Γιατί είναι πάνω από 250 κιλά κ το καλοκαίρι που μου έπεσε σε μια χωμάτινη κατηφόρα στο Λαύριο μου βγήκε η ψυχή για να την σηκώσω κ ν ανέβω. Αν τη φορτώσω κιόλα ξεπερνάει τα 300 κ εκεί το πράγμα χάνει την πλάκα του. Σε βατούς χωματοδρομους είναι μια χαρά, αλλά σε δυσκολότερες καταστάσεις είναι δύσκολη για τις ικανότητες μου. Γι αυτό κοιτώ ένα ελαφρύτερο.Εγω δεν εχω καταλαβει γιατι το 1150 που εχεις (με 2 ζαντες με χωματινα περασμενα λαστιχα, για τραμπα) δεν ειναι ιδανικο για travel enduro.
Αν ειχες street να κοιταγες, το καταλαβαινω.
Αν το ελαφρυ το φορτωσεις, γινεται χειροτερο σε διασκεδαση, οχι μονο στο χωμα αλλα και στην ασφαλτο, μεχρι να φτασεις εκει.Γιατί είναι πάνω από 250 κιλά κ το καλοκαίρι που μου έπεσε σε μια χωμάτινη κατηφόρα στο Λαύριο μου βγήκε η ψυχή για να την σηκώσω κ ν ανέβω. Αν τη φορτώσω κιόλα ξεπερνάει τα 300 κ εκεί το πράγμα χάνει την πλάκα του. Σε βατούς χωματοδρομους είναι μια χαρά, αλλά σε δυσκολότερες καταστάσεις είναι δύσκολη για τις ικανότητες μου. Γι αυτό κοιτώ ένα ελαφρύτερο.
Με την καλή έννοια... ΠΑΝΤΑ!!!Φρανκεσταιν... Ο Γκάντι???
Είναι κ δικός μου προβληματισμος αυτός.Αν το ελαφρυ το φορτωσεις, γινεται χειροτερο σε διασκεδαση, οχι μονο στο χωμα αλλα και στην ασφαλτο, μεχρι να φτασεις εκει.
Στα trophy που γινονται εδω, τα μεγαλα πηγαινουν καλυτερα απ τα μικρα παντου, γιατι εχουν ασαφεια στο μπροστινο απ το βαρος.
Λευτέρη δεν παίζει αυτό με τίποτα, τα μεγάλα ψάχνουν με τα κυάλια τα μικρά ας είναι και φορτωμένα.Αν το ελαφρυ το φορτωσεις, γινεται χειροτερο σε διασκεδαση, οχι μονο στο χωμα αλλα και στην ασφαλτο, μεχρι να φτασεις εκει.
Στα trophy που γινονται εδω, τα μεγαλα πηγαινουν καλυτερα απ τα μικρα παντου, γιατι εχουν ασαφεια στο μπροστινο απ το βαρος.
Εγω άλλα βλεπω στα βιντεο.Λευτέρη δεν παίζει αυτό με τίποτα, τα μεγάλα ψάχνουν με τα κυάλια τα μικρά ας είναι και φορτωμένα.
Αν έχει το σωστό πίσω ελατήριο δεν υπάρχει καμμία ασάφεια στο μπροστινό.
ΩΧΩΧΩΧΩΧΕγω άλλα βλεπω στα βιντεο.
Δεν ειναι ακριβως μικρα ή μεγαλαΩΧΩΧΩΧΩΧ
Για πες τι βλέπεις ;
Προσπαθούν τα μεγάλα να φτάσουν τα μικρά στα στενά κομμάτια ;
Μήπως οι οδηγοί των μικρών περιμένουν τους μεγάλους για να τους βγάλουν βίντεο, επειδή είναι ομορφότεροι ;
Για πες ;
Συμφωνώ μαζί σου και αυτός είναι ο προβληματισμός μου για το ελαφρύ.Δεν ειναι ακριβως μικρα ή μεγαλα
Ειναι ελαφρια ή πιο βαρια.
Η αποψη μου παντα
Κατω απο 150 κιλα μηχανακι, εαν το φορτωσεις με εργαλεια, σκηνες, φαγωσιμα θα ειναι σαν εισαι δικαβαλος.
Το εχω κανει για 150χλμ μακρια μονός με 110 κιλα μηχανακι. Δεν θα το ξαναεκανα ή δεν θα εμπαινα καθολου εθνικη.
Φυσικα και μετραει η γνωμη αυτων που το εχουν κανει και ειδικα του kordix που εχει και το 1150.
Αλλα εγω για ενα διημερο προς Νιαλα πχ, θα ηθελα ενα africa ή μεγαλο gs σαν το δικο σου.
Α φυσικα και δεν εννοω να πας με το gs χωμα μόνος σου, με σχεδον ασφαλτινα λαστιχα.
Αλλο το να μαθεις στο χωμα.Συμφωνώ μαζί σου και αυτός είναι ο προβληματισμός μου για το ελαφρύ.
Ειδικά εάν το ελαφρύ είναι και μικρό σε κυβικά.
Αλλά σκέφτομαι μήπως αυτό μου μάθει το χώμα, με κάποιες θυσίες στο χώμα αρχικά και μετά πάω σε μεγαλύτερο.
Με το 1150 είμαι μια χαρά σε στρωτό χωματόδρομο, αλλά πάντα υπάρχει το άγχος του τι θα συναντήσω λίγο αργότερα.
Μήπως τότε το μονοκύλινδρο 600-650 είναι η χρυσή τομή για σένα; Και με αυτό μπορείς να κάνεις τα πρώτα σου χωμάτινα βήματα. Ναι, με 150-160 κιλά για να πηγαίνεις σε διαδρομές χιλιομέτρων εντούρο θα σου κόψει τα χέρια αλλά σε εκδρομικό (τέτοιο ψάχνεις αν δεν κάνω λάθος) που ίσως συναντήσεις κάποια μικρά κομμάτια εντουρο θα περάσεις χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία.Συμφωνώ μαζί σου και αυτός είναι ο προβληματισμός μου για το ελαφρύ.
Ειδικά εάν το ελαφρύ είναι και μικρό σε κυβικά.
Αλλά σκέφτομαι μήπως αυτό μου μάθει το χώμα, με κάποιες θυσίες στο χώμα αρχικά και μετά πάω σε μεγαλύτερο.
Με το 1150 είμαι μια χαρά σε στρωτό χωματόδρομο, αλλά πάντα υπάρχει το άγχος του τι θα συναντήσω λίγο αργότερα.
Τα έχω κοιτάξει και αυτά.Μήπως τότε το μονοκύλινδρο 600-650 είναι η χρυσή τομή για σένα; Και με αυτό μπορείς να κάνεις τα πρώτα σου χωμάτινα βήματα. Ναι, με 150-160 κιλά για να πηγαίνεις σε διαδρομές χιλιομέτρων εντούρο θα σου κόψει τα χέρια αλλά σε εκδρομικό (τέτοιο ψάχνεις αν δεν κάνω λάθος) που ίσως συναντήσεις κάποια μικρά κομμάτια εντουρο θα περάσεις χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία.
Επισης καλή επιλογή αλλά καλύτερα να έχει μίζα. Φίλος έχει το τελευταίο TT600RE (με μίζα) με τις αναρτήσεις του R και είναι μια χαρά μηχανάκι.Κάποιο TT TTR 600 έχεις σκεφτεί? Πάνε άνετα πορεία με 120 χλμ/ώρα και στο χώμα είναι αξιοπρεπή μιας και έχουν καλές αναρτήσεις.
Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μακρινή φωτογραφία, δίπλα στην θάλασσα, από νησί...