αλλο εμπρος αλλο πισω ???

Jiannis50

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KÀWASAKI KLE500. 2003
Εμπρος εβαλα καινουργιο το sirac ,αλλα μιας και θα χρειαστω αργοτερα και πισω καινουργιο σκεφτομαι για αλλη μαρκα μιας και ((φανταζομαι)) οτι δεν θα υπαρχει προβλημα .
Η ερωτηση ειναι το εχει κανει καποιος φιλος εδω μεσα ????θα υπαρχει καποιο προβλημα ????
μερσι .
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Jiannis50 Ότι είπε ο απάνω,το λοιπόν εγω είχα tkc 80 μπροστινό Anlas carpa x πίσω στην στεγνή άσφαλτο ήταν παρα πολύ καλα,στο χωμα ήταν το πρώτο (ζευγάρι) λαστιχα όποτε δεν έχω μέτρο σύγκρισης,γενικά δεν είμαι υπέρ του άλλο πίσω άλλο μπρος.Γιατι δεν τα έβαζες ζευγάρι μην σπας το κεφάλι σου τώρα?
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Aλλη κορωνα και αντιδρασεις το ενα και αλλη το αλλο.Θερμοκρασια θα ανεβαζουν ταυτοχρονα μονο απο συμπτωση.

Στα ασφαλτινα θα ηταν εμφανες το προβλημα,στα χωματινα ισως να μην ειναι τοσο αισθητη η διαφορα.
 

Jiannis50

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KÀWASAKI KLE500. 2003
Jiannis50 Ότι είπε ο απάνω,το λοιπόν εγω είχα tkc 80 μπροστινό Anlas carpa x πίσω στην στεγνή άσφαλτο ήταν παρα πολύ καλα,στο χωμα ήταν το πρώτο (ζευγάρι) λαστιχα όποτε δεν έχω μέτρο σύγκρισης,γενικά δεν είμαι υπέρ του άλλο πίσω άλλο μπρος.Γιατι δεν τα έβαζες ζευγάρι μην σπας το κεφάλι σου τώρα
Λογική ερώτηση ,θα το ήθελα πολύ αλλά επειδή το πίσω είναι καλό ακόμα και επειδή προηγείται και η αγορά νέου κράνους μιας και τα έφτυσαν για τα καλά τα μαξιλαράκια και δεν βρίσκω πουθενά για το κράνος μου παρά μόνον στο ebay αλλά μαζί με μεταφορικά παίρνω καινούργιο κράνος εδω ,είπα να το αφήσω για του χρόνου το νέο πίσω ελαστικό και ρωτώ διότι θα μου άρεσε ένα ποιο τακουνατο πίσω από το Σιράκ που έχω ,πχ το μιτας e07 αν δεν κάνω λαθος ,αν κ;ι η οδήγηση είναι ποιο πολύ εντός ασφάλτου εντούτοις μιας και είμαι κοντά σε βουνά και πάω σχετικά συχνά είπα μήπως θα ήταν καλύτερα ένα ποιο τακουνατο αλλά δεν ξέρω αν θα έχω πρόβλημα συνεργασίας ελαστικών ???
 

Jiannis50

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KÀWASAKI KLE500. 2003
Aλλη κορωνα και αντιδρασεις το ενα και αλλη το αλλο.Θερμοκρασια θα ανεβαζουν ταυτοχρονα μονο απο συμπτωση.

Στα ασφαλτινα θα ηταν εμφανες το προβλημα,στα χωματινα ισως να μην ειναι τοσο αισθητη η διαφορα.
Η θερμοκρασία είναι πραγματικά ένα πρόβλημα διότι βλεπω ότι τα τακουνατα που ζαχαρωνω είναι για μεγάλες ον οφ και οχι για την κλε μου (πχ το k60scout)
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Οι περισσότεροι με ελαφριά χωμάτινα έχουμε διαφορετικά ελαστικά μπρος πίσω.
μια και το εθιξες Κωστα. Ελαφρια χωματινα θεωρητικα ειναι οσα ειναι κατω απο 200 κιλα γεματα; Γιατι δεν θεωρω ελαφρια ολα τα 500-650 περασμενων δεκαετιων πχ KLE-TA αλλα και τα νεοτερo ΧΤΖ 660.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
μια και το εθιξες Κωστα. Ελαφρια χωματινα θεωρητικα ειναι οσα ειναι κατω απο 200 κιλα γεματα; Γιατι δεν θεωρω ελαφρια ολα τα 500-650 περασμενων δεκαετιων πχ KLE-TA αλλα και τα νεοτερo ΧΤΖ 660.
Σιγουρα κάτω από 200...και αυτά με στενές διαστάσεις ελαστικών και γενικά μικρής ιπποδύναμης.
Σιγουρα παίζει ρόλο και η χρήση που κάνει κάποιος.
Εμενα για παράδειγμα με ενδιαφέρει το κράτημα του μπροστινού ελαστικού στο χώμα και μετά τα υπόλοιπα.
 
Reactions: STF

Jiannis50

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KÀWASAKI KLE500. 2003
Οπότε μάλλον το ίδιο θα βάλω
Ευχαριστώ για της απαντήσεις (έστω και λίγο αργά )
 
Top Bottom