Το μεταχ. ΡΡ που έβαλες ,μπορεί να ήταν στομωμένο ,άρα για πέταμα.
Πιθανά γι'αυτό το έβγαλε σε αχρηστία κι ο πρώην.
Η συμπεριφορά που αναφέρεις στο άνοιγμα του γκαζιού ,προδίδει μη επαρκή εισπνοή.
Οι Λ στο μηχανάκι σου ,είναι εκεί που είναι ,για να
φτωχαίνουν το μίγμα σε κλειστό βρόγχο και μέχρι το 20% του ανοίγματος του γκαζιού ,ώστε ο υπερβολικά βενζινοβόρος LC8 ,να καταφέρει να περάσει τις (τότε) προδιαγραφές ρύπων.
Οπότε ,μην φοβού για αυξημένη κατανάλωση.
Ακόμα και με πιό ελεύθερο φίλτρο ,οι Λ θα συνεχίσουν να φτωχαίνουν το μίγμα σε χαμηλές κ σταθερές στροφές.
Ισως να χρειάζεται να επεμβαίνουν λιγότερο ,αλλά θα επεμβαίνουν ,κ θα το φτωχαίνουν ,ΔΕΝ θα το εμπλουτίζουν.
Το πρόγραμμα ακραποβιτς που φοράς ,αν είναι η γνωστή κονσέρβα που κυκλοφορεί ,κ αν δεν έχει πειραχτεί ,είναι φτιαγμένο στην Αυστρία κ όχι στην Κρήτη (με ότι αυτό συνεπάγεται για διαφορές σε βαρομετρικό-υψόμετρο-θερμοκρασίες κατά την ρύθμιση) ,κ ίσως (αυτό θέλει έλεγχο) να είναι σετταρισμένο με καταργημμένους Λ.
Απο τη στιγμή που εσύ τους έχεις επάνω ,γίνεται ένα μεγάλο ανταγωνιστικό μπέρδεμα στις τιμές του μίγματος ,μεταξύ χαρτογράφησης ECU και εντολών Λ.
Χοντρικά ,οι Λ απαγορεύουν στον ψεκασμό να δουλέψει με τις τιμές της χαρτογράφησης ,και φτωχαίνουν το μίγμα εκεί που οι προδιαγραφές ορίζουν οτι πρέπει.
Σαν αποτέλεσμα ,υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις στις τιμές μίγματος μεταξύ ανοιχτού κ κλειστού βρόγχου ,καθώς κ στα απότομα ανοίγματα του γκαζιού.
Αυτό συνήθως σημαίνει ,έντονα σκορτσαρίσματα χαμηλά ,αίσθηση διακόπτη στο γκάζι (απότομος ψεκασμός) και αυξημένη κατανάλωση (χωρίς δυναμικό αποτέλεσμα)
ΚαΤεΜέ ,βάλε ένα καινούργιο DNA (επειδή εκτός απο πολύ καλό είναι κ Ελληνικό) ,και γύρνα στην μαμά χαρτογράφηση.
Επίσης ,έχε μόνιμα τις τάπες στις Ακράπες.
Αν θες να δείς βελτίωση στην συμπεριφορά του ψεκασμού ,περισσότερη ροπή-δύναμη χαμηλά ,κ πιό ομαλή λειτουργία κινητήρα ,κατάργησε τους Λ και το SAS.
Aλλά ,όλα τα παραπάνω ,κάντα ΣΩΣΤΑ και όχι "μπακάλικα" ,κ με την σειρά που τα αναφέρω.
Το τέλειο βέβαια είναι ,οποιαδήποτε μετατροπή έχει σαν αντίκτυπο την αλλαγή των αναλογιών του μίγματος ,να συνοδεύεται απο καυσανάλυση ,είτε σε δυναμόμετρο ,είτε (καλύτερα) σε πραγματικές συνθήκες (φορητός καυσαναλυτής) ,και οι μετρήσεις να οδηγούν στην (κάθε φορά) σωστή ρύθμιση του AFR.
Αλλά για να συμβεί αυτό ,χρειάζονται δύο προαπαιτούμενα.
1) Μάστορας γνώστης ,έντιμος κ φιλότιμος ,ο οποίος θα ασχοληθεί όσο κ όπως πρέπει ,για να βρεί/ρυθμίσει τις σωστές τιμές ,για το ΔΙΚΟ ΣΟΥ μηχανάκι.
2) λ7 (αρκετούτσικα για να γίνει ΣΩΣΤΑ η δουλειά)
Και άντε...το (2) ,πές σιγά-σιγά ,το βρίσκεις.
Το (1) όμως....πως κ πού το βρίσκεις...;
ΥΓ: Λάμπρο...το έψαξα πολύ το θέμα ,και έχω διασταυρώσει αποτελέσματα ,οπότε ,ετοιμάσου.