Ψυκτικό υγρό

Stelios

Μέλος
Όνομα
Stelios
Μοτό
Ktm 1090
Καλησπέρα, παρατήρησα οτι το δοχείο με το ψυκτικό υγρό είναι άδειο. Έχω ένα 1090 adventure με 5500χλμ και δεν μου έχει ανεβάσει ποτέ θερμοκρασία πάνω από τη μέση ούτε έχω δει παρατηρήσει διαρροή.
Παίζει να έχει κάποιο θέμα; Είναι φυσιολογικό;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καλησπέρα, παρατήρησα οτι το δοχείο με το ψυκτικό υγρό είναι άδειο. Έχω ένα 1090 adventure με 5500χλμ και δεν μου έχει ανεβάσει ποτέ θερμοκρασία πάνω από τη μέση ούτε έχω δει παρατηρήσει διαρροή.
Παίζει να έχει κάποιο θέμα; Είναι φυσιολογικό;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Κατα πασα πιθανοτητα δεν ειναι προβλημα, και το δικο μου "ηπιε" σχεδον ενα δοχειο υπερχειλισης μεχρι να "ρευτει". Οταν το γεμιζουν απο εργοστασιο δεν κανουν σωστη εξαερωση, και με τον καιρο με την χρηση/λακουβες/ανεβοκατεβασμα θερμοκρασιας/κυκλοφορια φευγουν οι θυλακες αερα που εχει κρατησει στο κυκλωμα, οποτε πεφτει η σταθμη. Γενικα τα V μοτερ ειναι δυσκολα στην εξαερωση, για το συγκεκριμενο η ΚΤΜ ζηταει να το σηκωσεις "σουζα" για να φυγουν οι φυσαλιδες.

Θα σου ελεγα απλα να συμπληρωσεις υγρο -σημαντικο να βαλεις ακριβως το ιδιο υγρο που εχει μεσα τωρα, κατα πασα πιθανοτητα ειναι το ΡΟΖ Μotorex M3.0- μεχρι τη σωστη σταθμη και να το παρακουληθεις. Λογικα ειναι αυτο που σου περιγραφω παραπανω.
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Τύρνα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπέρα, παρατήρησα οτι το δοχείο με το ψυκτικό υγρό είναι άδειο. Έχω ένα 1090 adventure με 5500χλμ και δεν μου έχει ανεβάσει ποτέ θερμοκρασία πάνω από τη μέση ούτε έχω δει παρατηρήσει διαρροή.
Παίζει να έχει κάποιο θέμα; Είναι φυσιολογικό;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ρίξε και μια ματιά στο σωληνάκι της υπερχείλισης που φεύγει από το παγούρι εάν φαίνεται να έχει χάσει από εκεί ψυκτικό...
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μπα στανταρακι ειναι σε ολα τα καινουργια 1Χ90.
 

Stelios

Μέλος
Όνομα
Stelios
Μοτό
Ktm 1090
Θα συμπληρώσω από βδομάδα κ θα το παρακολουθήσω. Ελπίζω να είναι αυτό.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θα συμπληρώσω από βδομάδα κ θα το παρακολουθήσω. Ελπίζω να είναι αυτό.


Sent from my iPhone using Tapatalk
99.9% αυτο ειναι, κι εμενα πηρε περιπου μισο λιτρο στα πρωτα 2000χλμ επειδη ημουν ψιλιασμενος απο αλλους ιδιοκτητες και το τσεκαρα. Εκτοτε δεν εχει ξαναπεσει η σταθμη.
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Τύρνα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μπα στανταρακι ειναι σε ολα τα καινουργια 1Χ90.
Το είπα μιας και η προβληματική τάπα του ψυγείου είναι κοινή σε όλα τα LC-8 οπότε θα πρέπει να είσαι υποψιασμένος για να το προσέξεις... ;)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Βαλε λιγο απιονισμενο νερο μεσα, ετσι κ αλλιως ολα τα ψυκτικα ειναι αραιωμενα με νερο και απλα παρακολουθα τη σταθμη, 99% εξαλλου η ποσοτητα του ψυκτικου δεν ηταν αρκετη απο το εργοστασιο
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
DR 800 - VFR 800
Οταν το γεμιζουν απο εργοστασιο δεν κανουν σωστη εξαερωση,...., για το συγκεκριμενο η ΚΤΜ ζηταει να το σηκωσεις "σουζα" για να φυγουν οι φυσαλιδες.

:wht: Θεά η ΚΤΜ & μετά μας ενοχλεί ο μαστοράκος της γειτονιάς


..συγνώμη για το σπαμ
 

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Η πλειοψηφία πίνει ψυκτικό στα πρώτα χιλιόμετρα, τίποτα ανησυχητικό. Γνωστό σε όλα τα πορτοκαλί φόρουμ.
Μην αγχώνεσαι...προσοχή στις αντιπροσωπείες, κάποιες πουλάνε και βάζουν ακόμα το motorex M5.0
Ότι κι αν σου πούνε ΜΗΝ το βάλεις στο μηχανάκι σου, για να μην τραβήξεις ότι τραβάω εγώ για να καθαρίσω το κύκλωμα εδώ και 6 μήνες...

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
T-7
Σαν αρχη παιρνουμε οτι Το Ψυκτικο υγρο δεν εξαερωνεται, ουτε με καποιο τροπο καταναλωνεται.
εφ οσον δεν εχεις διαροη απο αλλου, ειναι πιθανο οτι καποιες φορες οταν ο κινητηρας ζεσταινεται πολυ με θερμοκρασιες υγρου πανω απο 102 - 103c. το ψυκτικο υγρο διαστελεται με αποτελεσμα να υπερχειλειζει απο το σωληνακι υπερχειλησης . Μετα απο δουλεμα σε υψηλες θερμοκρασιες η/και δυσκολες συνθηκες (πχ 1η 2α σε κλειστα κομματια για ωρα ) τσεκαρε να δεις αν χανεις απο εκει, και εφ οσον δεν σου ανεβαζει θερμοκρασια απλα συμπληρωνε το που και που.
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στον αστερισμό του Ταύρου.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure R '05
Σαν αρχη Το Ψυκτικο υγρο δεν εξαερωνεται, ουτε με καποιο τροπο καταναλωνεται.
εφ οσον δεν εχεις διαροη απο αλλου, ειναι πιθανο οτι καποιες φορες οταν ο κινητηρας ζεσταινεται πολυ με θερμοκρασιες υγρου πανω απο 102 - 103c. το ψυκτικο υγρο διαστελεται με αποτελεσμα να υπερχειλειζει απο το σωληνακι υπερχειλησης . Μετα απο δουλεμα σε υψηλες θερμοκρασιες η/και δυσκολες συνθηκες (πχ 1η 2α σε κλειστα κομματια για ωρα ) τσεκαρε να δεις αν χανεις απο εκει, και εφ οσον δεν σου ανεβαζει θερμοκρασια απλα συμπληρωνε το που και που.
Συμφωνώ απλά στα LC8 λόγω διάταξης των κυλινδρων όταν κάνεις αλλαγή παραφλου πρέπει να σηκώσεις τη μπροστινή ρόδα σχεδόν 40 μοίρες και να ξαναβάλεις έως ότου να τελειώσουν οι φουσκάλες.

Μπορείς και να μην το κάνεις αυτό και απλά να έχεις το νου σου να συμπληρώνεις οπότε κατεβαίνει η σταθμη από το παγούρι υπερχείλισης.
Με τη λειτουργία σιγά σιγά αντικαθίσταται ο αέρας στους αυλους ψηλά στον πίσω κυλινδρο με παραφλου, γι αυτό πέφτει η σταθμη.
Το γνωστό "ρεψιμο".

Στην αρχή προσπαθούσα να κάνω πατέντες να σηκώσω το μηχανάκι σούζα για να αλλάξω το υγρό σύμφωνα με το μανιουαλ, το έκανα μια φορά. Έκτοτε αλλάζω και το παρατηρώ και όποτε χρειάζεται συμπληρώνω.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Συμφωνώ απλά στα LC8 λόγω διάταξης των κυλινδρων όταν κάνεις αλλαγή παραφλου πρέπει να σηκώσεις τη μπροστινή ρόδα σχεδόν 40 μοίρες και να ξαναβάλεις έως ότου να τελειώσουν οι φουσκάλες.

Μπορείς και να μην το κάνεις αυτό και απλά να έχεις το νου σου να συμπληρώνεις οπότε κατεβαίνει η σταθμη από το παγούρι υπερχείλισης.
Με τη λειτουργία σιγά σιγά αντικαθίσταται ο αέρας στους αυλους ψηλά στον πίσω κυλινδρο με παραφλου, γι αυτό πέφτει η σταθμη.
Το γνωστό "ρεψιμο".

Στην αρχή προσπαθούσα να κάνω πατέντες να σηκώσω το μηχανάκι σούζα για να αλλάξω το υγρό σύμφωνα με το μανιουαλ, το έκανα μια φορά. Έκτοτε αλλάζω και το παρατηρώ και όποτε χρειάζεται συμπληρώνω.
Και αυτο ακριβως κανουν στο εργοστασιο, γι'αυτό ολα τα καινουργια 1X90 στην αρχη φαινεται να θελουν συμπληρωμα.
 

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16

Ξερει κανεις τι ειναι αυτο ακριβως?
Τίποτα το ιδιαίτερο...
Αν το έχεις με τα αγγλικά, δες εδώ

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Τίποτα το ιδιαίτερο...
Αν το έχεις με τα αγγλικά, δες εδώ

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτο που δεν καταλαβα ειναι αν το βαζουμε στο υπαρχον ψυκτικο η το δουλευουμε μονοι μας με νερο.
Δηλαδη θα γινεται επαρκης λιπανση της τρομπας?
 

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Αυτο που δεν καταλαβα ειναι αν το βαζουμε στο υπαρχον ψυκτικο η το δουλευουμε μονοι μας με νερο.
Δηλαδη θα γινεται επαρκης λιπανση της τρομπας?
Έχω καιρό που είχα δει τα βίντεο του workshop. Δεν θυμαμαι. Νομίζω μόνο με νερό το προσθετεις. Αλλά ούτως η άλλως από τις δοκιμές φαίνεται ότι δεν κάνει απολύτως τίποτα.
Ο συγκεκριμένος στα βίντεο είναι experimental engineer αν θυμάμαι καλά, και η πραγματική του δουλειά του είναι να σχεδιάζει και να πραγματοποιεί δοκιμες...ξέρει τι λέει ;)

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Έχω καιρό που είχα δει τα βίντεο του workshop. Δεν θυμαμαι. Νομίζω μόνο με νερό το προσθετεις. Αλλά ούτως η άλλως από τις δοκιμές φαίνεται ότι δεν κάνει απολύτως τίποτα.
Ο συγκεκριμένος στα βίντεο είναι experimental engineer αν θυμάμαι καλά, και η πραγματική του δουλειά του είναι να σχεδιάζει και να πραγματοποιεί δοκιμες...ξέρει τι λέει ;)

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καταλαβα... Ευχαριστω!!!
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζακ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly

Ξερει κανεις τι ειναι αυτο ακριβως?
Γενικα τη καλυτερη απαγωγη θερμοτητας τη κανει το σκετο νερο. Απλα επειδη δε παρεχει λιπανση, οξειδωνει και παγωνει προτιμουμε το αντιπηκτικο.
Η διαφορα του water wetter αν θυμαμαι καλα ειναι οτι ουσιαστικα δεν εχει ολα αυτα που χαμηλωνουν το σημειο πηξης γι αυτο και ειναι ιδανικο για track days και γενικοτερα racing. Αλλα για κανονικη χρηση σε καθημερινο οχημα δε κανει γιατι ουσιαστικα παγωνει στους 0 βαθμους.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Οπου θες το προσθετεις. Ειτε σε νερο ειτε σε παραφλου. Yποτιθεται οτι προσδιδει ολα τα προσθετα που λιπαινουν το συστημα ψυξης χωρις χρηση αιθυλενογλυκολης που ριχνει τη θερμικη απαγωγη και απαγορευεται σε χρηση πιστας λογω ολισθηροτητας εαν χυθει στο οδοστρωμα.

Απ'οσα εχω διαβασει , εχουν δει διαφορα μονο οσοι το χρησιμοποιουν σε μερη με πολυ υψηλες θερμοκρασιες και μηδενικο παγετο, ακριβως επειδη δεν χρειαζεται να προσθετουν παραφλου κι ετσι κανουν πιο ευκολη τη ζωη του ψυγειου/ανεμιστηρα. Σε θερμοκρασιες σαν τις δικες μας δεν νομιζω οτι αξιζει.
 
Top Bottom