Χωματινα ελαστικα στον δρομο....

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Οτι λεει ο τιτλος....βαρατε αναλυσεις, μαρκες ,τυπους, πιεσεις, οδικη συμπεριφορα και σε ποια μοτοσυκλετα....ειδικα πιεσεις διοτι οι περισσοτεροι τα δουλεουν λαθος, και εκ των πραγματων βγαζουν λανθσμενη αποψη;)........αντε λοιπων αντεντσουραδες μου;), για δωστε τις πολυτιμες εμπειριες σας...:pc:
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
με την εμπειρια που τωρα αποκτω απο το πρωτο μου ζευγαρι ψιλοχωματινα(TKC80) και το πρωτο μου ον-οφφ (tenere 660) με 21-17
μπορω να πω οτι στην ασφαλτο με πιεσεις 33 μπροστα-35 max πισω,το μηχανακι ρολαρει υποδειγματικα στο στεγνο.στριβει ανετα και κ κραταει αρκετα καλα.δε μου εχει διωξει ποτε,ουτε μπροστινο ουτε πισινο.οσο το πιεσα,παντα μεσα σε λογικα πλαισια.

απο την αλλη στη βρεγμενη ασφαλτο,θα προτιμησω να παρω το αυτοκινητο.
απλα τρομοκρατια,οποτε και τις ελαττωσα στις ασφαλτινες με πιθανοτητα βροχης μετακινησεις.
φευγει με τη σκεψη,μπροστα-πισω.
οσο το ειχα στην Αθηνα ετσι με τους γνωστους δρομους-γυαλι,εδιωχνε πισινο ακομα και με απλο κλεισιμο του γκαζιου στην ευθεια.


στο χωμα δεν εχω κανενα παραπονο,ετσι για την ιστορια

και να προσθεσω πως θα ξαναβαλω τα ιδια στην επομενη αλλαγη
:cool:
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Στους ΜΗΔΕΝικής πρόσφυσης αστικούς δρόμους ,γλυστράνε όλα τα λάστιχα.
Αν είναι και βρεγμένοι ,γμστα....
Στούς παρατημένους φθαρμένους βρεγμένους επαρχιακούς ,τα τακουνάτα γλυστράνε περισσότερο απο τα συμβατικά.
Στην βρεγμένη ΕΟ ,δεν έχεις πρόβλημα με τα τακουνάτα ,ίσα-ίσα που τα μεγάλα κενά λόγω των τακουνιών ,μειώνουν σημαντικά την υδρολίσθιση.
Στούς καλής πρόσφυσης επαρχιακούς ,με ελαφρώς κατεβασμένες πιέσεις (σε σχεση με τα ασφάλτινα) γδέρνεις ζάντα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Οτι λεει ο Γατος απο πανου. Αλλα να συμπληρωσω οτι εξαρταται πολυ και απο το συγκεκριμενο ελαστικο. Πιο συγκεκριμενα:

TKC80 φοβερo σε καθε ειδους ασφαλτο, και χωρις μεγαλο προβλημα ακομα και σε αστικη βρεγμενη, τηρουμενων των αναλογιων βεβαια σε σχεση με πιο ασφαλτινα λαστιχα. Σιγουρα το πιο all round τακουνατο.

ΜΤ21 φανταστικο σε στεγνη ασφαλτο (αλλα οχι σε ανοιχτες στροφες με ταχυτητες 100+χμω λογω ελαστικοτητων/τακουνιων) αλλα κινδυνος-θανατος στο βρεγμενο :eek:

Anlas KapraX μια χαρα στο χωμα αλλα γλυστραει σε στεγνη ασφαλτο οταν το πιεσει κανεις και ..ακομα και χωρις πιεση σε βρεγμενη, προσοχη! o_O

Τ63 επισης φανταστικο σε στεγνη ασφαλτο, θελει καποια προσοχη στο βρεγμενο αλλα καλυτερο απο τα ΜΤ21 και Anlas.

Metzeler Karoo 3 μεση λυση παντου, οπως δειχνει και η "αρχιτεκτονικη" του, δεν δαγκωνει στο χωμα οπως τα παραπανω αλλα το μπροστινο εχει επισης θεμα σε γλυστερη (στεγνη) ασφαλτο και επισης στο βρεγμενο.

Μιλαω πιο πανω για τα λαστιχα που εχω δοκιμασει σε Τρανσαλπ 650 με πιεσεις 30/30 στην ασφαλτο μονος ή 30/33 μονος με αποσκευες πχ για διημερη αντβεντσουραδα. Και με 22/25 οταν πιανουμε ασφαλτο μετα το χωμα, με τετοιες πιεσεις τα (καλα) χωματινα στριβουν ξυνοντας αυτια!

ΥΓ Δεν βαζω στα παραπανω το Metzeler Sahara γιατι το θεωρω "ντεμι" και οχι τακουνατο.


EDIT: εβαλα και το Karoo 3 πιο πανω, εχω δοκιμασει μονο το μπροστινο του.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Για MItas E07 στην άσφαλτο είναι πολύ καλά, ακόμα και στη γυαλιστερη. Σίγουρα δεν φτάνουν ένα σετ με πιο ασφάλτινο χαρακτήρα, αλλά είναι πολύ καλός συμβιβασμός. Ζεσταίνονται πολύ γρήγορα, οπότε και θέλουν προσοχή με πιέσεις το καλοκαίρι και φουλ φορτωμένος. Στην άσφαλτο για δεδομένα on-off ελαστικού είναι πολύ ήσυχα. Στη βροχή που έχει ξεπλύνει το δρόμο από γλύτσα κρατάει (εφόσον δεν πατάς λευκές γραμμές) και δεν τρομάζει. Οι σωστές πιέσεις για να δουλεύει στη δικιά μου μηχανή (Transalp 600) είναι οι κάτωθι, οι οποίες μου έχουν δοθεί από τα κεντρικά στην Τσεχία με σχετικό e-mail που έστειλα.

Σόλο στην άσφαλτο: Εμπρός 2,1bar - πίσω 2,25bar
2 επιβάτες στην άσφαλτο: Εμπρός 2,4bar - πίσω 2,6bar
Εκτός δρόμου σόλο σε στεγνό χωρίς πολύ πέτρα: Εμπρός 1,6bar - πίσω 1,8bar

Τα παραπάνω αφορούν τη διάσταση 90/90/21 και 130/80/17.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
D908RR Φανταστικό στο χώμα (ίσως το πιο hardcore, ειδικά το μπροστινό) αλλά επικίνδυνο σε άσφαλτο στεγνη και βρεγμενη (δεν κάνει διακρίσεις). Ειδικά εάν το έχεις φουσκωσει αρκετά για να μη φαγωθεί στο διαδικαστικο κομμάτι της εθνικής, σε πάει όπου αυτό θέλει (όχι πάντως ευθεία).

Εγώ βέβαια επειδή είχα δύο ζευγάρια ελαστικά και άλλαζα ανάλογα με την βόλτα, πάλι αυτά θα έβαζα για χώμα.

Εντυπώσεις φορεμενα σε 990 Adv.
 
Τελευταία επεξεργασία:

vaggeezz

Μέλος
Περιοχή
Κορωπί
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
990 Adve
Τα καλύτερα χωμάτινα σε βρεγμένο οδόστρωμα λέγονται Scooter!!! Αν έχει και κουβέρτα βέβαια ακόμα καλύτερα...

Να προσθέσω ότι με Mitas (που χωρίς να το ξέρω, αλλά μου φαίνονται βαριά) συνέχισε να σπινιάρει και με κλειστό γκάζι!!!!!!! :yew:

Βέβαια ήταν σε γυαλί άσφαλτο στην Πεντέλη και όχι με το 990 αλλά με 450!
 
Top Bottom