρίες ,δεν είναι μονον η τάση σε ηρεμία + τα στιγμιαία Α που μπορούν να προσφέρουν ,αλλά η διάρκεια παροχής συγκεκριμένων Α + συγκεκριμένης τάσης ,υπό φορτίο.
Η "Αποθήκη" της μπαταρίας δηλαδή.

Μια παλιά μπαταρία ,λόγω θειϊκωσης των στοιχείων ,υστερεί σε "Αποθήκη"

Υπαρχει ειδικό εργαλείο μέτρησης "βύθισης" ,το οποίο έχουν συνήθως μπαταριάδες κ κάποιοι σοβαροί ηλεκ/γοι ,με το οποίο μετρας την δύναμη της μπαταρίας υπό φορτίο έργου ,ισοδύναμο με 5-10 ταυτοχρονες μιζιές.
Εκεί φαίνεται αν η μπαταρία έχει κλ@σει ,κ θέλει αλλαγή.

Ενας πρόχειρος τρόπος να την μετρήσεις ,με τα πενιχρά μεσα που διαθέτεις ,είναι ο εξής:

Τράβα τη μπουζό-πιπα (εύκολο στο ΧΤΖ) ώστε να μην παίρνει μπρος ο κινητήρας
Βγάλε τη σέλα.
Βάλε το πολύμετρο στην ένδειξη 20 V συνεχές
Ακούμπα κ Κράτα τους ακροδεκτες του πολύμετρου σταθερά στους πόλους της μπαταρίας (αν μπορείς με ένα χέρι ,αλλιώς βρές παρέα γι 3ο χερι)
Και πάτα σταθερά κ συνεχόμενα μίζα ,για τουλάχιστον 5-6 δευτερόλεπτα ελέγχοντας συνεχώς την ένδειξη του πολυμετρου.

ΑΝ (κατα τη διάρκεια του παρατεταμένου μιζαρίσματος) πέσει κάτω από 9 V ,τότε δρομολόγησε αγορά νέας μπαταρίας.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Το θεμα με τις παλιές μπαταρίες ,δεν είναι μονον η τάση σε ηρεμία + τα στιγμιαία Α που μπορούν να προσφέρουν ,αλλά η διάρκεια παροχής συγκεκριμένων Α + συγκεκριμένης τάσης ,υπό φορτίο.
Η "Αποθήκη" της μπαταρίας δηλαδή.

Μια παλιά μπαταρία ,λόγω θειϊκωσης των στοιχείων ,υστερεί σε "Αποθήκη"

Υπαρχει ειδικό εργαλείο μέτρησης "βύθισης" ,το οποίο έχουν συνήθως μπαταριάδες κ κάποιοι σοβαροί ηλεκ/γοι ,με το οποίο μετρας την δύναμη της μπαταρίας υπό φορτίο έργου ,ισοδύναμο με 5-10 ταυτοχρονες μιζιές.
Εκεί φαίνεται αν η μπαταρία έχει κλ@σει ,κ θέλει αλλαγή.

Ενας πρόχειρος τρόπος να την μετρήσεις ,με τα πενιχρά μεσα που διαθέτεις ,είναι ο εξής:
Τράβα τη μπουζό-πιπα (εύκολο στο ΧΤΖ) ώστε να μην παίρνει μπρος ο κινητήρας
Βγάλε τη σέλα.
Βάλε το πολύμετρο στην ένδειξη 20 V συνεχές
Ακούμπα κ Κράτα τους ακροδεκτες του πολύμετρου σταθερά στους πόλους της μπαταρίας (αν μπορείς με ένα χέρι ,αλλιώς βρές παρέα γι 3ο χερι)
Και πάτα σταθερά κ συνεχόμενα μίζα ,για τουλάχιστον 5-6 δευτερόλεπτα ελέγχοντας συνεχώς την ένδειξη του πολυμετρου.

ΑΝ (κατα τη διάρκεια του παρατεταμένου μιζαρίσματος) πέσει κάτω από 9 V ,τότε δρομολόγησε αγορά νέας μπαταρίας.η
Ωραίος!!
Χρήσιμο κ αυτό.
Μπαταρία είναι δεδομένο πως θα αγορασω.
Απλά ήθελα να αποκλείσω το ενδεχόμενο να έχει διαροη η μηχανη,γιατί το έπαθε αποτομα σχετικά και εμεινα.
(Χωρίς να την έχω περιποιηθεί καθόλου βέβαια)
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ωραίος!!
Χρήσιμο κ αυτό.
Μπαταρία είναι δεδομένο πως θα αγορασω.
Απλά ήθελα να αποκλείσω το ενδεχόμενο να έχει διαροη η μηχανη,γιατί το έπαθε αποτομα σχετικά και εμεινα.
(Χωρίς να την έχω περιποιηθεί καθόλου βέβαια)
Αυτό ακριβώς συμβαίνει με τα πρώτα κρύα ,οταν μια μπαταρία είναι σχετικά παλιά ,κ με μηδενική συντήρηση.
 
Top Bottom