dtz
Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
το CRάκι πάντως ο φίλος, το έχει κουκλί ...Ωραία περάσαμε και σήμερα !!!
Περιμένοντας τον ιμάντα....
το CRάκι πάντως ο φίλος, το έχει κουκλί ...Ωραία περάσαμε και σήμερα !!!
Περιμένοντας τον ιμάντα....
Τι δουλειά κανς???Σκαβς??
Χωματουργικά κατά μία έννοια.Τι δουλειά κανς???Σκαβς??
Πάντα όρθιος σου εύχομαι Νικόλα.Σε τρεις ώρες σόλο σερί οδήγηση ξεκαβάλησα τρεις φορές.
1η στο πέρασμα σε ένα από τα αμέτρητα πεσμένα δέντρα που κάνουν τις γνωστές διαδρομές λαβύρινθο.
2η λιγα μέτρα μετά, παρά τη θελησή μου, αλλά από λάθος επιλογή (έπρεπε να πάω δεξιά).
Το πώς βγήκα είχε γέλιο...
Και η 3η μετά από μπάτσα απο κλαδί με αποτέλεσμα να μου αλλάξει πορεία....
Ακόμα όρθιος.
Έπιασε τόπο η επισκευή του αμορτισέρ...
Βασικά δεν ήταν επισκευή αλλά βελτίωση. Ναι έπιασε σίγουρα τόπο. Το αντιλαμβάνομαι τώρα που το έκανα. Προφανώς έχει να κάνει και με τη δική μου εξέλιξη, υπάρχουν πράγματα που δεν είχα τη πείρα να τα αντιληφθώ.Έπιασε τόπο η επισκευή του αμορτισέρ...
Νίκο, πρέπει να συναντηθήκαμε την Κυριακή τω πρωί, κατέβαινα από Κρυονέρι προς Βαρυπόμπη με το 690,Σε τρεις ώρες σόλο σερί οδήγηση ξεκαβάλησα τρεις φορές.
1η στο πέρασμα σε ένα από τα αμέτρητα πεσμένα δέντρα που κάνουν τις γνωστές διαδρομές λαβύρινθο.
2η λιγα μέτρα μετά, παρά τη θελησή μου, αλλά από λάθος επιλογή (έπρεπε να πάω δεξιά).
Το πώς βγήκα είχε γέλιο...
Και η 3η μετά από μπάτσα απο κλαδί με αποτέλεσμα να μου αλλάξει πορεία....
Ακόμα όρθιος.
Μπράβο.Νίκο, πρέπει να συναντηθήκαμε την Κυριακή τω πρωί, κατέβαινα από Κρυονέρι προς Βαρυπόμπη με το 690,
και πίσω μου ενας φίλος ακόμα με ένα EXC 250
Με τον πιλότο ήσουν;Νίκο, πρέπει να συναντηθήκαμε την Κυριακή τω πρωί, κατέβαινα από Κρυονέρι προς Βαρυπόμπη με το 690,
και πίσω μου ενας φίλος ακόμα με ένα EXC 250
Ότι έχει μείνει από Γκάντι δηλαδή.... που είναι τα πλαστικά της μηχανής ωρέ Κώστα;Magnificent 5...Πολυ μου ελειψε η παρέα και την ευχαριστηθηκα πιο πολυ και απο την βολτα...
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk