Ψάχνω DRZ400 ή CRF 250 - 300

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Το είχα στα υπόψιν, αλλά προτιμώ να πάω στα drz λόγω καλύτερης συμπεριφοράς στο χώμα.
Οποιο και να παρεις , θα βαλεις χερι , για να ερθει στα μετρα σου για χωμα. Οτι βρεις σε σωστη τιμη , παρτο , ολα ιδια ειναι τα 1κ αυτης της εποχης κ κατηγοριας
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Αν θέτε μηχανάκι μόνο για χώμα, πάρτε ένα χρεπι και στήστε το όπως θέλετε από την αρχή.
Θα έρθει πιο φθηνά από τα λεφτά που ζητάνε στις αγγελίες και θα έχετε σωστό εργαλείο.
Έχουμε ανθρώπους εδώ μέσα με γνώση..
Μακάρι να ήξερα, θα ήτανε ωραίο project για τον ελεύθερο χρόνο. Αλλά εάν δεν ξέρεις το φοβάσαι αυτό το μονοπάτι.
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Οποιο και να παρεις , θα βαλεις χερι , για να ερθει στα μετρα σου για χωμα. Οτι βρεις σε σωστη τιμη , παρτο , ολα ιδια ειναι τα 1κ αυτης της εποχης κ κατηγοριας
Συμφωνω στην γενικη ιδεα. Μόνο που το drz (με όσα τουλάχιστον έχω διαβάσει μέχρι τωρα) τείνει ήδη προς το βαρύ για χρήση με εμφαση στο χώμα και το dr650 είναι κοντά στα 15kg πάνω. Αν η χρήση θα είναι περισσότερο δρόμο ναι ίσως είναι και προτιμότερο από το drz.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μακάρι να ήξερα, θα ήτανε ωραίο project για τον ελεύθερο χρόνο. Αλλά εάν δεν ξέρεις το φοβάσαι αυτό το μονοπάτι.
15 με 20 χρόνων μηχανάκια... Δύσκολα να βρεις κάτι που δεν θα θέλει επιπλέον χρήμα.
Παίρνεις ένα με 2500 λοιπόν και το 1000ρικακι επιπλέον το έχεις σίγουρο.
Με αυτό το σκεπτικό, παίρνεις ένα "χρεπι" εμφανισιακά και το φτιαχνεις όπως πρέπει.
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
15 με 20 χρόνων μηχανάκια... Δύσκολα να βρεις κάτι που δεν θα θέλει επιπλέον χρήμα.
Παίρνεις ένα με 2500 λοιπόν και το 1000ρικακι επιπλέον το έχεις σίγουρο.
Με αυτό το σκεπτικό, παίρνεις ένα "χρεπι" εμφανισιακά και το φτιαχνεις όπως πρέπει.
Aν το είχα το μαστοριλίκι αυτό θα έκανα.
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
15 με 20 χρόνων μηχανάκια... Δύσκολα να βρεις κάτι που δεν θα θέλει επιπλέον χρήμα.
Παίρνεις ένα με 2500 λοιπόν και το 1000ρικακι επιπλέον το έχεις σίγουρο.
Με αυτό το σκεπτικό, παίρνεις ένα "χρεπι" εμφανισιακά και το φτιαχνεις όπως πρέπει.
Αυτό το σκέφτομαι και εγώ η αληθεια ειναι αν και δεν εχω βρει χωρο να μπορω να μαστορευω (όχι πως το κατέχουμε το άθλημα σε βαθος)

Από τη μια θα ξέρεις πλέον τι έχεις και από τι πάσχει απο την αλλη τουλάχιστον για τα drz υπάρχει τόσο υλικό διαθέσιμο που είναι και ένας καλός τρόπος να αποκτήσεις εμπειρία (με καποιο κόστος βέβαια).

Ερώτηση προς γνωστές λοιπον : ένα DRZ 15-20 χρονων που ασχέτως τι δηλώνει κοντεύει τα 90-100.000χλμ τι μπορεί να θέλει για να είναι αξιόπιστο και τι κόστος σηκώνουν αυτες οι επισκευες? Πχ μπορει να χρειαζεται απλα ενα πιστονι-μπιελα που απο οτι βλεπω με 600-800€ εισαι ΟΚ ή παιζει να θελει επισκευες/μαζεματα πιο χαμηλα στο μοτερ? Αν εξαιρέσουμε φυσικά αναρτήσεις-αλυσιδογραναζα, τακάκια κλπ αναλώσιμα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αυτό το σκέφτομαι και εγώ η αληθεια ειναι αν και δεν εχω βρει χωρο να μπορω να μαστορευω (όχι πως το κατέχουμε το άθλημα σε βαθος)

Από τη μια θα ξέρεις πλέον τι έχεις και από τι πάσχει απο την αλλη τουλάχιστον για τα drz υπάρχει τόσο υλικό διαθέσιμο που είναι και ένας καλός τρόπος να αποκτήσεις εμπειρία (με καποιο κόστος βέβαια).

Ερώτηση προς γνωστές λοιπον : ένα DRZ 15-20 χρονων που ασχέτως τι δηλώνει κοντεύει τα 90-100.000χλμ τι μπορεί να θέλει για να είναι αξιόπιστο και τι κόστος σηκώνουν αυτες οι επισκευες? Πχ μπορει να χρειαζεται απλα ενα πιστονι-μπιελα που απο οτι βλεπω με 600-800€ εισαι ΟΚ ή παιζει να θελει επισκευες/μαζεματα πιο χαμηλα στο μοτερ? Αν εξαιρέσουμε φυσικά αναρτήσεις-αλυσιδογραναζα, τακάκια κλπ αναλώσιμα.
Ανεφερα το "χρεπι" εμφανισιακά.
Δεν γνωρίζω κόστος επισκευής ενός Drz, αλλά αν δεν πας πολύ βαθιά και χρειαστείς μόνο πιστόνι, ελατηρια και πάλι δεν νομίζω να φτάσεις το κόστος πολύ ψηλά.
Χρειάζεται έρευνα και θα βρεις άκρη.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αυτό το σκέφτομαι και εγώ η αληθεια ειναι αν και δεν εχω βρει χωρο να μπορω να μαστορευω (όχι πως το κατέχουμε το άθλημα σε βαθος)

Από τη μια θα ξέρεις πλέον τι έχεις και από τι πάσχει απο την αλλη τουλάχιστον για τα drz υπάρχει τόσο υλικό διαθέσιμο που είναι και ένας καλός τρόπος να αποκτήσεις εμπειρία (με καποιο κόστος βέβαια).

Ερώτηση προς γνωστές λοιπον : ένα DRZ 15-20 χρονων που ασχέτως τι δηλώνει κοντεύει τα 90-100.000χλμ τι μπορεί να θέλει για να είναι αξιόπιστο και τι κόστος σηκώνουν αυτες οι ςεπισκευες? Πχ μπορει να χρειαζεται απλα ενα πιστονι-μπιελα που απο οτι βλεπω με 600-800€ εισαι ΟΚ ή παιζει να θελει επισκευες/μαζεματα πιο χαμηλα στο μοτερ? Αν εξαιρέσουμε φυσικά αναρτήσεις-αλυσιδογραναζα, τακάκια κλπ αναλώσιμα.
Για το 400 ότι έγραψε ο Smias στην αρχη : "σχετικά λίγα πουλήθηκαν εδώ και όσα κυκλοφορούν έχουν περάσει από τα χέρια αρκετών 20άριδων που τα μακέλεψαν"
Δεν μπορείς να ξέρεις τι έχει μέσα αν δεν ξέρεις αν οι ιδιοκτήτες δεν κάναν ούτε τα βασικά. Να αλλαζουνε λάδια δηλαδη.

Για το 650 τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά γιατί οι πιτσιρικάδες δεν τα ανακάλυψαν οπότε οι ιδιοκτήτες ήταν συνήθως κρασοπατέρες που άλλαζαν εστω λάδια.
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Για να το κάνω πιο πρακτικό και νομιζω βοηθαω και τον φιλο που ανοιξε το θεμα. Υπάρχει αυτό το οποιο εμφανισιακά φαινεται καλο αλλα εχει και τα αναμενομενα χιλιομετρα. Σκέφτομαι λοιπον αν το παρεις ας πούμε 2000, θεωρήσεις πως έκανε τα βασικά αλλά το μοτέρ θέλει φρεσκάρισμα λόγω ηλικίας/χιλιομετρων...ποσο να πάει το μαλλι? Φυσικά κάνεις δεν ξέρει αν δεν το ανοίξει αλλά ενδεικτικά από ποσό μέχρι πόσο θα περίμενε κάποιος?

Το συγκεκριμενο βεβαια θα χρειαστει σιγουρα και ενα πιρουνι μπροστα γιατί φοράει το κακό μη ρυθμιζομενο της σειράς..
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
2500 λέει η αγγελία
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Σήμερα το πρωί, πριν τη δουλειά, πήγα να δω ένα CRF250L.
Πήγα περισσότερο για να έχω μια εικόνα από κοντά και γιατί είχε τιμή λίγο πιο πάνω από το ταβάνι μου.
Το έδινε 3550 του 2013 με 42κ
Μόλις το είδα εκτίμησα το "καινούριο" συγκριτικά με αυτά που βλέπω, τα οποία είναι 10 χρόνια παλαιότερα αλλά είναι σαν να .... στραβογεράσανε ...!
Το έκανα και μια μικρή βόλτα και του είπα οκ.
Αλλά !
"Είσαι ο τρίτος στην σειρά", μου είπε, το μεσημέρι περιμένω αυτόν που προηγείται και αύριο το πρωί τον δεύτερο.
Αποφάσισα να μην κάνω βουντού ... μηχανόβιος θα το έπαιρνε ....
Το μεσημέρι πήγα να δω ένα DRZ αλλά μου φάνηκε πολύ παλιό γιατί δυστυχώς το σύγκρινα με το πρωινό.

Το απόγευμα η αγγελία κατέβηκε !!!

Η αναζήτηση συνεχίζεται
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Αλέξανδρε κοιτάς μόνο το L η και το Rallye? Έχει περισσότερο πλαστικό, αλλά έχει Φέρινγκ για τον ανοικτό δρόμο.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Αλέξανδρε κοιτάς μόνο το L η και το Rallye? Έχει περισσότερο πλαστικό, αλλά έχει Φέρινγκ για τον ανοικτό δρόμο.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Στέφαν το rally μου αρέσει περισσότερο, αλλά είναι ακριβότερο κ δεν έχω δει κάποιο ακόμα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στέφαν το rally μου αρέσει περισσότερο, αλλά είναι ακριβότερο κ δεν έχω δει κάποιο ακόμα.
Να κοιτάς και τα KLX250, πρόσφατα οδήγησα ένα και μου άρεσε πολύ. Τα βρίσκεις σε καλύτερες τιμές αλλά και αυτά θέλουν υπομονή, δεν έχουν πουλήσει τόσο πολύ όσο θα τους άξιζε.
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Να κοιτάς και τα KLX250, πρόσφατα οδήγησα ένα και μου άρεσε πολύ. Τα βρίσκεις σε καλύτερες τιμές αλλά και αυτά θέλουν υπομονή, δεν έχουν πουλήσει τόσο πολύ όσο θα τους άξιζε.
Τα κοιτώ κ αυτά, αλλά δυστυχώς είναι ελάχιστα. Ώρες ώρες αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να πάω σε καθαρό enduro κ με αλλαγή τεποζιτου κ γρανάζιων, το κάνω travel enduro. Δεν ξέρω αν μπορεί να λειτουργήσει για αυτό που το θέλω, αλλά αν είναι να ξεπεράσω τα 3κ υπάρχουν περισσότερες επιλογές σε αυτή την κατηγορία.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Προσωπικά έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα από χωμα με klr 250 και ακόμα το ευχαριστιεμαι.

Και πιο παλιο μηχανακι να βρεις μην διστάσεις. Παρτο φθηνά και στήσε το στα μετρα σου.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Πχ μπορει να χρειαζεται απλα ενα πιστονι-μπιελα που απο οτι βλεπω με 600-800€ εισαι ΟΚ ή παιζει να θελει επισκευες/μαζεματα πιο χαμηλα στο μοτερ? Αν εξαιρέσουμε φυσικά αναρτήσεις-αλυσιδογραναζα, τακάκια κλπ αναλώσιμα.
Βασικά σε αυτά που βλέπεις ως επισκευή θα πρέπει να υπολογίζεις και τα εργατικά σε κόστος και χρόνο.
Τα 800€ του πιστονιού, δεν θα έχουν και Χ€ εργασία?
Όσον αφορά το άνοιγμα μοτέρ, από την στιγμή που θα θέλεις ένα αξιόπιστο travel enduro, προσωπικά θα άνοιγα τα κάρτερ μόνο και μόνο για αλλαγή ρουλεμάν.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Oxι DRZ 400s με το μεταλλικό ντεπόζιτο για πιο χωμάτινο, δηλαδή για πιο εντούρο χρηση. Καλύτερα το 650 για ον οφ χρήση.

Όμως πάρε κάτι πιο καινούργιο, όπως ψεκαστό crf l ή klx γιατί DRZ δύσκολο να βρεθεί κάτι καλό σε νορμάλ τιμή.

Ιδανικά χτυπά ένα καινούργιο crf 300 l.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Για μένα πάρε το X challenge της αγγελίας. Τα ίδια γούστα με το drz θα σου βγάλει και φαίνεται και προσεγμένο...
Πόσο πολύ συμφωνώ μαζί σου... Πολύ περισσότερο γνωρίζοντας τον ιδιοκτήτη και γνωρίζοντας την τυπικότητα του....
Το σκεφτόμουν σοβαρά να το πάρω εγώ, αλλά μεσολάβησε η λογική που λέει πως αυτά που κάνω με το μηχανάκι, μου επαρκεί το DRZ.
 
Top Bottom