Ψάχνω DRZ400 ή CRF 250 - 300

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Εγω δεν εχω καταλαβει γιατι το 1150 που εχεις (με 2 ζαντες με χωματινα περασμενα λαστιχα, για τραμπα) δεν ειναι ιδανικο για travel enduro.
:thnkg:
Αν ειχες street να κοιταγες, το καταλαβαινω.
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Εγω δεν εχω καταλαβει γιατι το 1150 που εχεις (με 2 ζαντες με χωματινα περασμενα λαστιχα, για τραμπα) δεν ειναι ιδανικο για travel enduro.
:thnkg:
Αν ειχες street να κοιταγες, το καταλαβαινω.
Γιατί είναι πάνω από 250 κιλά κ το καλοκαίρι που μου έπεσε σε μια χωμάτινη κατηφόρα στο Λαύριο μου βγήκε η ψυχή για να την σηκώσω κ ν ανέβω. Αν τη φορτώσω κιόλα ξεπερνάει τα 300 κ εκεί το πράγμα χάνει την πλάκα του. Σε βατούς χωματοδρομους είναι μια χαρά, αλλά σε δυσκολότερες καταστάσεις είναι δύσκολη για τις ικανότητες μου. Γι αυτό κοιτώ ένα ελαφρύτερο.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Γιατί είναι πάνω από 250 κιλά κ το καλοκαίρι που μου έπεσε σε μια χωμάτινη κατηφόρα στο Λαύριο μου βγήκε η ψυχή για να την σηκώσω κ ν ανέβω. Αν τη φορτώσω κιόλα ξεπερνάει τα 300 κ εκεί το πράγμα χάνει την πλάκα του. Σε βατούς χωματοδρομους είναι μια χαρά, αλλά σε δυσκολότερες καταστάσεις είναι δύσκολη για τις ικανότητες μου. Γι αυτό κοιτώ ένα ελαφρύτερο.
Αν το ελαφρυ το φορτωσεις, γινεται χειροτερο σε διασκεδαση, οχι μονο στο χωμα αλλα και στην ασφαλτο, μεχρι να φτασεις εκει.
Στα trophy που γινονται εδω, τα μεγαλα πηγαινουν καλυτερα απ τα μικρα παντου, γιατι εχουν ασαφεια στο μπροστινο απ το βαρος.
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Αν το ελαφρυ το φορτωσεις, γινεται χειροτερο σε διασκεδαση, οχι μονο στο χωμα αλλα και στην ασφαλτο, μεχρι να φτασεις εκει.
Στα trophy που γινονται εδω, τα μεγαλα πηγαινουν καλυτερα απ τα μικρα παντου, γιατι εχουν ασαφεια στο μπροστινο απ το βαρος.
Είναι κ δικός μου προβληματισμος αυτός.
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Σε ευχαριστώ για τα σχόλια-συμβουλές.
Προσωπικά η αρχική μου σκέψη ήταν ακριβώς αυτή που περιγράφεις…ενα φθηνό παλιό 250-400 (DR/XR) max 2000 σύνολο να μπω χώμα να μάθω αλλά να μη με αφήσει στην 1η βόλτα. Βλέποντας τι πωλείται και ποσό είπα να δω κάτι λίγο πιο ολοκληρωμένο από τα ψευδοεντουρο των 90s να έχει και καμια μίζα και το DRZ εδειχνε μια καλή μετριότητα. Βλέποντας πάλι τι πωλείται και ποσό, άρχισα να κοιτάω και άλλες επιλογές του τύπου «ονοφοποίηση» EXC ή αλλά λιγότερο γνωστα μοντέλα (husky, bmw) κλπ με τα + και - τους όπως και τα πιο φρέσκα 250αρια.

Όποτε με βάση αυτά που πρότεινες, στο θέμα των ανταλλακτικών, ευκολία εργασίας, κόστος επισκευών πως πάνε τα 640/te610/xchallenge? Γιατί τουλάχιστον για τα 2 τελευταία (και το 610 με αρέσει πολύ) διαβάζω ακραία σενάρια όσον αφορά τα ανταλλακτικά ακόμα και στο εξωτερικό που πούλησαν περισσότερο πχ δεν μπορουν να βρουν βασικά ανταλλακτικά σε στοκ, ψάχνουν μεταχειρισμένα και δεν μπαίνουν και από αλλά μοντέλα όποτε θέλει μόντες. Αντίθετα (φαντάζομαι) στα ιαπωνικά τύπου DR/XR κλπ πρέπει να βρίσκεις αρκετά εύκολα. Ακόμα και για τα EXC (2000-2007) διάβασα πως παρατηρούνται ελλείψεις αλλά έχουν πουλήσει αρκετά παραπάνω και παίζουν μτχ τουλάχιστον αρκετά.

Θα μου πεις τέλειο σε μτχ με αυτή τη χρήση και αυτά τα λεφτά Ελλάδα δεν υπάρχει, όλα έχουν τα καλά και τα στραβά τους, πάρε κάτι και μη μας πρήζεις… το δέχομαι! Έχω αρχίσει να σιχτιρίζω και στο τέλος θα την κάνω την μλκια και θα πάρω ότι κάτσει μπροστά μου :wacky:απλά προσπαθώ να λειτουργήσω ορθολογικά και να σας βρω σύντομα στα πέριξ με κάτι που να μου βγάζει και λίγο γούστα.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
drz400s, dr650se και xr650l είναι ακόμα στην παραγωγή αυτούσια οπότε ανταλλακτικά υπάρχουν άφθονα.
Για τα 640 πάντως, επειδη ψαχνω ανταλλακτικά για τα μπροστινό (πιρουνι, τροχο, φρενα) πολλα πραγματα δεν υπάρχουν πια.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αν το ελαφρυ το φορτωσεις, γινεται χειροτερο σε διασκεδαση, οχι μονο στο χωμα αλλα και στην ασφαλτο, μεχρι να φτασεις εκει.
Στα trophy που γινονται εδω, τα μεγαλα πηγαινουν καλυτερα απ τα μικρα παντου, γιατι εχουν ασαφεια στο μπροστινο απ το βαρος.
Λευτέρη δεν παίζει αυτό με τίποτα, τα μεγάλα ψάχνουν με τα κυάλια τα μικρά ας είναι και φορτωμένα.

Αν έχει το σωστό πίσω ελατήριο δεν υπάρχει καμμία ασάφεια στο μπροστινό.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Λευτέρη δεν παίζει αυτό με τίποτα, τα μεγάλα ψάχνουν με τα κυάλια τα μικρά ας είναι και φορτωμένα.

Αν έχει το σωστό πίσω ελατήριο δεν υπάρχει καμμία ασάφεια στο μπροστινό.
Εγω άλλα βλεπω στα βιντεο.
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Εγω άλλα βλεπω στα βιντεο.
ΩΧΩΧΩΧΩΧ
Για πες τι βλέπεις ;
Προσπαθούν τα μεγάλα να φτάσουν τα μικρά στα στενά κομμάτια ;
Μήπως οι οδηγοί των μικρών περιμένουν τους μεγάλους για να τους βγάλουν βίντεο, επειδή είναι ομορφότεροι ;
Για πες ;
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
ΩΧΩΧΩΧΩΧ
Για πες τι βλέπεις ;
Προσπαθούν τα μεγάλα να φτάσουν τα μικρά στα στενά κομμάτια ;
Μήπως οι οδηγοί των μικρών περιμένουν τους μεγάλους για να τους βγάλουν βίντεο, επειδή είναι ομορφότεροι ;
Για πες ;
Δεν ειναι ακριβως μικρα ή μεγαλα
Ειναι ελαφρια ή πιο βαρια.
Η αποψη μου παντα
Κατω απο 150 κιλα μηχανακι, εαν το φορτωσεις με εργαλεια, σκηνες, φαγωσιμα θα ειναι σαν εισαι δικαβαλος.
Το εχω κανει για 150χλμ μακρια μονός με 110 κιλα μηχανακι. Δεν θα το ξαναεκανα ή δεν θα εμπαινα καθολου εθνικη.
Φυσικα και μετραει η γνωμη αυτων που το εχουν κανει και ειδικα του kordix που εχει και το 1150.
Αλλα εγω για ενα διημερο προς Νιαλα πχ, θα ηθελα ενα africa ή μεγαλο gs σαν το δικο σου.
Α φυσικα και δεν εννοω να πας με το gs χωμα μόνος σου, με σχεδον ασφαλτινα λαστιχα.
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Δεν ειναι ακριβως μικρα ή μεγαλα
Ειναι ελαφρια ή πιο βαρια.
Η αποψη μου παντα
Κατω απο 150 κιλα μηχανακι, εαν το φορτωσεις με εργαλεια, σκηνες, φαγωσιμα θα ειναι σαν εισαι δικαβαλος.
Το εχω κανει για 150χλμ μακρια μονός με 110 κιλα μηχανακι. Δεν θα το ξαναεκανα ή δεν θα εμπαινα καθολου εθνικη.
Φυσικα και μετραει η γνωμη αυτων που το εχουν κανει και ειδικα του kordix που εχει και το 1150.
Αλλα εγω για ενα διημερο προς Νιαλα πχ, θα ηθελα ενα africa ή μεγαλο gs σαν το δικο σου.
Α φυσικα και δεν εννοω να πας με το gs χωμα μόνος σου, με σχεδον ασφαλτινα λαστιχα.
Συμφωνώ μαζί σου και αυτός είναι ο προβληματισμός μου για το ελαφρύ.
Ειδικά εάν το ελαφρύ είναι και μικρό σε κυβικά.
Αλλά σκέφτομαι μήπως αυτό μου μάθει το χώμα, με κάποιες θυσίες στο χώμα αρχικά και μετά πάω σε μεγαλύτερο.
Με το 1150 είμαι μια χαρά σε στρωτό χωματόδρομο, αλλά πάντα υπάρχει το άγχος του τι θα συναντήσω λίγο αργότερα.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Συμφωνώ μαζί σου και αυτός είναι ο προβληματισμός μου για το ελαφρύ.
Ειδικά εάν το ελαφρύ είναι και μικρό σε κυβικά.
Αλλά σκέφτομαι μήπως αυτό μου μάθει το χώμα, με κάποιες θυσίες στο χώμα αρχικά και μετά πάω σε μεγαλύτερο.
Με το 1150 είμαι μια χαρά σε στρωτό χωματόδρομο, αλλά πάντα υπάρχει το άγχος του τι θα συναντήσω λίγο αργότερα.
Αλλο το να μαθεις στο χωμα.
Ετσι συμφωνω.
Αλλα μην αποκλειεις τοτε το τρειλερ.

Τελικα ολοι με 4 μηχανακια θα καταληξουμε .....παλι!!
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Συμφωνώ μαζί σου και αυτός είναι ο προβληματισμός μου για το ελαφρύ.
Ειδικά εάν το ελαφρύ είναι και μικρό σε κυβικά.
Αλλά σκέφτομαι μήπως αυτό μου μάθει το χώμα, με κάποιες θυσίες στο χώμα αρχικά και μετά πάω σε μεγαλύτερο.
Με το 1150 είμαι μια χαρά σε στρωτό χωματόδρομο, αλλά πάντα υπάρχει το άγχος του τι θα συναντήσω λίγο αργότερα.
Μήπως τότε το μονοκύλινδρο 600-650 είναι η χρυσή τομή για σένα; Και με αυτό μπορείς να κάνεις τα πρώτα σου χωμάτινα βήματα. Ναι, με 150-160 κιλά για να πηγαίνεις σε διαδρομές χιλιομέτρων εντούρο θα σου κόψει τα χέρια αλλά σε εκδρομικό (τέτοιο ψάχνεις αν δεν κάνω λάθος) που ίσως συναντήσεις κάποια μικρά κομμάτια εντουρο θα περάσεις χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία.
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Μήπως τότε το μονοκύλινδρο 600-650 είναι η χρυσή τομή για σένα; Και με αυτό μπορείς να κάνεις τα πρώτα σου χωμάτινα βήματα. Ναι, με 150-160 κιλά για να πηγαίνεις σε διαδρομές χιλιομέτρων εντούρο θα σου κόψει τα χέρια αλλά σε εκδρομικό (τέτοιο ψάχνεις αν δεν κάνω λάθος) που ίσως συναντήσεις κάποια μικρά κομμάτια εντουρο θα περάσεις χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία.
Τα έχω κοιτάξει και αυτά.
Εστίασα στο DR650 αλλά άντε να βρεις καλό !
Μετά κοιτούσα και τα KLR αλλά 190 κιλά
Με βλέπω για μικρό και ελαφρύ για κοντινά χώματα, ίσως και καθαρόαιμο μέχρι 250 4χ και αφού απομυθοποιήσω το χώμα θα δω ποιο θα είναι το επόμενο βήμα !
Πολύτιμες οι συμβουλές - απόψεις - γνώμες σας.
Η εμπειρία πάντα είναι σύμβουλος.
 

Tataros

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Yamaha TT 600s
Κάποιο TT TTR 600 έχεις σκεφτεί? Πάνε άνετα πορεία με 120 χλμ/ώρα και στο χώμα είναι αξιοπρεπή μιας και έχουν καλές αναρτήσεις.

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Κάποιο TT TTR 600 έχεις σκεφτεί? Πάνε άνετα πορεία με 120 χλμ/ώρα και στο χώμα είναι αξιοπρεπή μιας και έχουν καλές αναρτήσεις.

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επισης καλή επιλογή αλλά καλύτερα να έχει μίζα. Φίλος έχει το τελευταίο TT600RE (με μίζα) με τις αναρτήσεις του R και είναι μια χαρά μηχανάκι.
Και με τις στοκ αναρτήσεις καλό είναι αλλά αν στην πορεία ανέβουν οι χωμάτινες οδηγικές απαιτήσεις/ικανότητες με τις αναρτήσεις του R είναι ακόμα καλύτερο.
 

antonis68

Μέλος
Περιοχή
Σαλαμίνα
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Suzuki Freewind 650 02
Γεια χαρά στην παρέα! Ωραίοι προβληματισμοί! :)
Το μικρό ελαφρύ καθαρόαιμο enduro μηχανάκι είναι άλλο πράμα από κλειστό επαρχιακό και πάνω, καμία σχέση με τα ψευδοεντούρο που λέγαμε έστω και τα μικρά, σε ευκολία, ασφάλεια και ευχαρίστηση,
Αυτό το πείραμα θα κάνω κι εγώ σε ένα WR250F 2003 μίζα/μανιβέλα (αυτό υπήρχε..), τουλάχιστον για κοντινά ή φόρτωμα τρέιλερ (τα ίδια έξοδα περίπου είναι) .
Του έφτιαξα σχάρα μαζί με καγκελάκια για σαμάρια, παίρνει και tankbag, θα βάλω USB, ίσως και κάνα προβολάκι, λάστιχα φτηνά Michelin Tracker, γρανάζωμα μακρύ 14-42 πηγαίνει πολύ άνετα με 90χλμ, 5 λίτρα βενζίνη σε μπιτόνι για οριακή αυτονομία 250 χλμ. και βλέπουμε..
Μακάρι να μου βγει..
Αν θα αγόραζα τώρα μάλλον θα κοίταζα για EXC 400/450 2000 με 2007, (είχα 400 του 02 και 05) στους ανοιχτούς ασφάλτινους δρόμους πάει γρήγορα.
Αν δεν πετύχει θα προσπαθήσω και με το Freewind,
 
Top Bottom