amyroukai
Big Membered Wunderkind
Αυτό με την αντίσταση πάντως σαν διαγνωστικό τιπ είναι ωραίο. Όχι απλά να ξέρεις ότι εκεί είναι το πρόβλημα αλλά να έχεις και μιά ιδέα σε πιθανή αιτία. Θένκγου!
Μια φωτο το πολυμετρο για αρχή.Γιά να μην ανοίγω νέο θέμα.
Έκλασε η μπαταρία μου ενώ είχα να κινήσω τη μηχανή κάνα εικοσαημερο και συνέπεσε η ακινησία με τότε με τα πολλά κρύα.
Δλδ δεν έδινε καθόλου μιζαρισμα,μόνο ακουγόταν το ρελέ.
Η μπαταρία είναι μια gs 3 ετών.
Έχω συντηρητή έναν optimate 3.
Τον οποίον δεν τον είχα βάλει ως τώρα.
Αλλά πλέον τη δείχνει φουλ φορτισμένη και εκκινεί τη μηχανη κανονικα
Κανονικά θα πήγαινα απλά για καινούρια μπαταρία και θα έληγε η ιστορία.
Απλά επειδή μου κάνει κάτι περίεργα ο συντηρητής με τις ενδείξεις του και τις λίγο μπερδεμένες στα αγγλικά οδηγίες του,με έβαλε σε σκέψεις μήπως έχει κανένα θέμα η μηχανη.
Κάποια διαροη πχ.
Είναι εύκολο να το ελέγξω με πολύμετρο;
Έχω τις πολύ βασικές ελάχιστες γνωσεις πάνω στα ηλεκτρολογικά της μηχανής.
Μπορεί να με κατατοπίσει κάποιος στο τι να κάνω και τι να μετρήσω,να μου φύγει κ αυτό το άγχος;
Ο ανορθωτης σου λειτουργει κανονικα,μηπως εχει θεμα και δεν την ειχε φορτισει κανονικα την τελευταια φορα που το εβαλες μπροστα?Γιά να μην ανοίγω νέο θέμα.
Έκλασε η μπαταρία μου ενώ είχα να κινήσω τη μηχανή κάνα εικοσαημερο και συνέπεσε η ακινησία με τότε με τα πολλά κρύα.
Δλδ δεν έδινε καθόλου μιζαρισμα,μόνο ακουγόταν το ρελέ.
Η μπαταρία είναι μια gs 3 ετών.
Έχω συντηρητή έναν optimate 3.
Τον οποίον δεν τον είχα βάλει ως τώρα.
Αλλά πλέον τη δείχνει φουλ φορτισμένη και εκκινεί τη μηχανη κανονικα
Κανονικά θα πήγαινα απλά για καινούρια μπαταρία και θα έληγε η ιστορία.
Απλά επειδή μου κάνει κάτι περίεργα ο συντηρητής με τις ενδείξεις του και τις λίγο μπερδεμένες στα αγγλικά οδηγίες του,με έβαλε σε σκέψεις μήπως έχει κανένα θέμα η μηχανη.
Κάποια διαροη πχ.
Είναι εύκολο να το ελέγξω με πολύμετρο;
Έχω τις πολύ βασικές ελάχιστες γνωσεις πάνω στα ηλεκτρολογικά της μηχανής.
Μπορεί να με κατατοπίσει κάποιος στο τι να κάνω και τι να μετρήσω,να μου φύγει κ αυτό το άγχος;
Ναι κανονικά.αλλα δεν ξέρω μέχρι πότε.Εγω δεν εχω καταλαβει, η μπαταρια τωρα ειναι οκ? Το μηχανακι παιρνει μπρος?
Παντα μετα τον συντηρητη η μπαταρια πεφτει. Ο οπτιμειτ 3 εχει αρκετα μπλιμπλικα πανω του για να σου δειξει την κατασταση της μπαταριας σου. Εσενα τι ενδειξεις σου εδειχνε, αυτη με το θαυμαστικο ή/και την αλλη με τον σταυρο?Ναι κανονικά.αλλα δεν ξέρω μέχρι πότε.
Χθες την έβγαλα από το συντηρητή,στην αρχή έδειξε να πέφτει σιγά σιγά αλλά τώρα έχει σταθεροποιηθεί.
Θα παραθέσω και τις τιμές όταν τελειωσω
Την μπαταρία μέτρα τη εκτός κυκλώματος όχι συνδεδεμένη στο μηχανακι. Το μηχανάκι πάντα καταναλώνει λίγο ρεύμα ακόμα και με το διακόπτη κλειστό. Αλλα επειδη δεν ξέρεις το stanby current απο immobilizer , ecu κλπ δεν θα ξέρεις τι μετρας.Έχω ξεκινήσει και μετράω από χθες κατά διαστήματα και το σημειώνω.
Τη μετράω τώρα με σβηστή τη μηχανή αλλά συνδεδεμένη στο κύκλωμα.
Το απόγευμα θα την αποσύνδεσω και θα κάνω το ίδιο να δω τι γίνεται και αν είναι όντως κλασμενη η μπαταρία.
Συναγερμό δεν έχω.
Φορτίζει κανονικά που τη μετρήσαμε με τη μηχανή σε λειτουργία.
Και ο συντηρητής δουλεύει κανονικά γιατί την έιχε φορτίσει πλήρως τη μπαταρια
Δεν βλεπεις ουτε τα βασικα με αυτό γιατί δεν ξερεις αν μετραει σωστα.καλα ας μαθω τα πολυ πολυ βασικα με αυτο και βλεπουμε για αργοτερα.
Σεταρε το πολυμετρο σου οπως στην παρακατω φωτο.τη διαροη δν προκειται να τη μετρουσα ποτε των ποτων ετσι οπως λεει ο @k0k0s
ειπαμε...
Ο σφιγκτήρας/ακροδεκτης που πιανει στον αρνητικό πόλο της μπαταριας.Ποιος είναι ο αρνητικός πόλος της πλεξούδας;