Ψάχνω DRZ400 ή CRF 250 - 300

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Βασικα γιατι να ανοιξεις μοτερ σε ενα low budget project? Κανεις τα απαραιτητα (λαδια,ντιζες,αλυσιδογραναζα), παιζεις με αναρτησεις να τις φερεις εκει που θελεις , και οοοοταν (και αν) το μοτερ τα τιναξει , τοτε του βαζεις χερι. Ωστοσσο στο ενδιαμεσο το εχεις χαρει κ λιγο το μηχανακι.

 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Βασικά σε αυτά που βλέπεις ως επισκευή θα πρέπει να υπολογίζεις και τα εργατικά σε κόστος και χρόνο.

Τα 800€ του πιστονιού, δεν θα έχουν και Χ€ εργασία?

Όσον αφορά το άνοιγμα μοτέρ, από την στιγμή που θα θέλεις ένα αξιόπιστο travel enduro, προσωπικά θα άνοιγα τα κάρτερ μόνο και μόνο για αλλαγή ρουλεμάν.
Οπότε κοντα στο χιλιάρικο χοντρικά για το πάνω μέρος πιστόνι κλπ.
Βασικα γιατι να ανοιξεις μοτερ σε ενα low budget project? Κανεις τα απαραιτητα (λαδια,ντιζες,αλυσιδογραναζα), παιζεις με αναρτησεις να τις φερεις εκει που θελεις , και οοοοταν (και αν) το μοτερ τα τιναξει , τοτε του βαζεις χερι. Ωστοσσο στο ενδιαμεσο το εχεις χαρει κ λιγο το μηχανακι.
Φυσικά και δεν σκοπεύω να ανοίξω μοτερ εξ αρχής εκτός αν γίνει συνειδητά σαν project bike (εμφανισιακά χρέπι με χαμηλή αγορά στα 1000-1500 ευρώ δλδ και ανακατασκευή - δυστυχώς ούτε el-Gatto ούτε Carooly είμαι για να το κάνω μόνος). Αλλά, επειδή όλα τα παλιά έχουν ταλαιπωρηθεί και δεν ξέρεις τι θα γεννήσει πρώτα θέλω να είμαι έτοιμος που μπορεί να φτάσει το κόστος. Να δώσω δηλαδή ~2.5 για ένα DRZ ή αντίστοιχο, να κάνω τα απαραίτητα και τις αναρτήσεις, να ξεκινήσω τις βόλτες και μετά από κάποιο καιρό να θέλει ακόμα ένα χιλιάρικο ώστε να είναι αξιόπιστο πάει και έρχεται.
Αν όμως παίζει να ζητήσει άλλα 2+ χιλιάρικα και μου βγει ένα DRZ στα 4-5 χιλιάρικα...μήπως τελικά να πάω απευθείας είτε σε project bike (να μάθω κιόλας) είτε σε κάτι πιο φρέσκο? Ιδανικά, δεν θα ήθελα να ξεπεράσω τα 4 στο σύνολο για ένα αξιόπιστο και ευχάριστο σύνολο και αν γίνεται όχι μονομιάς.

Oxι DRZ 400s με το μεταλλικό ντεπόζιτο για πιο χωμάτινο, δηλαδή για πιο εντούρο χρηση. Καλύτερα το 650 για ον οφ χρήση.
Όμως πάρε κάτι πιο καινούργιο, όπως ψεκαστό crf l ή klx γιατί DRZ δύσκολο να βρεθεί κάτι καλό σε νορμάλ τιμή.
Ιδανικά χτυπά ένα καινούργιο crf 300 l.
Φαντάζομαι προτείνεις το E έναντι του S λόγω καλύτερης δύναμης και χαμηλότερου βάρους και το DR650 για έμφαση στο πιο εκρομικό σωστά? Αυτό που με βάζει σε δεύτερες σκέψεις για το E είναι πως υστερεί στα ηλεκτρικά (καλωδιώσεις, παροχή), δεν έχει βεντιλατέρ και αν δεν κάνω λάθος ούτε κλειδαριά? Και σίγουρα έχουν φάει πιο πολύ ξύλο στα βουνά.
Για τα πιο καινούρια μαζί σου αν και για τα crf διαβάζω τα χειρότερα για τις αναρτήσεις...
Πόσο πολύ συμφωνώ μαζί σου... Πολύ περισσότερο γνωρίζοντας τον ιδιοκτήτη και γνωρίζοντας την τυπικότητα του....

Το σκεφτόμουν σοβαρά να το πάρω εγώ, αλλά μεσολάβησε η λογική που λέει πως αυτά που κάνω με το μηχανάκι, μου επαρκεί το DRZ.
Και το X-Challenge και το TE610 (όχι το συγκεκριμένο αλλά τα ψεκαστά) τα λιγουρεύομαι αν και λίγο πιο βαριά αλλά ρε γμτ και τα 2 προέρχονται από εργοστάσια που πουλήθηκαν, δεν τσουλήσανε τόοοσο πολύ σαν μοντέλα και ούτε aftermarket πολλά παίζουν ενώ διαβάζω και για πρόβλημα εύρεσης ανταλλακτικών που ειναι το πιο σημαντικό μείον κατ'εμε. Padis Μήπως να πάρεις εσύ το XC να δώσεις το DRZ σε εμάς?
Ώρες ώρες αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να πάω σε καθαρό enduro κ με αλλαγή τεποζιτου κ γρανάζιων, το κάνω travel enduro. Δεν ξέρω αν μπορεί να λειτουργήσει για αυτό που το θέλω, αλλά αν είναι να ξεπεράσω τα 3κ υπάρχουν περισσότερες επιλογές σε αυτή την κατηγορία.
Και από εμένα οι ίδιες σκέψεις περνάνε..χαζεύω και τον Carooly (respect δλδ!!)και συνεχώς λοξοκοιτάω τις αγγελίες για κανένα RFS 400-450-525 που να βρίσκεται κοντα (για να πάρει την ευλογία του μάστορά μου) ή ακόμα και κανένα 350 πιο καινούριο. Στο εξωτερικό παίζουν πολύ σαν dual sport...ε λάδια,φίλτρα,βαλβίδες θεωρώ πως θα καταφέρουμε να τα κάνουμε μόνοι μας.

Φίλε Ziggy γράφω εδώ γιατί νομίζω κινούμαστε στα ίδια νερά οπότε συνεισφέρω και στην δική σου αναζήτηση...αν θεωρείς πως έχεις διαφορετικό προσανατολισμό μπορώ να γράψω σε άλλο θέμα τον δικό μου καημό :p
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Οπότε κοντα στο χιλιάρικο χοντρικά για το πάνω μέρος πιστόνι κλπ.

Φυσικά και δεν σκοπεύω να ανοίξω μοτερ εξ αρχής εκτός αν γίνει συνειδητά σαν project bike (εμφανισιακά χρέπι με χαμηλή αγορά στα 1000-1500 ευρώ δλδ και ανακατασκευή - δυστυχώς ούτε el-Gatto ούτε Carooly είμαι για να το κάνω μόνος). Αλλά, επειδή όλα τα παλιά έχουν ταλαιπωρηθεί και δεν ξέρεις τι θα γεννήσει πρώτα θέλω να είμαι έτοιμος που μπορεί να φτάσει το κόστος. Να δώσω δηλαδή ~2.5 για ένα DRZ ή αντίστοιχο, να κάνω τα απαραίτητα και τις αναρτήσεις, να ξεκινήσω τις βόλτες και μετά από κάποιο καιρό να θέλει ακόμα ένα χιλιάρικο ώστε να είναι αξιόπιστο πάει και έρχεται.
Αν όμως παίζει να ζητήσει άλλα 2+ χιλιάρικα και μου βγει ένα DRZ στα 4-5 χιλιάρικα...μήπως τελικά να πάω απευθείας είτε σε project bike (να μάθω κιόλας) είτε σε κάτι πιο φρέσκο? Ιδανικά, δεν θα ήθελα να ξεπεράσω τα 4 στο σύνολο για ένα αξιόπιστο και ευχάριστο σύνολο και αν γίνεται όχι μονομιάς.


Φαντάζομαι προτείνεις το E έναντι του S λόγω καλύτερης δύναμης και χαμηλότερου βάρους και το DR650 για έμφαση στο πιο εκρομικό σωστά? Αυτό που με βάζει σε δεύτερες σκέψεις για το E είναι πως υστερεί στα ηλεκτρικά (καλωδιώσεις, παροχή), δεν έχει βεντιλατέρ και αν δεν κάνω λάθος ούτε κλειδαριά? Και σίγουρα έχουν φάει πιο πολύ ξύλο στα βουνά.
Για τα πιο καινούρια μαζί σου αν και για τα crf διαβάζω τα χειρότερα για τις αναρτήσεις...


Και το X-Challenge και το TE610 (όχι το συγκεκριμένο αλλά τα ψεκαστά) τα λιγουρεύομαι αν και λίγο πιο βαριά αλλά ρε γμτ και τα 2 προέρχονται από εργοστάσια που πουλήθηκαν, δεν τσουλήσανε τόοοσο πολύ σαν μοντέλα και ούτε aftermarket πολλά παίζουν ενώ διαβάζω και για πρόβλημα εύρεσης ανταλλακτικών που ειναι το πιο σημαντικό μείον κατ'εμε. Padis Μήπως να πάρεις εσύ το XC να δώσεις το DRZ σε εμάς?

Και από εμένα οι ίδιες σκέψεις περνάνε..χαζεύω και τον Carooly (respect δλδ!!)και συνεχώς λοξοκοιτάω τις αγγελίες για κανένα RFS 400-450-525 που να βρίσκεται κοντα (για να πάρει την ευλογία του μάστορά μου) ή ακόμα και κανένα 350 πιο καινούριο. Στο εξωτερικό παίζουν πολύ σαν dual sport...ε λάδια,φίλτρα,βαλβίδες θεωρώ πως θα καταφέρουμε να τα κάνουμε μόνοι μας.

Φίλε Ziggy γράφω εδώ γιατί νομίζω κινούμαστε στα ίδια νερά οπότε συνεισφέρω και στην δική σου αναζήτηση...αν θεωρείς πως έχεις διαφορετικό προσανατολισμό μπορώ να γράψω σε άλλο θέμα τον δικό μου καημό :p
φίλε μην το συζητάς, ίσα ίσα βάζεις τροφή για σκέψεις.
Για τα DRZ αυτά σκέφτομαι και εγώ και προβληματίζομαι. Εάν τα δίνανε 1-1.5 χιλιάρικο να κάνω την κίνηση και έχω ένα χιλιάρικο ακόμα καβάτζα για μαζέματα και απρόοπτα. Αλλά με 2.5 που ζητάνε μπαίνεις σε σκέψεις για νεότερα, που και λιγότερα χιλιόμετρα μπορεί να έχουν και λιγότερα άτομα περάσανε και βρίσκεις ευκολότερα ανταλλακτικά.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Σόρρυ κιόλας, αλλά...



Τι κόλλημα έχετε φάει με το DRZ ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω...!
Θα μου πεις περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, Οκ πάσο, αλλά να έχει γίνει το άγιο δισκοπότηρο... Ήμαρτον!
Ένα απλώς "τίμιο" μηχανάκι είναι και πολλά λέω... πόσο μάλλον για 2000-2500 ευρώ!

Σαφώς ένα 640 ή το ΧChallenge είναι ανώτερα από κάθε άποψη!
Επίσης άλλο είναι να πάρεις ένα "χρέπι" με ένα χιλιάρικο, να το μαζέψεις απλώς και να κάνεις την καύλα σου...
Το rebuild είναι αααααάλλη συζήτηση!

Τέλος είμαι μαζί σου αν πας σε ένα (σχεδόν) καινούριο CRF250(300)L, είναι μια λογική αγορά με γνώμονα την απροβλημάτιστη λειτουργία (και όχι την απόδοση βέβαια).


Συγνώμη για τον τόνο, φιλικά μιλάω...ΠΑΝΤΑ!
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Σόρρυ κιόλας, αλλά...



Τι κόλλημα έχετε φάει με το DRZ ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω...!
Θα μου πεις περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, Οκ πάσο, αλλά να έχει γίνει το άγιο δισκοπότηρο... Ήμαρτον!
Ένα απλώς "τίμιο" μηχανάκι είναι και πολλά λέω... πόσο μάλλον για 2000-2500 ευρώ!

Σαφώς ένα 640 ή το ΧChallenge είναι ανώτερα από κάθε άποψη!
Επίσης άλλο είναι να πάρεις ένα "χρέπι" με ένα χιλιάρικο, να το μαζέψεις απλώς και να κάνεις την καύλα σου...
Το rebuild είναι αααααάλλη συζήτηση!

Τέλος είμαι μαζί σου αν πας σε ένα (σχεδόν) καινούριο CRF250(300)L, είναι μια λογική αγορά με γνώμονα την απροβλημάτιστη λειτουργία (και όχι την απόδοση βέβαια).


Συγνώμη για τον τόνο, φιλικά μιλάω...ΠΑΝΤΑ!
Καταρχήν για τον τόνο ούτε κουβέντα.
Τελείωσα ελληνικό δημόσιο σχολείο .......!!!
Το DRZ έχει ανέβει στην κορυφή της λίστας μου γιατί θεωρώ ότι ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ενός νεοεισερχόμενου στο travel enduro που δεν έχει εμπειρία από χώμα. Είναι χωμάτινο, ελαφρύ, έχει κυβισμό και ιπποδύναμη για να ταξιδέψει στο χώμα και με συμβιβασμούς στην άσφαλτο. Πουλιούνται όμως στα 2,5κ και η εικόνα τους συνήθως είναι χάλια.
Το 640 που ανέφερες, ίσως είναι αυτό που τα κάνει όλα , αλλά με προβληματίζει ο όγκος και το ύψος του και φοβάμαι ότι δεν θα με βοηθήσουν να γίνω καλύτερος στο χώμα. Ισως αργότερα να αποτελέσει επιλογή μου, γιατί μου αρέσει και στο μάτι περισσότερο από κάθε άλλο. Η συντήρησή του βέβαια, από αυτά που ακούω, μπορεί να αποτελεί ένα θεματάκι, αλλά δεν είναι της ώρας.
Το Xchallenge θα μπορούσε να είναι μια επιλογή και μάλιστα το πρωί επικοινώνησα με τον συμφουρίστα για να το δώ, αλλά τελικά δεν έκατσε για σήμερα. Βέβαια η τιμή του είναι ψηλότερh από τα διαθέσιμα, συν το ότι μπλέκω με κόστη BMW για ένα μηχανάκι που δεν πούλησε και πολύ.
Τώρα τα 250άρια, φαντάζουν ως οι καλύτεροι δάσκαλοι για το χώμα με συμβιβασμούς στο χαμαλο-ταξίδι, γι' αυτό και αυθόρμητα είπα οκ στο CRF που είδα εχθές αλλά δεν πρόλαβα.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Καταρχήν για τον τόνο ούτε κουβέντα.
Τελείωσα ελληνικό δημόσιο σχολείο .......!!!
Το DRZ έχει ανέβει στην κορυφή της λίστας μου γιατί θεωρώ ότι ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ενός νεοεισερχόμενου στο travel enduro που δεν έχει εμπειρία από χώμα. Είναι χωμάτινο, ελαφρύ, έχει κυβισμό και ιπποδύναμη για να ταξιδέψει στο χώμα και με συμβιβασμούς στην άσφαλτο. Πουλιούνται όμως στα 2,5κ και η εικόνα τους συνήθως είναι χάλια.
Το 640 που ανέφερες, ίσως είναι αυτό που τα κάνει όλα , αλλά με προβληματίζει ο όγκος και το ύψος του και φοβάμαι ότι δεν θα με βοηθήσουν να γίνω καλύτερος στο χώμα. Ισως αργότερα να αποτελέσει επιλογή μου, γιατί μου αρέσει και στο μάτι περισσότερο από κάθε άλλο. Η συντήρησή του βέβαια, από αυτά που ακούω, μπορεί να αποτελεί ένα θεματάκι, αλλά δεν είναι της ώρας.
Το Xchallenge θα μπορούσε να είναι μια επιλογή και μάλιστα το πρωί επικοινώνησα με τον συμφουρίστα για να το δώ, αλλά τελικά δεν έκατσε για σήμερα. Βέβαια η τιμή του είναι ψηλότερh από τα διαθέσιμα, συν το ότι μπλέκω με κόστη BMW για ένα μηχανάκι που δεν πούλησε και πολύ.
Τώρα τα 250άρια, φαντάζουν ως οι καλύτεροι δάσκαλοι για το χώμα με συμβιβασμούς στο χαμαλο-ταξίδι, γι' αυτό και αυθόρμητα είπα οκ στο CRF που είδα εχθές αλλά δεν πρόλαβα.
Το 640 είναι πολύ πιο ευχάριστο για travel enduro και θα σε βοηθήσει να εξελιχθείς σαν αναβάτης. Το drz Ε δεν παίρνει σχάρα η σοβαρό φορτίο θέλει υποπλαισιο από S.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Για endurotravel ,καλυτερα 160 κιλα με αναρτησαρες και υποπλαισια σωστα ,παρα 140 κιλα με σουμιεδες που θελουν 1k για να γινουν σωστες.

Αποψη μου προφανώς
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Αυτό για τα κόστη bmw δεν ισχύει , μακράν πιο ακριβή η Χόντα

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τρου φακιν στορι!!! Φισα κωλοφαναρου που ηθελα ειχε 45 ευρω εδω απο τον αντιπροσωπο.
Ιδια φισα απο Ταυλανδη μαζι με τελωνειο και μεταφορικα 20 ευρω.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Εναμιση χρονο πριν που πηρα κουτα το δικο μου crf250L ημουνα ηδη αλλον 1 χρονο στο ψαξιμο και εβλεπα τα ιδια που κοιτας και εσυ.
Βεβαια τωρα πιστευω θα μπορουσα να μαζεψω το οποιοδηποτε χρεπι με δικη μου εργασια και ενασχοληση αλλα επειδη ηθελα να το αποφυγω αυτο κατεληξα στο καινουριο.
Ψαχνεται αρκετος κοσμος τελευταια για εντουρακι ικανο να παει και πιο μακρια και απο οτι βλεπω δεν υπαρχει τιποτα αξιολογο σε χαμηλη τιμη η που να μην θελει ενα σωρο μαζεματα.
Τα μονα 600αρια που υπαρχουνε ενα σωρο στις αγγελιες με ικανοτητα ταξιδιου στο χωμα (με λιγες μοντες) ειναι τα ΧΤ600Ε αλλα δεν ξερω αν θα βολευει καθοτι βαρυ σχετικα.
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Εναμιση χρονο πριν που πηρα κουτα το δικο μου crf250L ημουνα ηδη αλλον 1 χρονο στο ψαξιμο και εβλεπα τα ιδια που κοιτας και εσυ.
Βεβαια τωρα πιστευω θα μπορουσα να μαζεψω το οποιοδηποτε χρεπι με δικη μου εργασια και ενασχοληση αλλα επειδη ηθελα να το αποφυγω αυτο κατεληξα στο καινουριο.
Ψαχνεται αρκετος κοσμος τελευταια για εντουρακι ικανο να παει και πιο μακρια και απο οτι βλεπω δεν υπαρχει τιποτα αξιολογο σε χαμηλη τιμη η που να μην θελει ενα σωρο μαζεματα.
Τα μονα 600αρια που υπαρχουνε ενα σωρο στις αγγελιες με ικανοτητα ταξιδιου στο χωμα (με λιγες μοντες) ειναι τα ΧΤ600Ε αλλα δεν ξερω αν θα βολευει καθοτι βαρυ σχετικα.
Δεν θέλω να μπλέξω με μόντες κλπ γιατί δεν το χω και γι αυτό θα μου κοστίσει ακριβά.
Εχω διαβάσει το ποστ σου για το crf και έχω δει τα βιντεάκια σου, από τα οποία συμπεραίνω ότι πρέπει να δω σοβαρότερα το 250
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
640 για 641 λόγους

Στάλθηκε από το SM-G970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είναι κουκλιά και τα κάνουν όλα, αλλά :
Το adventure είναι πολύ ψηλό για τα 175 εκατοστά μου (άσε που μεγαλώνω και πρέπει να έχω χάσει κανα δυο ποντάκια ...)
Τα lc4 τα έχουν σκίσει σε sm χρήση και τα φοβάμαι.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Δεν θέλω να μπλέξω με μόντες κλπ γιατί δεν το χω και γι αυτό θα μου κοστίσει ακριβά.
Εχω διαβάσει το ποστ σου για το crf και έχω δει τα βιντεάκια σου, από τα οποία συμπεραίνω ότι πρέπει να δω σοβαρότερα το 250
Oποτε θες κανονιζουμε να το οδηγησεις βουνο για ωρα για να δεις πραγματικα αν σε βολευει. Εχω και κανα 2 πραγματα βελτιωμενα οποτε θα ειναι καλυτερο ελαφρως απο μαμα.
Να τελειωσω το προτζεκτ με το κωλοφαναρο που ξεκινησα και μιλαμε.
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Φυσικα και το KTM ειναι ανωτερο απο το ταπεινο-τα κανω ολα μετρια με φθηνοπραματα-DRZ ομως πόσα LC4 αξιόπιστα μπορείς να βρεις στην αγορά της ελλαδας που να μην έχουν φάει το σκίσιμο της αρκουδας και μην έχουν χαρχαλευτει από τον κάθε άσχετο μάστορα ή μη? Αν μιλάμε για μηχανακι από χέρι με γνωστη συντηρηση όλα καλά είναι..
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Oποτε θες κανονιζουμε να το οδηγησεις βουνο για ωρα για να δεις πραγματικα αν σε βολευει. Εχω και κανα 2 πραγματα βελτιωμενα οποτε θα ειναι καλυτερο ελαφρως απο μαμα.
Να τελειωσω το προτζεκτ με το κωλοφαναρο που ξεκινησα και μιλαμε.
Δημήτρη σε ευχαριστώ πολύ για αυτή τη δυνατότητα που μου δίνεις, το εκτιμώ ιδιαιτέρως.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Καταρχήν για τον τόνο ούτε κουβέντα.
Τελείωσα ελληνικό δημόσιο σχολείο .......!!!
Το DRZ έχει ανέβει στην κορυφή της λίστας μου γιατί θεωρώ ότι ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ενός νεοεισερχόμενου στο travel enduro που δεν έχει εμπειρία από χώμα. Είναι χωμάτινο, ελαφρύ, έχει κυβισμό και ιπποδύναμη για να ταξιδέψει στο χώμα και με συμβιβασμούς στην άσφαλτο. Πουλιούνται όμως στα 2,5κ και η εικόνα τους συνήθως είναι χάλια.
Το 640 που ανέφερες, ίσως είναι αυτό που τα κάνει όλα , αλλά με προβληματίζει ο όγκος και το ύψος του και φοβάμαι ότι δεν θα με βοηθήσουν να γίνω καλύτερος στο χώμα. Ισως αργότερα να αποτελέσει επιλογή μου, γιατί μου αρέσει και στο μάτι περισσότερο από κάθε άλλο. Η συντήρησή του βέβαια, από αυτά που ακούω, μπορεί να αποτελεί ένα θεματάκι, αλλά δεν είναι της ώρας.
Το Xchallenge θα μπορούσε να είναι μια επιλογή και μάλιστα το πρωί επικοινώνησα με τον συμφουρίστα για να το δώ, αλλά τελικά δεν έκατσε για σήμερα. Βέβαια η τιμή του είναι ψηλότερh από τα διαθέσιμα, συν το ότι μπλέκω με κόστη BMW για ένα μηχανάκι που δεν πούλησε και πολύ.
Τώρα τα 250άρια, φαντάζουν ως οι καλύτεροι δάσκαλοι για το χώμα με συμβιβασμούς στο χαμαλο-ταξίδι, γι' αυτό και αυθόρμητα είπα οκ στο CRF που είδα εχθές αλλά δεν πρόλαβα.
Φυσικα και το KTM ειναι ανωτερο απο το ταπεινο-τα κανω ολα μετρια με φθηνοπραματα-DRZ ομως πόσα LC4 αξιόπιστα μπορείς να βρεις στην αγορά της ελλαδας που να μην έχουν φάει το σκίσιμο της αρκουδας και μην έχουν χαρχαλευτει από τον κάθε άσχετο μάστορα ή μη? Αν μιλάμε για μηχανακι από χέρι με γνωστη συντηρηση όλα καλά είναι..
Αλέξανδρε (και Κίμωνα), τη γνώμη μου θα πω και τίποτα παραπάνω...

Αν κατάλαβα καλά, ψάχνετε ένα ελαφρύ σχετικά "χωμάτινο" μηχανάκι με ενδοτικές αναρτήσεις (κοινώς σουμιέδες) για να είναι φιλικό στα πρώτα βήματα στο χώμα και να μπορεί να ταξιδέψει ως travel enduro....

Αυτή την ανάγκη μπορεί να εξυπηρετήσει οποιοδήποτε ιαπωνικό ψευδοεντούρο της δεκαετίας του 90 με 400-650cc και κόστος 1 χιλιάρικο max, που με τα μαζέματα θα γίνει ενάμιση. Οτιδήποτε παραπάνω σε χρήματα για ένα τέτοιο μηχανάκι 25+ ετών, πολύ απλά δε τα αξίζει. Δεν το συζητώ καν για 2,5 χιλ για DRZ (το CCM με το ίδιο μοτέρ αλλά WP είναι μια ειδική περίπτωση αλλά και πάλι όχι για αυτά τα λεφτά).
Μάθε, ρίξτο από δω, πέτα το από κει, τσαμπουκάλεψέ το και μη σε νοιάζει.... Και ΑΝ βρήκες τελικά το μηχανάκι που σου ταιριάζει σε αυτά που θες να κάνεις, ΤΟΤΕ ρίξε λεφτά και φέρτο εκεί που θες (δες το φρανκεστάιν Domi του Μανιακού).

Ανέφερες κάπου την περίπτωση ενός καθαρόαιμου EXC ή αντίστοιχου για να παίξει (με μετατροπές) τον ρόλο του travel enduro... Νομίζω ότι ένα τέτοιο μηχανάκι ΔΕΝ θα βολέψει έναν αρχάριο στο χώμα. Είναι μεν ελαφρύ αλλά είναι πολεμικό! Οι αναρτήσεις του (και το μοτέρ στα παλιότερα μοντέλα) δεν είναι για βόλτες, θέλουν ανοιχτό γκάζι για να δουλέψουν σωστά και να καταπιούν τα πάντα, ειδάλλως χοροπηδάνε σαν κατσίκια... Για να μη μιλήσω για φόρτωμα, συντήρηση με ώρες κλπ.

Το δε CRF250(300) είναι αδύναμο και έχει απλώς αποδεκτές αναρτήσεις, όμως είναι καινούριο, οικονομικό, φιλικό ως Honda και θα κάνει τα πάντα αλλά χωρίς συγκινήσεις. Αν αξίζει να δώσεις τα παραπάνω χρήματα, εσύ το ξέρεις...

Για μένα, ξαναλέω για μένα, τα μηχανάκια τα οποία θα επέλεγα για travel enduro είναι το 640 της ΚΤΜ πρωτίστως (όπως και έκανα, Adv ή Enduro), το Husqvarna 610 δευτερευόντως και με λίγα περισσότερα χρήματα το νεότερο Xchallenge (και ίσως όχι τα πρώτα 690, που παίζουν στα ίδια λεφτά με το BMW, όμως φέρνουν περισσότερο στα EXC της εταιρείας).

Τα δε "μακελεμένα" 640, που τα χουν σχίσει και δεν ξέρεις τι θα βγάλουν, είναι ένας μύθος που κυκλοφορεί....! Οκ αν λέμε ιδιαίτερη συντήρηση το ότι θέλει εξαέρωση κατά την αλλαγή των λαδιών, τι να πω... Το πολύ-πολύ που θα βγάλει το 640 είναι το πολυθρύλητο ράγισμα στην κεφαλή (που και αυτό θα έχει δώσει δείγματα πριν το πάρεις), το οποίο αντιμετωπίζεται με επισκευή ή μτχ ανταλλακτικό που υπάρχουν σωρηδόν στην αγορά. Τα δε παραπάνω είναι καλύτερη επιλογή και για τα επόμενα (μετά τα πρώτα) βήματά σου στο χώμα!

Σε κάθε περίπτωση, αγοράζοντας ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ μηχανάκι σχεδόν 20 ετών, που έχει περάσει από αρκετά χέρια, παίρνεις ένα ρίσκο και πρέπει να σαι συμβιβασμένος με αυτό, ειδάλλως CRF250 κλπ.

My 2 cents... Καλές αγορές!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αλέξανδρε (και Κίμωνα), τη γνώμη μου θα πω και τίποτα παραπάνω...

Αν κατάλαβα καλά, ψάχνετε ένα ελαφρύ σχετικά "χωμάτινο" μηχανάκι με ενδοτικές αναρτήσεις (κοινώς σουμιέδες) για να είναι φιλικό στα πρώτα βήματα στο χώμα και να μπορεί να ταξιδέψει ως travel enduro....

Αυτή την ανάγκη μπορεί να εξυπηρετήσει οποιοδήποτε ιαπωνικό ψευδοεντούρο της δεκαετίας του 90 με 400-650cc και κόστος 1 χιλιάρικο max, που με τα μαζέματα θα γίνει ενάμιση. Οτιδήποτε παραπάνω σε χρήματα για ένα τέτοιο μηχανάκι 25+ ετών, πολύ απλά δε τα αξίζει. Δεν το συζητώ καν για 2,5 χιλ για DRZ (το CCM με το ίδιο μοτέρ αλλά WP είναι μια ειδική περίπτωση αλλά και πάλι όχι για αυτά τα λεφτά).
Μάθε, ρίξτο από δω, πέτα το από κει, τσαμπουκάλεψέ το και μη σε νοιάζει.... Και ΑΝ βρήκες τελικά το μηχανάκι που σου ταιριάζει σε αυτά που θες να κάνεις, ΤΟΤΕ ρίξε λεφτά και φέρτο εκεί που θες (δες το φρανκεστάιν Domi του Μανιακού).

Ανέφερες κάπου την περίπτωση ενός καθαρόαιμου EXC ή αντίστοιχου για να παίξει (με μετατροπές) τον ρόλο του travel enduro... Νομίζω ότι ένα τέτοιο μηχανάκι ΔΕΝ θα βολέψει έναν αρχάριο στο χώμα. Είναι μεν ελαφρύ αλλά είναι πολεμικό! Οι αναρτήσεις του (και το μοτέρ στα παλιότερα μοντέλα) δεν είναι για βόλτες, θέλουν ανοιχτό γκάζι για να δουλέψουν σωστά και να καταπιούν τα πάντα, ειδάλλως χοροπηδάνε σαν κατσίκια... Για να μη μιλήσω για φόρτωμα, συντήρηση με ώρες κλπ.

Το δε CRF250(300) είναι αδύναμο και έχει απλώς αποδεκτές αναρτήσεις, όμως είναι καινούριο, οικονομικό, φιλικό ως Honda και θα κάνει τα πάντα αλλά χωρίς συγκινήσεις. Αν αξίζει να δώσεις τα παραπάνω χρήματα, εσύ το ξέρεις...

Για μένα, ξαναλέω για μένα, τα μηχανάκια τα οποία θα επέλεγα για travel enduro είναι το 640 της ΚΤΜ πρωτίστως (όπως και έκανα, Adv ή Enduro), το Husqvarna 610 δευτερευόντως και με λίγα περισσότερα χρήματα το νεότερο Xchallenge (και ίσως όχι τα πρώτα 690, που παίζουν στα ίδια λεφτά με το BMW, όμως φέρνουν περισσότερο στα EXC της εταιρείας).

Τα δε "μακελεμένα" 640, που τα χουν σχίσει και δεν ξέρεις τι θα βγάλουν, είναι ένας μύθος που κυκλοφορεί....! Οκ αν λέμε ιδιαίτερη συντήρηση το ότι θέλει εξαέρωση κατά την αλλαγή των λαδιών, τι να πω... Το πολύ-πολύ που θα βγάλει το 640 είναι το πολυθρύλητο ράγισμα στην κεφαλή (που και αυτό θα έχει δώσει δείγματα πριν το πάρεις), το οποίο αντιμετωπίζεται με επισκευή ή μτχ ανταλλακτικό που υπάρχουν σωρηδόν στην αγορά. Τα δε παραπάνω είναι καλύτερη επιλογή και για τα επόμενα (μετά τα πρώτα) βήματά σου στο χώμα!

Σε κάθε περίπτωση, αγοράζοντας ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ μηχανάκι σχεδόν 20 ετών, που έχει περάσει από αρκετά χέρια, παίρνεις ένα ρίσκο και πρέπει να σαι συμβιβασμένος με αυτό, ειδάλλως CRF250 κλπ.

My 2 cents... Καλές αγορές!
Φρανκεσταιν... Ο Γκάντι??? :dstpc:
 
Top Bottom