Ωτοασπίδες....?

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τέτοια "καλούπια" φτιάχνουν βιοτεχνίες στις εκθέσεις στην Αγγλία, τιμές παρόμοιες για τις απλές και ανεβαίνουν ανάλογα το ηχείο που θες μέσα, αν θες να ακούς μουσική.

Ωραίο που βρέθηκε και εδώ κάποιος. Έχει ένα μαγαζί με είδη βαρυκοΐας στον Άγιο Στέφανο, θα ρωτήσω.
 
Reactions: Gus

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
μέχρι πλαταιες που κανεις το μεγαλύτερο τουρ... δεν χρειάζονται ωτοασπίδες...
Γατάκι αν θυμάσαι από τις βόλτες μας παλαιότερα ανέκαθεν φορούσα..καθότι υπερηχητικός βέβαια..! :prft:
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Φίλος, επαγγελματίας ντράμερ έχει φτιάξει έτσι με καλούπι in-ear monitor ακουστικά. Είναι συχνό γενικά σε μουσικούς που παίζουν live. Δεν ξέρω τι τιμές παίζουν αλλά συνήθως πρόκειται για πολύ καλά ακουστικά με noise canseling και τα ρέστα.
Ίσως είναι και αυτό μια επιλογή για όσους προτιμούν να ακούνε και μουσική οδηγώντας.
 
Reactions: Gus

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Φίλος, επαγγελματίας ντράμερ έχει φτιάξει έτσι με καλούπι in-ear monitor ακουστικά. Είναι συχνό γενικά σε μουσικούς που παίζουν live. Δεν ξέρω τι τιμές παίζουν αλλά συνήθως πρόκειται για πολύ καλά ακουστικά με noise canseling και τα ρέστα.
Ίσως είναι και αυτό μια επιλογή για όσους προτιμούν να ακούνε και μουσική οδηγώντας.
Είδα και απο τέτοιες..... οι τιμές είναι αλλού όταν μπαίνει το ηλεκτρονικό κομμάτι μεσα, με Bluetooth, φίλτρα αποκοπής κατεπιλογήν κλπ κλπ.......
Αν και θα δώσω εκτενή σχολιασμό σχετικά συντομα..... μουσική ακούω μια χαρά, όπως άκουγα και με τις Alpine.
Αυτό που ζήτησα εγώ για την συγκεκριμένη χρήση ήταν να είναι όσο το δυνατών χαμηλού προφίλ, να μην προεξέχουν απο το αυτί και έτσι με πιέζει το κρανος - ηχεια κλπ. ενώ ταυτόχρονα τα χοντρα δαχτυλα μου να μπορουν να την τοποθετήσουν και αφαιρέσουν εύκολα.
Θα βάλω και σχετικές φωτο....
 
Τελευταία επεξεργασία:

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Είδα και απο τέτοιες..... οι τιμές είναι αλλού όταν μπαίνει το ηλεκτρονικό κομμάτι μεσα, με Bluetooth, φίλτρα αποκοπής κατεπιλογήν κλπ κλπ.......
Αν και θα δώσω εκτενή σχολιασμό σχετικά συντομα..... μουσική ακούω μια χαρά, όπως άκουγα και με τις Alpine.
Αυτό που ζήτησα εγώ για την συγκεκριμένη χρήση ήταν να είναι όσο το δυνατών χαμηλού προφίλ, να μην προεξέχουν απο το αυτί και έτσι με πιέζει το κρανος - ηχεια κλπ. ενώ ταυτόχρονα τα χοντρα δαχτυλα μου να μπορουν να την τοποθετήσουν και αφαιρέσουν εύκολα.
Θα βάλω και σχετικές φωτο....
Οσο αφορά το επίπεδο του θορύβου που θα "κόβουν" υπάρχει επιλογή?
 
Reactions: Gus

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Οσο αφορά το επίπεδο του θορύβου που θα "κόβουν" υπάρχει επιλογή?
Στις απλές σαν αυτές που εφτιαξα εγώ όχι δυστυχώς αλλά αν θυμαμαι καλα ειναι περιπου στα 20 dΒ όσο και οι Race της Alpine όποτε είναι υπεραρκετα για την δική μας χρήση... εμείς θέλουμε πάνω απο 15 έως 25 για να μπορούμε να έχουμε και σχετική επικοινωνία με το περιβάλλον ή και με την ενδοσυνεννόηση. Για παραπάνω επιλογές πάς στα ακριβά..... αν αντέχεις όρμα. Αλλά περίμενε το τελικό αποτέλσμα που θα δώσω.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Η ετυμηγορία....

Μετά από αρκετές ημέρες και ώρες συνολικής χρήσης βγάζω την τελική άποψη μου.

1. Για όσους έχουν εμπειρία από τις Alpine race είναι σίγουρα είναι 1 με 2 dB πιο κλειστές οι νέες ωτοασπίδες. Αυτό δεν με προβλημάτισε καθόλου καθώς παραμένει η επαφή με το περιβάλλον αλλά και με την ενδοσυνεννόηση / μουσική / ραδιόφωνο.

2. Τοποθέτηση και αφαίρεση πανεύκολη ακόμη και με τα χοντρά δάχτυλα μου (4-5XL γάντι φορώ). Βέβαια το ζήτησα συγκεκριμένα να δώσουν ιδιαίτερο βάρος σε αυτό το σημείο.

3. Κανενός είδους ενόχληση.

4. Άψογη εφαρμογή με εξωτερικό πτερύγιο χαμηλού προφίλ για να μην εμποδίζει στο κράνος και στα εσωτερικά μέσα, ηχεία κλπ. Γίνεται μέρος του αυτιού μας καθώς παρακολουθεί την μορφή του.

5. Το πλύσιμο γίνεται με απλό νερό βρύσης και για αντισηψία κλπ. πήρα και μερικά ειδικά μαντιλάκια για αυτή την εφαρμογή.

6. Η διάρκεια ζωής εξαρτάται από την χρήση και την συντήρηση τους καθώς και από το αυτί μας. Το σίγουρο είναι 3 χρόνια με σωστή χρήση από εκεί και πέρα επηρεάζεται από τους προηγούμενους παράγοντες. Άρα ότι και οι υπόλοιπες σιλικόνης.

7. Υπάρχει η δυνατότητα επαναδιαμόρφωσης τους, άρα και παράτασης ζωής, (ως ένα σημείο βέβαια) αν για κάποιο λόγο χαλαρώσουν επειδή αδυνατίσαμε, μεγαλώσαμε κλπ.

8. Η κατασκευή τους έγινε σε ειδικό κέντρο ακοής που έχει μεγάλη εμπειρία σε τέτοιου είδους θέματα και αυτό το συστήνω ιδιαίτερα μετά το ψάξιμο που έκανα. Για να μην έχετε κάποια αρνητική εμπειρία. Υπάρχουν κάποια τέτοια σε όλη την Αθήνα.

Στο δια ταύτα, τι έχανα τόσα χρόνια!!. Είναι πραγματική απόλαυση χωρίς το παραμικρό μειονέκτημα, πέραν των 80 ευρώπουλων.
 

paramedic

Μέλος
Περιοχή
Αττική
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
Aprilia ETV 1000 Caponord RRR
Μεγάλη προσοχή με τις ωτοασπίδες αν στο ταξίδι σας ανεβοκατεβείτε βουνά. Το αυτί πρέπει να κανει αποσυμπίεση οταν κατεβαίνουμε και οι ωτοσασπίδες δεν το αφήνουν να κάνει. Με αυτό τον τρόπο απέκτησα εμβοές και εχω ενα μόνιμο σφύριγμα στα αυτιά εδω και πολλά χρόνια.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
...Το αυτί πρέπει να κανει αποσυμπίεση οταν κατεβαίνουμε και οι ωτοσασπίδες δεν το αφήνουν να κάνει...
Όντως αυτό ισχύει...
Μιλάμε για όλων των ειδών του σφουγγαριού η σιλικόνης?
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Μια δοκιμή με βασάλβα για το θέμα διαφοροποίησης πίεσης θα μας δώσει νομίζω την δέουσα εικόνα κατά πόσο μπορούν να μας επιρεάσουν ή όχι σε αλλαγές υψομέτρου.
Η εκτίμηση μου είναι μάλλον απίθανο να μας επιρεάσει καθώς εμείς ανεβοκατεβένουμε έως το επίπεδο της θάλασσας δηλαδή το 1 bar. Δεν κάνουμε κατάδυση όπου εκεί η ατμοσφαιρική προστίθεται στην υδροστατική πίεση.
Όσο ψηλότερα (ειδικά εκεί που οδηγούμε και δεν πετάμε) η πίεση μειώνεται και η μείωση αυτή είναι αργή και κλιμακούμενη. Δλδ. 10 μονάδες μείωση στα 17 χλμ ύψους!.
Άλλωστε ακόμα και τώρα που είμαστε ας πούμε στο επίπεδο της θάλασσας δεχόμαστε συνεχείς διαφοροποίσης της βαρομετρικής πίεσης για πολλούς και διάφορους λόγους.
Τόσα χρόνια που τις χρησιμοποιώ, όλων των ειδών, δεν αντιμετώπισα ποτέ κανένα τέτοιο πρόβλημα έως και 1500 μ υψόμετρο που θυμάμαι ότι έχω πάει με μότο. Ακόμα και σε πτήση με μη συμπιεζόμενη καμπίνα αεροσκάφους έχω χρησιμοποιήσει σε μεγαλύτερα ύψη, πάλι χωρίς πρόβλημα.
Έχω την εντύπωση ότι οι εμβοές έχουν άλλες αιτίες. Εμβοές - Βουητό στα αυτιά - Πλιούτας Ιωάννης ΩΡΛ (orlclinic.gr)
 
Τελευταία επεξεργασία:

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
OI ALPINE αξίζουν και τα θεωρώ απο τα καλύτερα πράγματα που εχω πληρώσει για την μηχανή (και είναι πολλά)!!! εγώ έχω δυο κράνοι ένα klim krios το οποίο είναι καλό κράνος αλλά οτι χειρότερο έχω φορέσει απο θέμα θορύβου! σε μία ώρα χρήσης μένεις κουφός έβαλα ωτοασπίδες και πραγματικά έχει γίνει το ταξίδι μου απόλαυση. Στο HJC RPHA 70 που έχω είναι τόσο αθόρυβο σαν κράνος που δεν χρειάζεται ωτοασπίδες αλλά και πάλι όταν τις βάζω μετά είναι σαν να οδηγάω σε αυτοκίνητο. Πλέον δεν με νοίαζει και κοντή ζελατίνα να έχω έχω 0 φασαρία και ακούω τα πάντα απο κόρνες και κινητήρα αυτοκινήτων! οι σιλικόνης που έχω δοκιμάσει δεν με βόλεψαν καθόλου εμένα με πίεζαν τα αυτιά βέβαια από κόστος ήταν πραγματικά μεγάλη η διαφορά!
 

paramedic

Μέλος
Περιοχή
Αττική
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
Aprilia ETV 1000 Caponord RRR
Μια δοκιμή με βασάλβα για το θέμα διαφοροποίησης πίεσης θα μας δώσει νομίζω την δέουσα εικόνα κατά πόσο μπορούν να μας επιρεάσουν ή όχι σε αλλαγές υψομέτρου.
Η εκτίμηση μου είναι μάλλον απίθανο να μας επιρεάσει καθώς εμείς ανεβοκατεβένουμε έως το επίπεδο της θάλασσας δηλαδή το 1 bar. Δεν κάνουμε κατάδυση όπου εκεί η ατμοσφαιρική προστίθεται στην υδροστατική πίεση.
Όσο ψηλότερα (ειδικά εκεί που οδηγούμε και δεν πετάμε) η πίεση μειώνεται και η μείωση αυτή είναι αργή και κλιμακούμενη. Δλδ. 10 μονάδες μείωση στα 17 χλμ ύψους!.
Άλλωστε ακόμα και τώρα που είμαστε ας πούμε στο επίπεδο της θάλασσας δεχόμαστε συνεχείς διαφοροποίσης της βαρομετρικής πίεσης για πολλούς και διάφορους λόγους.
Τόσα χρόνια που τις χρησιμοποιώ, όλων των ειδών, δεν αντιμετώπισα ποτέ κανένα τέτοιο πρόβλημα έως και 1500 μ υψόμετρο που θυμάμαι ότι έχω πάει με μότο. Ακόμα και σε πτήση με μη συμπιεζόμενη καμπίνα αεροσκάφους έχω χρησιμοποιήσει σε μεγαλύτερα ύψη, πάλι χωρίς πρόβλημα.
Έχω την εντύπωση ότι οι εμβοές έχουν άλλες αιτίες. Εμβοές - Βουητό στα αυτιά - Πλιούτας Ιωάννης ΩΡΛ (orlclinic.gr)
Αυτό που έγραψα το είπε ένας πάρα πολύ καλός ΩΡΛ μετά από εξετάσεις δεν το λέω μόνος μου. Οι εμβοες είναι διαφόρων ειδών και μπορούν να εκλυθουν από διαφορετικους παράγοντες. Το ανέφερα ως προσοχή γιατί αυτό που πέρασα τότε ειδικά που ξεκίνησαν δεν το εύχομαι ούτε στον εχθρό μου. Ας φοράμε ωτοασπιδες οπουδήποτε αλλού εκτός από τα βουνά που έτσι και αλλιώς η ταχύτητα μας είναι πιο μικρή και δεν θα μας επηρεάσει καθόλου ο θόρυβος στα αυτια.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Φίλος, επαγγελματίας ντράμερ έχει φτιάξει έτσι με καλούπι in-ear monitor ακουστικά. Είναι συχνό γενικά σε μουσικούς που παίζουν live. Δεν ξέρω τι τιμές παίζουν αλλά συνήθως πρόκειται για πολύ καλά ακουστικά με noise canseling και τα ρέστα.
Ίσως είναι και αυτό μια επιλογή για όσους προτιμούν να ακούνε και μουσική οδηγώντας.
Ξέρω κάποιον που έφτιαχνε ωτοασπίδες με μεγαφωνάκι για ενδοσυνεννόηση
για ενδοεπικοινωνία τζι πι ες και τηλέφωνο πάνω στη μηχανή
Έπαιρνε μέτρα απ το αυτί και το έφτιαχνε για σένα
Φτηνό πάντως δεν ήταν και πάνε χρόνια
Ο τύπος πάντως είναι επαγγελαμτίας σε ακουστικά βαρηκοΐας
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Για μένα ωτοασπίδες σφουγγαράκι 50λ και πέταμα μετά τη χρήση γιατί οι ωτίτιδες πονάνε πάρα πολύ
και στη μηχανή δεν μπορείς να έχεις χέρια καθαρά στο βάλε βγάλε
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Θεωρητικά και τα διάφορα σφουγγαράκια έχουν μια "διαπνοή" που εξασφαλίζει την εξίσωση πίεσης
 
Reactions: Gus
Top Bottom