Ψάχνω DRZ400 ή CRF 250 - 300

John400

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Xrv750
Διαβάζοντας πολύ προσεκτικά όλα τα Ποστ θα σου έλεγα να ξανά εστίασεις πραγματικά σε αυτό που θες να κάνεις με το μηχανάκι γιατί διαβάζοντας για travel εντούρο εμένα μου έρχεται στο μυαλό ότι θα κάνεις 200,300,400 χιλιόμετρα άρα μηχανάκια με σέλα σαν το drz ,exc κτλ απλα δεν σου κάνουν ,ειδικά αν αναλογιστείς και τα φορτωματα
Σίγουρα δηλαδή θα πρέπει να ψαχτείς για τροποποίηση στην σέλα και στα υποπλαίσια
Σούπερ ντούπερ αναρτήσεις και τα λοιπά θα τα κοίταγα αν το επίπεδο μου εξαντλούσε τις δυνατότητες ενός βελτιωμένου στα σημεία απλού πιρουνιού ή αν έκανα πίστα και rally
Γνώμη μου πάρε ένα μηχανάκι σχετικά οικονομικό απλο στην συντήρηση, να βρίσκεις ανταλλακτικά στήσε το για χώμα, και ξεκινά να γράφεις χιλιόμετρα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως μεγάλο μανίκι η φάση μας εδώ το travel enduro..

Οι εντουράδες ξέρουν τί ψωνίζουν.. Άντε να πάνε απο δίχρονο σε 4χρονο ή το αντίθετο.

Οι ασφάλτινοι που θέλουν να πατήσουν λίγο χώμα για καμιά παραλία έχουν 1000 επιλογές.

Και ερχόμαστε εμείς να διαλέξουμε απο παλιά Thumbers 15-20 ετών (LC4, DR, TTR κλπ) με ότι συνεπάγεται σε μπελάδες, κόστη, έλλειψη ανταλλακτικών κλπ, εναλλακτικά ψόφια 250άρια 300άρια τύπου KLX, CRF250L κλπ λίγο πιο φρέσκα αλλά πεθαμένα σε άλογα και με μέτριες τουλάχιστον αναρτήσεις,

μετά πρέπει να πας σε ψομωμένα και ακριβά εργαλεία τύπου Tenere, 790-890R κλπ και να δώσεις ένα νεφρό και πάλι να έχεις δαπανήσει 10-15 χιλιάρικα.

Νεφρό θα χρειαστεί και για το απόλυτο 690R η 701 που σίγουρα είναι η επιτομή αυτού που κάνουμε αλλά ελάχιστοι τα δίνουν.

Τα παραπάνω τα λέω μετά απο πολλά χρόνια στο σπορ και έχοντας αλλάξει με τη σειρά ΧΤ600, KLX 250, EXC 450, XR 250, TTR 600 και τώρα το 640 enduro. Και με απόλυτο σεβασμό σε όσους έχουν άλλες μηχανές και δεν θέλω να θίξω τίποτα αλλά τα 250-300cc είναι άλλη εμπειρία τελείως με το γκάζι τους, είναι αδύναμα αρκετά και δεν έχεις αυτό το μπράου στο γκάζι (για όποιον ενδιαφέρεται πάντα)

Αντικειμενικά για αυτό που κάνουμε το 640 enduro είναι εκπληκτική μοτοσυκλέτα. Γκάζι, αναρτήσεις, τα πάντα όλα. Εγώ είμαι 1,74 και εντάξει είναι λίγο ψηλό για μένα αλλά δεν ε΄χω ουσιαστικά πρόβλημα. Το έχω 2 χρόνια, τώρα πλήρωσα ουσιαστικά την πρώ η ζημιά του 100€ για κόμπλερ μίζας. Υποθέτω βλέποντας τα πράγματα πώς θα το κρατήσω όσο μπορώ μάλλον και όσο βρίσκω και ανταλλακτικά, κυρίως γιατί πραγματικά αν δε δώσεις 10-12 χιλιάρικα δεν παίρνεις κάτι καλύτερο. Η μόνη ουσιαστική αναβάθμιση για μένα θα ήταν ένα 690R

Τώρα για καποιον που ψάχνει τώρα μηχανή πραγματικά δεν ξέρω τί να του προτείνω. 640 enduro ας πούμε δεν υπάρχει ούτε μια αγγελία στο car.
 

John400

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Xrv750
Συμφωνώ…
Και εγώ ιδανικά θα ήθελα ένα adventure και έψαχνα 640 , παρόλο που μου είχε βγάλει πολλά θέματα το προηγούμενο ,αλλά είτε τα πουλάνε πολύ ακριβά είτε είναι για πέταμα

πχ άλλο ένα μηχανάκι που θα σε πάει άνετα με λίγη βελτιωση στα σημεία…
Suzuki DR 650RS '97 - Car.gr
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στο Travel enduro, Dual Sport riding, Ον-Οφφάδα ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το, το μόνο που έχει σημασία είναι η συνοχή της παρέας και ο προγραμματισμός της βόλτας. Ούτε τα κυβικά, ούτε οι σέλες ούτε τίποτα. Μια οπτική βόλτα στο σωλήνα και πλέον υπάρχουν κυριολεκτικά χιλιάδες βίντεο που το αποδεικνύουν.

5 μικρά On/Off μια χαρά θα φθάσουν και στις Πρέσπες από άσφαλτο και χώμα αρκεί να θέλουν να κάνουν τέτοια εκδρομή κατά την οποία θα τους ταλαιπωρήσει η άσφαλτο αλλά κι εκεί λύση υπάρχει (αυξάνουν τις διανυκτερεύσεις, μειώνουν τα ασφάλτινα χιλιόμετρα, διασκεδάζουν στο χώμα και όλα καλά).
5 μεγάλα έχουν πλεονέκτημα στην άσφαλτο και παλεύουν με ταύρο στο χώμα.
5 μεσαία ίσως είναι η χρυσή τομή αλλά -κατά τη ταπεινή μου γνώμη- περισσότερο πλεονέκτημα στην άσφαλτο παρά στο χώμα.
5 φίλοι με mix μοτοσυκλετιστικών επιλογών με καλή χημεία μεταξύ τους πάνε παντού με όλα.

Και συγχωρέστε με που θα το τολμήσω, αλλά τα πλέον ακατάλληλα όλων για on/off-άδες αποστάσεων είναι τα καθαρόαιμα.
Ότι μετατροπή και να κάνεις, όσο και να το μακρύνεις, από την Αθήνα στα Άγραφα το μηχανάκι στα ασφάλτινα τμήματα θα σκάσει. Στα χωμάτινα τερέν φορτωμένα με τα αστεία ή ανύπαρκτα υποπλαίσια κάποιο κρακ θα συμβεί αργά ή γρήγορα. Εκτός αν μιλάμε για πλαινά σαμάρια των 3 λίτρων το καθένα. Στο κομμάτι της άνεσης δεν είναι μόνο μια καλύτερη σέλα το ζητούμενο, πρέπει να αλλάξει και εντελώς το setup μιας ανάρτησης για να κάτσεις πάνω στο κούτσουρο σε εκδρομικό ρυθμό για 300 χλμ. To τραίηλερ για μένα καταργεί άμεσα την έννοια της On/Off-άδας, γιατί στέλνει "περίπατο" την άσφαλτο και τους δασικούς, οπότε δε μιλάμε πλέον για On/Off (απλή μετάφραση είναι).
Το να πάω μια βόλτα στη Πάρνηθα, στο Ποικίλο μπορεί να μεταφραστεί ως εκδρομικό εντούρο μόνο από το ποιος είναι ο ρυθμός μου (εν προκειμένω εκδρομικός), αλλά μια βόλτα των 70-100 χιλιομέτρων... κατά τη γνώμη μου δεν είναι On/Off-άδα. Για μένα τα κλασικά μονοκύλινδρα On/Off, ανεξαρτήτως κυβισμού και ποιότητας αναρτήσεων παραμένουν πάντα οι καλύτερες επιλογές. Εγώ βολεύτηκα μια χαρά στα 250cc και είναι πρακτικά αδύνατο να επιστρέψω σε κάτι μεγαλύτερο. Γουστάρω πολύ περισσότερο να συμβιβαστώ χρονικά με τις ασφάλτινες αποστάσεις αλλά να χαρώ περισσότερο χώμα, περισσότερο δάσος, περισσότερο σκηνάκι στη φύση και χαβαλέ από το να "διεκπεραιώνω" σύντομα χιλιόμετρα.
Αλλά αυτά είναι οι δικές μου σκέψεις και για αυτό κρατάει ο καθένας ότι έχει στο μυαλό του για να ερμηνεύσει το εκδρομικό εντούρο.

Το πρόβλημα αρχίζει και τελειώνει στο σημείο όπου πρέπει ή μπορείς να έχεις μόνο μια μοτοσυκλέτα για να τα κάνεις όλα. Να πας στη δουλειά με αυτή, να κάνεις τις διακοπές σου ταξιδεύοντας και να πηγαίνεις και για εκδρομικό εντούρο όποτε θέλεις. Εκεί κάθε επιλογή περιέχει μεγάλους συμβιβασμούς.... κάθε επιλογή, δυστυχώς.

EDIT: Λευτέρη HAWK_46 δε συμφωνώ καθόλου μαζί σου. To να πηγαίνει κάποιος συστηματικά για On/Off-άδα έχει τις ίδιες απαιτήσεις με το enduro, απλά απαιτεί διαφορετικό setup αναρτήσεων κατάλληλο για φόρτωμα και για να ανταπεξέλθει στα δύσκολα χωμάτινα τμήματα με σαφώς πιο αργές ταχύτητες (και δεν εννοώ με τα πόδια κατεβασμένα σαν παπάκια). Έχει παρόμοια ομορφιά και χαρά το να σετάρεις σωστά τη μηχανή σου για on-offάδα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως πρέπει να ομολογήσω πώς μας κάνουν πλακίτσα οι εταιρείες..

Σου λέει πάρε Adventure ιδανικό για νέους αναβάτες και μπλά μπλά και όσοι θέλουν βόλτες και μπλά μπλά μπλά και λες οκ CRF300L, KLX250 τί ωραία..

πέρασες απο αυτό το στάδιο και θες να πας ένα βήμα παρακάτω, να έχεις γκάζι βρε αδερφέ αλλά χωρίς να ζυγίζεις 200 κιλά..

Οχιιιιι μαλέα χρειάζεσαι 2 κυλίνδρους και 200 κιλά απλά δεν το ξέρεις. Άμα θες 150 κιλά πάρε 25 άλογα..

Εγώ δε λέω να τρελαίνεσαι στο άλογο ρε φίλε αλλά να μη σου σβήνει στην ανηφόρα. Έχει σύγχρονα μοτέρ στα 400 κυβικα με 40 αλογάκια, έστω και να είναι μέχρι 160-170 κιλά

Αντε να δούμε ποιός θα το πετύχει πρώτος..
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η KTM με αυτό το 390 που είδαμε σε κατασκοπευτικές, αν βγει πριν απαγορεύεται η πώληση βενζίνης
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως πρέπει να ομολογήσω πώς μας κάνουν πλακίτσα οι εταιρείες..

Σου λέει πάρε Adventure ιδανικό για νέους αναβάτες και μπλά μπλά και όσοι θέλουν βόλτες και μπλά μπλά μπλά και λες οκ CRF300L, KLX250 τί ωραία..

πέρασες απο αυτό το στάδιο και θες να πας ένα βήμα παρακάτω, να έχεις γκάζι βρε αδερφέ αλλά χωρίς να ζυγίζεις 200 κιλά..

Οχιιιιι μαλέα χρειάζεσαι 2 κυλίνδρους και 200 κιλά απλά δεν το ξέρεις. Άμα θες 150 κιλά πάρε 25 άλογα..

Εγώ δε λέω να τρελαίνεσαι στο άλογο ρε φίλε αλλά να μη σου σβήνει στην ανηφόρα. Έχει σύγχρονα μοτέρ στα 400 κυβικα με 40 αλογάκια, έστω και να είναι μέχρι 160-170 κιλά

Αντε να δούμε ποιός θα το πετύχει πρώτος..
Τους έφαγαν τα euro νομίζω, ή έτσι λένε όλοι οι του ειδικού τύπου.
ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ το αίνιγμα 690/701 παραμένει άλυτο. Πως γίνεται ένα Tenere των 45 μουλαριών στο στρόφαλο να αποσύρθηκε λόγω προδιαγραφών και ρύπων και τα 690/701 με 70+ άλογα να στέκουν εκεί αγέρωχα... (πάλι καλά να λέμε βέβαια).
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Κάποιο TT TTR 600 έχεις σκεφτεί? Πάνε άνετα πορεία με 120 χλμ/ώρα και στο χώμα είναι αξιοπρεπή μιας και έχουν καλές αναρτήσεις.

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Bάζεις καινούριο παίκτη στο παιχνίδι !
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Στο Travel enduro, Dual Sport riding, Ον-Οφφάδα ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το, το μόνο που έχει σημασία είναι η συνοχή της παρέας και ο προγραμματισμός της βόλτας. Ούτε τα κυβικά, ούτε οι σέλες ούτε τίποτα. Μια οπτική βόλτα στο σωλήνα και πλέον υπάρχουν κυριολεκτικά χιλιάδες βίντεο που το αποδεικνύουν.

5 μικρά On/Off μια χαρά θα φθάσουν και στις Πρέσπες από άσφαλτο και χώμα αρκεί να θέλουν να κάνουν τέτοια εκδρομή κατά την οποία θα τους ταλαιπωρήσει η άσφαλτο αλλά κι εκεί λύση υπάρχει (αυξάνουν τις διανυκτερεύσεις, μειώνουν τα ασφάλτινα χιλιόμετρα, διασκεδάζουν στο χώμα και όλα καλά).
5 μεγάλα έχουν πλεονέκτημα στην άσφαλτο και παλεύουν με ταύρο στο χώμα.
5 μεσαία ίσως είναι η χρυσή τομή αλλά -κατά τη ταπεινή μου γνώμη- περισσότερο πλεονέκτημα στην άσφαλτο παρά στο χώμα.
5 φίλοι με mix μοτοσυκλετιστικών επιλογών με καλή χημεία μεταξύ τους πάνε παντού με όλα.

Και συγχωρέστε με που θα το τολμήσω, αλλά τα πλέον ακατάλληλα όλων για on/off-άδες αποστάσεων είναι τα καθαρόαιμα.
Ότι μετατροπή και να κάνεις, όσο και να το μακρύνεις, από την Αθήνα στα Άγραφα το μηχανάκι στα ασφάλτινα τμήματα θα σκάσει. Στα χωμάτινα τερέν φορτωμένα με τα αστεία ή ανύπαρκτα υποπλαίσια κάποιο κρακ θα συμβεί αργά ή γρήγορα. Εκτός αν μιλάμε για πλαινά σαμάρια των 3 λίτρων το καθένα. Στο κομμάτι της άνεσης δεν είναι μόνο μια καλύτερη σέλα το ζητούμενο, πρέπει να αλλάξει και εντελώς το setup μιας ανάρτησης για να κάτσεις πάνω στο κούτσουρο σε εκδρομικό ρυθμό για 300 χλμ. To τραίηλερ για μένα καταργεί άμεσα την έννοια της On/Off-άδας, γιατί στέλνει "περίπατο" την άσφαλτο και τους δασικούς, οπότε δε μιλάμε πλέον για On/Off (απλή μετάφραση είναι).
Το να πάω μια βόλτα στη Πάρνηθα, στο Ποικίλο μπορεί να μεταφραστεί ως εκδρομικό εντούρο μόνο από το ποιος είναι ο ρυθμός μου (εν προκειμένω εκδρομικός), αλλά μια βόλτα των 70-100 χιλιομέτρων... κατά τη γνώμη μου δεν είναι On/Off-άδα. Για μένα τα κλασικά μονοκύλινδρα On/Off, ανεξαρτήτως κυβισμού και ποιότητας αναρτήσεων παραμένουν πάντα οι καλύτερες επιλογές. Εγώ βολεύτηκα μια χαρά στα 250cc και είναι πρακτικά αδύνατο να επιστρέψω σε κάτι μεγαλύτερο. Γουστάρω πολύ περισσότερο να συμβιβαστώ χρονικά με τις ασφάλτινες αποστάσεις αλλά να χαρώ περισσότερο χώμα, περισσότερο δάσος, περισσότερο σκηνάκι στη φύση και χαβαλέ από το να "διεκπεραιώνω" σύντομα χιλιόμετρα.
Αλλά αυτά είναι οι δικές μου σκέψεις και για αυτό κρατάει ο καθένας ότι έχει στο μυαλό του για να ερμηνεύσει το εκδρομικό εντούρο.

Το πρόβλημα αρχίζει και τελειώνει στο σημείο όπου πρέπει ή μπορείς να έχεις μόνο μια μοτοσυκλέτα για να τα κάνεις όλα. Να πας στη δουλειά με αυτή, να κάνεις τις διακοπές σου ταξιδεύοντας και να πηγαίνεις και για εκδρομικό εντούρο όποτε θέλεις. Εκεί κάθε επιλογή περιέχει μεγάλους συμβιβασμούς.... κάθε επιλογή, δυστυχώς.

EDIT: Λευτέρη HAWK_46 δε συμφωνώ καθόλου μαζί σου. To να πηγαίνει κάποιος συστηματικά για On/Off-άδα έχει τις ίδιες απαιτήσεις με το enduro, απλά απαιτεί διαφορετικό setup αναρτήσεων κατάλληλο για φόρτωμα και για να ανταπεξέλθει στα δύσκολα χωμάτινα τμήματα με σαφώς πιο αργές ταχύτητες (και δεν εννοώ με τα πόδια κατεβασμένα σαν παπάκια). Έχει παρόμοια ομορφιά και χαρά το να σετάρεις σωστά τη μηχανή σου για on-offάδα.
Δεν διαφωνω σε κατι.
Απλα θεωρεις αλλο ειδος travel enduro πιστευω.
Εγω το βλεπω σαν την εκδρομη που ειχε κανει ο Aldebaran νομιζω στα Αγραφα, που πηγε μονος του και προτιμησε το μεγαλο. Αν θυμαμαι καλα κοιμηθηκε και μια βραδια, οποτε ειναι σαν την περιπτωση του φιλου που θελει να αγορασει.
Δηλαδη 5 ωρες ασφαλτο, 300χλμ χωμα, υπνο, αλλα 300χλμ χωμα και πισω αλλες 5 ωρες εθνικη.
Μονο αν εμενα στην Αρτα θα πηγαινα με μικρο.
Και στα Καραφλα, ειχαν κολλησει τα μικρα στην ανηφορα και περνουσε διπλα το 1150 και σκαρφαλωνε.
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Απο την μεριά μου πάντως να ξεκαθαρίσω τι βλέπω ως εκδρομικό
Α) Τερεν: Οχι γκρεμια του τυπου ανέβουν μονο διχρονα των max100kg ή χεράδες με χρονια στην πλάτη. Βουνα, λαγκαδια, δαση, νεροφαγώματα ΟΚ με σημεία ζόρικα που οι πιο εμπειροι θα καθοδηγουν ή ακόμα που θα πρεπει καποιοι να βάλουν ενα χεράκι να σε τραβήξουν αν χρειαστεί. Σε αυτό το τερέν για έναν αρχάριο θεωρώ πως ένα ελαφρύ ροπάτο μηχανάκι βοηθάει.
Β) Απόσταση: Για αρχή αττική και πέριξ...σιγά σιγά προς ευβοια, βοιωτία. Χρόνος για πολυήμερα προς το παρόν δεν υπάρχει. Οπότε αντιστοιχο μηχανάκι, απλά να μην θέλει βεντάλια να κρυώσει ή να ζητάει αλλαγή κυλινδροπίστονου αν του ζητηθέι να κάνει πχ 100χλμ ασφαλτου για πηγαινε και άλλα 100 επιστροφή. Σε αυτές τις αποστάσεις θεωρώ πως δεν έχει σημασία τόσο η άνεση στην ασφαλτο αλλά να έχει τα βασικά (φωτα κλπ) ε και να μπορεί να πάει 100-120 αφου ετσι κιαλλιως τα λαστιχα περιορίζουν και τα μεγαλύτερα. Για ποιο μακρινα ταξίδια έχω το 1290...
Γ) Φόρτωμα: Σε συνέχεια της απόστασης, δεν ψάχνω για τρελό φόρτωμα. Αντε να κάτσει ενα διήμερο που σημαίνει μια διανυκτέρευση. Ενας σακος τπ 20-30lt για την διανυκτερευση και ενα back pack με αδιαβροχα κλπ...καπως ετσι.
Γ) Απόδοση, στήσιμο: Σας αρχάριος δεν περιμένω ταχύτητες αλματα κλπ. ούτε να ανοίξω νέους δρόμους σε απάτητα μέρη απο τα γκάζια. Από όσο καταλαβαίνω μια καλή ροπή να σε ξελασπώνει σε ανηφόρες, εμπόδια, λάσπες (κάτι στο οποίο πάσχουν αρκετά μικρά), ενα καλο πλαίσιο και έναν αξιοπρεπες σετάκι αναρτήσεων να μπορει να διαβάζει και να μην χοροπηδάει σαν κατσίκι. Χαμηλότερο βάρος το βλέπω σαν + για να αποκτήσω εμπιστοσύνη στο χώμα

Τώρα αυτό είναι τραβελ, ψευτοτραβελ, τραβελοτραβελ...πάνω κάτω το πιάσατε. Θέλω να βγω στα χώματα :hh:
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν διαφωνω σε κατι.
Απλα θεωρεις αλλο ειδος travel enduro πιστευω.
Εγω το βλεπω σαν την εκδρομη που ειχε κανει ο Aldebaran νομιζω στα Αγραφα, που πηγε μονος του και προτιμησε το μεγαλο. Αν θυμαμαι καλα κοιμηθηκε και μια βραδια, οποτε ειναι σαν την περιπτωση του φιλου που θελει να αγορασει.
Δηλαδη 5 ωρες ασφαλτο, 300χλμ χωμα, υπνο, αλλα 300χλμ χωμα και πισω αλλες 5 ωρες εθνικη.
Μονο αν εμενα στην Αρτα θα πηγαινα με μικρο.
Και στα Καραφλα, ειχαν κολλησει τα μικρα στην ανηφορα και περνουσε διπλα το 1150 και σκαρφαλωνε.
Το ίδιο travel enduro με άλλο μέσο.
Ένα παράδειγμα που μπορεί να γίνει αντιληπτό (με τους φίλους μου υπάρχουν κι άλλες βολτες, ή παρόμοιες ή λίγο πιο μικρές): Στο advTroffy 1200 χλμ, 600 χώμα κι άλλα 600 άσφαλτο, 3 ημέρες, 2 διανυκτερεύσεις, τη τελευταία μέρα (ημέρα επιστροφής) γέμισαμε το πρόγραμμα με επίσκεψη στο Πάντα Βρέχει μέσω Καλιακούδας. Τη περιοχή αυτήν την έχω επισκεφθεί άλλες δυο φορές με διαφορετικό προγραμματισμό.
Η μόνη διαφορά είναι οι ασφάλτινοι χρόνοι, χωρίς αλλαγές συμπεριφοράς στη "φορτωμένη" μου μοτοσυκλέτα.

Δεν προσπαθώ να πείσω πως ΑΥΤΟΣ είναι ο τρόπος αλλά ότι υπάρχει ΚΑΙ αυτός ο τρόπος.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το ίδιο travel enduro με άλλο μέσο.
Ένα παράδειγμα που μπορεί να γίνει αντιληπτό (με τους φίλους μου υπάρχουν κι άλλες βολτες, ή παρόμοιες ή λίγο πιο μικρές): Στο advTroffy 1200 χλμ, 600 χώμα κι άλλα 600 άσφαλτο, 3 ημέρες, 2 διανυκτερεύσεις, τη τελευταία μέρα (ημέρα επιστροφής) γέμισαμε το πρόγραμμα με επίσκεψη στο Πάντα Βρέχει μέσω Καλιακούδας. Τη περιοχή αυτήν την έχω επισκεφθεί άλλες δυο φορές με διαφορετικό προγραμματισμό.
Η μόνη διαφορά είναι οι ασφάλτινοι χρόνοι, χωρίς αλλαγές συμπεριφοράς στη "φορτωμένη" μου μοτοσυκλέτα.

Δεν προσπαθώ να πείσω πως ΑΥΤΟΣ είναι ο τρόπος αλλά ότι υπάρχει ΚΑΙ αυτός ο τρόπος.
Να συμφωνήσω σε όλα όσα λες, αλλά η αλλαγή συμπεριφοράς όταν φορτώνεις ένα τόσο ελαφρύ μηχανάκι, είναι δεδομένη.
Μπορεί να μην σε ενοχλεί, αλλά το φόρτωμα επηρεάζει ακόμη και τα μεγάλα on off.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να συμφωνήσω σε όλα όσα λες, αλλά η αλλαγή συμπεριφοράς όταν φορτώνεις ένα τόσο ελαφρύ μηχανάκι, είναι δεδομένη.
Μπορεί να μην σε ενοχλεί, αλλά το φόρτωμα επηρεάζει ακόμη και τα μεγάλα on off.
Τι εννοούμε όταν λέμε αλλαγή συμπεριφοράς; Ας πούμε τιμόνι που να πετάει δεν έχω ποτέ. Οι επιλογές στη κατανομή βάρους έγιναν την εποχή που χτιζόταν το μηχανάκι, όχι τη μέρα που ταξιδεύω. Οι εναλλακτικές μου λύσεις πολλές με εφαρμοσμένες διορθώσεις από βόλτα σε βόλτα. Όπως πρέπει να γίνετε.

Τι εννοούμε όταν λέμε φόρτωμα; Ας πούμε ότι φροντίζω να έχω τα σωστά πράγματα και ποσοτικά και ποιοτικά.

Αν με το 250άρι πάρεις στρατιωτική τέντα (αντί για σκηνή 1 ατόμου) ναι, θα έχεις πρόβλημα στο φόρτωμα και στη συμπεριφορά της μηχανής.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τι εννοούμε όταν λέμε αλλαγή συμπεριφοράς; Ας πούμε τιμόνι που να πετάει δεν έχω ποτέ. Οι επιλογές στη κατανομή βάρους έγιναν την εποχή που χτιζόταν το μηχανάκι, όχι τη μέρα που ταξιδεύω. Οι εναλλακτικές μου λύσεις πολλές με εφαρμοσμένες διορθώσεις από βόλτα σε βόλτα. Όπως πρέπει να γίνετε.

Τι εννοούμε όταν λέμε φόρτωμα; Ας πούμε ότι φροντίζω να έχω τα σωστά πράγματα και ποσοτικά και ποιοτικά.

Αν με το 250άρι πάρεις στρατιωτική τέντα (αντί για σκηνή 1 ατόμου) ναι, θα έχεις πρόβλημα στο φόρτωμα και στη συμπεριφορά της μηχανής.
Όταν λέω επηρεάζει, εννοώ ότι χωρίς φόρτωμα το μηχανάκι πάει ασύγκριτα καλύτερα.
Αυτός είναι και ο λόγος που τα τελευταία χρόνια κάνουμε το advtroffy με σταθερή βάση και παίζουμε χωρίς βάρος στις μηχανές.
Και όλοι λέμε ότι χαιρόμαστε και διασκεδάζουμε καλύτερα.

Φυσικά και φορτωμένοι μπορούμε να κάνουμε τις ίδιες διαδρομές, αλλά με έκπτωση στην διασκέδαση.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όταν λέω επηρεάζει, εννοώ ότι χωρίς φόρτωμα το μηχανάκι πάει ασύγκριτα καλύτερα.
Αυτός είναι και ο λόγος που τα τελευταία χρόνια κάνουμε το advtroffy με σταθερή βάση και παίζουμε χωρίς βάρος στις μηχανές.
Και όλοι λέμε ότι χαιρόμαστε και διασκεδάζουμε καλύτερα.

Φυσικά και φορτωμένοι μπορούμε να κάνουμε τις ίδιες διαδρομές, αλλά με έκπτωση στην διασκέδαση.
Οκ, εγώ λέω ότι το σωστό φόρτωμα δεν επηρεάζει με τρόπο δυσάρεστο τη συμπεριφορά της μηχανής.
Το troffy σωστά εστιάζει στη διασκέδαση, είναι θεσμός πλέον και αγκαλιάζει όλες τις κατηγορίες μοτοσυκλετών.
Η OnOffάδα δεν περιέχει τη λέξη άνεση, αλλά είναι μια περιπέτεια κοντά στη φύση με σωστά στημένη μοτοσυκλέτα για να σε πάει παντού, το αντάλλαγμα είναι εικόνες και όπου μπορείς και οδηγική απόλαυση.

Μοιάζει λίγο ως αντιπαράθεση αλλά δεν είναι, να το πω και αυτό.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Εγω παντως οταν πηγα με το αυτοκινητο για μια νυχτα σε σκηνη στην Ελαφονησο, οταν πηγε να με ελεγξει πριν μπω στο πλοιο, τρομαξε απ τα πραγματα και μου ειπε να φυγω!! Τρομαξε κι απ τον σκυλο που ειχα και περασα αερα.
Ε με μοτο, αντε να κοψω κατι και να παρω τα μισα χωρις τον σκυλο!!
:ha
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Λίγο πολύ όλοι δίκιο έχετε

Προσπαθώ να πάρω ένα μηχανάκι που να καλύψει πολλές ανάγκες μου τωρινές και μελλοντικές ..... και αυτό δεν γίνεται !

Το μικρό και ελαφρύ θα είναι ιδανικό για Κυριακάτικες βόλτες σε κοντινά βουνά, έτοιμο να μου μάθει το λούκι, την κροκάλα, την λάσπη και όλα αυτά χωρίς ιδιαίτερο κόστος σε χρήμα και δυνάμεις από τις πτώσεις
Θα ταξιδέψει ;
Αναλόγως την παρέα όπως λέει και ο STF και έχει απόλυτο δίκιο
Εχω Citrioen 2CV και ταξιδεύω μια χαρά με όμοια παρέα.
Δεν είμαι όμως παρέα με διαφορετικά αυτοκίνητα ...!
Ο Βροχίδης με XR250 γύρισε 2 ηπείρους και με φόρτωμα έως τα φρύδια !
Μια Ολλανδέζα το ίδιο στην Αφρική με crf250l
Γίνεται λοιπόν, αλλά άλλο να ταξιδεύςι τόσα χρόνια και άλλο να τα χωρέσεις σε 2-3 μέρες.

Μήπως 250 άρι καθαρό ;
Ελαφρύ, καλύτερο στο χώμα με μεγαλύτερη δύναμη.
Θα μπορούσε με μακρύτερο γρανάζωμα και ίσως άλλη σέλα να ταξιδέψει ; Αντέχει ένα σπαρτιάτικο φόρτωμα ;
Είναι μια άλλη σκέψη που γυρίζει τελευταία αρκετά στο μυαλό μου.
Μου ακούγεται λογική, αλλά δεν έχω ανέβει ποτέ σε καθαρό και πρέπει να το ψάξω.

Να βάλω τακούνια στη χοντρή.
Ητανε η πρώτη πρώτη σκέψη μου.
Εκανα και ένα Κυριακάτικο μάθημα με τον Σπανό πριν ένα χρόνο και όλα πήγανε πολύ καλά.
Ανέβηκε και η αυτοπεποίθησή μου.
Αλλά τη χοντρή την αγαπάω και την πονάω. Μια φορά μου έπεσε το καλοκαίρι και πονάω που βλέπω τις ουλές της.
Δεν είμαι 2 μέτρα και 100 κιλά οπότε η σχέση μας δεν είναι, αναλογική !
Τέλος, τα τακούνια είναι σαν τα μεταξωτά βρακιά ένα πράγμα, ειδικά για τις παχουλές !

Μεγαλύτερα μονοκύλινδρα έως 150-170 κιλά, παλαιότερα και φτηνά.
Αυτή η σκέψη ακολούθησε της πρώτης ¨τακούνια στη χοντρή"
Αλλά αυτή η κατηγορία είναι πλέον πάνω από 20-25 ετών και δυστυχώς δεν είναι φτηνά και το χειρότερο σε κακή κατάσταση τα περισσότερα.
Με 2.500 παίρνεις μηχανή του 2000 και με 3.000-3.500 παίρνεις σύγχρονο κινητήρα μετά το 2010 αλλά με λγότερα κυβικά.
Το φτηνό είναι τελικά ακριβό, έλεγε η γιαγιά μου και δεν μπορώ να μην το σκέφτομαι.
Πολλά τα χρόνια, συνήθως αρκετοί οι ιδιοκτήτες της ίδιας μηχανής, άγνωστο το ιστορικό της συντήρησης. Λαχείο
Παίζουν και αυτά της επαρχίας, αλλά άντε να τα τσεκάρεις για να είσαι σίγουρος.

Αλλη πρόταση να δω τα πορτοκαλί θηρία.
Μου αρέσουν οπτικά, αλλά δεν είναι για τα τωρινά δόντια μου.
Εχουν δύναμη που τρομάζει έναν αρχάριο, είναι ψηλά για το μπόι μου, χρειάζονται επιθετική οδήγηση για να τα χαρείς και μου ακούγεται μακρινό.
Ασε που δεν βρίσκεις, πάλι λαχείο !
οχι λοιπόν

Παρότι φαίνομαι μπερδεμένος, σιγά σιγά ξεκαθαρίζει το θέμα στο μυαλό μου και αυτό λόγω της βοήθειάς σας και ευχαριστώ όλους σας και κάθε έναν ξεχωριστά που μοιραστήκατε τις εμπειρίες σας και τις απόψεις σας.
 

b2bstam

Μέλος
Όνομα
matis
Μοτό
???
xt600e
Λίγο πολύ όλοι δίκιο έχετε

Προσπαθώ να πάρω ένα μηχανάκι που να καλύψει πολλές ανάγκες μου τωρινές και μελλοντικές ..... και αυτό δεν γίνεται !

Το μικρό και ελαφρύ θα είναι ιδανικό για Κυριακάτικες βόλτες σε κοντινά βουνά, έτοιμο να μου μάθει το λούκι, την κροκάλα, την λάσπη και όλα αυτά χωρίς ιδιαίτερο κόστος σε χρήμα και δυνάμεις από τις πτώσεις
Θα ταξιδέψει ;
Αναλόγως την παρέα όπως λέει και ο STF και έχει απόλυτο δίκιο
Εχω Citrioen 2CV και ταξιδεύω μια χαρά με όμοια παρέα.
Δεν είμαι όμως παρέα με διαφορετικά αυτοκίνητα ...!
Ο Βροχίδης με XR250 γύρισε 2 ηπείρους και με φόρτωμα έως τα φρύδια !
Μια Ολλανδέζα το ίδιο στην Αφρική με crf250l
Γίνεται λοιπόν, αλλά άλλο να ταξιδεύςι τόσα χρόνια και άλλο να τα χωρέσεις σε 2-3 μέρες.

Μήπως 250 άρι καθαρό ;
Ελαφρύ, καλύτερο στο χώμα με μεγαλύτερη δύναμη.
Θα μπορούσε με μακρύτερο γρανάζωμα και ίσως άλλη σέλα να ταξιδέψει ; Αντέχει ένα σπαρτιάτικο φόρτωμα ;
Είναι μια άλλη σκέψη που γυρίζει τελευταία αρκετά στο μυαλό μου.
Μου ακούγεται λογική, αλλά δεν έχω ανέβει ποτέ σε καθαρό και πρέπει να το ψάξω.

Να βάλω τακούνια στη χοντρή.
Ητανε η πρώτη πρώτη σκέψη μου.
Εκανα και ένα Κυριακάτικο μάθημα με τον Σπανό πριν ένα χρόνο και όλα πήγανε πολύ καλά.
Ανέβηκε και η αυτοπεποίθησή μου.
Αλλά τη χοντρή την αγαπάω και την πονάω. Μια φορά μου έπεσε το καλοκαίρι και πονάω που βλέπω τις ουλές της.
Δεν είμαι 2 μέτρα και 100 κιλά οπότε η σχέση μας δεν είναι, αναλογική !
Τέλος, τα τακούνια είναι σαν τα μεταξωτά βρακιά ένα πράγμα, ειδικά για τις παχουλές !

Μεγαλύτερα μονοκύλινδρα έως 150-170 κιλά, παλαιότερα και φτηνά.
Αυτή η σκέψη ακολούθησε της πρώτης ¨τακούνια στη χοντρή"
Αλλά αυτή η κατηγορία είναι πλέον πάνω από 20-25 ετών και δυστυχώς δεν είναι φτηνά και το χειρότερο σε κακή κατάσταση τα περισσότερα.
Με 2.500 παίρνεις μηχανή του 2000 και με 3.000-3.500 παίρνεις σύγχρονο κινητήρα μετά το 2010 αλλά με λγότερα κυβικά.
Το φτηνό είναι τελικά ακριβό, έλεγε η γιαγιά μου και δεν μπορώ να μην το σκέφτομαι.
Πολλά τα χρόνια, συνήθως αρκετοί οι ιδιοκτήτες της ίδιας μηχανής, άγνωστο το ιστορικό της συντήρησης. Λαχείο
Παίζουν και αυτά της επαρχίας, αλλά άντε να τα τσεκάρεις για να είσαι σίγουρος.

Αλλη πρόταση να δω τα πορτοκαλί θηρία.
Μου αρέσουν οπτικά, αλλά δεν είναι για τα τωρινά δόντια μου.
Εχουν δύναμη που τρομάζει έναν αρχάριο, είναι ψηλά για το μπόι μου, χρειάζονται επιθετική οδήγηση για να τα χαρείς και μου ακούγεται μακρινό.
Ασε που δεν βρίσκεις, πάλι λαχείο !
οχι λοιπόν

Παρότι φαίνομαι μπερδεμένος, σιγά σιγά ξεκαθαρίζει το θέμα στο μυαλό μου και αυτό λόγω της βοήθειάς σας και ευχαριστώ όλους σας και κάθε έναν ξεχωριστά που μοιραστήκατε τις εμπειρίες σας και τις απόψεις σας.
Οπως λες ολα πανε παντου, το θεμα ειναι ο χρονος και το τι θες εσυ! για 250 καθαρο με τπτ δεν ευχαριστιεσαι ουτε καν εντουρο 100χλμ ( που λεει ο λογος) . μπορεις να παρεις ενα χτ 600ε η dr 650 η klr 650 η ενα dominator 650 η ενα Χr 400 . μπορεις να βρεις ενα συμαζεμενο μηχανακι, σιγα σιγα να το φερεις στα μετρα σου ,απο γραναζια , ρεζερβουαρ ανρτησεις κτλ. αμα τυχει καποια ζημια θα το φτιαξεις και θα ξερεις για ποσα χρονια το τι εχεις!! καλως η κακως τετοια μηχανακια δεν ξαναβγαινουν και για αυτο κρατανε τιμη απο την αλλη ομως ειναι και σκυλια . Μετα αμα θελεις πιο πολυ γκαζι καλυτερα φρενα -αναρτησεις κτλ πηγαινεις σε ενα ktm exc 400 -450 -525 ( 2004 -2007) (κατοχος 15 χρονια) που ειναι σκυλια πολεμου με τα ολα τους. δεν βγαινεις εθνικη αλλα με ενα σωστο γραναζακι και ρεζερβουαρ πας παντου. εξαλου για 2 μερες δεν θελεις και πολυ φορτωμα.
 
Top Bottom