Χωμάτινο μάθημα level 1, με τον Δημήτρη Χελιωτη

Έχω μόνο μικρό! Δυστυχώς
 
Εγώ θα πήγαινα για μάθημα με το gs... Καλύτερο σχολειο
Το μικρό πάει μόνο του.

Και το μπεμπε, παει μονο του :ha....... Το λεει στο αλλο θρεντ αλλωστε :p

 
Εγώ με το transalp. Δεν έχω και άλλο.
 
εγω με το μεγάλο έλεγα
 
Τα μαθήματα αυτά γίνονται για να μαθαίνεις πως θα κινείσαι στο χώμα με μεγαλα ον οφ
Υπάρχουν και μαθήματα enduro για μικρα
Αν έχετε μεγάλο μηχανάκι μην χάσετε την ευκαιρία να μάθετε πάνω σε αυτό
 
Το μεγάλο γίνετε ....μικρό
Το μικρό δεν .....
 
Έχω δηλώσει για το β γκρουπ.. Επειδή βλέπω κενές θέσεις,αν δεν υπάρχει πρόβλημα,και τελικά υπάρξουν θέσεις..θα με ενδιέφερε .Αν συμπληρωθούν..πάμε Νοέμβρη
 
Τα μαθήματα αυτά γίνονται για να μαθαίνεις πως θα κινείσαι στο χώμα με μεγαλα ον οφ
Υπάρχουν και μαθήματα enduro για μικρα
Αν έχετε μεγάλο μηχανάκι μην χάσετε την ευκαιρία να μάθετε πάνω σε αυτό

Με το CRF θα ειναι σα να κλεβω δηλαδη..

Απο την αλλη ειμαι και ασχετος οποτε θα μαθω πραγματα εστω και με το μικρο. Μελλοντικα ισως χρειαστουνε οσα μαθω, οταν αποφασισω να κανω τον Τιγρη...χωματινο!:laugh:
 
Με 690 μπαίνω? Καλησπέρα
 
Κάτσε να δω το πρόγραμμα αν μπορώ.Για αυτό το ΣΚ είναι?
 
Παίδες.... Αποφασίστε μέχρι την Πέμπτη πρέπει να του πουμε
Μην χάνεται τέτοιες ευκαιρίες
 
Εγώ είμαι ΟΚ για το Σ/Κ
Ευχαριστώ για την πρωτοβουλία και το χαμηλό κόστος
 
Μη χάσετε την ευκαιρία αδέρφια,ειστε τυχεροί που έχετε μια ανάσα διπλα σας τετοια σχολεία
 
Καλημέρα σε όλους!

Θα ήθελα να δηλώσω ενδιαφέρον κι εγώ γι αυτό το ΣΚ αν φυσικά υπαρχουν κενές θέσεις.

Να σημειώσω πως έχω κορντούρες και touring μπότες. Αν δεν υπάρχει πρόβλημα είμαι μέσα.
 
NikolasA
Turtle
dkom
jimmatas
orla13
amyroukai
Koutalianos
Giwrgos
sot econ
Arafat
Doc.DD


Και τις 2 μερες οι ώρες ειναι
10 το πρωί με 5 το απογευμα

Το μάθημα θα περιλαμβανει:
Θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα όπως control οδήγηση ανηφόρες-κατηφόρες, πέρασμα από διάφορα σημεία όπως νερό λακκούβες πετρωδη κομμάτια κλπ και την Κυριακή θα κλείσουμε με μια πανέμορφη βολτα στα μοναδικά πράσινα πια κομμάτια της Πάρνηθας
Σημείο συνάντησης και για τις 2 μέρες BP-ΓΡΗΓΟΡΗΣ στη γέφυρα της Βαρυμπόμπης (ΣΕΑ στην κάθοδο για Αθηνα




Για το ερχόμενο Σκ, αυτές είναι οι μέχρι τώρα συμμετοχές
Τα γράφω καλά?
 
Τελευταία επεξεργασία:
Θα δώσω την λίστα στον Δημήτρη, για να το φιξαρουμε
Θα βάλω και εδω το τηλέφωνο του, για τυχόν προβλήματα κλπ
 
Back
Top Bottom