Χωματοπροπονησεις Αττικης!!!

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχω τον μισό χάρτη γιατί βλακωδώς δεν άναψα το Yamaha my ride που κάνει καταγραφή απλά με ένα κουμπί. Να δω πως κάνει εξαγωγή και θα ανεβάσω. Ήταν Λίμνη Μαραθώνα και πέριξ με πέρασμα από Μαραθώνα παραλιακού και ανέβασμα πάλι βουνό με κατάληξη Άγιο Στέφανο.

Εκείνη την ώρα δεν σκέφτομαι τόσα πολλά, μάλλον το μυαλό μου είναι στην φάση "δεν περνάει" γιατί... δεν ξέρω αν περνάει και φαίνεται βουνό και με τις δύο έννοιες :p
Mετά βλέπω το "τελικά πέρασε" και τι έκανα λάθος και τι σωστό και τι βόλευε και τι όχι και τι ήταν στην τύχη και ό,τι βγει γιατί η άγνοια φέρνει πολλές τέτοιες στιγμές.

Το θέμα είναι τα χιλιόμετρα που γράφονται γιατί εκεί κατασταλάζει το μυαλό ανάμεσα στο τι βλέπει και τι πρέπει το σώμα να κάνει, που πρέπει το μάτι να επικεντρώνεται κλπ. Η επόμενη θα είναι πιο "εύκολη".


Γέλιο επίσης το "ποτάμι". Λέει ο κυνηγός δεν έχει νερό που να μην περνάει, πάτε. Ευχαριστώ. Φτάνω στην άκρη, είναι κάμποσα μέτρα και αν σβήσει το μηχανάκι το νερό είναι κάμποσο. ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ, μου λέει ο Δημήτρης από απέναντι δώσε σταθερό γκάζι και θα βγει, ε, βγήκε με ένα σπλατς χωρίς να καταλάβω και κάτι "τραγικό", περίμενα να κοπανήσει σε κρυμμένες πέτρες, να γλιστρήσει σε γλίτσα στο βυθό, γενικά τον αρμαγεδδώνα.. Είναι όλα καινούρια και ως καινούρια είναι ζόρικα.
Η ανάλυση και τα συναισθήματα που μας μεταφέρεις, είναι σιγουρα πολύ χρήσιμα, ιδίως για κάποιον που ξεκινάει στα χώματα.
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Και ακομα δεν μαθαμε που πηγαν.
Ξερουμε μονο οτι ειχε μια ανηφορα και μια κατηφορα!!
:thinking:
Το ίδιο σκέφτομαι και εγώ.
Μαραθώνα διάβασα, ποτάμι πέρασαν.
Λες να πήγαν εδώ?:woot:
 

ALEX1250

Μέλος
Όνομα
αλεξης
Μοτό
yamaha wr250r 2009. T700
Να ευχαριστήσω τον Παντελή που μας ξεσήκωσε είχε από όλα η βόλτα αλλά και πολλή σκόνη ανυπομονώ να μας πας και από την απέναντι πλευρά




Στάλθηκε από το SM-J600FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
O amyroukai ειναι ετοιμος μη διαβαζετε τα κατεβατα που γραφει :laugh:
Αν δε μου λεγε οτι ειναι η πρωτη φορα στο χωμα δε θα το καταλαβαινα, απλα θα νομιζα οτι ειναι σχετικα νεος και εχει κανει κανα 2-3 βολτες.

Μπραβο Γιαννη! Τα πηγες περιφημα!

Εγω τον Ιουλιο που ειχα πρωτοπαρει το CRF και ειχα μια ελαφρια εμπειρια με το ΑΧ-1 στο χωμα , θα κοτευα να κατεβω την τρομερη κατηφορα η να ανεβω σε μερικα κομματια!

Η βολτα σημερα πολυ ομορφη, ο παντελης Padis φροντισε να παμε να ευχαριστηθουμε χαλαρα το τερεν. Να μην ειχε και σκονη θα ητανε ακομα καλυτερα, την επομενη φορα δεν πειραζει.

Καποια στιγμη εκει που πηγαινα και ειχα μπροστα μου τον kordix , τον βλεπω να το κοβει ευθεια στο βουνο σε ενα μονοπατι που ισα που το βλεπα απο κατω.
Σταματησα και χαζευα με δεος που ανεβαινες Κωστα!:ok:

Θα κατσω να μονταρω το βιντεο απο τη βολτα να δω και τι τραβηξα. Την πτωση του amyroukai και τα περασματα στο νερο τα εχω το τσεκαρα ηδη!

Thanks σε ολους για την ομορφη πρωινη κυριακατικη βολτα!
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Καλά ήταν.... ωραία περάσαμε.... πλάκα είχαμε.... χάρηκα για τις γνωριμίες.... να το ξανακάνουμε....

Πρωινό ξεκίνημα και μετά από μίνι σύσκεψη αποφασίσαμε να αφήσουμε τα πολύβουα μονοπάτια της Βαρυμπόμπης και να κάνουμε κάτι πιο ανάλαφρο και πιο βατό. 2-3 πιπεράτα κομμάτια που βρήκαμε, περάστηκαν με συνοπτικές διαδικασίες...

Προσωπικά δεν συμφωνώ με τον Γιάννη. Το μόνο που χρειάζεται είναι τριβή με το αντικείμενο και όλα θα έρθουν από μόνα τους...
Δημήτρη, Δημήτρη, Γιάννη, Αλέξη χάρηκα μου σας γνώρισα.
Παναγιώτη και Κωστή ομοίως χάρηκα που σας ξαναείδα!
 

N-gin76

KLEgend
Περιοχή
Κόκκινος Μύλος, Αχαρνές
Όνομα
Νίκος
Μοτό
KLE 500 '01
Εγώ πάλι νομίζω ότι πρέπει να πάτε σε διαφορετικές διαδρομές για να ευχαριστηθειτε τα KLE
Γεράνεια και όρος πατέρα για παράδειγμα.
Αναζητώντας μονοπάτια με τα kle, και γενικά με μεγάλα on off, έχεις στο τσεπάκι την ταλαιπωρία.

Ιδίως αν βρίσκεσαι στα πρώτα σου χωμάτινα βήματα.
Δε νοείται adventure ride χωρίς ταλαιπώρια όπως επίσης στις εξερευνήσεις στα όποια μονοπάτια ανακαλύπτεις τα όρια της μηχανής σου, του εαυτού σου και πάνω απ'όλα της ομάδας. Γνώμη μου.
Καλές και ευπρόσδεκτες οι φλαταδούρες πάντα όπως και η προτάσεις σου για Γεράνεια και Πατέρα. Σίγουρα θα συμμετάσχω σε κάποια τέτοια βόλτα στο μέλλον.


ΥΓ. Με τη σωστή παρέα δε φοβάμαι καμία διαδρομή, κανένα μονοπάτι.
 

N-gin76

KLEgend
Περιοχή
Κόκκινος Μύλος, Αχαρνές
Όνομα
Νίκος
Μοτό
KLE 500 '01
Μάλλον είναι αυτό Λευτέρη. Δεν γνωρίζω σίγουρα γιατί δεν ήμουν μαζί σας.


Να σου πω την αλήθεια Κώστα δεν περίμενα να μπούμε σε μονοπάτι γιατί δεν το είχαμε συζητήσει. Εγώ απλά ακολουθούσα.
Εγώ απλά ακολουθούσα την Γιαδικιάρογλου που ακολουθούσε την Πετροπούλου που ακολουθούσε την Πετροβασίλη....:ha
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Προσωπικά δεν συμφωνώ με τον Γιάννη. Το μόνο που χρειάζεται είναι τριβή με το αντικείμενο και όλα θα έρθουν από μόνα τους...
Δεν είναι θέμα συμφωνίας ακριβώς, ο κάθε ένας λειτουργεί αλλιώς. Εγώ για να τα κάνω "δικά μου" θέλω να ξέρω αναλυτικά πως τα κάνουν άλλοι και μετά να κάνω πειράματα/δοκιμές και να καταλήξω στο πως δουλεύει για εμένα καλύτερα. Πχ αυτή η κατηφόρα αν ήταν η τρίτη (τυχαίο το νούμερο) βόλτα στο βουνό και όχι η πρώτη, ίσως να μην ήταν τόσο τρομακτική. Ομοίως η ανηφόρα με τις πέτρες. Η απειρία κάνει το μυαλό να φαντάζεται πολλά. Στην ανηφόρα ας πούμε έψαχνα το πάτημα που θεωρούσα ότι είναι πιο σταθερό/ήπιο και είχα το άγχος να μην χάσω την φόρα μου αλλά και δεν έχω το νεύρο να ανοίξω το γκάζι όπως πρέπει γιατί δεν ξέρω να κατευθύνω το μηχανάκι γρήγορα και ακόμα ψάχνω το πιο βολικό αργά, δεν έχω βρει και την "σωστή" θέση επάνω στο μηχανάκι για να αφήσω το τιμόνι να δουλέψει από μιά κλίση και μετά. Θεωρητικά γέρνεις μπροστά, πρακτικά κάτι χάνω με το θέμα, που θα το βρω κάποια στιγμή δοκιμάζοντας. Στην κατηφόρα ήταν πιο απλό γιατί δεν πειράζει το θέμα επιτάχυνσης αλλά δεν έχω φρένα (που ενδεχομένως σπάνια να χρειάζονται αλλά το μυαλό σκέφτεται το πως θα σταματήσω ΑΝ χρειαστεί λες λες και θα πεταχτεί παιδί με μπάλα στο πουθενά ή θα παραβιάσει στοπ κάποιος). Επίσης περίεργο το τέρμα πίσω γιατί δεν φτάνω το πίσω φρένο και τραβάω το γκάζι ακούσια.

Σε ένα σημείο με ανηφόρα μου είχες πει από πριν ότι έχει εναλλακτική και πως το'χει η ρημάδα η τύχη και σβήνει στο πιο δύσκολο σημείο κοντά στην διχάλα. Το τραβάω πιο πίσω και το αφήνω να γλιστρήσει (να γιατί πρέπει να το πατάς... ας πούμε ικανοποιητικά Aldebaran ) και πάω από την κοπάνα. Μου λέει ο Κώστας ανέβα και θα δεις το μηχανάκι μου. ΠΟΥ να ανέβω 45+ μοίρες ανηφόρα τι λέει ο τρελός αλλά δεν θα μείνω και στο βουνό, πρώτη γκάζι γρήγορα όρθιος και... ανέβηκε, έτσι απλά, δεν υπήρχε ούτε καν μονοπάτι, χόρτα με δυο πατημένες γραμμές χωρίς να φαίνεται τι έχει από κάτω. Δεν θα το δοκίμαζα ποτέ. Το μυαλό φανταζόταν χάσματα και πέτρες κάτω από τα χόρτα, γλίστρημα τροχών στα χόρτα...

Στην California που είπες νομίζω είχαμε περάσει με το Τ700 (ΓΛΕΝΤΙ τότε #νοτ) και είναι "παιδική" σε σχέση με τα χτεσινά, αλλά αυτό την κάνει καλή.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Δεν είναι θέμα συμφωνίας ακριβώς, ο κάθε ένας λειτουργεί αλλιώς. Εγώ για να τα κάνω "δικά μου" θέλω να ξέρω αναλυτικά πως τα κάνουν άλλοι και μετά να κάνω πειράματα/δοκιμές και να καταλήξω στο πως δουλεύει για εμένα καλύτερα. Πχ αυτή η κατηφόρα αν ήταν η τρίτη (τυχαίο το νούμερο) βόλτα στο βουνό και όχι η πρώτη, ίσως να μην ήταν τόσο τρομακτική. Ομοίως η ανηφόρα με τις πέτρες. Η απειρία κάνει το μυαλό να φαντάζεται πολλά. Στην ανηφόρα ας πούμε έψαχνα το πάτημα που θεωρούσα ότι είναι πιο σταθερό/ήπιο και είχα το άγχος να μην χάσω την φόρα μου αλλά και δεν έχω το νεύρο να ανοίξω το γκάζι όπως πρέπει γιατί δεν ξέρω να κατευθύνω το μηχανάκι γρήγορα και ακόμα ψάχνω το πιο βολικό αργά, δεν έχω βρει και την "σωστή" θέση επάνω στο μηχανάκι για να αφήσω το τιμόνι να δουλέψει από μιά κλίση και μετά. Θεωρητικά γέρνεις μπροστά, πρακτικά κάτι χάνω με το θέμα, που θα το βρω κάποια στιγμή δοκιμάζοντας. Στην κατηφόρα ήταν πιο απλό γιατί δεν πειράζει το θέμα επιτάχυνσης αλλά δεν έχω φρένα (που ενδεχομένως σπάνια να χρειάζονται αλλά το μυαλό σκέφτεται το πως θα σταματήσω ΑΝ χρειαστεί λες λες και θα πεταχτεί παιδί με μπάλα στο πουθενά ή θα παραβιάσει στοπ κάποιος). Επίσης περίεργο το τέρμα πίσω γιατί δεν φτάνω το πίσω φρένο και τραβάω το γκάζι ακούσια.

Σε ένα σημείο με ανηφόρα μου είχες πει από πριν ότι έχει εναλλακτική και πως το'χει η ρημάδα η τύχη και σβήνει στο πιο δύσκολο σημείο κοντά στην διχάλα. Το τραβάω πιο πίσω και το αφήνω να γλιστρήσει (να γιατί πρέπει να το πατάς... ας πούμε ικανοποιητικά Aldebaran ) και πάω από την κοπάνα. Μου λέει ο Κώστας ανέβα και θα δεις το μηχανάκι μου. ΠΟΥ να ανέβω 45+ μοίρες ανηφόρα τι λέει ο τρελός αλλά δεν θα μείνω και στο βουνό, πρώτη γκάζι γρήγορα όρθιος και... ανέβηκε, έτσι απλά, δεν υπήρχε ούτε καν μονοπάτι, χόρτα με δυο πατημένες γραμμές χωρίς να φαίνεται τι έχει από κάτω. Δεν θα το δοκίμαζα ποτέ. Το μυαλό φανταζόταν χάσματα και πέτρες κάτω από τα χόρτα, γλίστρημα τροχών στα χόρτα...

Στην California που είπες νομίζω είχαμε περάσει με το Τ700 (ΓΛΕΝΤΙ τότε #νοτ) και είναι "παιδική" σε σχέση με τα χτεσινά, αλλά αυτό την κάνει καλή.

Στις ανηφορικες φουρκέτες έχεις "θέμα" επειδή το ρεζερβουάρ είναι πολύ μεγάλο και δεν μπορείς καθιστός να έρθεις μπροστά για να φορτίσεις τον μπροστινό τροχό.

Το σωστό για να έχεις καλή πρόσφυση είναι να τις ανεβαίνεις όρθιος με σταθερό γκάζι. Όταν είσαι όρθιος με το σώμα ελαφρώς προς τα μπρος, φορτίζεις καλυτερα τον μπροστινό τροχό αλλά και τον πίσω κάτι που βοηθάει στον έλεγχο της πρόσφυσης.

Φυσικά θέλουν συνήθεια όλα τα παραπάνω και ώρες πτήσεις. Προσπάθησε στην επόμενη βόλτα όταν οδηγάς ορθιος να παίξεις με το βάρος στα μαρσπιέ στις εύκολες στροφές για να δεις πως ανταποκρίνεται το 650.

Στην Καλιφόρνια έχει κομμάτια για όλα τα επίπεδα αλλά όταν βρέξει πολύ λασπώνει τραγικά.

Τέλος η κατηφόρα στο φράγμα είναι καθαρά εντουραδικη και το 650 είναι βαρύ για τέτοια παιχνίδια. Στα δύσκολα η διαφορά βάρους 20-30 κιλών καθώς και ο ογκος κάνει τεράστια διαφορά. Και συνήθως οι ον οφ βόλτες δεν έχουν τέτοιες κλίσεις μέσα. Ένα δικύλινδρο ον οφ δεν έχει καμμία τύχη εκεί και αν καταφέρει κάποιος να την κατέβει με ένα θηριο θα είναι καθαρά θέμα εμπειρίας μαζί με πολύ τύχη.

Στο είπα και από κοντά, κάτσε να βρέξει λίγο να μυρίσει νοτισμενο χωματάκι και θα δεις πόσο πιο εύκολα θα γίνουν όλα λόγω πρόσφυσης. Και πιο όμορφα λόγω φύσης.

Καλώς ήρθες στα χώματα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δεν είναι θέμα συμφωνίας ακριβώς, ο κάθε ένας λειτουργεί αλλιώς. Εγώ για να τα κάνω "δικά μου" θέλω να ξέρω αναλυτικά πως τα κάνουν άλλοι και μετά να κάνω πειράματα/δοκιμές και να καταλήξω στο πως δουλεύει για εμένα καλύτερα. Πχ αυτή η κατηφόρα αν ήταν η τρίτη (τυχαίο το νούμερο) βόλτα στο βουνό και όχι η πρώτη, ίσως να μην ήταν τόσο τρομακτική. Ομοίως η ανηφόρα με τις πέτρες. Η απειρία κάνει το μυαλό να φαντάζεται πολλά. Στην ανηφόρα ας πούμε έψαχνα το πάτημα που θεωρούσα ότι είναι πιο σταθερό/ήπιο και είχα το άγχος να μην χάσω την φόρα μου αλλά και δεν έχω το νεύρο να ανοίξω το γκάζι όπως πρέπει γιατί δεν ξέρω να κατευθύνω το μηχανάκι γρήγορα και ακόμα ψάχνω το πιο βολικό αργά, δεν έχω βρει και την "σωστή" θέση επάνω στο μηχανάκι για να αφήσω το τιμόνι να δουλέψει από μιά κλίση και μετά. Θεωρητικά γέρνεις μπροστά, πρακτικά κάτι χάνω με το θέμα, που θα το βρω κάποια στιγμή δοκιμάζοντας. Στην κατηφόρα ήταν πιο απλό γιατί δεν πειράζει το θέμα επιτάχυνσης αλλά δεν έχω φρένα (που ενδεχομένως σπάνια να χρειάζονται αλλά το μυαλό σκέφτεται το πως θα σταματήσω ΑΝ χρειαστεί λες λες και θα πεταχτεί παιδί με μπάλα στο πουθενά ή θα παραβιάσει στοπ κάποιος). Επίσης περίεργο το τέρμα πίσω γιατί δεν φτάνω το πίσω φρένο και τραβάω το γκάζι ακούσια.

Σε ένα σημείο με ανηφόρα μου είχες πει από πριν ότι έχει εναλλακτική και πως το'χει η ρημάδα η τύχη και σβήνει στο πιο δύσκολο σημείο κοντά στην διχάλα. Το τραβάω πιο πίσω και το αφήνω να γλιστρήσει (να γιατί πρέπει να το πατάς... ας πούμε ικανοποιητικά Aldebaran ) και πάω από την κοπάνα. Μου λέει ο Κώστας ανέβα και θα δεις το μηχανάκι μου. ΠΟΥ να ανέβω 45+ μοίρες ανηφόρα τι λέει ο τρελός αλλά δεν θα μείνω και στο βουνό, πρώτη γκάζι γρήγορα όρθιος και... ανέβηκε, έτσι απλά, δεν υπήρχε ούτε καν μονοπάτι, χόρτα με δυο πατημένες γραμμές χωρίς να φαίνεται τι έχει από κάτω. Δεν θα το δοκίμαζα ποτέ. Το μυαλό φανταζόταν χάσματα και πέτρες κάτω από τα χόρτα, γλίστρημα τροχών στα χόρτα...

Στην California που είπες νομίζω είχαμε περάσει με το Τ700 (ΓΛΕΝΤΙ τότε #νοτ) και είναι "παιδική" σε σχέση με τα χτεσινά, αλλά αυτό την κάνει καλή.
Δεν έγραψα ότι το να πατάς ικανοποιητικά το πόδι, δεν είναι πλεονέκτημα.
Ομως το να απορρίψεις μια μοτοσυκλέτα όπου έχει όλο το πακέτο, επειδή έχει ένα μειονέκτημα (ύψος σέλας) το οποίο συνηθίζεται σχετικά γρήγορα, νομίζω είναι λάθος σκεπτικό.
Έπειτα οι πτώσεις λόγω ύψους είναι συνήθως στατικές, και η λύση είναι μία.
Ανοίγεις το γκάζι να διατηρηθεί η αδράνεια της μότο και σε συνδυασμό με τη σωστή θέση σώματος και τις αναρτήσεις καταπίνει τα πάντα. Ιδιαίτερα μότο με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, όπως το xchallenge.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν έγραψα ότι το να πατάς ικανοποιητικά το πόδι, δεν είναι πλεονέκτημα.
Ομως το να απορρίψεις μια μοτοσυκλέτα όπου έχει όλο το πακέτο, επειδή έχει ένα μειονέκτημα (ύψος σέλας) το οποίο συνηθίζεται σχετικά γρήγορα, νομίζω είναι λάθος σκεπτικό.
Έπειτα οι πτώσεις λόγω ύψους είναι συνήθως στατικές, και η λύση είναι μία.
Ανοίγεις το γκάζι να διατηρηθεί η αδράνεια της μότο και σε συνδυασμό με τη σωστή θέση σώματος και τις αναρτήσεις καταπίνει τα πάντα. Ιδιαίτερα μότο με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, όπως το xchallenge.
Πηγες στο επόμενο μάθημα..
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λοιπόν το επόμενο μάθημα είναι ότι το χώμα είναι τρελή άσκηση. Λέω γιατί νιώθω κουρασμένος, κοιτάζω το φίτνες τράκερ, από τις 9καικάτι ως 1καικάτι στους 100-110 σφυγμούς, δεν είναι παράλογο.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Λοιπόν το επόμενο μάθημα είναι ότι το χώμα είναι τρελή άσκηση. Λέω γιατί νιώθω κουρασμένος, κοιτάζω το φίτνες τράκερ, από τις 9καικάτι ως 1καικάτι στους 100-110 σφυγμούς, δεν είναι παράλογο.
Το επομενο μαθημα ειναι μεθαυριο, (τηλεργασια), οποτε κοιτα να εισαι ετοιμος!! :inlove:
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Σημερα στον δρόμο για την εργασία, ευκαιρία για παράκαμψη και χαλαρή βολτούλα, εε και καμιά καλλιτεχνική φώτο
Γύρω από Βαρυμπόμπη προς θρακομακεδόνες!!


Στάλθηκε από το COL-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το επομενο μαθημα ειναι μεθαυριο, (τηλεργασια), οποτε κοιτα να εισαι ετοιμος!! :inlove:
Αν έχει στεγνώσει μετά τον χαμό όλη τη νύχτα.... Δεν βιάζομαι τόσο πολύ να μπω λάσπες.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Αν έχει στεγνώσει μετά τον χαμό όλη τη νύχτα.... Δεν βιάζομαι τόσο πολύ να μπω λάσπες.
Εμενα δεν μου αρεσουν καθολου οι λασπες. Βασικα να μην ξερω τι εχει απο κατω.
Αλλα στο βουνο τετοια ωρα πχ ειναι απολαυση απ τις μυρωδιες.
Φυσικα και δεν γινεται μαθημα.
Βολταρουμε για ωρες πτησεις!!
 
Top Bottom