το mitas E-09 [...] ξεζαντάρεται;
Eχω κάνει Μεγαλόπολη - Κόρινθο από εθνική με 80 χιλιόμετρα με σκασμενο λάστιχο και δεν ξεζανταρε ποτέ του , ο μόνος λόγος που σταμάτησα είναι γιατί άρχισαν να φεύγουν κομμάτια και έκανε σαν να με φρενάρει... (Μιλάω για λάστιχο όχι tubless)Το ANAKEE wild το χει προσπαθήσει κανείς;
Ισχύει οτι δεν;
Τώρα που λες δεν το ξεζανταρες κι εσύ λέω πάλι καλά είχα πειστεί πως ειμασταν άχρηστοι.Eχω κάνει Μεγαλόπολη - Κόρινθο από εθνική με 80 χιλιόμετρα με σκασμενο λάστιχο και δεν ξεζανταρε ποτέ του , ο μόνος λόγος που σταμάτησα είναι γιατί άρχισαν να φεύγουν κομμάτια και έκανε σαν να με φρενάρει... (Μιλάω για λάστιχο όχι tubless)
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε μπροστά ζάντα 21" βγήκε σχετικά εύκολα τρεις φορές εξαιτίας φουιτ την πρώτη φορά, κόψιμο σαμπρέλας την δεύτερη και βαλβίδας την τρίτη...Το ANAKEE wild το χει προσπαθήσει κανείς;
Ισχύει οτι δεν;
3 φουιτ σε 1 βόλτα??? Καλά πήγε αυτό!Σε μπροστά ζάντα 21" βγήκε σχετικά εύκολα τρεις φορές εξαιτίας φουιτ την πρώτη φορά, κόψιμο σαμπρέλας την δεύτερη και βαλβίδας την τρίτη...
Τελικά βάλαμε δεματικά αλλά δεν πήγαμε μακριά λόγω της θερμοκρασίας που ανέπτυξε στην άσφαλτο είχε την τάση να ξεζανταρει μόνο του...
Αλλά δεν είχαμε άλλη σαμπρέλα...
Δεν κατάλαβες καλά...3 φουιτ σε 1 βόλτα??? Καλά πήγε αυτό!
Δηλαδή αν είχες βάλει κόντρα στη ζάντα, θα είχες μόνο την πρώτη αλλαγή σαμπρέλας και θα συνέχιζες στη βόλτα σου.Σε μπροστά ζάντα 21" βγήκε σχετικά εύκολα τρεις φορές εξαιτίας φουιτ την πρώτη φορά, κόψιμο σαμπρέλας την δεύτερη και βαλβίδας την τρίτη...
Τελικά βάλαμε δεματικά αλλά δεν πήγαμε μακριά λόγω της θερμοκρασίας που ανέπτυξε στην άσφαλτο είχε την τάση να ξεζανταρει μόνο του...
Αλλά δεν είχαμε άλλη σαμπρέλα...
Ήταν σε βαρύ μηχανάκι (KLE 500) οπότε δεν νομίζω να έμπαινε στη συγκεκριμένη ζάντα..Δηλαδή αν είχες βάλει κόντρα στη ζάντα, θα είχες μόνο την πρώτη αλλαγή σαμπρέλας και θα συνέχιζες στη βόλτα σου.
Αυτό απαιτεί ξεματιασμα οδηγού και μηχανήςΔεν κατάλαβες καλά...
3 φουιτ το ένα μετά το άλλο...
Την ίδια στιγμή...
Ευτυχώς που δεν προλαβαίναμε να βάζουμε τον τροχό στη θέση του και γλυτώσαμε λίγο κόπο...
Θα έπαιρνα τηλέφωνο την κυρα Λένη αλλά δεν είχε πάρει ακόμη ειδίκευση στα γιαπωνέζικα...Αυτό απαιτεί ξεματιασμα οδηγού και μηχανής
Κάτι δεν πήγε καλά στην όλη διαδικασία μάλλον!!!!Σε μπροστά ζάντα 21" βγήκε σχετικά εύκολα τρεις φορές εξαιτίας φουιτ την πρώτη φορά, κόψιμο σαμπρέλας την δεύτερη και βαλβίδας την τρίτη...
Τελικά βάλαμε δεματικά αλλά δεν πήγαμε μακριά λόγω της θερμοκρασίας που ανέπτυξε στην άσφαλτο είχε την τάση να ξεζανταρει μόνο του...
Αλλά δεν είχαμε άλλη σαμπρέλα...