αγορα 1290 super adventure s (?)

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
τα ευρω μια χαρα τα καταλαβα!αυτο που δεν επιασα ειναι το καθε σερβις στα 15.000 σου παει 500 ευρω???
τόσο ή και παραπάνω, αν θες αναλώσιμα (λάστιχα/αλυσιδογράναζα/τακάκια)

γενικά δεν μασάνε τα λόγια τους στην αντιπροσωπεία, μπορείς να ρωτήσεις και τους ίδιους.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Σα να με καταλαβες εσυ!! Χαχα
Κοίτα,εγώ όταν πήρα το 990 ήξερα και τα προβλήματα που έβγαζε, και τη βενζίνη που έκαιγε αλλά δε με ενοιαξε καθόλου. Το πήρα το φχαριστηθηκα, χάλασε το έφτιαξα,ξεχαρμανιασα το έδωσα, έτσι απλά
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Αναλώσιμα τύπου αλυσίδες, τακάκια κλπ θέλουν όλα.

Αν το δεις λίγο αλλιώς, πχ Suzuki τυπικά σέρβις κάθε 6000, στις 30,000 χιλιόμετρα έχεις πάει πέντε φορές εκ των οποίων η μία είναι βαλβίδες. Στην ΚΤΜ θα πας δύο, εκ των οποίων η μία βαλβίδες (στην ντουκάτι επίσης δύο, εκ των οποίων η μία ιμάντες). Αν έχει διαφορά, δεν είναι τόσο μεγάλη όσο ακούγεται αρχικά.
Κάθε 6000 λάδια κάθε 12000 σέρβις (εναλλάξ μικρό-μεγάλο) τουλάχιστον για το στρώμ μου.
Φαντάζομαι έτσι θα είναι και στα επόμενα μοντέλα.
Στην κτμ αλλάζουν λάδια κάθε 15000 δηλαδή;
Μάλλον 12000-15000 είναι η διαφορά.
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
500 είναι το μεγάλο κάθε 30000 χλμ

Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η συντήρηση του στρομ είναι κλασσική γιαπωνέζικου, το κτμ είναι απαιτητικό και θέλει by the book
Ναι η κλασική "ξεμάτιασμα και λάδια μωρέ" που τα κάνει χρέπια, αλλά τα πουλάνε και για χρυσό γιατί είναι βεστρόμ.


Φαντάζομαι ότι και στα ΚΤΜ δεν είναι απλά τα πράγματα και ιστορίες για μάστορες που τα χαλούσαν γιατί τους φέρονταν "Ιαπωνικά" είναι πολλές. Το ρώτησα και αυτό στα orange days σχετικά, μου είπαν ότι όντως είχαν θέματα με συνεργεία στο παρελθόν αλλά έχουν αναδιοργανώσει το δίκτυο και πλέον δεν υπάρχει "κακό συνεργείο".
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Ναι η κλασική "ξεμάτιασμα και λάδια μωρέ" που τα κάνει χρέπια, αλλά τα πουλάνε και για χρυσό γιατί είναι βεστρόμ.


Φαντάζομαι ότι και στα ΚΤΜ δεν είναι απλά τα πράγματα και ιστορίες για μάστορες που τα χαλούσαν γιατί τους φέρονταν "Ιαπωνικά" είναι πολλές. Το ρώτησα και αυτό στα orange days σχετικά, μου είπαν ότι όντως είχαν θέματα με συνεργεία στο παρελθόν αλλά έχουν αναδιοργανώσει το δίκτυο και πλέον δεν υπάρχει "κακό συνεργείο".
Λάδια και ξεμάτιασμα το λένε και το κάνουν πολλοί, προσωπικά αλλιώς έχω τη συντήρηση της μοτο στο μυαλό μου,και εννοείται αλλιώς λειτουργώ,μιας και την κάνω εγώ.
Όσο για τα κτμ, μιας και ελυνα και εδενα το 990,επίτρεψέ μου να πω ότι μονο για την αλλαγή λαδιών θες ένα 2 ωρακι χαλαρά για να τα κάνεις όλα όπως πρέπει
Είναι απαιτητικό αν θες να το χεις όπως πρέπει.
Αυτά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κάθε 6000 λάδια κάθε 12000 σέρβις (εναλλάξ μικρό-μεγάλο) τουλάχιστον για το στρώμ μου.
Φαντάζομαι έτσι θα είναι και στα επόμενα μοντέλα.
Στην κτμ αλλάζουν λάδια κάθε 15000 δηλαδή;
Μάλλον 12000-15000 είναι η διαφορά.
Ναι κάθε 15 και είπαν ότι δεν είναι τρυκ για μάρκετινγκ, όντως δεν έχει ανάγκη για πιο συχνά
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Φιλτατε Θανο,

Κανενα συγχρονο LC8 δεν ειναι για κεντρο Αθηνα. Δυο φορες μπηκα κεντρο με το 1090 απο αναγκη και το μετανιωσα. Πρωτον, το τιμονι τους δεν κοβει οσο στα υπολοιπα μηχανακια της κατηγοριας, και αυτο σε δυσκολευει παρα πολυ στις μανουβρες αναμεσα στα αυτοκινητα. Δευτερον, το μοτερ βγαζει πολλη ζεστη, που ναι μεν εμενα δεν με ενοχλει τραγικα, αλλα μεσα στην κινηση ολη αυτη η ζεστη προφανως καταπονει το μηχανακι.

Κατα τα αλλα προβληματα ειχαν τα πρωτα μοντελα με τις οθονες τους και το ασυρματο ξεκλειδωμα, νομιζω οτι μετα απο 28 updates εχουν λυθει. Το θεμα με το φιλτροκουτι ειναι χαζο εντελως και ξεφτιλα για την ΚΤΜ που δεν το εχει αντιμετωπισει. Μια απλη φλαντζουλα σαν σπογγωδες φιλτρο της Unifilter λυνει το θεμα. Κατα τα αλλα με το 1090 δεν αντιμετωπισα ποτε θεμα με φιλτρα βενζινης και βρωμικα ντεποζιτα, αλλα και να συμβει, εχω ηδη καβατζωσει 2 φιλτρακια για αμεση αλλαγη.

Τα σερβις ειναι λιγο ακριβα αλλα οπως ειπαν τα παιδια ειναι χειρουργειο. Δεν εχει φερ'το το πρωι για λαδια και ελα να το παρεις σε κανα 2ωρο. Το πας πρωι πρωι και το παιρνεις αργα απογευμα, με ραντεβου παντα, αλλιως μενει μεσα πανω απο μερα. Ειμαι ακομη στην εγγυηση οποτε δεν εχω αρχισει να βαζω χερι ακομα, αλλα δεν βλεπω κατι τραγικο στο ολο σερβις του περα απο το κλασσικο θεμα των V2 μοτερ που ειναι τα δυσκολοτερα για βαλβιδες καθως πρεπει να λυσεις σχεδον ολο το μηχανακι για να εχεις προσβαση. Το μονο προβλημα -και ειδικα με τα φουλ ψηφιακα 1290- ειναι οτι θες και προσβαση σε διαγνωστικο ωστε να διορθωθουν τυχον σφαλματακια ή να περαστει νεο λογισμικο.

Κουνημα κουνηματος φορτωμενος θα εχεις εαν εισαι εκτος των "φυσιολογικων" οριων που θετει η ΚΤΜ για αναβατη, δηλαδη 75-90kg., εκτος εαν πας να σου ρυθμισουν τις ηλεκτρονικες αναρτησεις στο βαρος σου ή εαν παρεις μοντελο R με χειροκινητα ρυθμιζομενες αναρτησεις.
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Πάντως τα 500 είναι κάθε 30.000 χλμ και όχι κάθε 15.000. Τα αναλώσιμα λαστιχα αλυσιδιγραναζα κτλ τα έχει κάποιος σε ότι και αν αγοράσει
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Αναλώσιμα τύπου αλυσίδες, τακάκια κλπ θέλουν όλα.

Αν το δεις λίγο αλλιώς, πχ Suzuki τυπικά σέρβις κάθε 6000, στις 30,000 χιλιόμετρα έχεις πάει πέντε φορές εκ των οποίων η μία είναι βαλβίδες. Στην ΚΤΜ θα πας δύο, εκ των οποίων η μία βαλβίδες (στην ντουκάτι επίσης δύο, εκ των οποίων η μία ιμάντες). Αν έχει διαφορά, δεν είναι τόσο μεγάλη όσο ακούγεται αρχικά.
κάθε 12κ για λαδακιαα στα καινούργια μοντελάκια..... αλλάξανε πολλά πράματα στα μοτέρ από μέταλλα έως επιστρώσεις..... ούτε οι κωδικοί δεν ταυτίζονται πλέον σε ίδια εξαρτήματα όπως ήταν σε περασμένες χρονιές, αφού είναι διαφορετικά κατασκευασμένα.... οπότε ξανακάνε υπολογισμούς...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Ναι η κλασική "ξεμάτιασμα και λάδια μωρέ" που τα κάνει χρέπια, αλλά τα πουλάνε και για χρυσό γιατί είναι βεστρόμ.


Φαντάζομαι ότι και στα ΚΤΜ δεν είναι απλά τα πράγματα και ιστορίες για μάστορες που τα χαλούσαν γιατί τους φέρονταν "Ιαπωνικά" είναι πολλές. Το ρώτησα και αυτό στα orange days σχετικά, μου είπαν ότι όντως είχαν θέματα με συνεργεία στο παρελθόν αλλά έχουν αναδιοργανώσει το δίκτυο και πλέον δεν υπάρχει "κακό συνεργείο".
Χρέπι γίνεται οτιδήποτε φτάνει να του συμπεριφερθείς ανάλογα.... ανάλογα το αφεντικό και τον μάστορα.... και μην σου "ξινίζει" που τα χρυσοπουλάνε.... ούτε βλάκες αγοραστές υπάρχουν ούτε γάτες πωλητές....

Απλά άλλαξε ο μανωλιός και φόρεσε τα ρούχα του αλλιώς...... και ξαφνικά ως δια μαγείας με μια "αναδιοργάνωση" βρέθηκε το φάρμακο και ξάφνου όλα καλα και ωραία..... τα ίδια παραμύθια συνεχίζουν να λένε? δυστυχώς υπάρχουν πολλά που δεν γράφονται...
....και από ότι κατάλαβα το παλιό γνωστό κόλπο της "κουβέρτας" συνεχίζει και καλά κρατεί... έλα να το πάρεις το απόγευμα ή την άλλη μέρα .... μην τυχών και δεις ότι η λέξη ροπόκλειδο και locktite είναι άγνωστα αντικείμενα στον χώρο αλλά και πολλά άλλα....
Τι ιστορίες διαβάζω βραδιάτικα για ιαπωνικές συμπεριφορές και λοιπά όμορφα παραμύθια των πόλεων ...urban legends τα λένε κάπου έξω από εδώ...
Η πλειοψηφία των συνεργείων εκεί έξω είναι για κλοτσιές ιδιωτικά και αντιπροσωπειών.... μετά από 40 χρόνια ακόμα ψάχνω .... και σε όλες τις γνωστές μάρκες.
όποιος μου βρει συνεργείο που με ευλάβεια τηρεί το service manual και έχει νοοτροπία μηχανικού με παιδεία να μου το πείτε ........ παιδεία που να βρεθεί άλλωστε...
Μην "παντρεύεστε" καμιά μαστοράντζα πιστεύοντας ότι είναι ο ιδανικός...... δεν εχω εμπιστοσύνη σε κανέναν τους..... έχοντας δει πααααρα πολλά πράγματα από μέσα.
Μην μου αρχίσει κάποιος ότι είμαι υπερβολικός, δεν θα μπω σε αντιπαράθεση... απλά θα του πώ καλή τύχη και εύχομαι να μην πληρώσει ποτέ το λάθος του μάστορα του.
Τώρα τα τελευταία χρόνια είδα μια μικρή ποιοτική άνοδο στην εργασία σε κάποια ιδιωτικά συνεργεία..... αλλά και πάλι έχω επιφυλάξεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγώ πάντως διαβάζοντας όλα τα παραπάνω, θα το έπαιρνα χθες!!! :wacky::wacky::crs:
Καλά θα έκανες, το μηχανάκι είναι πραγματικά καλό. Τα υπόλοιπα που συζητάμε είναι "κουβέντα να γίνεται".
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Αν δεν έχεις θέμα με το οικονομικό και έχεις τον χρόνο και την διάθεση να το χαρείς τότε τσίμπα το.
Όλα τα άλλα είναι απλά για να γεμίζουν τα φόρουμ με σχόλια !! :)
Καλύτερα να μετανιώσεις για κάτι που έκανες παρά για κάτι που δεν έκανες!!
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
δε νομιζω να το ακουμπαω οικονομικα!!
Ουτε το προηγουμενο το ακουμπας οικονομικα αν καταλαβα.Μια χαρα μηχανη ειναι αλλα με μια θηλια νααααα στον λαιμο σου θα το ευχαριστηθεις?Οι ακριβες μηχανες εχουν και ακριβο κοστος συντηρησης,το εχεις υπολογισει?Δεν μιλαω για λαδια κλπ,αλλα για μια σπασμενη μανετα ας πουμε.

Κατα τ αλλα απ οτι ακουγεται ειναι μια απο τις καλυτερες μηχανες αυτη την εποχη και δεν εχω ακουσει ,να εχει καποια σοβαρα θεματα.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Συνάντησα ένα καραφορτωμενο εχθές στην εθνική.
Τριβαλιτσος και πάνω στις βαλιτσες σάκους αρκετά μεγάλους.
Μου θύμισε φόρτωμα bmw και μου άρεσε πάρα πολύ.
Θεωρώ ότι είναι πολύ καλή επιλογή και στη θέση σου θα έκανα ένα καλό έλεγχο σε ένα μεταχειρω και θα το έπαιρνα.
Είναι κουκλί το άτιμο.
κιτρινους σακους?απο φωκιανο γυριζε
 
Top Bottom