Χωμάτινο μηχανάκι, σχολείο αλλά και travel enduro

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Οπως τα περιγραφεις στην ουσια θες ενα μηχανακι μιας κατηγοριας που πλεον δεν υπαρχει!

μιλας για μηχανακια σαν το xr650L το οποιο δυστυχως δεν υπαρχει εδω (ζει και βασιλευει ομως ακομα στην αμερικη, και ακομα χρησιμοποιειται στα συγκριτικα), και γενικα διαφορα τετοια ελαφρια πολιτικα μονοκυλιδρα...

το μονο σχετικα συχρονο μηχανακι που κανει αυτα που αναφερεις ειναι το drz400...με αυτο μπορεις να διασκεδασεις επαρκως στο χωμα μιας και ειναι πολυ ελαφρυ και μανιτζεβελο, και υπαρχει στην αγορα σε αρκετα μεταχειρισμενα ακομα...ισως και το ccm400 που ειναι και μια παραλλαγη ουσιαστικα του δρζ,
αν φτανεις οικονομικα μπορεις να πας και στο 690, αν και ο ψεκασμος του δεν ειναι και ο ιδανικος για χωματινη τεχνικη οδηγηση με μικρα γκαζια, αλλα σιγουρα εξακολουθει να ειναι εκδομικο μηχανακι αν το αντεχεις


απεφυγε τα ''καθαρα'' εντουρο 250/450 μιας και δεν κανουν για την ταξιδιωτικη χρηση που θες...δεν εχουν γεννητρια στις περισσοτερες περιπτωσεις που να μπορει να σηκωσει σοβαρα φωτα, και εν δυναμει αξεσουαρ που ισως χρειαστεις...δεν εχουν υποπλαισια που να μπορουν να ''σηκωσουν'' φορτωμα οταν το χρειαστεις...
 
Τελευταία επεξεργασία:

LARRY

ADVENTURA ADRENALINA
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Dimitris
Μοτό
T 7 - KMX200
Θελεις μηχανακι ΧΩΜΑΤΙΝΟ, ΣΧΟΛΕΙΟ και TRAVEL ENDURO.
Οκ, τα θελω ειναι σεβαστα
Εχεις ομως τις ιδιες πιθανοτητες να βρεις τετοιο μηχανακι οσες να βρεις μια γυναικα ΜΟΥΝΑΡΑ, ΣΕΜΝΗ και να ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙ κιολας..
Ειναι 3 διαφορετικα πραγματα
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Αντώνη, όπως σου είπα και κατ' ιδίαν, θεωρώ ότι γι' αυτά που θέλεις - όπως σου έχουν πει κι άλλοι παραπάνω - τα 2 μηχανάκια είναι μονόδρομος....

Μιλώντας για το "χωμάτινο" λοιπόν εγώ θα κοιτούσα να βρω ένα EXC 400, το οποίο μπορεί να αποτελέσει σοβαρό σχολείο για το χώμα, καθώς είναι πανάλαφρο και έχει αναρτησάρες ως καθαρόαιμο, χωρίς όμως να είναι τόσο απόλυτο όσο ένα 450 ή 530.

Ταυτόχρονα είναι σαφώς δυνατότερο από 250 και με ένα μεγαλύτερο τεπόζιτο και κατάλληλο γρανάζωμα (και ελαφρύ φόρτωμα - ένα πέταλο Giant Loop πχ - ποδηλάτης είσαι και ξέρεις) το μπορεί και το travel enduro "άνετα".

Υ.Γ. Ρώτα τον MikeG που - αν θυμάμαι καλά - πουλούσε (πουλάει ακόμα; ) το δικό του...
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Θελεις μηχανακι ΧΩΜΑΤΙΝΟ, ΣΧΟΛΕΙΟ και TRAVEL ENDURO.
Οκ, τα θελω ειναι σεβαστα
Εχεις ομως τις ιδιες πιθανοτητες να βρεις τετοιο μηχανακι οσες να βρεις μια γυναικα ΜΟΥΝΑΡΑ, ΣΕΜΝΗ και να ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙ κιολας..
Ειναι 3 διαφορετικα πραγματα
ΕΓΩ,ΑΝ ημουν Γυναικα τετοια θα ημουνα.
Συνεχιζω να πιστευω οτι θελει ενα DRZ400
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Η επισήμανση, εισάγει άλλη μία παράμετρο στην εξίσωση: 2Τ ή 4Τ;;;
Ποια τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα των μεν και των δε, για την χρήση που αναφέρεται στο τίτλο του νήματος;
Travel enduro και διχρονο νομιζω οτι ειναι σχημα οξυμωρο.

Tc-Βαγγελη, υπαρχει κατι τετραχρονο σαν το X-Trainer με 400 κυβικα τουλαχιστο και υποψια υποπλαισιου; Φανταζομαι πως οχι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Travel enduro και διχρονο νομιζω οτι ειναι σχημα οξυμωρο.

Tc-Βαγγελη, υπαρχει κατι τετραχρονο σαν το X-Trainer με 400 κυβικα τουλαχιστο και υποψια υποπλαισιου; Φανταζομαι πως οχι.
Η Honda βγάζει CRF450L και δεν το φέρνει Ευρώπη :rolleyes:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Travel enduro και διχρονο νομιζω οτι ειναι σχημα οξυμωρο.

Tc-Βαγγελη, υπαρχει κατι τετραχρονο σαν το X-Trainer με 400 κυβικα τουλαχιστο και υποψια υποπλαισιου; Φανταζομαι πως οχι.
Οχι, δεν συμδιαζονται όλα. 98 κιλά μηχανάκι είναι για Enduro! Τρέιλερ, φόρτωμα απόλαυση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οπότε:

Μηχανάκι δικάβαλου και καθημερινού
Μηχανάκι εντούρου/σχολείου
Τρέιλερ, κοτσαδόρο, προσθήκη στην άδεια οχήματος

Αντώνη όχι σκυλόσπιτο, για διαζύγιο σε πάνε.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Η Honda βγάζει CRF450L και δεν το φέρνει Ευρώπη :rolleyes:
Το χω βλεφαριάσει κ γω αυτό, αλλά μάλλον μας έφαγαν τα euro regulations στας ευρώπας...

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οπότε:

Μηχανάκι δικάβαλου και καθημερινού
Μηχανάκι εντούρου/σχολείου
Τρέιλερ, κοτσαδόρο, προσθήκη στην άδεια οχήματος

Αντώνη όχι σκυλόσπιτο, για διαζύγιο σε πάνε.
Ο Αντώνης θέλει (και έχει προϋπολογισμό απ ότι καταλαβαίνω) για ένα SWM SUPERDUAL X.. Με αυτό θα έκανε χωματαρες ωραίες , θα έκανε ταξίδια ασφαλτο, δικαβαλος δε ξέρω αν τον ενδιαφέρει αλλά κάνει κι απ αυτό όχι τόσο καλά όμως λογικά.

Απλα στην Ελλάδα με τη τόσο μικρή αγορά ενώ ζαχαρωνουμε μηχανές από ειδικές φίρμες οπως SWM, Royal enfield, Agusta, morini, ajp, gas gas κλπ όταν έρθει η ώρα να το σκεφτούμε σοβαρά πάντα κολωνουμε.

Και είναι και λογικό αλλά στο τέλος μένουν ακριβώς 30 μηχανές να διαλέξουμε που πωλούνται σε αριθμούς άνω των 20 τεμαχίων τον χρόνο στην Ελλάδα.

Οπότε Αντώνη πάρε vstrom, tracer, gs η κάτι τέτοιο.. Δυστυχώς εκεί μέσα θα στριφογυριζουμε γενικά γιατί η μοτοσυκλέτα στις φτωχές χώρες είναι μια επένδυση και δεν έχουμε λεφτά για πέταμα.

Θλιβερο αλλά αληθινό.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Swm r500rs χτισμένο dual sport.

Έχεις κάποιο λινκ να δούμε τι μόντες έχουν κάνει και με τι κόστος;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έχεις κάποιο λινκ να δούμε τι μόντες έχουν κάνει και με τι κόστος;
Είναι από δημοσίευση στο fb από την ομάδα της SWM Αυστραλίας. Έχει όμως βάλει μια λίστα με τις μοντες



Γύρω στα 1300 με 1500 ευρό είναι η φάση.

Παίρνεις 7200 ένα καινούργιο και με 8500ευρο έτοιμος.. Χεχεχε
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτό είναι ένα ονειρικο dual sport μηχανάκι. Αρκουδογκαζο, πετάς κάτω τεποζιτο, σχάρες και έφυγες για enduro, τα βάζεις όλα επάνω και πας να κάνεις τη Πίνδο σούζα.. Αντικειμενικά όλα τα υπόλοιπα είναι συμβιβασμοί. Με ένα τέτοιο ο μόνος συμβιβασμός είναι άνεση στην εθνική και πιο μικρά διαστήματα service.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Swm r500rs χτισμένο dual sport.

Δηλαδή, τι διαφορά έχει το ανωτέρω από ένα 690;;; (εκτός από καμιά 15αριά κιλά)
Επίσης, αν τα προϊόντα μετασκευής είναι αυστραλιανής κατασκευής, (τεπόζιτο κτλ) το κόστος τελωνείου ζαλίζει... καλύτερα να μεταστεύσει κανείς...
Πάντως "γράφει" υπέροχα στο φακό!
// Β
 
Top Bottom