Οποιο και να παρεις , θα βαλεις χερι , για να ερθει στα μετρα σου για χωμα. Οτι βρεις σε σωστη τιμη , παρτο , ολα ιδια ειναι τα 1κ αυτης της εποχης κ κατηγοριαςΤο είχα στα υπόψιν, αλλά προτιμώ να πάω στα drz λόγω καλύτερης συμπεριφοράς στο χώμα.
Οποιο και να παρεις , θα βαλεις χερι , για να ερθει στα μετρα σου για χωμα. Οτι βρεις σε σωστη τιμη , παρτο , ολα ιδια ειναι τα 1κ αυτης της εποχης κ κατηγοριαςΤο είχα στα υπόψιν, αλλά προτιμώ να πάω στα drz λόγω καλύτερης συμπεριφοράς στο χώμα.
Μακάρι να ήξερα, θα ήτανε ωραίο project για τον ελεύθερο χρόνο. Αλλά εάν δεν ξέρεις το φοβάσαι αυτό το μονοπάτι.Αν θέτε μηχανάκι μόνο για χώμα, πάρτε ένα χρεπι και στήστε το όπως θέλετε από την αρχή.
Θα έρθει πιο φθηνά από τα λεφτά που ζητάνε στις αγγελίες και θα έχετε σωστό εργαλείο.
Έχουμε ανθρώπους εδώ μέσα με γνώση..
Συμφωνω στην γενικη ιδεα. Μόνο που το drz (με όσα τουλάχιστον έχω διαβάσει μέχρι τωρα) τείνει ήδη προς το βαρύ για χρήση με εμφαση στο χώμα και το dr650 είναι κοντά στα 15kg πάνω. Αν η χρήση θα είναι περισσότερο δρόμο ναι ίσως είναι και προτιμότερο από το drz.Οποιο και να παρεις , θα βαλεις χερι , για να ερθει στα μετρα σου για χωμα. Οτι βρεις σε σωστη τιμη , παρτο , ολα ιδια ειναι τα 1κ αυτης της εποχης κ κατηγοριας
15 με 20 χρόνων μηχανάκια... Δύσκολα να βρεις κάτι που δεν θα θέλει επιπλέον χρήμα.Μακάρι να ήξερα, θα ήτανε ωραίο project για τον ελεύθερο χρόνο. Αλλά εάν δεν ξέρεις το φοβάσαι αυτό το μονοπάτι.
Aν το είχα το μαστοριλίκι αυτό θα έκανα.15 με 20 χρόνων μηχανάκια... Δύσκολα να βρεις κάτι που δεν θα θέλει επιπλέον χρήμα.
Παίρνεις ένα με 2500 λοιπόν και το 1000ρικακι επιπλέον το έχεις σίγουρο.
Με αυτό το σκεπτικό, παίρνεις ένα "χρεπι" εμφανισιακά και το φτιαχνεις όπως πρέπει.
Αυτό το σκέφτομαι και εγώ η αληθεια ειναι αν και δεν εχω βρει χωρο να μπορω να μαστορευω (όχι πως το κατέχουμε το άθλημα σε βαθος)15 με 20 χρόνων μηχανάκια... Δύσκολα να βρεις κάτι που δεν θα θέλει επιπλέον χρήμα.
Παίρνεις ένα με 2500 λοιπόν και το 1000ρικακι επιπλέον το έχεις σίγουρο.
Με αυτό το σκεπτικό, παίρνεις ένα "χρεπι" εμφανισιακά και το φτιαχνεις όπως πρέπει.
Ανεφερα το "χρεπι" εμφανισιακά.Αυτό το σκέφτομαι και εγώ η αληθεια ειναι αν και δεν εχω βρει χωρο να μπορω να μαστορευω (όχι πως το κατέχουμε το άθλημα σε βαθος)
Από τη μια θα ξέρεις πλέον τι έχεις και από τι πάσχει απο την αλλη τουλάχιστον για τα drz υπάρχει τόσο υλικό διαθέσιμο που είναι και ένας καλός τρόπος να αποκτήσεις εμπειρία (με καποιο κόστος βέβαια).
Ερώτηση προς γνωστές λοιπον : ένα DRZ 15-20 χρονων που ασχέτως τι δηλώνει κοντεύει τα 90-100.000χλμ τι μπορεί να θέλει για να είναι αξιόπιστο και τι κόστος σηκώνουν αυτες οι επισκευες? Πχ μπορει να χρειαζεται απλα ενα πιστονι-μπιελα που απο οτι βλεπω με 600-800€ εισαι ΟΚ ή παιζει να θελει επισκευες/μαζεματα πιο χαμηλα στο μοτερ? Αν εξαιρέσουμε φυσικά αναρτήσεις-αλυσιδογραναζα, τακάκια κλπ αναλώσιμα.
Για το 400 ότι έγραψε ο Smias στην αρχη : "σχετικά λίγα πουλήθηκαν εδώ και όσα κυκλοφορούν έχουν περάσει από τα χέρια αρκετών 20άριδων που τα μακέλεψαν"Αυτό το σκέφτομαι και εγώ η αληθεια ειναι αν και δεν εχω βρει χωρο να μπορω να μαστορευω (όχι πως το κατέχουμε το άθλημα σε βαθος)
Από τη μια θα ξέρεις πλέον τι έχεις και από τι πάσχει απο την αλλη τουλάχιστον για τα drz υπάρχει τόσο υλικό διαθέσιμο που είναι και ένας καλός τρόπος να αποκτήσεις εμπειρία (με καποιο κόστος βέβαια).
Ερώτηση προς γνωστές λοιπον : ένα DRZ 15-20 χρονων που ασχέτως τι δηλώνει κοντεύει τα 90-100.000χλμ τι μπορεί να θέλει για να είναι αξιόπιστο και τι κόστος σηκώνουν αυτες οι ςεπισκευες? Πχ μπορει να χρειαζεται απλα ενα πιστονι-μπιελα που απο οτι βλεπω με 600-800€ εισαι ΟΚ ή παιζει να θελει επισκευες/μαζεματα πιο χαμηλα στο μοτερ? Αν εξαιρέσουμε φυσικά αναρτήσεις-αλυσιδογραναζα, τακάκια κλπ αναλώσιμα.
Στέφαν το rally μου αρέσει περισσότερο, αλλά είναι ακριβότερο κ δεν έχω δει κάποιο ακόμα.Αλέξανδρε κοιτάς μόνο το L η και το Rallye? Έχει περισσότερο πλαστικό, αλλά έχει Φέρινγκ για τον ανοικτό δρόμο.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Να κοιτάς και τα KLX250, πρόσφατα οδήγησα ένα και μου άρεσε πολύ. Τα βρίσκεις σε καλύτερες τιμές αλλά και αυτά θέλουν υπομονή, δεν έχουν πουλήσει τόσο πολύ όσο θα τους άξιζε.Στέφαν το rally μου αρέσει περισσότερο, αλλά είναι ακριβότερο κ δεν έχω δει κάποιο ακόμα.
Τα κοιτώ κ αυτά, αλλά δυστυχώς είναι ελάχιστα. Ώρες ώρες αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να πάω σε καθαρό enduro κ με αλλαγή τεποζιτου κ γρανάζιων, το κάνω travel enduro. Δεν ξέρω αν μπορεί να λειτουργήσει για αυτό που το θέλω, αλλά αν είναι να ξεπεράσω τα 3κ υπάρχουν περισσότερες επιλογές σε αυτή την κατηγορία.Να κοιτάς και τα KLX250, πρόσφατα οδήγησα ένα και μου άρεσε πολύ. Τα βρίσκεις σε καλύτερες τιμές αλλά και αυτά θέλουν υπομονή, δεν έχουν πουλήσει τόσο πολύ όσο θα τους άξιζε.
Βασικά σε αυτά που βλέπεις ως επισκευή θα πρέπει να υπολογίζεις και τα εργατικά σε κόστος και χρόνο.Πχ μπορει να χρειαζεται απλα ενα πιστονι-μπιελα που απο οτι βλεπω με 600-800€ εισαι ΟΚ ή παιζει να θελει επισκευες/μαζεματα πιο χαμηλα στο μοτερ? Αν εξαιρέσουμε φυσικά αναρτήσεις-αλυσιδογραναζα, τακάκια κλπ αναλώσιμα.
Πόσο πολύ συμφωνώ μαζί σου... Πολύ περισσότερο γνωρίζοντας τον ιδιοκτήτη και γνωρίζοντας την τυπικότητα του....Για μένα πάρε το X challenge της αγγελίας. Τα ίδια γούστα με το drz θα σου βγάλει και φαίνεται και προσεγμένο...