Ψυκτικό υγρό πρόβλημα..

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Καλησπέρα . Από τα δύο Νο 8 δε χάνει σίγουρα. Επίσης δε χάνει από τις ενώσεις των κολάρων με τα ψυγεία. Υποψιάζομαι ότι χάνει από το Νο 9 του πίσω κυλίνδρου και μάλλον από την τσιμούχα της τρόμπας. Θα λύσω το μηχανάκι αυριο και θα το δω. Ελπίζω να χάνει επειδή καθάρισε κάποια κατάλοιπα που στεγανοποιούσαν ακούσια κάποια σκασίματα των τσιμουχών λόγω πολυκαιρίας και όχι επειδή διέβρωσε τα λάστιχα. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
 

YianPep

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Africa twin 750
Αν όντως δεις οτι χανει απ το oring που λεμε πιθανότατα τρέχει παραφλου προς τα κάτω μέχρι την αντλία νερου ,οποτε μπορει και να μην έχεις θεμα με την τσιμουχα της αντλίας.βγαλε ποδιά κι οτι αλλο πρέπει να βγει ,καθαρισε με παραφινελαιο τα σημεία που ειναι λερωμενα βαλε το να δουλεύει και θα φανεί απο που το χάνει
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Λοιπόν, σήμερα το πρωί, άδειασα τη μ@λ@κι@ το VALEO. Ξέπλυνα πολύ καλά το κύκλωμα, γέμισα μόνο απιονισμένο νερό για να λειτουργήσει , να καθαρίσει τα υπολείμματα του valeo και να ελέγξω το κύκλωμα για διαρροές.
Έβαλα καθαρό δοχείο από κάτω, κράτησα χρονόμετρο και έβαλα μπρος .
Παρατήρηση πρώτη, δε έτρεχε από τον πίσω κύλινδρο καθόλου , ούτε υποψία .
Παρατήρηση δεύτερη, εξαρχής η διαρροή από την τσιμούχα της τρόμπας ήταν πολύ μικρότερη από εχθές . μετά από 10 λεπτά λειτουργίας του κινητήρα και με ενδιάμεσες ξερογκαζιες η διαρροή άρχισε να μετατρέπεται σε δάκρυ. Έπειτα δε από 15 λεπτά σταμάτησε εντελώς. Άφησα τo μηχανάκι να λειτουργήσει μέχρι να ανάψει το βεντιλατέρ, ώστε η πίεση του vερού και η θερμοκρασία να είναι η μέγιστη , και οι διαρροές απλά δεν υπήρχαν πια, από κανένα σημείο.
Άδειασα το δοχείο και μέτρησα ότι έχασε μόνο 50ml συνολικά. Εχθές είχε χάσει σε πολύ λιγότερο χρόνο πολύ περισσότερο. Αυτό είναι το πιο περίεργο πράγμα που έχω δει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
xlv 650
Άμα λέω εγω ότι δεν του άρεσε το ροζ χρωμα εγω δίκιο:roflmao::roflmao:
Και το δικό μου περσυ κοντευοτας τις 100χιλ τώρα έχει 107χιλ δάκρυσε από την τρόμπα για δυο μέρες μετά σταμάτησε μόνο του χωρίς να κάνω τίποτα..
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μενει απλα να γεμισεις με κλασσικο παραφλου, ετοιμο αραιωμενο, και να δεις τι γινεται. Στο Valeo που εβγαλες, βρηκες τιποτα λασπωδη ιζηματα? Περνα το μεσα απο χωνι με χαρτι κουζινας για φιλτρο και δες αν μαζευεται τιποτα. Παιζει να ειχαν παει επικαθησεις και να ειχαν φραξει διαδρομες , οποτε να ανεβαζε πιεση εκει και να εχανε.

Για την ιστορια, το καθαρο (σκετο) νερο εχει γενικα πολυ μεγαλυτερη θερμοαπαγωγικη ιδιοτητα απο το παραφλου, μπορει δηλαδη να μεταφερει και να αποβαλει θερμοτητα πολυ καλυτερα και πιο γρηγορα απο το παραφλου. Ο λογος που βαζουμε παραφλου ειναι για να μην σπανε απο παγωνια τα κυκλωματα και για να μην πιανει σκουριες εσωτερικα το κυκλωμα, κατα τα αλλα σαν ποιοτητα ψυξης το καθαρο νερο δεν το πιανει τιποτα.
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Το VALEO βγήκε ένα κλικ πιο θολό από όταν μπήκε. χωρίς ιζήματα και στερεά κατάλοιπα, δεν το φίλτραρα , άλλα το δοχείο που το άδειασα είναι λευκό και ήταν πεντακάθαρο οπότε είχα καλή εικόνα της διαύγειας του. Ναι το ξέρω αυτό με το αφιονισμένο καθαρό νερό. Εγώ νομίζω πως το VALEO συρρίκνωσε ελαφρώς τις ελαστικές τσιμούχες ευτυχώς παροδικά απ' ότι φαίνεται.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
.... Ο λογος που βαζουμε παραφλου ειναι για να μην σπανε απο παγωνια τα κυκλωματα και για να μην πιανει σκουριες εσωτερικα το κυκλωμα....
Και ένας ακόμα είναι ότι παρέχει μια "σχετικη λιπανση" να την πω, σε σχέση πάντα με το απιονισμένο, η οποία δίνει πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωης στην αντλία νερου!
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Θα πρότεινα να βάλεις το παράφλου της Hondapro, που είπε και παραπανω ο Γιώργος. Είναι άριστο για τους κινητήρες μας και φροντίζει να διατηρεί τα ελαστικά τμήματα και τσιμουχες σε άριστη κατάσταση.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s


Eλαχιστα επηρεαζει το σημειο βρασμου, σε ενα τυπικο διαλειμμα παραφλου 50-50 το σημειο βρασμου ανεβαινει κατα 5-6 βαθμους. Αυτο που ανεβαζει το σημειο βρασμου σε ενα κυκλωμα πανω απο τους 120 ειναι κυριως η πιεση του κυκλωματος.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW


Eλαχιστα επηρεαζει το σημειο βρασμου, σε ενα τυπικο διαλειμμα παραφλου 50-50 το σημειο βρασμου ανεβαινει κατα 5-6 βαθμους. Αυτο που ανεβαζει το σημειο βρασμου σε ενα κυκλωμα πανω απο τους 120 ειναι κυριως η πιεση του κυκλωματος.
Δεν παύει να το ανεβάζει όμως. Άρα, εφόσον αναφέρθει, περνάει στα... σωστά!

(Με την αντίστοιχη "υποπίεση" ρίχνεις την θερμοκρασία βρασμού!)
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ολα εντάξει μετα την αλλαγή παραφλού . Οι διαρροές εξαφανίστηκαν . Κουφό εντελώς.
Τυχερός είσαι. Πηγαινε να ανάψεις μια λαμπάδα, μέρες που είναι. Γλύτωσες το 240αρι της αντλίας.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Εικόνισμα πρέπει να φτιάξω. Αλλά η απορία παραμένει ως προς την επιστημονική εξήγηση του συμβάντος. Συρρικνώθηκαν οι τσιμούχες ή ήταν τόσο λεπτόρευστο το υγρό και κατάφερε να τις διαπεράσει.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εικόνισμα πρέπει να φτιάξω. Αλλά η απορία παραμένει ως προς την επιστημονική εξήγηση του συμβάντος. Συρρικνώθηκαν οι τσιμούχες ή ήταν τόσο λεπτόρευστο το υγρό και κατάφερε να τις διαπεράσει.
ξερω αλλα δεν μπορω να πω..........
 
Top Bottom