Βασικά δεν το έβαλα ως συγκριτικό με το 690 αλλά μιας και το ανέφερες. Στη πραγματικότητα ο ανταγωνιστής του απο KTM είναι το EXC 500
Πρώτον το 690R έχει 11 χιλιάρικα καινούργιο και ένα R500R έχει 7300. Το 690R ζυγίζει 146 κιλά το R500R 112 (άδεια). 34 κιλά διαφορά.
Φυσικά είναι λογικό γιατί το 690 είναι εκ κατασκευής Dual sport Που σημαίνει πιο ενισχυμένο υπολαίσιο, θέση και μαρσπιέ συνεπιβάτη, πιο ενισχυμένο κύκλωμα ηλεκτρικό, πιο μεγάλα και ισχυρά φώτα κλπ κλπ κλπ.
Και φυσικά και σαν μοτέρ πιο βαριά κατασκευη με πιο βαρύ βολάν, και μεγαλύτερο κυβισμό και πολιτικά διαστήματα Service.
Παρόλα αυτά αν κάποιος δεν ενδιαφέρεται για τα παραπάνω, να το φορτώσει δηλαδή για μακρυνά ταξίδια, να βάλει συνεπιβάτη κλπ τότε γιατί όχι.. Και bonus έχει και ένα γνήσιο enduro Μηχανακι που μέχρι και σε αγώνα κατεβαίνεις με κάποιες αλλαγές μικρές.
Στο ακαδημαϊκό πνεύμα της όλης συζήτησης έγινε η ερώτηση,
μην έχοντας υπόψη τον παράγοντα τιμή,
παρά μόνον αυτόν της αποτελεσματικότητας για την περιγραφείσα χρήση,
με κοινό παρανομαστή το μονό κύλινδρο.
Το καινούργιο 690 φαίνεται να έχει "βάλει" επιπλέον κιλά, (+7), ένεκα ηλεκτρονικών φαντάζομαι.
Νομίζω, ότι θα μπορούσε (με ένα μεγαλύτερο τεπόζιτο) να αποτελεί το ένα και μοναδικό που θα εξυπηρετούσε και την "πολιτική" χρήση, χωρίς σημαντικούς συμβιβασμούς και την "πολεμική", ενός αναβάτη.
Εισάγοντας όμως και τον παράγοντα τιμή, η "εξίσωση" βγάζει πολλές λύσεις (Τ700, 800GS μτχρ, 800XcX μτχρ κτλ) αφού μτχρ 690 είναι ελάχιστα.
Σε κάθε περίπτωση η (άτιμη) καταναλωτική καινωνία, κατευθύνει σε διπλές αγορές και ...όνειρα...
// Β