Ψάχνω DRZ400 ή CRF 250 - 300

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Εφοσον θελεις να κανεις την αρχη στα χωματα, να κοιταξεις κατι ελαφρυ οπως εβαλες στον τιτλο.
Αν βγει λαχειο, το κρατας για παιχνιδι.
Αργοτερα κοιτας για εκδρομικο.
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Διαβάζοντας τέτοια νήματα μου έρχεται στο μυαλό η δική μου αναζητηση πριν λίγο καιρό για μετάβαση από τζιξερ σε κάτι που θα μου επέτρεπε να μπω στο χώμα, να κάνω καμία on-offάδα, να γνωρίσω μέρη που δεν θα μπορούσα να πάω με προηγούμενα μηχανάκια μου, και να μάθω την οδήγηση εκτός δρόμου.
Το budget μου λίγο παραπάνω, αλλά είχα καταλήξει να κοιτάζω τα ίδια μηχανάκια DRZ, 640ADV κλπ μιας και δεν έβρισκα κάτι άλλο πιο σύγχρονο που να καλύπτει όλα αυτά που σκεφτόμουν.
Λόγω παλαιότητας, έλλειψης επιλογών αξιόλογων μεταχειρισμένων και φόβου περι αξιοπιστίας, κατέληξα εν τέλη να βρίσκομαι ανάμεσα στο ταπεινό Stroma (ξέρω δεν έχει σχέση με on-off, απλά κατέληξα να το σκέφτομαι ) και στο 390Adv.
Δεν πήρα το 390 μόνο και μόνο γιατί φοβήθηκα την αξιοπιστία του μακροπρόθεσμα. Ίσως όμως να έκανα και λάθος επιλογή. Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι είναι το μόνο μηχανάκι αυτή τη στιγμή που το αγοράζεις καινούργιο, και ανταποκρίνεται σε ένα μεγάλο βαθμό σε οποιοδήποτε εγχώριο Adventure Trip θα κάνει το 80% των αναβατών.
Ζήτω συγγνώμη αν βγήκα off-topic αλλά η συζήτηση αυτή δεν θα υπήρχε αν περισσότερες εταιρείες δεν επικεντρώνονταν στα θηρία των κυβικών αυτοκινήτου απευθυνόμενες σε Adventure κοινό!
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Απ'οτι καταλαβαινω, τα σεναρια ειναι 3:

1: 5-6k για συγχρονο / ετοιμο.

2: 3k για 20ετιας 400αρι ( drz400, xr400 ,ttr) κτλ + 1k(μεγιστο) για αναρτησεις.

3: 1,5k για 20ετιας+ (dr650 ,klr650 ,xt600, nx650 κτλ ) +1k(μεγιστο) για αναρτησεις.

Κανε ενα poll εδω μεσα ,να βγάλουμε το 4ο σεναριο.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Οι περισσότεροι αναβάτες που ψάχνουν να μπούνε χώμα χωρίς καμία επειρία δεν έχουν στο μυαλό τους ότι όταν ξεκινάς από το 0, τι καβαλάς klr250 τι καβαλάς 701, με τον ίδιο τρόπο θα πας. Στα χαμένα και σιγά σιγά. Η εμπειρία χτίζεται με τα χιλιόμετρα και με το μηχανάκι που έχεις. Κάποια στιγμή αργοτερα όταν δεν σου φτάνει και ξέρεις πλέον τι σου φταιει, πας για άλλο.
Για κόσμο που θέλει να μάθει, δεν έχει χρόνο/χρήμα και δεν θέλει λύσε/δεσε σε μηχανακια 20ετίας ένα σύγχρονο 2μισάρι είναι οτι πρέπει.
Για όσους θέλουν να περνάνε περισσότερο χρονο στο γκαραζ από οτι σε βολτες και να μάθουνε βασικά μηχανολογικά, ενα πολύστροφο 2μισάρι 20αετίας είναι ότι πρέπει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τους έφαγαν τα euro νομίζω, ή έτσι λένε όλοι οι του ειδικού τύπου.
ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ το αίνιγμα 690/701 παραμένει άλυτο. Πως γίνεται ένα Tenere των 45 μουλαριών στο στρόφαλο να αποσύρθηκε λόγω προδιαγραφών και ρύπων και τα 690/701 με 70+ άλογα να στέκουν εκεί αγέρωχα... (πάλι καλά να λέμε βέβαια).
Μπα δε νομίζω πως είναι τα euro απλά έχει γίνει suv-ο ποίηση και στις μηχανές. Δες τα αμάξια. Κάτι quasqai και tuscon και puma και άμα θες γνήσιο 4x4 να πας σε wrangler, land cruiser κλπ μια περιουσία.

Δεν ξέρω ίσως εμείς να είμαστε λάθος εδώ και να έχουμε δει τη φάση travel χωμάτινο λάθος δε ξέρω. Σου λέει άμα θες επιδόσεις και διασκέδαση και παντιλικια πάρε ένα καθαρό enduro γιατί μας τα πρήζεις?!

Θες ταξίδια με φορτωματα και γρήγορες μουαγιεν γιατί έχεις ένα σκ ελεύθερο? Πάρε tenere.

Θες να γυρίσεις το κοσμο άρα θες και οικονομία δε λέει. Πάρε ένα Himalayan η ένα crf300

Τωρα αν θες ένα τύπου 640 adventure σύγχρονο rally μονοκυλινδρο σε ανθρώπινα κιλά στα παπαρια μας δεν έχουμε. Είστε λίγοι μάλλον αυτοί που τα θέλετε αυτά ειδικά στην Ευρώπη οπότε αντε γειά!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η KTM με αυτό το 390 που είδαμε σε κατασκοπευτικές, αν βγει πριν απαγορεύεται η πώληση βενζίνης
Αυτο αποδείχτηκε μουφα η φώτο μια Ι δική εταιρεία ήταν που δοκίμαζε κιτ rally για το 390.

Εχει ειπωθεί όμως πως οντως εξελίσσουν έκδοση R για το 390 ίδωμεν
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Μπα δε νομίζω πως είναι τα euro απλά έχει γίνει suv-ο ποίηση και στις μηχανές. Δες τα αμάξια. Κάτι quasqai και tuscon και puma και άμα θες γνήσιο 4x4 να πας σε wrangler, land cruiser κλπ μια περιουσία.

Δεν ξέρω ίσως εμείς να είμαστε λάθος εδώ και να έχουμε δει τη φάση travel χωμάτινο λάθος δε ξέρω. Σου λέει άμα θες επιδόσεις και διασκέδαση και παντιλικια πάρε ένα καθαρό enduro γιατί μας τα πρήζεις?!

Θες ταξίδια με φορτωματα και γρήγορες μουαγιεν γιατί έχεις ένα σκ ελεύθερο? Πάρε tenere.

Θες να γυρίσεις το κοσμο άρα θες και οικονομία δε λέει. Πάρε ένα Himalayan η ένα crf300

Τωρα αν θες ένα τύπου 640 adventure σύγχρονο rally μονοκυλινδρο σε ανθρώπινα κιλά στα παπαρια μας δεν έχουμε. Είστε λίγοι μάλλον αυτοί που τα θέλετε αυτά ειδικά στην Ευρώπη οπότε αντε γειά!
Τα εφαγε το euroX γιατί dr650, xr650l και klr650 (το κουλουρι μεχρι του '18) κυκλοφορούνε καινουργια us και aus .
Επίσης η ευρωπη ειναι μεγαλυτερη αγορά απο την αμερική και εχει την ταση και τα λεφτά να αγοράζει κατεξοχήν high end μηχανάκια.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: STF

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα εφαγε το euroX γιατί dr650, xr650l και klr650 (το κουλουρι μεχρι του '18) κυκλοφορούνε καινουργια us και aus .
Επίσης η ευρωπη ειναι μεγαλυτερη αγορά απο την αμερική και εχει την ταση και τα λεφτά να αγοράζει κατεξοχήν high end μηχανάκια.
Πάντως αποδείχτηκε πολλάκις πώς τα μοτέρ μπορούν να προσαρμοστούν στις προδιαγραφές αρκεί να ασχοληθεί ο κατασκευαστής και να τον ενδιαφέρει το project να επενδύσει χρήματα. ή εναλλακτικά να βάλει ένα νέο μοτέρ και να εξελίξει μια νέα πλάτφόρμα.

Πιο πρόσφατο παράδειγμα οι Κινέζοι της Voge με το 650DS με το παλαίμαχο μοτέρ κλώνο του πάλαι ποτέ Rotax που κινούσε απο πριν 20 χρόνια το F650GS!



Απλά το Concept Off Road στην Ευρώπη έχει περάσει απο κύματα μόδας. Και μάλιστα ήταν απορίας άξιον πώς τελικά η yamaha επένδυσε στο tenere και ΝΑ ΝΑΙ ΚΑΛΑ γιατί εκεί άνοιξε ο κύκλος πάλι για τα γνήσια On-Off μπας και δούμε και άλλα μοντέλα σε πιο λίγα κιλά και κυβισμούς.
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Oλοι λίγο πολύ συμφωνείτε ότι ένα καθαρό enduro απορρίπτεται!
Προσπαθώ να καταλάβω τους λόγους.
Είναι η σέλα, η κλιμάκωση, το γρανάζωμα, οι αναρτήσεις, η θέση της οδήγησης, ο τρόπος λειτουργίας του κινητήρα ;
Αναρωτιέμαι εάν ένα καθαρόαιμο 4χρονο 250άρι, αφού περάσει την πρώτη περίοδο γνωριμίας στα πέριξ μπορεί να γίνει ένα travel enduro μηχανάκι.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Oλοι λίγο πολύ συμφωνείτε ότι ένα καθαρό enduro απορρίπτεται!
Προσπαθώ να καταλάβω τους λόγους.
Είναι η σέλα, η κλιμάκωση, το γρανάζωμα, οι αναρτήσεις, η θέση της οδήγησης, ο τρόπος λειτουργίας του κινητήρα ;
Αναρωτιέμαι εάν ένα καθαρόαιμο 4χρονο 250άρι, αφού περάσει την πρώτη περίοδο γνωριμίας στα πέριξ μπορεί να γίνει ένα travel enduro μηχανάκι.
Όλα αυτά μάλλον μαζί. Συν το 500ρικο για μεγάλο tank και το υποτυπώδες υποπλαίσιο.

Πάντως φαίνεται ότι φοβάσαι το βάρος πολύ ενώ για τον σκοπό που το θες , δεν θα έπρεπε. Έχεις 1150 και μπορείς εννοείται να διαχειριστείς 100 κιλά κάτω για ένα 1κ εποχής. Εγώ με τέτοιο μπήκα χώμα πρώτη φορά και ήταν πρώτη μηχανή ever και ανήκω στη κατηγορία φτερού (67κιλά). Σίγουρα δεν είναι το ιδανικό αλλά μιλάμε για 1000 με 1200 ευρώ ''επένδυση'' . Το πολύ πολύ το πουλάς στα ίδια λεφτά και πας για κάτι πιο στα μέτρα σου όταν κατασταλάξεις και όταν δεν θα σου είναι πια αρκετό.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αναρωτιέμαι εάν ένα καθαρόαιμο 4χρονο 250άρι, αφού περάσει την πρώτη περίοδο γνωριμίας στα πέριξ μπορεί να γίνει ένα travel enduro μηχανάκι.
Κοίτα όλα σχετικά είναι...
Εάν βολεύεσαι με την υπάρχουσα σέλα,εάν σου φτάνει το ανύπαρκτο υποπλαίσιο για να βολέψεις στο σάκο που θες, εάν κάθε δύο ή τρεις βόλτες θα κάθεσαι να ρυθμίζεις βαλβίδες και να αλλάζεις λάδια τότε πάρτο...
Καλημέρες...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Κοίτα όλα σχετικά είναι...
Εάν βολεύεσαι με την υπάρχουσα σέλα,εάν σου φτάνει το ανύπαρκτο υποπλαίσιο για να βολέψεις στο σάκο που θες, εάν κάθε δύο ή τρεις βόλτες θα κάθεσαι να ρυθμίζεις βαλβίδες και να αλλάζεις λάδια τότε πάρτο...
Καλημέρες...
Πως το ειπες ετσι αυτο............ :laugh:;;;;;;;
Ξαπλωσα στον καναπε και μονο που το διαβασα!!!!!!!!!!!! :ha
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πως το ειπες ετσι αυτο............ :laugh:;;;;;;;
Ξαπλωσα στον καναπε και μονο που το διαβασα!!!!!!!!!!!! :ha
Ε ναι ρε Νίκο...
Άλλαξα λάδια στο δικό μου και ρύθμισα βαλβίδες πριν το λασποθέραπυ τουρ...
Έκανα μια αναγνωριστική βόλτα και όχι όλη η διαδρομή...
Έκανα επίσης και την βόλτα τις δύο μέρες...
Άντε και κάνα δυο εντουράδες εδώ γύρω με καμιά 80αρια χιλιόμετρα max και οι δύο...
Αργούν νομίζεις να μαζευτούν οι 15 - 20 ώρες αλλαγής του λαδιού...?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και να προσθέσω πώς όπως και να γίνει μιλάμε για μοτέρ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ο κόσμος τείνει να το ξεχνάει αυτό..

Ψηλές συμπιέσεις, ακριβά εντόσθια, πουσαρισμένα μοτέρ. ¨οσο ήρεμος και να σαι κάποια στιγμή θα χρειαστεί γενική επισκευή το μοτέρ άμα το φορτώνεις τόσο και με άχρηστα πολιτικά χιλιόμετρα. Όποιος έχει την άνεση στη πρώτη ευκαιρία να ρίξει 2500-3000 ευρό σε μια καλή επισκευή κάνει και εκδρομές με αγωνιστικό!!

Αλλιώς ψάχνεις για πολιτικό μηχανάκι
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ε ναι ρε Νίκο...
Άλλαξα λάδια στο δικό μου και ρύθμισα βαλβίδες πριν το λασποθέραπυ τουρ...
Έκανα μια αναγνωριστική βόλτα και όχι όλη η διαδρομή...
Έκανα επίσης και την βόλτα τις δύο μέρες...
Άντε και κάνα δυο εντουράδες εδώ γύρω με καμιά 80αρια χιλιόμετρα max και οι δύο...
Αργούν νομίζεις να μαζευτούν οι 15 - 20 ώρες αλλαγής του λαδιού...?
Καλά τα λες, και συμφωνώ απόλυτα, και τα γνωρίζω!!!!!
Αλλά δεν παύει να "κουράζομαι" και μόνο στην..... σκέψη..... πλεον :laugh:!!!!
 

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
Καλημέρα!

Εγώ θα σου γράψω για το 300L μιας και κάτοχος.
Το μηχανάκι είναι πολυ ελαφρύ για on off (142kg γεμάτο) και φοβερά ευχάριστο σε trails και χωμάτινες βόλτες. Πολλοί λένε για τις αναρτήσεις, αλλά για τα κιλά μου (74kg), οι αναρτήσεις δουλεύουν αξιοπρεπέστατα και είναι όσο μαλακές θα ήθελα σε ένα τετοιο μηχανακι για τη χρήση που του κάνω. Ναι οκ, αν σε 2 χρονια απο τώρα δε μου κάνουν, ίσως να αναβαθμίσω, προς το παρόν δε χρειάζομαι καμία αλλαγή.

Το συνολικό επιτρεπόμενο βάρος που μπορεί να δεχτεί είναι 162kg σύμφωνα με το manual (οδηγό - συνοδηγό - μπαγκάζια). Δε το έχω φορτώσει ποτέ για να δω πως συμπεριφέρεται.

Γενικά το έχω -κυριως- για μονοήμερες βόλτες / εκδρομές και βγαίνω μόνο με ένα backpack.

Τα service του είναι αστεία, σύμφωνα με το manual εχεις στα 1000km λάδια και μετά επόμενο στα 12000km. Φυσικά αν πας χώμα καλό θα ήταν να το κάνεις νωρίτερα αλλα και πάλι είναι σαν παπί η συντήρηση.

Τα 27 του άλογα του είναι αρκετά ευχάριστα και μπορείς να ακολουθήσεις πολύ εύκολα τα μεσαία και μεγάλα on off. των 45+ αλόγων.

Τελική ταχυτητα στην ασφάλτο μπορείς να δείς και 130+km χωρίς να κουνάει με τα μαμά ελαστικά. Με 100-120km/h πας άνετα πορεία.

υγ. Μη πάρεις XT600E γιατι ψάχνει ο κουμπάρος μου και δεν εχουν μείνει πολλά στο car :p
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Oλοι λίγο πολύ συμφωνείτε ότι ένα καθαρό enduro απορρίπτεται!
Προσπαθώ να καταλάβω τους λόγους.
Είναι η σέλα, η κλιμάκωση, το γρανάζωμα, οι αναρτήσεις, η θέση της οδήγησης, ο τρόπος λειτουργίας του κινητήρα ;
Αναρωτιέμαι εάν ένα καθαρόαιμο 4χρονο 250άρι, αφού περάσει την πρώτη περίοδο γνωριμίας στα πέριξ μπορεί να γίνει ένα travel enduro μηχανάκι.
Ενα καθαροαιμο τετραχρονο ειναι πιο ειδικο μηχανακι. Κινητηρες υψηλης αποδοσης που χρειαζονται αρκετα συχνη συντηρηση,ελαφρυ βολαν και αγριος εκκεντροφορος που δεν βοηθαει σε ξεκινηματα με χαμηλες στροφες κτλ. Απο προσωπικη μου εμπειρια θα σου ελεγα να ξεκινησει κανεις με 250 on-off το οποιο θα ειναι ενας καλος δασκαλος για αρχη με μαλακες αναρτησεις και κινητηρα που δεν παθαινει τιποτα με το οποιο μπορεις να κανεις ακομα και κανονικο enduro αν το θες αλλα σε πιο αργους ρυθμους απο τα καθαροαιμα. Το καθαροαιμο μπορει να ερθει αργοτερα οταν εχεις φτασει σε τετοιο επιπεδο που νιωσεις οτι σου λειπει η ταχυτητα το γκαζι κτλ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
υγ. Μη πάρεις XT600E γιατι ψάχνει ο κουμπάρος μου και δεν εχουν μείνει πολλά στο car :p
Έτσι μου έρχεται να πάρω πίσω το XT600E που είχα δώσει πριν 14 χρόνια στον ξάδερφο και να το ξαναπουλήσω!
Με ~10.000 που έχει βάλει στην πλάτη από τότε πιο πολλά θα το δώσω τώρα με τις τιμές που βλέπω!! :D:D
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κοιτα και εδω : Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

Θα ερθει κατα την ανοιξη. Πιθανον να αξιζει τον κοπο.

ΥΓ: Ο κουμπαρος που ψαχνει ΧΤ600Ε ειμαι εγω.

:yew:
Η ελπίδα μας είναι οι Κινέζοι έτσι όπως πάει το πράμα..

Λογικά αυτό θα παίξει στα 4500ευρο αν είναι και καλό θα δείξει..
 
Top Bottom