Οτι λεει ο Γατος απο πανου. Αλλα να συμπληρωσω οτι εξαρταται πολυ και απο το συγκεκριμενο ελαστικο. Πιο συγκεκριμενα:
TKC80 φοβερo σε καθε ειδους ασφαλτο, και χωρις μεγαλο προβλημα ακομα και σε αστικη βρεγμενη, τηρουμενων των αναλογιων βεβαια σε σχεση με πιο ασφαλτινα λαστιχα.
Σιγουρα το πιο all round τακουνατο.
ΜΤ21 φανταστικο σε στεγνη ασφαλτο (αλλα οχι σε ανοιχτες στροφες με ταχυτητες 100+χμω λογω ελαστικοτητων/τακουνιων) αλλα
κινδυνος-θανατος στο βρεγμενο
Anlas KapraX μια χαρα στο χωμα αλλα γλυστραει σε στεγνη ασφαλτο οταν το πιεσει κανεις και ..ακομα και χωρις πιεση σε βρεγμενη, προσοχη!
Τ63 επισης φανταστικο σε στεγνη ασφαλτο, θελει καποια προσοχη στο βρεγμενο αλλα καλυτερο απο τα ΜΤ21 και Anlas.
Metzeler Karoo 3 μεση λυση παντου, οπως δειχνει και η "αρχιτεκτονικη" του, δεν δαγκωνει στο χωμα οπως τα παραπανω αλλα το μπροστινο εχει επισης θεμα σε γλυστερη (στεγνη) ασφαλτο και επισης στο βρεγμενο.
Μιλαω πιο πανω για τα λαστιχα που εχω δοκιμασει σε Τρανσαλπ 650 με πιεσεις 30/30 στην ασφαλτο μονος ή 30/33 μονος με αποσκευες πχ για διημερη αντβεντσουραδα. Και με 22/25 οταν πιανουμε ασφαλτο μετα το χωμα, με τετοιες πιεσεις τα (καλα) χωματινα στριβουν ξυνοντας αυτια!
ΥΓ Δεν βαζω στα παραπανω το Metzeler Sahara γιατι το θεωρω "ντεμι" και οχι τακουνατο.
EDIT: εβαλα και το Karoo 3 πιο πανω, εχω δοκιμασει μονο το μπροστινο του.