Λοιπόν... επειδή κοιτούσα το R
Μιλάμε για μιά μοτοσικλέτα που άνετα θα φτάσει το 20ρικο με λίγα έξτρα (τιμή καταλόγου).
"Ζημιές" δεν έχω διαβάσει, πέραν αυτής στο φιλτροκούτι που για μιά ασφάλτινη μοτοσικλέτα είναι μάλλον άχρηστο να το συζητάμε και που λύνεται με μιά φλάντζα της uni ή και με ταινία ηλεκτρολόγου στο καπάκι εξωτερικά. Κάποια αμορτισέρ στα S και T "δακρύζουν" σχετικά νωρίς και αλλάζονται στην εγγύηση, κάποιοι λένε ότι οι τσιμούχες στα καλάμια δεν είναι και πρώτης ποιότητας και φθείρονται νωρίς, αλλά είναι αναλώσιμα έτσι και αλλιώς.
Για τα σέρβις είχα ρωτήσει στα Orange Days και είχαν πει ότι πάνω/κάτω στο 500ρικο παίζουν αλλά πάνε "by the book" και λύνουν την μισή μοτοσικλέτα για ελέγχους, κάθε 15000 χιλιόμετρα. Δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα, αν το προγραμματίσεις σωστά.
Για το θέμα "πόλης" πάλι, εξαρτάται που μένει ο κάθε ένας. Για εμένα το "κέντρο Αθήνας" περιέχει 20+ χιλιόμετρα ΕΟ πρώτα, οπότε δεν είναι το ίδιο με κάποιον που πάει πχ Καλλιθέα/Αμπελόκηπους κάθε μέρα, οπότε δεν το θεωρώ πρόβλημα και δεν χρειάζομαι δεύτερο για το κέντρο, να μην χαλάει το μεγάλο.