Χωματοπροπονησεις Αττικης!!!

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
ωραια βολτα κανατε ,στην επομενη θα προσπαθησω να ερθω και εγω να γνωριστουμε
Πολύ ευχαρίστως Αλέξανδρε.
Αν και τα παιδιά φεύγουν για διακοπές τις επόμενες μέρες αλλά εγώ θα είμαι Αθήνα οπότε την επόμενη φορά που κανονίσω κάτι θα το διαβάσεις εδώ.
Το Ποικίλο Όρος είναι ότι πρέπει για καινούργιους στο χώμα.
 

CelioGR

Μέλος
Όνομα
John
Μοτό
KTM 790 Adv R
Κώστα το γουστάρω πολύ και αυτός ήταν ο λόφος που πήρα το KLE. Γιατί ήξερα ότι θα μπορώ να πηγαίνω και στο χώμα.
Αν ακολουθήσω την συμβουλή για τακούνια με την χρήση σε εναλλακτικές ζάντες αυτό θα γίνει μετά το καλοκαίρι (#nomoney).
Άλλωστε πιστεύω ότι δεν μπορείς να πας από το μπουσούλημα κατευθείαν στο τρέξιμο.
Πας σταδιακά.


Εδώ είναι.


Καλά αυτό το ξεχνάμε σίγουρα. Δεν παίζει από οικονομικής άποψης.
Στο KLE εκτός από πίσω κάγκελα και βαλίτσες που θέλω ακόμα δεν έχω κάτι άλλο να του βάλω.
Παρά μόνο τις 2ες ζάντες όταν είναι. Πιο οικονομικά θα μου έρθει από ότι το υπολογίζω.
Κώστα το γουστάρω πολύ και αυτός ήταν ο λόφος που πήρα το KLE. Γιατί ήξερα ότι θα μπορώ να πηγαίνω και στο χώμα.
Αν ακολουθήσω την συμβουλή για τακούνια με την χρήση σε εναλλακτικές ζάντες αυτό θα γίνει μετά το καλοκαίρι (#nomoney).
Άλλωστε πιστεύω ότι δεν μπορείς να πας από το μπουσούλημα κατευθείαν στο τρέξιμο.
Πας σταδιακά.


Εδώ είναι.


Καλά αυτό το ξεχνάμε σίγουρα. Δεν παίζει από οικονομικής άποψης.
Στο KLE εκτός από πίσω κάγκελα και βαλίτσες που θέλω ακόμα δεν έχω κάτι άλλο να του βάλω.
Παρά μόνο τις 2ες ζάντες όταν είναι. Πιο οικονομικά θα μου έρθει από ότι το υπολογίζω.
Φίλε Κοσμά γειά σου. Είμαι νέος στο forum αλλά έχω αρκετή εμπειρία στο off road με μεγάλη ADV μηχανή (GSA 1200, 300+ κιλά με μένα και αποσκευές) σε διάφορα μέρη στο κόσμο και τα παρακάτω είναι μερικά πράγματα που βοήθησαν εμένα ή / και τα έμαθα με το δύσκολο τρόπο (προκαταβολικά συγνώμη αν τα ξέρεις ήδη):
  • Λάστιχα και πρόσφυση: Σίγουρα όπως έγραψαν και άλλοι ένα λάστιχο knobbly βοηθάει. Φυσικά κοστίζει και σίγουρα δεν βαστάνε καιρό αλλά βοηθάνε πολύ ( η δική μου επιλογή από τα διάφορα λάστιχα που έχω δοκιμάσει προς το παρόν Michelin Anakee Wild, πολύ καλό κράτημα εκτός, καλά on road για 50/50, σχετικά καλά στη βροχή, απίστευτη διάρκεια - 20.000 το μπροστινό, 10.000 στο πίσω, σε μίξη δρόμο και off-road σκληρότερο από αυτό του video και θερμοκρασίες 30 με 50 βαθμούς - ναι είμαι αρκετά βλαμμένος να ταξιδεύω με μηχανή στους 50! - αλλά και αρκετά θορυβώδες). Αν όμως συνεχίσεις με τα ίδια υπάρχει όμως και άλλη επιλογή:
    • Σε extreme κομμάτια σαν αυτό, χαμηλώνεις (ΛΙΓΟ!) την πίεση, δεν φαντάζεσαι τη διαφορά κάνει. από όσο ξέρω για τη μηχανή σου η κανονική πίεση είναι 21 PSI εμπρός 30 - 32 PSI πίσω. Με ένα 80/20 λάστιχο σαν αυτό που φαίνεται να φοράς, κατέβασε τη πίεση στα 18-19 μπροστά και 26 - 28 πίσω και θα δεις μεγάλη διαφορά. Προσοχή όμως, όχι περισσότερο γιατί μπορεί να στραβώσεις ζάντα ή να πιαστεί η σαμπρέλα (δεν είμαι σίγουρος αν το KLE έχει tubeless). Να έχεις πάντα μαζί σου μια μικρή αντλία για να είναι εύκολη η επιλογή (π.χ. https://www.amazon.co.uk/AirMan-Tour-52-074-011-Tyre-Pump/dp/B00B1ATMF2 )
  • Στάσου όρθιος με το βάρος μπροστά και κράτα χαλαρό το τιμόνι.
  • Μη πηγαίνεις γρήγορα αλλά … χρειάζεται να έχεις φόρα και ορμή για να περάσεις.
  • Το πιο δύσκολο: όταν έχεις τέτοια κομμάτια, το πιο σημαντικό είναι η ψυχολογία! κοίτα την ανηφόρα, ακόμα καλύτερα περπάτα την πρώτα δες τα σημεία, διάλεξε τη διαδρομή και φαντάσου τον εαυτό σου στη κορυφή με αυτοπεποίθηση ( δεν κάνω πλάκα, ακούγεται μαγεία και μαντζούνια αλλά δουλεύει.
  • Επίσης αν δεν το έχεις κάνει, αφιέρωσε λίγο χρόνο και κάνε ένα μάθημα off-road, είναι τρομερή ή διαφορά ακόμα και με ένα level 1, αξίζει το κόπο και δεν κοστίζει.
Τέλος, επειδή μια φωτο αξίζει 1000 λέξεις και τα video 1.000.0000, σου προτείνω τα ακόλουθα, (ο εκπαιδευτής σε αυτά είναι ο Brett Tkacs που είχα τη τύχη να γνωρίσω είναι ίσως ο καλύτερος που έχω δει και έχω γνωρίσει αρκετούς της BMW και της Touratech (και στην Ελλάδα) που είναι εξαιρετικοί.




 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ερωτηξη
Γιατι στο τελευταίο βιδεο δεν συνεχισε με το GS ?
:thnkg:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ερωτηξη
Γιατι στο τελευταίο βιδεο δεν συνεχισε με το GS ?
:thnkg:
Για να ρωτάνε οι περίεργοι!
 

CelioGR

Μέλος
Όνομα
John
Μοτό
KTM 790 Adv R
Ερωτηξη
Γιατι στο τελευταίο βιδεο δεν συνεχισε με το GS ?
:thnkg:
Απάντηση 1:
Αυτό το video με έκανε να αποφασίσω για την 790 ADV

Απάντηση 2: (έφυγε από το Mototrek και έκανε δικό του καναλι και δουλειά:

Αν σου αρέσει, έχει καταπλήκτικές τεχνικές πληροφορίες, πχ. για γεωμετρία των μηχανών και αναρτήσεις:



Επίσης ένα άλλο κανάλι με εξαιρετικά video είναι το FortNine Για παράδειγμα δες το τελευταίο video για την Tenere T700, έχει τεχνικές λεπτομέρειες που δεν θα βρείς αλλού (και εξαιρετική videography) και πολλές φορές δουλευουν με τον Tkacs:

 

CelioGR

Μέλος
Όνομα
John
Μοτό
KTM 790 Adv R
Ερωτηξη
Γιατι στο τελευταίο βιδεο δεν συνεχισε με το GS ?
:thnkg:
Θα σου δώσω και τη δική μου απάντηση: Έχω στο εξωτερικό (εκτός ΕΕ) μια R1200GS Adventure του 2015. Με αυτή βασικά έμαθα off-road. Για μένα (περί ορέξεως κολοκυθοκορφάδες έτσι;) η πιο ολοκληρωμένη μηχανή και την έχω πάει σε μέρη που δεν θα πίστευες, αλλά ... είναι βαριά (με τους κυλίνδρους χαμηλά είναι πολύ καλύτερη στο balance από αντίστοιχες π.χ. 1290R) και ειδικά για off-road έχει το μειονέκτημα του μπροστινού τροχού (19", θες 21" οπότε θες μετατροπή π.χ. BMW R1200/1250GS/A-GSW/A 21" Front Superlite Wheel). Επίσης να σου πω ότι οι ζάντες της BMW δεν είναι το καλύτερο τους σημείο (στράβωσα 3 σε 4 χρόνια, κανείς δεν ξέρει να στις φτιάξει στην Ευρώπη και είναι πανάκριβες). Θα την έφερνα Ελλάδα αλλά δυστυχώς δεν μπορείς να εισάγεις μεταχειρισμένη μηχανή από χώρα εκτός ΕΕ.

Για τη Ελλάδα ειδικά, ήθελα μια μηχανή που να κάνει χιλιόμετρα, να έχει εξαιρετική ανάρτηση που δεν χρειάζεται να φτιάξω για να είναι decent, βλ. ΑΤ) και να μπορών να βλέπω ένα χωματόδρομο μόνος μου και να λέω να δω που πάει (οι χωμάτινες διαδρομές στην Ελλάδα είναι αρκετά δύσκολες γιατί έχουμε πολύ πέτρα, λάσπη, ανηφόρες και κυρίως επειδή έχουμε τόσο άσφαλτο, πολύ λίγοι τις χρησιμοποιούν αρά δεν "συντηρούνται" και έχουν γίνει χάλια από το καιρό.

Η άποψή μου για την 790 σε σχέση με τη GS? Ότι έγραψα και όταν συστήθηκα, στο δρόμο σου λείπει η GS, εκτός τη ξεχνάς. Όταν σε κάνα 2 χρόνια θα έχω βαρεθεί το scouting και θα περιορίσω το off road, θα πάρω πάλι GS
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Να εισαι καλα φιλε και καλως ορισες.
Δεν θελω απαντησεις.
Ειμαι απο αυτους που στο βιντεο που ρωτησα, θα εψαχνα και εναλλακτικα μονοπατια για ιχνηλατηση.
Στην τελευταια μου βολτα που εκανα με το XR μου, χρειαστηκα σε ενα μονοπατι μια οπισθεν.
Δεν θα έπαιρνα για χωμα μηχανακι πανω απο 140 κιλα.
:happy:
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να εισαι καλα φιλε και καλως ορισες.
Δεν θελω απαντησεις.
Ειμαι απο αυτους που στο βιντεο που ρωτησα, θα εψαχνα εναλλακτικα μονοπατια.
Στην τελευταια μου βολτα που εκανα με το XR μου, χρειαστηκα σε ενα μονοπατι μια οπισθεν.
Δεν θα έπαιρνα για χωμα μηχανακι πανω απο 140 κιλα.
:happy:
Ξέρεις βέβαια ότι αυτό το κομμάτι το περνάει πολύ εύκολα ένα gs.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ξέρεις βέβαια ότι αυτό το κομμάτι το περνάει πολύ εύκολα ένα gs.
Θα εμπαινες αν δεν ηξερες αν χωράς κι αν βγαινει?
Αυτο λεω.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με πεθαίνει το 790S.


Το οποίο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ούτε στον Αμερικάνικο κατάλογο ούτε πουθενά. 790 σκέτο, 790R, 790R Rally


Αλλά αν δεν είναι R είναι S γιατί έτσι θέλουμε μίστερ. Όπως τα Suzuki, στον κατάλογο ήταν L0, L1 στο μυαλό του αναβάτη ήταν Κ10 Κ11 κλπ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Θα εμπαινες αν δεν ηξερες αν χωράς κι αν βγαινει?
Αυτο λεω.
Στο βιδεο φαίνεται φαρδύ πέρασμα.. Τα σκαλοπάτια θέλουν τεχνική, αλλά το διαφορικό στην αναρρίχηση κάνει καλή δουλειά.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Στο βιδεο φαίνεται φαρδύ πέρασμα.. Τα σκαλοπάτια θέλουν τεχνική, αλλά το διαφορικό στην αναρρίχηση κάνει καλή δουλειά.
Θα το ξαναδω αργοτερα
Νομιζω οτι δεν χωρουσε gs, ειδικα με τις βαλιτσες που εδειχνε στα αλλα βιντεο
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Φίλε Κοσμά γειά σου. Είμαι νέος στο forum αλλά έχω αρκετή εμπειρία στο off road με μεγάλη ADV μηχανή (GSA 1200, 300+ κιλά με μένα και αποσκευές) σε διάφορα μέρη στο κόσμο και τα παρακάτω είναι μερικά πράγματα που βοήθησαν εμένα ή / και τα έμαθα με το δύσκολο τρόπο (προκαταβολικά συγνώμη αν τα ξέρεις ήδη):
  • Λάστιχα και πρόσφυση: Σίγουρα όπως έγραψαν και άλλοι ένα λάστιχο knobbly βοηθάει. Φυσικά κοστίζει και σίγουρα δεν βαστάνε καιρό αλλά βοηθάνε πολύ ( η δική μου επιλογή από τα διάφορα λάστιχα που έχω δοκιμάσει προς το παρόν Michelin Anakee Wild, πολύ καλό κράτημα εκτός, καλά on road για 50/50, σχετικά καλά στη βροχή, απίστευτη διάρκεια - 20.000 το μπροστινό, 10.000 στο πίσω, σε μίξη δρόμο και off-road σκληρότερο από αυτό του video και θερμοκρασίες 30 με 50 βαθμούς - ναι είμαι αρκετά βλαμμένος να ταξιδεύω με μηχανή στους 50! - αλλά και αρκετά θορυβώδες). Αν όμως συνεχίσεις με τα ίδια υπάρχει όμως και άλλη επιλογή:
    • Σε extreme κομμάτια σαν αυτό, χαμηλώνεις (ΛΙΓΟ!) την πίεση, δεν φαντάζεσαι τη διαφορά κάνει. από όσο ξέρω για τη μηχανή σου η κανονική πίεση είναι 21 PSI εμπρός 30 - 32 PSI πίσω. Με ένα 80/20 λάστιχο σαν αυτό που φαίνεται να φοράς, κατέβασε τη πίεση στα 18-19 μπροστά και 26 - 28 πίσω και θα δεις μεγάλη διαφορά. Προσοχή όμως, όχι περισσότερο γιατί μπορεί να στραβώσεις ζάντα ή να πιαστεί η σαμπρέλα (δεν είμαι σίγουρος αν το KLE έχει tubeless). Να έχεις πάντα μαζί σου μια μικρή αντλία για να είναι εύκολη η επιλογή (π.χ. https://www.amazon.co.uk/AirMan-Tour-52-074-011-Tyre-Pump/dp/B00B1ATMF2 )
  • Στάσου όρθιος με το βάρος μπροστά και κράτα χαλαρό το τιμόνι.
  • Μη πηγαίνεις γρήγορα αλλά … χρειάζεται να έχεις φόρα και ορμή για να περάσεις.
  • Το πιο δύσκολο: όταν έχεις τέτοια κομμάτια, το πιο σημαντικό είναι η ψυχολογία! κοίτα την ανηφόρα, ακόμα καλύτερα περπάτα την πρώτα δες τα σημεία, διάλεξε τη διαδρομή και φαντάσου τον εαυτό σου στη κορυφή με αυτοπεποίθηση ( δεν κάνω πλάκα, ακούγεται μαγεία και μαντζούνια αλλά δουλεύει.
  • Επίσης αν δεν το έχεις κάνει, αφιέρωσε λίγο χρόνο και κάνε ένα μάθημα off-road, είναι τρομερή ή διαφορά ακόμα και με ένα level 1, αξίζει το κόπο και δεν κοστίζει.
Τέλος, επειδή μια φωτο αξίζει 1000 λέξεις και τα video 1.000.0000, σου προτείνω τα ακόλουθα, (ο εκπαιδευτής σε αυτά είναι ο Brett Tkacs που είχα τη τύχη να γνωρίσω είναι ίσως ο καλύτερος που έχω δει και έχω γνωρίσει αρκετούς της BMW και της Touratech (και στην Ελλάδα) που είναι εξαιρετικοί.




Φίλε Γιάννη όλα όσα αναφέρεις εδώ τα έχουμε συζητήσει και στο τοπικ: Offroad Training.

Απάντηση 2: (έφυγε από το Mototrek και έκανε δικό του καναλι και δουλειά:
Έχω την εντύπωση ότι το δικό του κανάλι το έχει πρίν το MotoTrek αφού το MotoTreck ξεκίνησε το 2017 ενώ το προσωπικό κανάλι του Treck το 2007.
Απλά είναι Host στο MotoTreck όπως είναι και άλλοι, δεν νομίζω να έφυγε.
Και με τον FortNine απλά κάνουν collaboration για να προωθεί ό ένας τον άλλον μιας και είναι στον ίδιο χώρο.
 

CelioGR

Μέλος
Όνομα
John
Μοτό
KTM 790 Adv R
Φίλε Γιάννη όλα όσα αναφέρεις εδώ τα έχουμε συζητήσει και στο τοπικ: Offroad Training.

Οπότε η προκαταβολική συγνώμη ήταν απαραίτητη :)

Έχω την εντύπωση ότι το δικό του κανάλι το έχει πρίν το MotoTrek αφού το MotoTreck ξεκίνησε το 2017 ενώ το προσωπικό κανάλι του Treck το 2007.
Απλά είναι Host στο MotoTreck όπως είναι και άλλοι, δεν νομίζω να έφυγε.
Και με τον FortNine απλά κάνουν collaboration για να προωθεί ό ένας τον άλλον μιας και είναι στον ίδιο χώρο.
Όταν ήταν Host στο MotoTrek, ήταν σχεδόν αποκλειστικά εκεί. Από πέρσυ έφυγε από Host.
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Την προηγούμενη φορά που πήγαμε στο Ποικίλο περάσαμε έξω από την πίστα για μοτοκρός που έχει εκεί αλλά δεν μπήκαμε μέσα γιατί έκανε ένας προπόνηση.
Αυτή την φορά όμως ήταν άδεια οπότε μπήκαμε με τον Turtle έτσι για εξάσκηση σε σαθρό τερέν και στις ανηφόρες-κατηφόρες.
Αν και δεν την γυρίσαμε όλη την πίστα πιστεύω ότι καλά τα πήγαμε.
Την επόμενη φορά θα την γυρίσουμε όλη.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Την προηγούμενη φορά που πήγαμε στο Ποικίλο περάσαμε έξω από την πίστα για μοτοκρός που έχει εκεί αλλά δεν μπήκαμε μέσα γιατί έκανε ένας προπόνηση.
Αυτή την φορά όμως ήταν άδεια οπότε μπήκαμε με τον Turtle έτσι για εξάσκηση σε σαθρό τερέν και στις ανηφόρες-κατηφόρες.
Αν και δεν την γυρίσαμε όλη την πίστα πιστεύω ότι καλά τα πήγαμε.
Την επόμενη φορά θα την γυρίσουμε όλη.
Ωραια η προπονηση παίδες.
Το εχετε παρει ζεστα και αυτο ειναι καλο!
Απλα να εχετε στο μυαλο σας οτι την πιστα την κάνατε με ανάποδη φορα.
Το λεω για αποφυγή κάποιου ατυχήματος.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ωραια η προπονηση παίδες.
Το εχετε παρει ζεστα και αυτο ειναι καλο!
Απλα να εχετε στο μυαλο σας οτι την πιστα την κάνατε με ανάποδη φορα.
Το λεω για αποφυγή κάποιου ατυχήματος.
Εμ, πως αλλιώς θα γίνουν οι ανηφόρες.... κατηφόρες;;; :laugh:
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Ωραια η προπονηση παίδες.
Το εχετε παρει ζεστα και αυτο ειναι καλο!
Απλα να εχετε στο μυαλο σας οτι την πιστα την κάνατε με ανάποδη φορα.
Το λεω για αποφυγή κάποιου ατυχήματος.
Την προηγούμενη όπως ανέφερα ήταν κάποιος που έκανε προπόνηση γι'αυτό δεν μπήκαμε.
Όταν πήγαμε εμείς την Κυριακή ήταν άδεια οπότε και μπήκαμε χωρίς να ξέρουμε πως είναι η φορά της πίστας. Δεν μας ενδιέφερε άλλωστε. Δεν θέλαμε να κάνουμε άλματα, απλά να οδηγήσουμε σε σαθρό κομμάτι σε ανηφόρες και κατηφόρες.

Αυτή είναι η πίστα για όποιον θέλει να κάνει εκεί προπόνηση με motocross ή με on-off.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Την προηγούμενη όπως ανέφερα ήταν κάποιος που έκανε προπόνηση γι'αυτό δεν μπήκαμε.
Όταν πήγαμε εμείς την Κυριακή ήταν άδεια οπότε και μπήκαμε χωρίς να ξέρουμε πως είναι η φορά της πίστας. Δεν μας ενδιέφερε άλλωστε. Δεν θέλαμε να κάνουμε άλματα, απλά να οδηγήσουμε σε σαθρό κομμάτι σε ανηφόρες και κατηφόρες.

Αυτή είναι η πίστα για όποιον θέλει να κάνει εκεί προπόνηση με motocross ή με on-off.

Υπόψιν πως αν δεν πηδάτε τα άλματα, χαλάτε τις ράμπες απογείωσης.

Δεν το γράφω για να σας την πω, αλλά για να είστε προετοιμασμένοι γιατί μπορεί να σας την πέσουν τίποτα καλόπαιδα που συντηρούν με δικά τους χρήματα την πίστα ΜΧ.
 
Top Bottom