Θα μιλησω γι αυτα που εχω οδηγησει.
Το kle θα ελεγα οτι ειναι το λιγοτερο ταξιδιαρικο.Το ενοιωθα φτερο στον ανεμο και τα φρενα του ειναι καλα για πολυ αμυντικους οδηγους.Στην πολη αρκετα ευελικτο,
Το ΤΑ εχει πολυ γλυκο ταξιδι,πολυ καλη συμπεριφορα,αρκετα καλα φρενα αλλα οταν ταξιδευεις νοιωθεις καποια απο τα αλογα ειναι λιγακι κουτσα.
Το gs θα ελεγα οτι εχει τα καλα των παραπανω και abs κατι πολυ βασικο για καποιον που πρωτομπαινει στην κατηγορια.Εμενα με κουρασε λιγοτερο απο ολα στο ταξιδι.Υπαρχουν αρκετα καλα gs-ακια μεσα στο οριο που εθεσες,αρκει να εχεις λιγη υπομονη.
Το κοστος συντηρησης και των τριων ειναι σχετικα χαμηλο και πανω κατω στα ιδια λεφτα.Ανταλλακτικα υπεραρκετα.Δεν μπορεις να πεις οτι καποιο απο αυτα θα σου βγαλει καποια βλαβη που θα σου αδειασει την τσεπη,αρκει να εισαι προσεκτικος κατα την αγορα.
Το kle θα ελεγα οτι ειναι το λιγοτερο ταξιδιαρικο.Το ενοιωθα φτερο στον ανεμο και τα φρενα του ειναι καλα για πολυ αμυντικους οδηγους.Στην πολη αρκετα ευελικτο,
Το ΤΑ εχει πολυ γλυκο ταξιδι,πολυ καλη συμπεριφορα,αρκετα καλα φρενα αλλα οταν ταξιδευεις νοιωθεις καποια απο τα αλογα ειναι λιγακι κουτσα.
Το gs θα ελεγα οτι εχει τα καλα των παραπανω και abs κατι πολυ βασικο για καποιον που πρωτομπαινει στην κατηγορια.Εμενα με κουρασε λιγοτερο απο ολα στο ταξιδι.Υπαρχουν αρκετα καλα gs-ακια μεσα στο οριο που εθεσες,αρκει να εχεις λιγη υπομονη.
Το κοστος συντηρησης και των τριων ειναι σχετικα χαμηλο και πανω κατω στα ιδια λεφτα.Ανταλλακτικα υπεραρκετα.Δεν μπορεις να πεις οτι καποιο απο αυτα θα σου βγαλει καποια βλαβη που θα σου αδειασει την τσεπη,αρκει να εισαι προσεκτικος κατα την αγορα.