αλλαγη ελατηριων xt660z tenere με πιρουνια απο wr426f

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Δεν μας ειπες το πιο σημαντικο. Πως ενιωσες εσυ το μηχανακι με την αλλαγη των μπροστινων. Ενιωσες κατι περιεργο; καποια ασαφεια; Τα φρενα του πως ειναι; Θελω να πιστευω πως κατι δεν σου αρεσει μετα την αλλαγη γιαυτο ψαχνεσαι. Δοκιμασε το επισης στριβοντας με 140-150 σε ανοιχτες εκει οπου το τενερε με το εργοστασιακο πηρουνι κουναει αισθητα.
Επειδη το εχω το μηχανακι θα σου πω οτι 140-150 κοντερισια τα βλεπεις ευκολα (κλεβει αρκετα). Οι ταλαντωσεις φαινονται ακομα και σε ευθεια καποιες φορες σε αυτες τις ταχυτητες...
Tο κούνημα στις παρατεταμένες στροφές ΕΟ ,κ οι ασάφειες/ταλαντώσεις στις ευθείες με πολλά ,οφείλονται στην πίσω ανάρτηση του Τενερε.
Διαπιστωμένο!
Κι αυτό ,δεν ισχύει μόνο για τα Τενερε.
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Tο κούνημα στις παρατεταμένες στροφές ΕΟ ,κ οι ασάφειες/ταλαντώσεις στις ευθείες με πολλά ,οφείλονται στην πίσω ανάρτηση του Τενερε.
Διαπιστωμένο!
Κι αυτό ,δεν ισχύει μόνο για τα Τενερε.
Συμπέρασμα
Πάρτε κτμ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Καλημερα σε ολους..!
Μετα την αλλαγη δε μου αρεσε που εγινε ποιο σφηχτο σε σημειο κραδασμων κ τρανταγμων στο τιμονι βεβαια με τα πιρουνια να εχουν τα ελατηρια που το πηρα..
Θα αλλαξω ελατηρια κ θα το φερω εκει που θελω..
Σε λιγες μερες θα εχω καλυτερη αποψη..
Την μηχανη την εχω 1 χρονο, εχω εμπειρια απο μοτο (7500χιλ πανω κατω το χρονο κανω) αλλα οχι τοσο με το τενερε..
Αντιληψη και αισθησεις εχουμε για να καταλαβουμε τι μας αρεσει κ τι οχι..!!
Σε λιγες μερες θα ειναι κομπλε το τενερε μου,στα μετρα μου...
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Μολις τελειωσεις πες μας τις εντυπωσεις σου σε σχεση με το εργοστασιακο πηρουνι. Καλη επιτυχια!
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Και για να μην ξεφευγουμε
Προτεινεις σε καποιον που εκανε μια τοσο σημαντικη μετατροπη να οδηγησει το τενεκε σχεδον στο οριο την στιγμη μαλιστα που πιθανολογω πως δεν γνωριζεις ποσο εμπειρος ή οχι οδηγος ειναι? Αυτο με ξενισε
Γιατί να γνωρίζει; Προτείνει μια δοκιμή που θεωρεί ότι δείχνει την αδυναμία ώστε να καταλάβει αν βελτιώθηκε, χειροτέρεψε κλπ.
Ο αναβάτης οφείλει να αξιολογήσει την πρόταση, και αν δεν είναι στις δυνατότητες του ή δεν συμφωνεί ή τη θεωρεί μαλακία τελοσπάντων, απλά δεν την κάνει.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Γιατί να γνωρίζει; Προτείνει μια δοκιμή που θεωρεί ότι δείχνει την αδυναμία ώστε να καταλάβει αν βελτιώθηκε, χειροτέρεψε κλπ.
Ο αναβάτης οφείλει να αξιολογήσει την πρόταση, και αν δεν είναι στις δυνατότητες του ή δεν συμφωνεί ή τη θεωρεί μαλακία τελοσπάντων, απλά δεν την κάνει.
ΟΚ...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αν δεν εχεις παραγγειλει ηδη ελατηρια, αφου σου κοπαναει το μπροστινο χαλαρωσε την αποσβεση συμπιεσης. Φτιαξε και τα ελατηρια ωστε τουλαχιστον το σαγκ να ειναι σωστο, και φροντισε να ψηλωσεις και το πισω μερος σωσταε dogbones σωστου μηκους. Αν εχεις ψηλωσει μονο τη μουρη μπροστα το μηχανακι πρεπει να παει βάρκα γιαλό
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
ναι ..το τιμονι κλειδωνει...
βαλαμε λιιιιγο 'ψωμακι' αλουμινιο με κολληση αργκον, γιατι το πιρακι δεν εφτανε ως εκει... εργοστασιακο εγινε..
καλα τα ελατηρια θα ταλλαξω,
αλλα μαλλον θα αλλαξω και τη δαγκανα διοτι,
η δαγκανα απο το wr426f δεν 'αγκαλιαζει' ολη την επιφανεια της 320mm δισκοπλακας που εβαλα, αγκαλιαζει το 60% ,απο εξωτερικα προς τα μεσα δηλαδη.
πιστευω πως για να βελτιωσω κιαλο το φρενο πρεπει να βαλω μια που να πιανει οοολη την επιφανεια της δισκοπλακας.
αυτο δε λεει η λογικη????
δειτε αυτο το βιντεακι στο 3:40 και μετα και θα δειτε πως σε αυτον που εβαλε απο yz450 πιρουνια 48mm διαμετρου , η δαγκανα του αγκαλιαζει οολη τη 320αρα δισκολακα,
φενεται εχει κανει 'πατουρα'.. ε σε μενα τωρα ειναι στο 60%.. τοσο διαφορα εχουν οι δαγκανες απο wr426f με yz450??
το βιντεο :

(στο τελος της ολης διαδικασιας θα σας πω οτι χρειαζεται και θα ανεβασω και βιντεο παντως)
 
Τελευταία επεξεργασία:

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Αν δεν εχεις παραγγειλει ηδη ελατηρια, αφου σου κοπαναει το μπροστινο χαλαρωσε την αποσβεση συμπιεσης. Φτιαξε και τα ελατηρια ωστε τουλαχιστον το σαγκ να ειναι σωστο, και φροντισε να ψηλωσεις και το πισω μερος σωσταε dogbones σωστου μηκους. Αν εχεις ψηλωσει μονο τη μουρη μπροστα το μηχανακι πρεπει να παει βάρκα γιαλό
δεν εχω παραγγειλει τιποτα ακομα...
εκανα κ ενα λαθος οταν ειπα πως η διαδρομη του καλαμιου της αναρτησης στο διπλο σταντ ειναι 28cm..
ειναι αλλα η ροδα εβρισκε εδαφος!
32cm ειναι η διαδρομη με την μηχανη στο διπλο το σταντ συν τακους, με τη ροδα στον αερα δηλαδη..
αρα απο 32cm πεφτει 24cm οταν καθομαι..
ισως αλλαζει τωρα καπως το σκηνικο , ε?
ενας γνωστος μου,που ειναι του μοτοκρος , ειπε απο την αρχη πως θελω σκληρα ελατηρια διοτι
τωρα με το βαρος το ελατηριο ειναι μονιμα πιεσμενο κ δεν εχει επαναφορα,
γιαυτο μου λεει το νοιωθω και σκληρο, γιατι δεν εχει περιθωρια στο να παιξει..
δε ξερω.. διασταυρωνω αποψεις ακομα και θα παω και σε 'μοτοκροσαδικα' μαγαζια να δω τι θα μου πουν.
μεχρι στιγμης το 80% μου λεει οτι θελω σκληροτερα και οι υπολοιποι μαλακοτερα!!!
ακομα ειδικος ειδικος δε το εχει δει παντως, δε το εχει κανει βολτα,
γιατι εγω οτι κ να λεω ισως παρερμηνευεται η ισως δε ξερω να εξηγω..
ολα θα γινουν!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
θα σου ελεγα να πεις στο φιλο σου με το μοτοκρος πως καλυτερα θα ηταν καλυτερο να κανει μοτοκρος μονο χωρις τεχνικες αναλυσεις, γιατι αυτο που σου ειπε ειναι μια μπουρδα. Το ελατηριο μεσα στην αναρτηση πιεζεται ΠΑΝΤΑ, ακομα και με τον τροχο στον αερα, διοτι εχει μια αρχικη προφορτιση
με το σαγκ που βρισκεις τωρα εισαι οριακα, θες σιγουρα λιγο χαλαρωμα την προφορτιση (οπως ειναι ολα τωρα δηλαδη)
το αν θα χρειαστεις αλλο ελατηριο θα το δειξει η χρηση που κανεις, δε μπορει να φανει με καποιον αλλο τροπο. Οι λογοι που βαραει το πιρουνι σου μπορουν να ειναι παρα πολλοι. Περα απο το οτι οπως εισαι θα πρεπει να κανεις αυτα που ειπα πριν (χαλαρωμα συμπιεση και προφορτιση), θα πρεπει να μας απαντησεις
α)αν εχεις κανει κατι στην πισω αναρτηση
β)ποσο εχει ψηλωσει η μουρη (η θα μπορουσες απλα χοντρικα να δεις ποσο πιο μακρυα ειναι τα πηρουνια του wr και σε ποια θεση εχουν μπει στις τιμονοπλακες)
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Ο ιδιος γνωστος ειναι κ αυτος που εκανε copy paste το λαδι ,τη δοσολογια δηλαδη..

Α)οχι, η πισω αναρτηση δεν εχει καμια απολυτος μετατροπη

Β)με το υψος της μουρης πειραματηστικαμε κ το αποτελεσμα ηταν παντα το ιδιο, ειτε με τις μπουκαλες να ειναι στην ευθεια με την τιμονοπλακα ,προσσωπο, ειτε με τις μπουκαλες να ειναι τερμα χαμηλες (καμια 8-10 ποντους πανω απτην τιμονοπλακα, εχω κ προσθηκες καβαλετων κ μπορω να τις ανεβασω αν θελω αρκετα)
, κ δοκιμασαμε κ 2 σημεια στο ενδιαμεσο.
ΠΑΝΤΑ ηταν το ιδιο σκληρα με τρανταγματα αλλα κ ελαφρυ παιξημο δεξια αριστερα..
Θελει κ ζυγοσταθμηση σιγουρα μιας που εβαλα το λαστιχο που ειχα σε αυτον τον τροχο.
 

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Πριόνι.
Βάζοντας γέφυρα ( πάνω από το μπροστινο φτερό ) να δέσουν και τα καλάμια χαμηλα,λέτε να ελατωθουν οι ταλαντώσεις μπροστά;; :cautious:
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
και ναι
τελος
ολα κομπλε..
το λοιπον:

ειχα πολυ παραπανω λαδι στις μπουκαλες, μαλιστα η μια ειχε λιγο παραπανω απο την αλλη.. ΤΡΑΓΙΚΟ.
το λαδι στο wr426f ειναι 120mm μαμα, με μεσουρα απο πανω δηλαδη ,αμερικανικο μετριμα θαρω..με περηθωριο απο 80mm μεχρι 150mm..
σε μενα ξεπερνουσε τα 150mm!!! TΡΑΓΙΚΟ.
εμεις σημερα βγαλαμε 300ml λαδι συνολο και απο τις 2 μπουκαλες...
το λαδι ηταν τοσο πολυ που ηταν για 3 μπουκαλες!!!
γιαυτο και το κομπρεσερ στο τιμονι ,γιαυτο και τα ψιλοκουνηματα δεξια αριστερα.
τωρα παει ΖΑΧΑΡΗ!!! πολυ ομαλο, με επαναφορα τελεια και κραδασμοι = 0
ειτε με 30 παω, ειτε με 80 , ειτε με 140 χωρις χερια δεν εχω το παραμικρο κουνημα!!!!!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!
Στο φρενο βεβαια εχασα αισθητα αλλα οχι τιποτα ακραιο, τωρα που μαλακωσαν οι αναρτησεις και βυθυζεται φυσιολογικα σε δυνατο πατημα ανταποκρηνεται οσο μια 320 δισκοπλακα..
Αργα η γρηγορα θα ανεβασω βιντεακι....
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Φίλε Μαλλιά, όταν θα τελειώσεις με τις ρυθμίσεις, αν μπορέσεις να ανεβάσεις κάποιες πληροφορίες σχετικά με την μετατροπή..

Τι, πως, πόσο κλπ..

υπάρχει έτοιμη ενότητα για τα XTZ 660 Tenere και είναι εδω
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Φίλε Μαλλιά, όταν θα τελειώσεις με τις ρυθμίσεις, αν μπορέσεις να ανεβάσεις κάποιες πληροφορίες σχετικά με την μετατροπή..

Τι, πως, πόσο κλπ..

υπάρχει έτοιμη ενότητα για τα XTZ 660 Tenere και είναι εδω
τελειωσα...
ανταλλαγη εκανα...

τιμονοπλακες , πιρουνια , τροχο με 250μμ δισκοπλακα ,δαγκανα,τρομπα, πηρα απο wr426f 2002 και εδωσα ανταλλαγη
τιμονοπλακες, πιρουνια, τροχο με 2 δισκοπλακες 300μμ, 2 δαγκανες απο το tenere μου.

κρατησα τη δικια μου τρομπα, οπως κρατησα και τη δικη μου 'μανα' απο τις τιμονοπλακες (ο αξονας που τις ενωνει.)
ξεκεντραρησα τη μανα απο το σταυρο του wr και μου εμεινε στην ακρη, οπως κ η τρομπα του μαζι με τη 250 δισκοπλακα
και κεντραρησα τη μανα απο το σταυρο του τενερε πανω στις τιμονοπλακες του wr.
εδω επαιξε μπαλα η πρεσα '20τονη' για να γινει αυτη η δουλεια, οπως ηθελε κ ενα μικρο αποστατη στην πανω τιμονοπλκα που εγινε σε τορνο.

πηρα 320μμ δισκοπλακα απο

ZPLPOWERMOTO@YAHOO.GR Επικοινωνία - ZPL POWER MOTO
την περιμενα 1μιση μηνα στα 100 ευρω.. εχω ακουσει τα καλυτερα για την ποιοτητα απο αυτον... χειροποιητη απεξω ηρθε.
αποστατη στη δαγκανα καναμε επισης στον τορνο δικο μας.
εδωσα κ 50 ευρω σε καλαμιδες που πανω τους προσαρμωσα το κατω φτερο μου.. το πανω που εχω δε μαρεσει , το εχω καβατζα.
εδωσα 26ευρω σε τσιμουχες απο τα πιρουνια και 10 ευρω στα λαδια για τα πιρουνια και 70 ευρω εργατικα...
ουτε του παπα τοσο τα εργατικα παιδια, επεσα σε φιλο φιλου κτλ.

Iσως μετα απο λιγο καιρο να βαλω και μεγαλυτερη δαγκανα, αλλα οχι ακομη, μια χαρα μου ειναι ετσι

Αυτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Εγώ να ρωτήσω κάτι; Χωρίς παρεξήγηση
Αφού το μηχανάκι δεν σας κάνει και πάτε και σκάτε ένα σωρό λεφτά σε βελτιώσεις γιατί δεν περνάτε ένα άλλο μηχανάκι καλητερο με ποιο ποκυ γκάζι καλητερα περιφερειακά κτλ κτλ;;;;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Εγώ να ρωτήσω κάτι; Χωρίς παρεξήγηση
Αφού το μηχανάκι δεν σας κάνει και πάτε και σκάτε ένα σωρό λεφτά σε βελτιώσεις γιατί δεν περνάτε ένα άλλο μηχανάκι καλητερο με ποιο ποκυ γκάζι καλητερα περιφερειακά κτλ κτλ;;;;


Sent from my iPhone using Tapatalk
το μηχανακι μας κανει και μας παρακανει... στην παρουσα φαση δε θα ηθελα ΚΑΝΕΝΑ αλλο...
με καλυπτει πολυπλευρα........ οχι απλα πολυπλευρα, υπερπαραπολυπλευρος θα ελεγα!
Ισως με το tenere 700 που ετοιμαζεται να το ξανασκεφτομουνα, αλλα σημερα, με ΚΑΝΕΝΑ αλλο ξαναλεω!
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
το μηχανακι μας κανει και μας παρακανει... στην παρουσα φαση δε θα ηθελα ΚΑΝΕΝΑ αλλο...
με καλυπτει πολυπλευρα........ οχι απλα πολυπλευρα, υπερπαραπολυπλευρος θα ελεγα!
Ισως με το tenere 700 που ετοιμαζεται να το ξανασκεφτομουνα, αλλα σημερα, με ΚΑΝΕΝΑ αλλο ξαναλεω!
Ε τότε γιατί το πειράζεις;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom