Χωμάτινο μηχανάκι, σχολείο αλλά και travel enduro

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
-enduro
-extreme enduro
-trial
-rally
-χωμάτινα ταξίδια
-μακρινά ταξίδια σε τρίτες χώρες με οδικό δίκτυο τραγωδία
-ασφάλτινα ταξίδια στριφτερά
-ασφάλτινα ταξίδια τύπου Ευρώπη με autostrada Style

-Supermoto+πίστα
-Supersport+πίστα
-motocross
-Χρήση πόλης
-χρήση καφετέριας
-Άποψη(Custom, cafe racer, bobber, rat bike, classic, cruiser, choppers, power cruisers, naked)

Μία για όλα?? Αν υπάρχει τρομοκρατία ονομάζεται ΄΄Μία για όλα΄΄!!

Επιλέγω :cool::laugh:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ρε Βαγγέλη αυτό ακριβώς μου είχε κάνει εντύπωση όταν είχα διαβάσει για τους τύπους που κάναν RTW ταξίδι με 530. Δηλαδή τι, μέτραγαν ώρες λειτουργίας ή άνοιγαν μοτέρ στο Καζακστάν για συντήρηση; Τι ισχύει με αυτά από συντήρηση
Τα μοτέρ αυτά είναι αγωνιστικά. Έχω πλήρη γνώση γιατί είχα το αδερφάκι του 530 το 450. Ίδια μοτέρ.

Ο κατασκευαστής μέσα λέει αλλαγή λαδιών (15ώρες λειτουργίας-πρακτικά αν κινείται σε ανοιχτούς δρόμους το μηχανάκι 700-800km!! Να το τρανήξεις στα 1000 στα 1500 στα 2000??? Έχουν μεγάλες ανοχές αυτά τα μοτέρ για βρασίματα και καίνε λάδι απο μαμά πάντως. Το βιβλίο λέει πόσο συγκεκριμένα. Και παίρνει κάπου 800ml μοτέρ και άλλα τόσα σασμάν--χωρισμένο κάρτερ--). Μπουζί κάθε 30 ώρες ή 60 δε θυμάμαι, βαλβίδες ευτυχώς έχει καπελότα οπότε δύσκολα θέλει συχνά ρύθμιση και η ΚΤΜ λέει στις 90 ώρες λύσιμο του μοτέρ(βίδες να γίνει, όλο κάτω) για επιθεώρηση, αντικατάσταση ότι χρειαστεί(χαχαχαχαχα). Κάπου δηλαδή βαριά 4.000Km. Στη πράξη με χρήση χωμάτινη ταξιδιωτική το μοτέρ αντέχει εύκολα 10.000χλμ ίσως και 15.000χλμ.

Τώρα που άλλαζαν λάδια στο Καζανκστάν που θέλει Full Synth 10W60 Αγωνιστικών προδιαγραφών και αν και εφόσον άντεξαν την ανατίναξη δε ξέρω..!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
-enduro
-extreme enduro
-trial
-rally
-χωμάτινα ταξίδια
-μακρινά ταξίδια σε τρίτες χώρες με οδικό δίκτυο τραγωδία (θα θελα αλλά και τα όνειρα έχουν όριο)
-ασφάλτινα ταξίδια στριφτερά
-ασφάλτινα ταξίδια τύπου Ευρώπη με autostrada Style
-Supermoto+πίστα
-Supersport+πίστα

-motocross
-Χρήση πόλης
-χρήση καφετέριας
-Άποψη(Custom, cafe racer, bobber, rat bike, classic, cruiser, choppers, power cruisers, naked)

Διάλεξα κι εγώ antsoar , πότε κληρώνει (??):roflmao::roflmao:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως Αντώνη για αυτά που σημείωσες παραπάνω θες Tenere 700... Ή σε μεταχείρο F800GS. με κάποιες υποχωρήσεις στα 2κάβαλα ταξίδια (τύπου μη πας 2κάβαλος.. :roflmao::roflmao:)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγώ βλέπω ότι ερωτευμένους ανθρώποι θέλετε να μας κάνετε σαταμούτρασας που δεν τις θέτε μαζί.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ βλέπω ότι ερωτευμένους ανθρώποι θέλετε να μας κάνετε σαταμούτρασας που δεν τις θέτε μαζί.
Να έρθουν... Καλός ο έρωτας.. Αλλά να κάτσουν εδώ άμα αγαπάνε κι αυτές!


image uploader


Όχι να πάρουμε σώνει και καλά V-strom για να βολευτούνε και να βλέπουμε χώμα με τα κυάλια!
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
10.500 και με ενα καγκελο 150 euro κυλιέσαι πολύ άνετα στο χώμα.
το κάνω εδώ και κάτι μήνες... ναι το κάνω σαν σχολείο, προπόνηση . είτε σε κάποια αλάνα είτε σε κάποιο χωμάτινο γήπεδο είτε σε πίστα motocross
έχω γράψει 13-14 τούμπες και ακόμα δεν έχω σπάσει κάτι. αν δεις και τιμές στα πλαστικά ίσως να μην αξίζει να βάλεις κάγκελο
αν το λυπάσαι και το σκέφτεσαι έτσι τότε πάρε κάτι τύπου drz να μην σε νοιάζει.
αν δεν το λυπάσαι τότε το απολαμβάνεις σε οποιοδήποτε τερέν , σε οποιαδήποτε χρήση στο 110% !!
φτάνει να μην το λυπάσαι , και το λέω διότι όποτε βγαίνω εντουράδα με ρωτάνε όλοι το ίδιο : "καλα ρε φίλε δεν το λυπάσαι ??? "
είχα παλιότερα το ίδιο θέμα με σένα , τι να πάρω για να τα κάνω όλα. Wrf / drz / crfl / 690 / 640 / 530
δεν περίμενα ότι με το τενερε θα έλυνα το πρόβλημά μου..... ακόμα δεν το πιστεύω :D
δικαβαλο τι λεει?
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
δικαβαλο τι λεει?
Πολύ καλή θέση γωνίας στα πόδια του συνεπιβάτη. Δεν έχει κανένα παραπάνω η κοπέλα και δεν καταλαβαίνω το βάρος στις στροφές ή να μην έχει να δώσει η μηχανή.θα το δοκιμάσω σύντομα και με 2σαμαρια και σάκο πισω.
Στο χώμα δικαβαλο να δεις δυνατότητες. Αν έχει όρεξη η συνοδηγός εκεί να δεις γέλια. Ρυθμίζεις πίσω ανάρτηση και πάτε μπάλα στο χώμα!!αλλά μπάλα!!
Έχω αναφέρει και ξανά ότι η πίσω σέλα , και γενικά η σέλα, για κάποιους ανάλογα τα κιλά και την περιφέρεια θέλει διόρθωση. Εγώ πχ ίσως πάω στο ΜοτΟκ κάποια στιγμή αλλά για την ώρα δεν καίγομαι. Και έχω κάνει μπόλικα χλμ και χώμα και άσφαλτο και ανάμεικτα σε ταξίδι.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
antsoar πάνω στην κουβέντα που είχαμε για τα 450, 530 κλπ. Όταν υπάρχει το 690 γιατί να βάλεις ένα αγωνιστικό να σου κάνει τον ταξιδιώτη??




--Απο τη σελίδα του advride στο FB...--
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
antsoar πάνω στην κουβέντα που είχαμε για τα 450, 530 κλπ. Όταν υπάρχει το 690 γιατί να βάλεις ένα αγωνιστικό να σου κάνει τον ταξιδιώτη??




--Απο τη σελίδα του advride στο FB...--
Ναι μωρέ.... Μονόδρομος το. 690 για όλα αυτά που ζητάει ο Αντώνης.
Δοκιμασμένο και παίρνει βελτιώσεις για τα πάντα όλα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
α) Η δυνατότητα πολυήμερων χωμάτινων ταξιδιών, πχ όπως αυτό στον Όλυμπο ή ακόμα και το γύρος της Ελλάδας από χώμα.

β) Χωμάτινο σχολείο - εργαλείο διασκέδασης. Κάτι δηλαδή που θα χαιρόσουν να πας μια Κυριακή στη Βαρυμπόμπη, να παίξεις να πειραματιστείς και να βελτιώσεις τις ικανότητές σου στο χώμα.

Το β δεν είναι τυχαία τονισμένο, είναι η κύρια προϋπόθεση που πρέπει να εμπεριέχει και το α. Ταξίδια πόσα να κάνεις μέσα στο χρόνο, και μάλιστα χωμάτινα, αλλά στην Βαρυμπόμπη μπορείς να είσαι κάθε Κυριακή που λέει ο λόγος.

Υπάρχει κάτι άλλο που θα μπορούσε να κάνει το β πολύ καλά και να καλύπτει και το α;
Και εγώ το 690 θα πρότεινα αλλα ο νηματοθέτης δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στο β, οπότε το 690 είναι βαρύ και θα τον δυσκολέψει.

Οπότε ένα ελαφρύ μηχανάκι με μοντιφικασιόνες στην εργονομία θα ητο το ιδανικότερο.

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οι συμβουλές και τα σχόλια μας αφορούν πολλές φορές τα δικά μας "θέλω" και αυτά βγαίνουν στην επιφάνεια με βάση τα προσωπικά μας ατομικά και οικογενειακά χαρακτηριστικά... πράγμα που δεν είναι εντελώς λάθος, αφού κάποιος ζητάει τη γνώμη μας. Δική του υπόθεση είναι να τα φιλτράρει.

Η αλήθεια είναι όμως πως όλα μπορείς να τα κάνεις με όλα, διότι..., δεν τα κάνει η μηχανή, τα κάνει ο αναβάτης. Οπότε ο αναβάτης μένει να εξετάσει τι αντέχει, τι τον διασκεδάζει, τι τον συμφέρει, ποια θα είναι η πραγματική χρήση... κτλ κτλ κτλ
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Πολύ καλή θέση γωνίας στα πόδια του συνεπιβάτη. Δεν έχει κανένα παραπάνω η κοπέλα και δεν καταλαβαίνω το βάρος στις στροφές ή να μην έχει να δώσει η μηχανή.θα το δοκιμάσω σύντομα και με 2σαμαρια και σάκο πισω.
Στο χώμα δικαβαλο να δεις δυνατότητες. Αν έχει όρεξη η συνοδηγός εκεί να δεις γέλια. Ρυθμίζεις πίσω ανάρτηση και πάτε μπάλα στο χώμα!!αλλά μπάλα!!
Έχω αναφέρει και ξανά ότι η πίσω σέλα , και γενικά η σέλα, για κάποιους ανάλογα τα κιλά και την περιφέρεια θέλει διόρθωση. Εγώ πχ ίσως πάω στο ΜοτΟκ κάποια στιγμή αλλά για την ώρα δεν καίγομαι. Και έχω κάνει μπόλικα χλμ και χώμα και άσφαλτο και ανάμεικτα σε ταξίδι.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ευχαριστω!
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Το να πάρεις στα 40+ για πρώτη φορά καθαρόαιμο enduro..... είναι ένα θέμα.
Γι'αυτό πολλοί τα δίνουν γρήγορα, είναι για συγκεκριμένη χρήση, άβολα στην άσφαλτο, επικίνδυνα στα πολλά χλμ/ώρα και αχρηστεύονται όλα εκείνα που στο off road το κάνουν απολαυστικό.
Θα πρότεινα 701 ή 690 ή το swm dual
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οπότε θεωρείτε ότι είναι "υπερβολή" προς την καθαρόαιμη μεριά του πράγματος ένα 250/300/450 εντούρο όπως αυτά που μπήκαν πριν, αν μιλάμε για χρήση σχολείο και χωμάτινες εκδρομές του φόρουμ ΜΟΝΟ, μηδέν καθημερινή χρήση και μηδέν "τουρισμό"; (edit/add) Και εξερεύνηση των "πέριξ" διότι και ο Αντουάν και εγώ μένουμε παρυφές Πάρνηθας.

Και η ερώτηση είναι πραγματική, ένα μηχανάκι που φτιάχτηκε ΚΑΙ για να πέφτει τέτοιου τύπου είναι το "δεν το λυπάμαι". Ένα αστραφτερό Τ700, όχι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Πάντως ένα 450 με ένα 690 δεν έχουν κ τεράστια διαφορά στα κιλά 25 κιλά πάνω είναι κ αν πας σε ένα 530 τα κιλά είναι ακόμα λιγότερα ! Όποτε δεν υπάρχει λόγος να το βγάζουμε από την εξίσωση :)
 

itsikis

Μέλος
Όνομα
Ισίδωρος
Μοτό
BETA evo 300 2t
YAMAHA tenere 700
Επειδή πάντα σε τέτοιου είδους "αναζητήσεις" - συζητήσεις ακούγονται πάρα πολλές γνώμες και ίσως περισσότερο μπερδεύουν παρά βοηθούν, νομίζω ότι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να οδηγήσεις- δοκιμάσεις!!!! Μόνο ΕΣΥ ξέρεις τις οδηγικές δυνατότητες σου αλλά και το τι ακριβώς θέλεις και σου άρεσει... προσπάθησε λοιπόν να βρεις για δοκιμή ένα από κάθε κατηγορία, αν είναι δυνατόν και ταυτόχρονα....

Φιλικά Ισίδωρος
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οι κατασκευαστές βλέποντας πώς έχει αναπτυχθεί αρκετά και το χομπίστικο enduro έχουν φροντίσει σιγά σιγά να βάζουν μοντέλα στη γκάμα τους που να είναι ξαδερφάκια με τα αγωνιστικά enduro αλλά πιο μαλακά, πιο χαμηλά, πιο ήρεμα και με λιγότερες κάπως απαιτήσεις συντήρησης.

Την αρχή την είχε κάνει η ΚΤΜ με το Freeride και για μένα αυτή τη στιγμή το Άγιο δισκοπότηρο του χομπίστα εντουρά είναι το BETA X-TRAINER 250 η 300

Δανείζεται το μοτέρ απο το RR αγωνιστικό αδερφάκι του αλλά με μικρότερο σαλίγκαρο και λίγο λιγότερη και πιο ομαλή απόδοση, είναι κάνα 2ποντο πιο κοντό στο μεταξόνιο, λίγο πιο κοντό στο ύψος και οι αναρτήσεις του είναι ρυθμισμένες πιο φιλικές. Όποιος είχε αγωνιστικό enduro ξέρει πως σε συνθήκες βόλτας μπορεί να είναι αρκετά σκληρά, θέλουν πίεση να δουλέψουν οι αναρτήσεις.

Και όσο και αν ανέβεις επίπεσο ρίχνεις ΄ένα χιλιάρικο βάζεις ένα φυσίγγι Andriani μπροστά, αλλάζεις και την εξάτμιση και έχεις φτάσει στο 90% του RR σε επιδόσεις αλλά με όφελος τη χαμηλότερη σέλα

Κόστος κάπου 7 χιλιάρικα. 2 χιλιάρικα κάτω απο τα αγωνιστικά. Στην Ευρώπη έχουν γίνει ανάρπαστα. Εδώ επιμένουμε στα RR γιατί γ@μ@με σαν οδηγοί και δε γίνεται αλλιώς..

 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
...
Την αρχή την είχε κάνει η ΚΤΜ με το Freeride και για μένα αυτή τη στιγμή το Άγιο δισκοπότηρο του χομπίστα εντουρά είναι το BETA X-TRAINER 250 η 300

....

Η επισήμανση, εισάγει άλλη μία παράμετρο στην εξίσωση: 2Τ ή 4Τ;;;
Ποια τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα των μεν και των δε, για την χρήση που αναφέρεται στο τίτλο του νήματος;
// Β
 
Top Bottom