Χωμάτινο μαθημα Δεκεμβρίου

Tataros

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Yamaha TT 600s
Ανοίγω post μήπως μαζευτούμε να κανονίσουμε μάθημα με τον Χελιώτη αυτοί που δεν πρόλαβαν τα προηγούμενα και αυτοί που θέλουν να τα ξανακάνουν. Βάζω εμένα πρώτο που το περιμένω πως και πως
Tataros

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Για τυχόν επανάληψη του μαθήματος, δηλώνω συμμετοχή.
Bandit
 
Καλησπέρα, Χρόνια Πολλά.

Σε περίπτωση επαναληπτικού σεμιναρίου, δηλώνω παρόν.

Pantah
 
Μέσα και εγώ
 
Ανοίγω post μήπως μαζευτούμε να κανονίσουμε μάθημα με τον Χελιώτη αυτοί που δεν πρόλαβαν τα προηγούμενα και αυτοί που θέλουν να τα ξανακάνουν. Βάζω εμένα πρώτο που το περιμένω πως και πως
Tataros

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Tataros
Bandit
Pantah
DayDreamer


Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Last edited by a moderator:
Χλωμο να έχω αγοράσει κάτι +εξοπλισμό που λείπει αλλά παρακολουθώ..:woot:
 
Αν βγει βολική ημερομηνία γιατί ο Γενάρης μου βγήκε περιεργα, μέσα κ εγώ αφου προηγηθούν εννοείται όσοι δεν έχουν κάνει
 
Μέσα κ εγώ
 
Θα ήθελα και εγώ να συμμετέχω σε μάθημα αν κανονιστεί
 
Αν το κανονίσετε μέσα και εγώ
 
Αν υπάρχουν ακόμα θέσεις, θα με ενδιέφερε
 
Φλεβάρης έφτασε...

:ha:ha:ha

Υ.Γ.: Ακόμα είμαι σε καραντίνα και έχω τρελαθεί από την κλεισούρα... Συγχωρείστε με για το σπαμ :friendship:
 
Είχε φορτωμένο Γενάρη ο δάσκαλος... Επεσε και ο χιονιάς,μην ξεχνάμε.
Θα μας δώσει ημερομηνία σύντομα, εφόσον μαζευτήκατε.
 
Δέκα συμμετοχές, μήπως να ενοχλήσουν τον χελιωτη σιγά σιγά οι παλαιοί;; :yew:
 
Δέκα συμμετοχές, μήπως να ενοχλήσουν τον χελιωτη σιγά σιγά οι παλαιοί;; :yew:
εγώ λέω να του πούμε να μαζευτούμε όσοι έχουμε κάνει το μάθημα και θέλουμε να μας κάνει μια βόλτα - μάθημα με πιο τεχνικά κομμάτια και με μεγαλύτερη δυσκολία, αν και εφόσον είναι διαθέσιμος για κάτι τέτοιο.
 
Back
Top Bottom