Εγώ θα πήγαινα για μάθημα με το gs... Καλύτερο σχολειο
Το μικρό πάει μόνο του.
....... Το λεει στο αλλο θρεντ αλλωστε Τα μαθήματα αυτά γίνονται για να μαθαίνεις πως θα κινείσαι στο χώμα με μεγαλα ον οφ
Υπάρχουν και μαθήματα enduro για μικρα
Αν έχετε μεγάλο μηχανάκι μην χάσετε την ευκαιρία να μάθετε πάνω σε αυτό
Φυσικά... Με όλα τα μηχανάκια μπαίνεις, ιδίως με το θεριοΜε 690 μπαίνω? Καλησπέρα