Ψάχνω DRZ400 ή CRF 250 - 300

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Με το καλό το νέο μηχάνημα!
Το πρώτο πράγμα που να κανεις είναι να αλλάξεις τα πλαστικά γρανάζια της αντλιας λαδιού με aftermarket αλουμινενια...
Σπάνε και κολλάει ο κινητήρας χωρίς προειδοποίηση...
Νομίζω οτι ο λόγος που το γρανάζι είναι πλαστικό είναι για να σπάνε τα δόντια σε περίπτωση που η αντλία για κάποιον λόγο ζοριστεί ή κολλήσει ωστε να μην κολλήσει όλο το μοτερ. Συνληθως δεν σπάνε ολα με την μία οπότε ειναι ένδειξη ότι κάτι πάει στραβά με την αντλία. Θα έλεγα αν δεις σπασμενα δόντια να τσεκάρεις ρουλεμαν αντλίας, την αντλία για ίχνη ξένων αντικειμένων και το κλυκλωμα του λαδιού για φραγμλενους διαυλους...
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Νομίζω οτι ο λόγος που το γρανάζι είναι πλαστικό είναι για να σπάνε τα δόντια σε περίπτωση που η αντλία για κάποιον λόγο ζοριστεί ή κολλήσει ωστε να μην κολλήσει όλο το μοτερ. Συνληθως δεν σπάνε ολα με την μία οπότε ειναι ένδειξη ότι κάτι πάει στραβά με την αντλία. Θα έλεγα αν δεις σπασμενα δόντια να τσεκάρεις ρουλεμαν αντλίας, την αντλία για ίχνη ξένων αντικειμένων και το κλυκλωμα του λαδιού για φραγμλενους διαυλους...
Η αντλία δεν ζορίζεται ποτε χωρις λογο και αν υπάρχει λαδι στον κινητηρα και τα φίλτρα λαδιού ειναι καθαρά δεν υπάρχει πρόβλημα.

Τα πλαστικά γρανάζια τα χρησιμοποιούν γιατι η αντλιες λαδιού εχουν πολυ μικρα φορτία αλλα κάποιες φορές τα πλαστικά αστοχουν με την πάροδο του χρονου λόγω θερμοκρασιων και ξερενονται.

Δεν υπάρχει ένδειξη η περίεργος ήχος προειδοποίησης σε πλαστικά γρανάζια αντλιας λαδιού. Όσο το γραναζι γυρίζει ακομα και με κουρεμένα τα δόντια του είναι όλα καλά. Απο την στιγμή που σταμάτησε μετράμε λεπτά για ολική καταστροφή χωρίς προειδοποίηση...
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Η αντλία δεν ζορίζεται ποτε χωρις λογο και αν υπάρχει λαδι στον κινητηρα και τα φίλτρα λαδιού ειναι καθαρά δεν υπάρχει πρόβλημα.

Τα πλαστικά γρανάζια τα χρησιμοποιούν γιατι η αντλιες λαδιού εχουν πολυ μικρα φορτία αλλα κάποιες φορές τα πλαστικά αστοχουν με την πάροδο του χρονου λόγω θερμοκρασιων και ξερενονται.

Δεν υπάρχει ένδειξη η περίεργος ήχος προειδοποίησης σε πλαστικά γρανάζια αντλιας λαδιού. Όσο το γραναζι γυρίζει ακομα και με κουρεμένα τα δόντια του είναι όλα καλά. Απο την στιγμή που σταμάτησε μετράμε λεπτά για ολική καταστροφή χωρίς προειδοποίηση...
Σε 4 μοτερ από 650 με χιλίομετρα από 60k μέχρι 220k δεν έχω δει αστοχία γραναζιού και σπασμένα δόντια. Μόνο φυσιολογικά φαγωμένα δόντια.

Στο drz αν δεν κολλήσει η αντλία από κάποιο μεταλικό σκουπίδι, νομίζω πιο πιθανό τα κουρεμένα γρανάζια να οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος. Και πιο συγκεκριμένα στην επανατοποθέτηση του καλαθιού με τους δισκους του συμπλέκτη...
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Tnν Κυριακή το πρωί ήρθε επιτέλους το μηχανάκι από τα Χανιά.
Πέρασε ένας μήνα από την συμφωνία, αλλά η επαρχία έχει τους δικούς της ρυθμούς.
Πήγα στον Πειραιά να το παραλάβω από το λιμάνι και είχα αυτή τη μοναδική χαρά που νιώθει κανείς όταν αποκτά νέο δίτροχο.
Η πρώτη παρατήρηση, ότι είναι πολύ ψηλό.
Ανέβηκα από τα αριστερά, ισορρόπησα και μεταφέρθηκα αιωρούμενος από τη δεξιά πλευρά ούτως ώστε να πατήσω τη μύτη του αριστερού ποδιού. Ουφ.
Μόλις ξεκίνησα όμως όλα όμορφα, αλλά σε κάθε φανάρι έπρεπε να σπάσω τη μέση πλαγίως για να πατήσω ή μάλλον για να ακουμπήσω το δρόμο !
Κατευθείαν σπίτι, για χάζεμα και μικρομαζέματα της μηχανής γιατί είχε κάποια θεματάκια.
Ντύσιμο και Υμηττό.
Στην πρώτη επαφή με το χώμα μου φάνηκε ασταθές και ελαφρύ. Καμία σχέση με το 1150 που πάει μόνο του.
Μετά από λίγα χλμ το συνήθισα και μπήκα σε δυσκολότερες μονοπατάδες.
Η μεγαλύτερη διαφορά ήταν η παντελής έλλειψη άγχους που μου βγάζει το 1150 και οφείλονται κυρίως στο βάρος της μηχανής και τι θα κάνω εάν πέσω.
Εδώ μόνο χαρά και ας είχε φαγωμένα λάστιχα (Metzeler MC360).
Ξεθαρρεύω και επιλέγω όλο και δυσκολότερα terain.
Συνάντησα 3 μεγάλες νερολασπολακκούβες .
Την πρώτη την πέρασα άκρη άκρη, σταθερός. Στη δεύτερη μπήκα περισσότερο προς το κέντρο. Ανετα Στην τρίτη μπήκα καράκεντρο και μάλιστα στα μισά βυθίστηκα αρκετά. Χόρεψε λίγο η ουρά αλλά βγήκα πολύ άνετα.
Ενθουσιασμός ! Με το 1150 τη λάσπη τη φοβόμουνα όσο τίποτα άλλο.
Πέφτοντας προς Κορωπί βλέπω ένα μικρό δρομάκο με σήμανση προς Πορφήτη Ηλία.
Το ακολουθώ, μπαίνω σε μεγάλη σαθρή κατηφόρα, με πρώτη, engine brake και πισινό φρένο ούφ κατέβηκα. Κανένα όμως άγχος για το τι θα κάνω στην επιστροφή, ένιωθα ότι με τον έναν ή άλλο τρόπο θα βγω. Αυτό ακολούθησε άλλες 2 φορές και μάλιστα ήτανε δυσκολότερες. Τον προφήτη τον έχασα γιατί το δρομάκι κατέληγε σε έναν πυλώνα. Τώρα επιστροφή.
Κοιτάζοντας την πρώτη ανηφοριά, μου φάνηκε πολύ δυσκολότερη από όταν την κατέβαινα. Μεγάλη κλίση, πολλά σαθρά Πήρα μια ανάσα και βούρ. Οριακά της έβγαλα όλες με μια μικρή πτώση στην τελευταία και ευκολότερη λίγο πριν το τέλος. Η πτώση σχεδόν στατική. Σκαρφαλώνω στο μηχανάκι αλλά δεν μπορώ να ξεκινήσω. Ηθελα λίγο πάτημα με το πόδι για ασφάλεια, αλλά δεν το είχα.
Κατέβηκα, έβαλα πρώτη και ανέβηκα περπατώντας χαλαρά τα 3-4 μέτρα που με χώριζαν από την κορυφή.
Μετά από αυτό κατάλαβα ότι το βάρος παίζει τεράστιο ρόλο στο onoff Ενα βάρος διαχειρίσιμο σε κάνει να αναζητάς την πρόκληση και αυτή με τη σειρά της σε πάει ένα βήμα παραπάνω.
Πραγματικά νιώθω ότι ανοίγεται ένας νέος δρόμος μπροστά μου και ανυπομονώ να τον διαβώ.
Από εδώ και πέρα θα έχω συμμετοχές σε διάφορες χωμάτινες διαδρομές του forum.
Πίσω τελευταίος, θα σας βλέπω και θα μαθαίνω.
Τέλος για το μηχανάκι, είναι ακριβώς αυτό που ήθελα. Αρκετά ελαφρύ, έχει δύναμη, νιώθω ότι μπορώ να ταξιδέψω μαζί του και θα είναι ένας καλός δάσκαλος για το χώμα.
Σήμερα βάλαμε και παπούτσια. Είχα διαβάσει διάφορα στο forum και είχα κάνει μια short list. Πήγα συστημένος από φίλο στο Riders Shop στο Κουκάκι. Τους είπα τα θέλω μου και μου προτείνανε Bridgestone X40, made in Japan παρακαλώ.
Γενικά για κάποιον αδιευκρίνιστο λόγο δεν έχω πολλά πάρε δώσε με αυτή την εταιρία. Τους εμπιστεύτηκα όμως και τα έβαλα. Η πρώτη παρατήρηση από την ασφάλτινη χρήση είναι ότι στρίβουν ευκολότερα από τα προηγούμενα, ίσως γιατί είναι περισσότερο στρογγυλά. Δεύτερη παρατήρηση ότι από τα πρώτα κιόλας μέτρα δεν κατάλαβα ότι είχα τακούνια και μάλιστα καινούρια.
Το μόνο μειονέκτημα, ότι η μηχανή ψήλωσε λίγο ακόμα !! Βλέπετε τα προηγούμενα λάστιχα ήτανε φαγωμένα !
Ψάχνω λοιπόν και βρίσκω μαγαζί στην Κυψέλη που πουλούσε ταπετσαρία για σέλες .... οπότε θα αλλάξω το σκισμένο κάλυμμα της σέλας και με την ευκαιρία θα το σκάψω και λίγο.
Α ! το όνομα του σουτζουκιου Zagar από τα ζαγάρι στα ελληνικά !
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Tnν Κυριακή το πρωί ήρθε επιτέλους το μηχανάκι από τα Χανιά.
Πέρασε ένας μήνα από την συμφωνία, αλλά η επαρχία έχει τους δικούς της ρυθμούς.
Πήγα στον Πειραιά να το παραλάβω από το λιμάνι και είχα αυτή τη μοναδική χαρά που νιώθει κανείς όταν αποκτά νέο δίτροχο.
Η πρώτη παρατήρηση, ότι είναι πολύ ψηλό.
Ανέβηκα από τα αριστερά, ισορρόπησα και μεταφέρθηκα αιωρούμενος από τη δεξιά πλευρά ούτως ώστε να πατήσω τη μύτη του αριστερού ποδιού. Ουφ.
Μόλις ξεκίνησα όμως όλα όμορφα, αλλά σε κάθε φανάρι έπρεπε να σπάσω τη μέση πλαγίως για να πατήσω ή μάλλον για να ακουμπήσω το δρόμο !
Κατευθείαν σπίτι, για χάζεμα και μικρομαζέματα της μηχανής γιατί είχε κάποια θεματάκια.
Ντύσιμο και Υμηττό.
Στην πρώτη επαφή με το χώμα μου φάνηκε ασταθές και ελαφρύ. Καμία σχέση με το 1150 που πάει μόνο του.
Μετά από λίγα χλμ το συνήθισα και μπήκα σε δυσκολότερες μονοπατάδες.
Η μεγαλύτερη διαφορά ήταν η παντελής έλλειψη άγχους που μου βγάζει το 1150 και οφείλονται κυρίως στο βάρος της μηχανής και τι θα κάνω εάν πέσω.
Εδώ μόνο χαρά και ας είχε φαγωμένα λάστιχα (Metzeler MC360).
Ξεθαρρεύω και επιλέγω όλο και δυσκολότερα terain.
Συνάντησα 3 μεγάλες νερολασπολακκούβες .
Την πρώτη την πέρασα άκρη άκρη, σταθερός. Στη δεύτερη μπήκα περισσότερο προς το κέντρο. Ανετα Στην τρίτη μπήκα καράκεντρο και μάλιστα στα μισά βυθίστηκα αρκετά. Χόρεψε λίγο η ουρά αλλά βγήκα πολύ άνετα.
Ενθουσιασμός ! Με το 1150 τη λάσπη τη φοβόμουνα όσο τίποτα άλλο.
Πέφτοντας προς Κορωπί βλέπω ένα μικρό δρομάκο με σήμανση προς Πορφήτη Ηλία.
Το ακολουθώ, μπαίνω σε μεγάλη σαθρή κατηφόρα, με πρώτη, engine brake και πισινό φρένο ούφ κατέβηκα. Κανένα όμως άγχος για το τι θα κάνω στην επιστροφή, ένιωθα ότι με τον έναν ή άλλο τρόπο θα βγω. Αυτό ακολούθησε άλλες 2 φορές και μάλιστα ήτανε δυσκολότερες. Τον προφήτη τον έχασα γιατί το δρομάκι κατέληγε σε έναν πυλώνα. Τώρα επιστροφή.
Κοιτάζοντας την πρώτη ανηφοριά, μου φάνηκε πολύ δυσκολότερη από όταν την κατέβαινα. Μεγάλη κλίση, πολλά σαθρά Πήρα μια ανάσα και βούρ. Οριακά της έβγαλα όλες με μια μικρή πτώση στην τελευταία και ευκολότερη λίγο πριν το τέλος. Η πτώση σχεδόν στατική. Σκαρφαλώνω στο μηχανάκι αλλά δεν μπορώ να ξεκινήσω. Ηθελα λίγο πάτημα με το πόδι για ασφάλεια, αλλά δεν το είχα.
Κατέβηκα, έβαλα πρώτη και ανέβηκα περπατώντας χαλαρά τα 3-4 μέτρα που με χώριζαν από την κορυφή.
Μετά από αυτό κατάλαβα ότι το βάρος παίζει τεράστιο ρόλο στο onoff Ενα βάρος διαχειρίσιμο σε κάνει να αναζητάς την πρόκληση και αυτή με τη σειρά της σε πάει ένα βήμα παραπάνω.
Πραγματικά νιώθω ότι ανοίγεται ένας νέος δρόμος μπροστά μου και ανυπομονώ να τον διαβώ.
Από εδώ και πέρα θα έχω συμμετοχές σε διάφορες χωμάτινες διαδρομές του forum.
Πίσω τελευταίος, θα σας βλέπω και θα μαθαίνω.
Τέλος για το μηχανάκι, είναι ακριβώς αυτό που ήθελα. Αρκετά ελαφρύ, έχει δύναμη, νιώθω ότι μπορώ να ταξιδέψω μαζί του και θα είναι ένας καλός δάσκαλος για το χώμα.
Σήμερα βάλαμε και παπούτσια. Είχα διαβάσει διάφορα στο forum και είχα κάνει μια short list. Πήγα συστημένος από φίλο στο Riders Shop στο Κουκάκι. Τους είπα τα θέλω μου και μου προτείνανε Bridgestone X40, made in Japan παρακαλώ.
Γενικά για κάποιον αδιευκρίνιστο λόγο δεν έχω πολλά πάρε δώσε με αυτή την εταιρία. Τους εμπιστεύτηκα όμως και τα έβαλα. Η πρώτη παρατήρηση από την ασφάλτινη χρήση είναι ότι στρίβουν ευκολότερα από τα προηγούμενα, ίσως γιατί είναι περισσότερο στρογγυλά. Δεύτερη παρατήρηση ότι από τα πρώτα κιόλας μέτρα δεν κατάλαβα ότι είχα τακούνια και μάλιστα καινούρια.
Το μόνο μειονέκτημα, ότι η μηχανή ψήλωσε λίγο ακόμα !! Βλέπετε τα προηγούμενα λάστιχα ήτανε φαγωμένα !
Ψάχνω λοιπόν και βρίσκω μαγαζί στην Κυψέλη που πουλούσε ταπετσαρία για σέλες .... οπότε θα αλλάξω το σκισμένο κάλυμμα της σέλας και με την ευκαιρία θα το σκάψω και λίγο.
Α ! το όνομα του σουτζουκιου Zagar από τα ζαγάρι στα ελληνικά !
Καλοταξιδο και καλολασπωτο το εργαλείο ,να σου χαρίσει πολλές όμορφες βόλτες στα βουνά !!
Κάτι παίζει με τον πρ.Ηλια ,την προηγούμενη βδομάδα ήμουν εκεί ούτε εγώ τον βρήκα !! :ha
Μέχρι τον τελευταίο πυλώνα και πίσω ,δεν επιχείρησα να κατέβω το μονοπάτι δίπλα του !!
Είναι απόλαυση ο Υμηττός από εκείνη τη πλευρά!!
 

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
Tnν Κυριακή το πρωί ήρθε επιτέλους το μηχανάκι από τα Χανιά.
Πέρασε ένας μήνα από την συμφωνία, αλλά η επαρχία έχει τους δικούς της ρυθμούς.
Πήγα στον Πειραιά να το παραλάβω από το λιμάνι και είχα αυτή τη μοναδική χαρά που νιώθει κανείς όταν αποκτά νέο δίτροχο.
Η πρώτη παρατήρηση, ότι είναι πολύ ψηλό.
Ανέβηκα από τα αριστερά, ισορρόπησα και μεταφέρθηκα αιωρούμενος από τη δεξιά πλευρά ούτως ώστε να πατήσω τη μύτη του αριστερού ποδιού. Ουφ.
Μόλις ξεκίνησα όμως όλα όμορφα, αλλά σε κάθε φανάρι έπρεπε να σπάσω τη μέση πλαγίως για να πατήσω ή μάλλον για να ακουμπήσω το δρόμο !
Κατευθείαν σπίτι, για χάζεμα και μικρομαζέματα της μηχανής γιατί είχε κάποια θεματάκια.
Ντύσιμο και Υμηττό.
Στην πρώτη επαφή με το χώμα μου φάνηκε ασταθές και ελαφρύ. Καμία σχέση με το 1150 που πάει μόνο του.
Μετά από λίγα χλμ το συνήθισα και μπήκα σε δυσκολότερες μονοπατάδες.
Η μεγαλύτερη διαφορά ήταν η παντελής έλλειψη άγχους που μου βγάζει το 1150 και οφείλονται κυρίως στο βάρος της μηχανής και τι θα κάνω εάν πέσω.
Εδώ μόνο χαρά και ας είχε φαγωμένα λάστιχα (Metzeler MC360).
Ξεθαρρεύω και επιλέγω όλο και δυσκολότερα terain.
Συνάντησα 3 μεγάλες νερολασπολακκούβες .
Την πρώτη την πέρασα άκρη άκρη, σταθερός. Στη δεύτερη μπήκα περισσότερο προς το κέντρο. Ανετα Στην τρίτη μπήκα καράκεντρο και μάλιστα στα μισά βυθίστηκα αρκετά. Χόρεψε λίγο η ουρά αλλά βγήκα πολύ άνετα.
Ενθουσιασμός ! Με το 1150 τη λάσπη τη φοβόμουνα όσο τίποτα άλλο.
Πέφτοντας προς Κορωπί βλέπω ένα μικρό δρομάκο με σήμανση προς Πορφήτη Ηλία.
Το ακολουθώ, μπαίνω σε μεγάλη σαθρή κατηφόρα, με πρώτη, engine brake και πισινό φρένο ούφ κατέβηκα. Κανένα όμως άγχος για το τι θα κάνω στην επιστροφή, ένιωθα ότι με τον έναν ή άλλο τρόπο θα βγω. Αυτό ακολούθησε άλλες 2 φορές και μάλιστα ήτανε δυσκολότερες. Τον προφήτη τον έχασα γιατί το δρομάκι κατέληγε σε έναν πυλώνα. Τώρα επιστροφή.
Κοιτάζοντας την πρώτη ανηφοριά, μου φάνηκε πολύ δυσκολότερη από όταν την κατέβαινα. Μεγάλη κλίση, πολλά σαθρά Πήρα μια ανάσα και βούρ. Οριακά της έβγαλα όλες με μια μικρή πτώση στην τελευταία και ευκολότερη λίγο πριν το τέλος. Η πτώση σχεδόν στατική. Σκαρφαλώνω στο μηχανάκι αλλά δεν μπορώ να ξεκινήσω. Ηθελα λίγο πάτημα με το πόδι για ασφάλεια, αλλά δεν το είχα.
Κατέβηκα, έβαλα πρώτη και ανέβηκα περπατώντας χαλαρά τα 3-4 μέτρα που με χώριζαν από την κορυφή.
Μετά από αυτό κατάλαβα ότι το βάρος παίζει τεράστιο ρόλο στο onoff Ενα βάρος διαχειρίσιμο σε κάνει να αναζητάς την πρόκληση και αυτή με τη σειρά της σε πάει ένα βήμα παραπάνω.
Πραγματικά νιώθω ότι ανοίγεται ένας νέος δρόμος μπροστά μου και ανυπομονώ να τον διαβώ.
Από εδώ και πέρα θα έχω συμμετοχές σε διάφορες χωμάτινες διαδρομές του forum.
Πίσω τελευταίος, θα σας βλέπω και θα μαθαίνω.
Τέλος για το μηχανάκι, είναι ακριβώς αυτό που ήθελα. Αρκετά ελαφρύ, έχει δύναμη, νιώθω ότι μπορώ να ταξιδέψω μαζί του και θα είναι ένας καλός δάσκαλος για το χώμα.
Σήμερα βάλαμε και παπούτσια. Είχα διαβάσει διάφορα στο forum και είχα κάνει μια short list. Πήγα συστημένος από φίλο στο Riders Shop στο Κουκάκι. Τους είπα τα θέλω μου και μου προτείνανε Bridgestone X40, made in Japan παρακαλώ.
Γενικά για κάποιον αδιευκρίνιστο λόγο δεν έχω πολλά πάρε δώσε με αυτή την εταιρία. Τους εμπιστεύτηκα όμως και τα έβαλα. Η πρώτη παρατήρηση από την ασφάλτινη χρήση είναι ότι στρίβουν ευκολότερα από τα προηγούμενα, ίσως γιατί είναι περισσότερο στρογγυλά. Δεύτερη παρατήρηση ότι από τα πρώτα κιόλας μέτρα δεν κατάλαβα ότι είχα τακούνια και μάλιστα καινούρια.
Το μόνο μειονέκτημα, ότι η μηχανή ψήλωσε λίγο ακόμα !! Βλέπετε τα προηγούμενα λάστιχα ήτανε φαγωμένα !
Ψάχνω λοιπόν και βρίσκω μαγαζί στην Κυψέλη που πουλούσε ταπετσαρία για σέλες .... οπότε θα αλλάξω το σκισμένο κάλυμμα της σέλας και με την ευκαιρία θα το σκάψω και λίγο.
Α ! το όνομα του σουτζουκιου Zagar από τα ζαγάρι στα ελληνικά !
βάλε και καμιά φώτο να πάρουμε λιγο μάτι ρε αδερφε
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Καλοτάξιδο το drzακι. Είναι φοβερό σκαρφαλωτηρι θα δεις
.Τσέκαρε το υποπλαισιο στη βάση της μπαταρίας γιατί είχε την συνήθεια να χαλαρώνει και να τρώει τις βόλτες.
 

Tataros

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Yamaha TT 600s
Tnν Κυριακή το πρωί ήρθε επιτέλους το μηχανάκι από τα Χανιά.
Πέρασε ένας μήνα από την συμφωνία, αλλά η επαρχία έχει τους δικούς της ρυθμούς.
Πήγα στον Πειραιά να το παραλάβω από το λιμάνι και είχα αυτή τη μοναδική χαρά που νιώθει κανείς όταν αποκτά νέο δίτροχο.
Η πρώτη παρατήρηση, ότι είναι πολύ ψηλό.
Ανέβηκα από τα αριστερά, ισορρόπησα και μεταφέρθηκα αιωρούμενος από τη δεξιά πλευρά ούτως ώστε να πατήσω τη μύτη του αριστερού ποδιού. Ουφ.
Μόλις ξεκίνησα όμως όλα όμορφα, αλλά σε κάθε φανάρι έπρεπε να σπάσω τη μέση πλαγίως για να πατήσω ή μάλλον για να ακουμπήσω το δρόμο !
Κατευθείαν σπίτι, για χάζεμα και μικρομαζέματα της μηχανής γιατί είχε κάποια θεματάκια.
Ντύσιμο και Υμηττό.
Στην πρώτη επαφή με το χώμα μου φάνηκε ασταθές και ελαφρύ. Καμία σχέση με το 1150 που πάει μόνο του.
Μετά από λίγα χλμ το συνήθισα και μπήκα σε δυσκολότερες μονοπατάδες.
Η μεγαλύτερη διαφορά ήταν η παντελής έλλειψη άγχους που μου βγάζει το 1150 και οφείλονται κυρίως στο βάρος της μηχανής και τι θα κάνω εάν πέσω.
Εδώ μόνο χαρά και ας είχε φαγωμένα λάστιχα (Metzeler MC360).
Ξεθαρρεύω και επιλέγω όλο και δυσκολότερα terain.
Συνάντησα 3 μεγάλες νερολασπολακκούβες .
Την πρώτη την πέρασα άκρη άκρη, σταθερός. Στη δεύτερη μπήκα περισσότερο προς το κέντρο. Ανετα Στην τρίτη μπήκα καράκεντρο και μάλιστα στα μισά βυθίστηκα αρκετά. Χόρεψε λίγο η ουρά αλλά βγήκα πολύ άνετα.
Ενθουσιασμός ! Με το 1150 τη λάσπη τη φοβόμουνα όσο τίποτα άλλο.
Πέφτοντας προς Κορωπί βλέπω ένα μικρό δρομάκο με σήμανση προς Πορφήτη Ηλία.
Το ακολουθώ, μπαίνω σε μεγάλη σαθρή κατηφόρα, με πρώτη, engine brake και πισινό φρένο ούφ κατέβηκα. Κανένα όμως άγχος για το τι θα κάνω στην επιστροφή, ένιωθα ότι με τον έναν ή άλλο τρόπο θα βγω. Αυτό ακολούθησε άλλες 2 φορές και μάλιστα ήτανε δυσκολότερες. Τον προφήτη τον έχασα γιατί το δρομάκι κατέληγε σε έναν πυλώνα. Τώρα επιστροφή.
Κοιτάζοντας την πρώτη ανηφοριά, μου φάνηκε πολύ δυσκολότερη από όταν την κατέβαινα. Μεγάλη κλίση, πολλά σαθρά Πήρα μια ανάσα και βούρ. Οριακά της έβγαλα όλες με μια μικρή πτώση στην τελευταία και ευκολότερη λίγο πριν το τέλος. Η πτώση σχεδόν στατική. Σκαρφαλώνω στο μηχανάκι αλλά δεν μπορώ να ξεκινήσω. Ηθελα λίγο πάτημα με το πόδι για ασφάλεια, αλλά δεν το είχα.
Κατέβηκα, έβαλα πρώτη και ανέβηκα περπατώντας χαλαρά τα 3-4 μέτρα που με χώριζαν από την κορυφή.
Μετά από αυτό κατάλαβα ότι το βάρος παίζει τεράστιο ρόλο στο onoff Ενα βάρος διαχειρίσιμο σε κάνει να αναζητάς την πρόκληση και αυτή με τη σειρά της σε πάει ένα βήμα παραπάνω.
Πραγματικά νιώθω ότι ανοίγεται ένας νέος δρόμος μπροστά μου και ανυπομονώ να τον διαβώ.
Από εδώ και πέρα θα έχω συμμετοχές σε διάφορες χωμάτινες διαδρομές του forum.
Πίσω τελευταίος, θα σας βλέπω και θα μαθαίνω.
Τέλος για το μηχανάκι, είναι ακριβώς αυτό που ήθελα. Αρκετά ελαφρύ, έχει δύναμη, νιώθω ότι μπορώ να ταξιδέψω μαζί του και θα είναι ένας καλός δάσκαλος για το χώμα.
Σήμερα βάλαμε και παπούτσια. Είχα διαβάσει διάφορα στο forum και είχα κάνει μια short list. Πήγα συστημένος από φίλο στο Riders Shop στο Κουκάκι. Τους είπα τα θέλω μου και μου προτείνανε Bridgestone X40, made in Japan παρακαλώ.
Γενικά για κάποιον αδιευκρίνιστο λόγο δεν έχω πολλά πάρε δώσε με αυτή την εταιρία. Τους εμπιστεύτηκα όμως και τα έβαλα. Η πρώτη παρατήρηση από την ασφάλτινη χρήση είναι ότι στρίβουν ευκολότερα από τα προηγούμενα, ίσως γιατί είναι περισσότερο στρογγυλά. Δεύτερη παρατήρηση ότι από τα πρώτα κιόλας μέτρα δεν κατάλαβα ότι είχα τακούνια και μάλιστα καινούρια.
Το μόνο μειονέκτημα, ότι η μηχανή ψήλωσε λίγο ακόμα !! Βλέπετε τα προηγούμενα λάστιχα ήτανε φαγωμένα !
Ψάχνω λοιπόν και βρίσκω μαγαζί στην Κυψέλη που πουλούσε ταπετσαρία για σέλες .... οπότε θα αλλάξω το σκισμένο κάλυμμα της σέλας και με την ευκαιρία θα το σκάψω και λίγο.
Α ! το όνομα του σουτζουκιου Zagar από τα ζαγάρι στα ελληνικά !
Καλοταξιδο!! Να το χαρείς και να το σπας όσο μπορείς και να σε πάει σε υψηλότερο επίπεδο από ότι είσαι!

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Καλοταξιδοι....και μην πας μόνος στο βουνό πλιζ!!
Αν και μου αρέσουν οι μοναχικές βόλτες γενικά, ειδικά στο βουνό δεν είναι προτεραιότητά μου να είμαι μόνος.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
καλοταξιδο! θα δεις πως μόνο καλύτερο θα σε κάνει το μικρό...
σε μια βόλτα εδω στα περιξ, κάποιος με εντουρακι τριετίας μου αποκάλεσε το δικό μου "μπετονιέρα" λόγω βάρους.
στο τελος της ημέρας παραδέχτηκε την ''μπετονιέρα'' που δεν έμεινε πουθενά πίσω....
 
Top Bottom