Ωριμες σκέψεις old classiks

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Aprilia Tuono Racing
Με αυτά τα μηχανάκια, θα πρέπει να έχεις τεχνικές γνώσεις νομίζω, να πιάνουν τα χέρια σου....
Και εγώ σκέφτομαι για 2η μηχανή μερικές φορές (+το βεσπάκι μου) αλλά δυστυχώς τα επιπλέον έξοδα σε αναλογία με τον διαθέσιμο χρόνο μου δεν δικαιολογούν απόλυτα την αγορά (αν και το έκανα για πολύ λίγο όταν είχα στην κατοχή μου 990adv και SV1000).

Βέβαια, άλλο τι λέει η λογική και άλλο τι λέει η καρδιά!
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
ντάξει βαριέμαι απίστευτα και δεν έχω τις άκρες να έπαιρνα ένα κλασσικό μηχανάκι και να το ανακατασκεύαζα κλπ κλπ. Και επίσης δεν μου αρέσουν με τα αρχαία φρένα και τα ταλαιπωρημένα carb κλπ.

τα νεο-classic όμως είναι ότι πρέπει.. Κλασσική εμφάνιση, ενδεχομένως ρετρό, με σύγχρονη όμως τεχνολογία στη διαχείριση καυσίμου, στα φρένα, στα πλαίσια και επάρκεια ανταλλακτικών.

-triumph bonneville
-R.E. Interceptor
-Guzzi V7
-Kawasaki W800, Z900RS κλπ
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21......18
Με αυτά τα μηχανάκια, θα πρέπει να έχεις τεχνικές γνώσεις νομίζω, να πιάνουν τα χέρια σου....
Και εγώ σκέφτομαι για 2η μηχανή μερικές φορές (+το βεσπάκι μου) αλλά δυστυχώς τα επιπλέον έξοδα σε αναλογία με τον διαθέσιμο χρόνο μου δεν δικαιολογούν απόλυτα την αγορά (αν και το έκανα για πολύ λίγο όταν είχα στην κατοχή μου 990adv και SV1000).

Βέβαια, άλλο τι λέει η λογική και άλλο τι λέει η καρδιά!
Σωστές κουβέντες λες!!!
Είναι το πρώτο κριτήριο τα έξοδα!
Τα χεράκια μου πιάνουν

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21......18
ντάξει βαριέμαι απίστευτα και δεν έχω τις άκρες να έπαιρνα ένα κλασσικό μηχανάκι και να το ανακατασκεύαζα κλπ κλπ. Και επίσης δεν μου αρέσουν με τα αρχαία φρένα και τα ταλαιπωρημένα carb κλπ.

τα νεο-classic όμως είναι ότι πρέπει.. Κλασσική εμφάνιση, ενδεχομένως ρετρό, με σύγχρονη όμως τεχνολογία στη διαχείριση καυσίμου, στα φρένα, στα πλαίσια και επάρκεια ανταλλακτικών.

-triumph bonneville
-R.E. Interceptor
-Guzzi V7
-Kawasaki W800, Z900RS κλπ
Βεβαίως είναι ωραιότατη και εύκολη λύση, η οποία στοιχίζει!

Αλλο είναι όμως να πάρεις παλιό και να γράψεις ιστορία πάνω του.
Αν έχει και αυτό ιστορία ακόμα καλύτερα!!!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Παίδες επειδή μπορεί να έχω γίνει αντιπαθής και δεν το θέλω

Κλασσικό μηχανάκι σημαίνει χρήματα.
(με τα οποία αγοράζεις και χρόνο και χώρο)
Αν δεν υπάρχει συναισθηματική αξία λοιπόν
(ήταν το μηχανάκι που είχα μικρός ήταν το μηχανάκι του πατέρα μου κλπ)
Σκεφτείτε το καλά.
ΑΝ φυσικά βγάζεις κάθε μήνα ένα τσουβάλι δεν υπάρχει κανένα θέμα να πάρεις και ένα τέτοιο.
ΑΝ παλεύεις όμως να κλείσεις το μήνα το κόλπο αλλά ζει και πολύ.
Αν πάρα ταύτα θέλετε να μπλέξετε και καλά και sony βρείτε κάτι μικρό.
CB 50 ξέρω γω

Μια σκέψη και για τα νεο-κλασσικά.
Το πρόβλημα είναι τι να τα κάνεις
Έχουν στιλ σίγουρα. Είναι πανέμορφα
Αλλά είναι ακριβά και να τα πάρεις και να τα τρέχεις
Για 3ο μηχανάκι δηλαδή είναι μια χαρά. Αλλά 3 μηχανάκια δεν είναι υπερβολή?

Όπως είπε και ο φίλος από πάνω περί ορέξεως ουδής λόγος
αλλά με ένφιλντ δεν μπλέκω.
Αυτό χοντρικά χωρίς να θέλω να κάνω τον έξυπνο ή να κάνω τον τροχονόμο στο πορτοφόλι κανενός.
Γνωρίζω ότι η εμπειρία δεν μεταδίδεται αλλά ότι γράφω το έζησα και δεν μιλάω στον αέρα.
Συγνώμη αν σας ζάλισα ή σας την έσπασα.
Θα σας τη σπάσει πιο πολύ όμως όταν πάρετε το μοτέρ του γκούτσι στο χέρι
όπως το πήρα εγώ γιατί η κεφαλή (4V) είναι ΓΤΠΚ και αν θες να μην ξανακολλήσει πρέπει να πάρεις
από σουζούκι που θα βρεις στο τάδε σάιτ που ο Χ Αμερικ(λ)άνος έλυσε το πρόβλημα και άντε και γ... δηλαδή
κι εσύ κι ο Μαστρολουίτζι και τα παραμύθια που πουλάτε...

11 εντολή ου μπλέξεις και προτιμώ να έχω λεφτά για βόλτες
ΕΓΩ
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Το πρωτο μηχανακι που πηρα ηταν ενα sachs k50 rl αυτο με περιεργο μπροστινο, καπου στο μακρυνο 1983.
Αναμνησεις,νοσταλγια, ομορφες ανεμελες στιγμες, σαν τη πρωτη γκομενα ενα πραγμα. Τι ωραιο μηχανακι!! Απο τα πιο δυνατα 50αρια, ειχα φτασει μεχρι Κερκυρα:rolleyes:.:muted:
Πριν 4 χρονια ειδα σε ενα συνεργειο ενα τετοιο αλλα σε κατασταση αποσυνθεσης, τοτε μου μπηκαν τα διαβολια να το παρω και να το κανω σαν καινουργιο οπως τοτε, λες και θα ξαναγινομουν νεος και θα ζουσα ολες αυτες τις ανεμελες στιγμες μαζι του:sorry:
Το αγορασα ακριβα, ανταλλακτικα εξαρτηματα απο Γερμανια και Ιταλια απειρες ωρες προσωπικης εργασιας (και του αδερφου μου που τον πηρα στο λαιμο μου) και βεβαια πολλα χρηματα.
Μετα αο κανα χρονο και αφου τελειωσε η αναπαλαιωση, ολο χαρα το πηρα βολτα, εεε αυτο ηταν δεν το ξανακαβαλησα......... αογοητευτηκα, πως το το οδηγουσα αυτο το πραμα ειναι επικυνδυνο.
Το πεταξα στο σπιτι του αδερφου μου και το παιρνει καμια φορα ο ανιψιος μου
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Aprilia Tuono Racing
Ξαναδιαβάζοντας το θέμα, μήπως τελικά σε καλύψει μια μοτοσυκλέτα σχετικά σύγχρονη αλλά με τον χαρακτήρα που ζητάς, από το να μπλέκεις με "σαπάκια" (τα λέω έτσι γιατί μάλλον θα είναι μετά από τόσα χρόνια κυκλοφορίας στην ελληνική πραγματικότητα - αλλαξέ το μάστορα, πόσο έχει, άστο καλύτερα, βάλε μτχ, τι πόσο κάνει, άστο κάνε καμιά πατέντα - ή θα είναι καλοσυντηρημένα αλλά θα κοστίζει η αγορά τους όσο μια πολύ πιο σύγχρονη μοτοσυκλέτα)?
Ξέρω γώ, ένα kawasaki w800, ένα R1100...
Τι λεφτά σκέφτεσαι να διαθέσεις? Η άλλη μοτοσυκλέτα τι χρήση έχει?
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21......18
Ξαναδιαβάζοντας το θέμα, μήπως τελικά σε καλύψει μια μοτοσυκλέτα σχετικά σύγχρονη αλλά με τον χαρακτήρα που ζητάς, από το να μπλέκεις με "σαπάκια" (τα λέω έτσι γιατί μάλλον θα είναι μετά από τόσα χρόνια κυκλοφορίας στην ελληνική πραγματικότητα - αλλαξέ το μάστορα, πόσο έχει, άστο καλύτερα, βάλε μτχ, τι πόσο κάνει, άστο κάνε καμιά πατέντα - ή θα είναι καλοσυντηρημένα αλλά θα κοστίζει η αγορά τους όσο μια πολύ πιο σύγχρονη μοτοσυκλέτα)?
Ξέρω γώ, ένα kawasaki w800, ένα R1100...
Τι λεφτά σκέφτεσαι να διαθέσεις? Η άλλη μοτοσυκλέτα τι χρήση έχει?
Θα το σκεφτώ πολύ καλά πριν κάνω ενέργεια!
Το ktm 990 με καλύπτει παντού
Δεν θέλω να το δώσω!
Μου αρέσει να διαβάζω σιγά σιγά βοηθάτε συντροχοι
Η σκέψη για καινούριο classik έγινε αλλά δεν είμαι έτοιμος ακόμα (μόνο γιαυτό)!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
βρες ενα καλο αεροψυκτο ντουκατι...δεν υπαρχει καλυτερος συνδιασμος πραγματικα ρετρο αισθησης η οποια συνδιαζεται με ενα πολυ καλο πακετο σε περιφεριακα και στησιμο...
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Δεν υπάρχει φτηνό στην αναπαλαίωση κλασσικών μοτοσυκλετών. Με μαθηματική ακρίβεια θα σου στοιχίσει τα διπλάσια και τριπλάσια από μια καινούργια. Υπάρχουν λέσχες που ασχολούνται με τέτοια. Αν είχατε πάει στη Δραπετσώνα πριν κάνα μήνα στην έκθεση κλασσικής custom θα μιλούσαμε με αρκετό κόσμο.

Και σε αυτά που ανέφερε ο KTiNoS για τη guzzi δε ξέρω.

Όμως για την enfield έχω αποκτήσει άλλη άποψη τελευταία. Απ ότι κατάλαβα ανέλαβε η νέα γενιά απογόνων εκεί και αλλάζουν τελείως την εταιρεία.

Επενδύουν τεράστια κεφάλαια στο r&d ξέφυγαν απ τις bullet τις σακαρακες. Το καινούργιο interceptor έχει πλαίσιο της Harris performance της αγγλικής και ένα νέο μοτέρ πολύ καλό με σασμάν εξαιρετικό και απλότητα κατασκευής αλλά σύγχρονο πακέτο. Για την αντιπροσωπεία εδώ έχω ακούσει καλά λόγια αλλά είναι μηχανή τόσο απλή που τη φτιάχνεις μόνος και 7 χιλιάρικα καινούργια. Αν ήμουν σε αναζήτηση κλασσικού η νέο ρετρό αυτό θα επαιρνα. Η εταιρεία είναι κολοσσός και πουλάει εκατομμύρια κομμάτια. Ήδη Αγγλία είναι από τα πρώτα σε πωλήσεις, έχει περάσει και τη triumph.
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure R '05
YAMAHA Tracer GT
Θανάση χρόνο έχεις;
Και αν δεν έχεις, θα μπορέσεις να δημιουργήσεις;

Εγώ είμαι της άποψης ότι η αναπαλαίωση μιας παλιάς κλασσικής μοτοσυκλέτας είναι ανεκτίμητη εμπειρία.

Απαιτεί όμως χρόνο (ίσως να βρεθεί) χρήμα (θα βρεθεί) και όρεξη ή πάθος το οποίο είναι προαπαιτούμενο για να ξεκινήσεις.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Βασιλάκη δεν μου είχες πει αυτά αγόρι μου!!!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θανάση, σαν ιδέα και σαν σκέψη είναι καλή, σαν πράξη...... δεν θα το έλεγα.
Το συναισθηματικό κομμάτι μας παρακινεί ίσως σε λανθασμένες επιλογές
Ξέθαψα και τον Αντρέα από την εποχή Γαρδέλη :fun
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Θανάση, σαν ιδέα και σαν σκέψη είναι καλή, σαν πράξη...... δεν θα το έλεγα.
Το συναισθηματικό κομμάτι μας παρακινεί ίσως σε λανθασμένες επιλογές
πρέπει να είσαι ταγμένος στο άθλημα για να το κάνεις αυτό. Αν το ξεκινήσεις απλά για ένα συναίσθημα, μια νοσταλγία είναι δύσκολο να μην απογοητευτείς με τις δυσκολίες και τα πολλά χρήματα που απαιτούνται.

Aldebaran το σπορ είναι ακριβό. Δεν είναι τόσο απλό και λογιστικά το θέμα. 10 πράγματα έφτιαξα στο 640 που βρίσκεις ΤΖΑΜΠΑ ανταλλακτικά και αξεσουάρ απο μεταχειρισμένα, και με πολύ προσωπική εργασία έφυγαν 600-700€. Είναι πολλά τα χιλιάρικα για να κάνεις μια σοβαρή αναπαλαίωση σε κλασσικό μηχανάκι. Μικρά εξαρτήματα μπορεί να πληρώσεις 500ρικα λογω σπανιοτητας.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Υπάρχουν λύσεις να μην τρέχεις, δηλ bonne, v7, royal, w, αλλά και ένα griso πάλι λέει. Τα ανταλλακτικά στα guzzi είναι τόσο πρόβλημα?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Aργα, χαλαρα και ρετρο μπορεις να πας και με τις απειρες ασιατικες προτασεις, ειτε σε καινουργιο πχ Daytona Rockstar 400 ειτε σε παλιο πχ Kymco Venox 250...
 
Top Bottom