Χωμάτινο μαθημα Δεκεμβρίου

Το χτεσινό Attica Χωμtour ήταν η πρώτη μου χωμάτινη βόλτα και βγήκαν στη φόρα πολλά βασικά πράγματα που θα πρέπει να μάθω πριν επαναλάβω αντίστοιχη βόλτα.

Βλέποντας και τα βιντεάκια από προηγούμενο μάθημα είδα μόνο χωμάτινη καθοδηγούμενη διαδρομή σε χωματόδρομους και μονοπάτια.

Οπότε θα ήθελα να ρωτήσω αν το μάθημα ενδείκνυται για κάποιον που ξεκινάει από το μηδέν ή θα ήταν καλό να έχουν μαθευτεί τα απολύτως βασικά σε ατομικό επίπεδο πριν γίνει η συμμετοχή στα 2ημερα μαθήματα.

Γίνεται εκμάθηση για στήσιμο τιμονιού και πενταλ για όρθια στάση οδήγησης? Γίνεται εκμάθηση και εξάσκηση για χειρισμό της μοτοσυκλέτας σε όρθια θέση?
Από το μηδέν ξεκινάς...
 
Κώστα, ο λόγος ακύρωσης έρχεται από την πλευρά του Χελιώτη ή είναι λόγο των συμμετοχών?
Έχεις μήπως κάποια εκτίμηση για πότε να υπολογίζουμε?
Εννοείται ευχαριστούμε για την πρωτοβουλία και τον χρόνο σου!
Ο λογος είναι ότι δεν μαζευτηκατε μέχρι το Σάββατο.
Τα ΣΚ του Δημήτρη είναι όλα επαγγελματικές υποχρεώσεις και πρέπει να προγραμματίζει μια βδομάδα πριν τις υποχρεώσεις του .

Στην επόμενη ημερομηνία μην αμελησετε να δηλώσετε εγκαίρως.
 
Ο λογος είναι ότι δεν μαζευτηκατε μέχρι το Σάββατο.
Τα ΣΚ του Δημήτρη είναι όλα επαγγελματικές υποχρεώσεις και πρέπει να προγραμματίζει μια βδομάδα πριν τις υποχρεώσεις του .

Στην επόμενη ημερομηνία μην αμελησετε να δηλώσετε εγκαίρως.
Λογικό και εξηγησιμο. Εγώ ωστόσο λόγο δικών μου επαγγελματικών υποχρεώσεων, θα δυσκολευτω πολύ για κάποιο άλλο σκ. Οπότε λέω από τώρα να μην βασίζετε τον προγραμματισμό στην δική μου συμμετοχή. Αν όταν θα δωθεί ημερομηνία και υπάρχει χώρος μπορώ θα δηλώσω.
 
Επόμενη διαθέσιμη ημερομηνία το Σ/Κ 17-18 Δεκεμβρίου.
 
Thank you Κωστα.
Ας πάμε άλλη μία μήπως μαζευτούμε για 17-18 Δεκέμβρη λοιπόν:

  1. xaotikos
  2. Φιλος μου aka Μήτσος
 
Τελευταία επεξεργασία:
Επόμενη διαθέσιμη ημερομηνία το Σ/Κ 17-18 Δεκεμβρίου.

Γνωρίζουμε κόστος και ώρες μαθήματος;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Εκτός απροόπτου μέσα κ για το επόμενο....

Μακάρι να μπορώ βέβαια....
 
Γνωρίζουμε κόστος και ώρες μαθήματος;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Εάν γίνει όπως πριν ένα χρόνο,είναι από τις 9 μέχρι τις 4 περίπου μαζί με διαλείμματα βέβαια,όσο για το κόστος πρέπει να είχαμε δώσει 30€ δεν θυμάμαι ακριβώς,είναι τα καλύτερα χρήματα που έχω δώσει ποτέ σε ότι αφορά γενικά την μοτοσυκλέτα,όσοι έχετε σκοπό να μπείτε χώμα βουρ!!
 
  1. xaotikos
  2. Φιλος μου aka Μήτσος
  3. 2wheeler
 
  1. xaotikos
  2. Φιλος μου aka Μήτσος
  3. 2wheeler
  4. nickaoua11
 
  1. xaotikos
  2. Φιλος μου aka Μήτσος
  3. 2wheeler
  4. nickaoua11
  5. Defsta
 
1.xaotikos
2.Φιλος μου aka Μήτσος
3.2wheeler
4.nickaoua11
5.Defsta
6.Clear
 
1.xaotikos
2.Φιλος μου aka Μήτσος
3.Kuklinski
4.2wheeler
5.nickaoua11
6.Defsta
7.Clear
 
Μέσα και εγώ!
 
Έχει ανοίξει άλλο θέμα με τις συμμετοχές εδώ
 
Back
Top Bottom