Χωμάτινο μάθημα level 1 Νοεμβρίου

IMG_20211113_154145.jpg


IMG_20211113_154054.jpg
 
IMG_20211113_153926.jpg


IMG_20211113_153810.jpg
 
Μαχη
 
IMG_20211113_154614.jpg


IMG_20211113_154446.jpg
 
IMG_20211113_154333.jpg


IMG_20211113_154247.jpg
 
IMG_20211113_154944.jpg


IMG_20211113_154844.jpg
 
IMG_20211113_154802.jpg


IMG_20211113_154702.jpg
 
IMG_20211113_155700.jpg


IMG_20211113_155326.jpg
 
IMG_20211113_155157.jpg


IMG_20211113_155126.jpg
 
IMG_20211113_155727.jpg


IMG_20211113_155625.jpg
 
Μπραβο σε ολους
Μεγαλο σχολειο τα πρωτα βηματα και πατηματα.
 
Μπράβο παίδες :friendship:
 
Σουυυυπερ ήταν. Ευχαριστούμε .
 
Τέλεια!! Ο δάσκαλος μας, εξαιρετικός!!! Ευχαριστούμε.
 
Σήμερα στο σημείο που συναντηθήκαμε για τη βόλτα με τον Λευτέρη πέτυχα και το μάθημα για λίγο, σαν πιτσιρίκια που σκαγαμε μύτη από το παράθυρο στη διπλανή τάξη
Χαρηκα που σας είδα, Μπράβο σε όλους για τέτοιες πρωτοβουλίες!!!
Μερικές φωτο και από εμένα με την ευκαιρία!
5a01bed85347cd42728a44c5309b9888.jpg
c0dcdbbcfbd1930b92bba72fd74daf9d.jpg
fc050248faa277db88754920143eb8b2.jpg
70bb954452d22269ded95081dbaebe28.jpg
6ca3f1ba07068402bf2b79acfe7ce02f.jpg
02fc73ab314c7322f3ea8fcd9c25e87c.jpg
128eb159aaeeeaf8d8d11bc45db741eb.jpg
7a813569ac90cae58733571aaa547033.jpg
674df2eb80e84a7d1cdd367089e94fa2.jpg
94ac329716ee970cf382c9f1af8c6ae5.jpg
c2fa74326159f9199310a547b258f072.jpg
9101a365af0cbaca80a8ca11ceb14cd6.jpg


Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Δε φαντάζεσαι …
Μαραθώνιος …
Μας ξεζούμισε ο Μητσος … Ακούραστος
17:30 βγήκαμε άσφαλτο . Μπουσουλώντας :mooning:
 
Δε φαντάζεσαι …
Μαραθώνιος …
Μας ξεζούμισε ο Μητσος … Ακούραστος
17:30 βγήκαμε άσφαλτο . Μπουσουλώντας :mooning:
Πόσα άτομα μαζευτήκατε?
 
Και ένα βιντεακι "καλλιτεχνικό"
 
Back
Top Bottom