αναζητηση φιλτρου αερος ΚΤΜ 950/990

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Καλησπερα σε ολους και καλο πασχα να εχουμε,

στο ψητο τωρα..εχει δοκιμασει κανεις Pipercross φιλτρο αερος;;;; (για 990 ενδιαφερομαι να μαθω)
 

AggelakasK

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
KΩΣΤΑΣ
Μοτό
R1200 GS
ενα ελευθερο φιλτρο ειναι , οπως τα dna και τα ΚΝ .. Θα "αναπνευσει" καλυτερα το μοτερ με οτι αυτο συνεπαγεται. Ειναι μια καλη αναβαθμιση . Το καλο με τα εν λογω φιλτρα ειναι πως καθαριζονται και κρατανε για αρκετα χλμ. και οι 3 εταιριες ειναι γνωστες για τα ποιοτικα προιοντα τους .
Αυτα
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Χρειαζονται εξατμισεις για να δουλεψουν σωστα?? Ρυθμιση??
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
ενα ελευθερο φιλτρο ειναι , οπως τα dna και τα ΚΝ .. Θα "αναπνευσει" καλυτερα το μοτερ με οτι αυτο συνεπαγεται. Ειναι μια καλη αναβαθμιση . Το καλο με τα εν λογω φιλτρα ειναι πως καθαριζονται και κρατανε για αρκετα χλμ. και οι 3 εταιριες ειναι γνωστες για τα ποιοτικα προιοντα τους .
Αυτα
Ρωταω στην περιπτωση που το χει βαλει καποιος και ισως να μην του δουλευει σωστα ή μπορει να ειναι πολυ ελευθερο και να διαβαζει φτωχο μιγμα ο "λ" και να ανεβει η καταναλωση η δεν ξερω και γω τι,μπορει να μην δουλευει γενικα οπως πρεπει, μπορει απλα να ειναι καλυτερο ενα ΚΝ με 30 ευρω πανω...

Μου ειχε δωσει φιλος μεταχειρισμενο σε καλη κατασταση pipercross και το εβαλα στο προηγουμενο μηχανακι μου(στρωμα650abs) και ενοιωσα οτι το μηχανακι αντι να παρει ενα 2% ας πουμε εχασε ενα 10% σε δυναμη...στο αποτομο ανοιγμα του γκαζιου με το μαμα φιλτρο ειχες αμεση ανταποκριση ενω με το PC μπουκωνε και αργουσε να φορτωσει..με φαγωμενα λαστιχα ανοιγα τερμα γκαζι με το μαμα φιλτρο και το μηχανακι ηθελε να φυγει και σπινιαρε ενω στον ιδιο δρομο με το pipercross ανοιγμα 3ης ταχητυτας συμπεριφεροταν λες και ειχα 5η, φορτωνε δηλαδη αλλα εχασε ολη τη ροπη/το νευρο που ειχε απο χαμηλες μεσαιες...

Γενικα, θελω να μαθω για τα αρνητικα του φιλτρου ωστε να μην κανω τσαμπα αγορα,με τα θετικα δεν εχω προβλημα εννοειται, θα τα δω στην πορεια ;)
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Στο strom ειχες εξατμιση?? Μηπως ειχε γινει λαθος ρυθμιση?? Εγω με μαμισια εξατμιση και pippercross (χωρις να γινει ρυθμιση) εχω ανοιξει με φιλο μου με μαμισια ολα και πηγαιναμε ακριβως διπλα διπλα...

Σ αυτο το μηχανακι εσυ εχεις και τις εξατμισεις.. πιθανον να δουλεψει καλυτερα με φιλτρο... αλλα θα θελει και ρυθμιση λογικα...
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Στο strom ειχες εξατμιση?? Μηπως ειχε γινει λαθος ρυθμιση?? Εγω με μαμισια εξατμιση και pippercross (χωρις να γινει ρυθμιση) εχω ανοιξει με φιλο μου με μαμισια ολα και πηγαιναμε ακριβως διπλα διπλα...

Σ αυτο το μηχανακι εσυ εχεις και τις εξατμισεις.. πιθανον να δουλεψει καλυτερα με φιλτρο... αλλα θα θελει και ρυθμιση λογικα...
στο στρομ μαμα ολα, μονο το φιλτρο ειχα βαλει, τωρα φοραω εξατμισεις αλλα και προγραμμα acrapovic, προγραμμα το οποιο θελω να κανω κατι , να ψαχτω-να το ρυθμισω..δεν ξερω που θα με βγαλει..εχουμε ενα δυναμομετρο εδω και ενα καλο προγραμματιστη για μηχανες αλλα θελει $$$...εσενα το μηχανακι σου φοραει aftermarket η μαμα φιλτρο?
 

AggelakasK

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
KΩΣΤΑΣ
Μοτό
R1200 GS
δεν νομίζω πως χρειάζεται επαναπρογραμματισμός για ελεύθερο φίλτρο , ούτε πιστεύω πως θα έχεις μπερδέματα κτλ ..αν απο την άλλη έβγαζες φιλτροκουτι και τοποθετούσες φίλτρο τύπου itg , rottie τότε σίγουρα θα ήθελες επαναπρογραμματισμό.
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Εγω μαμα φιλτρο και μαμα εξατμισεις και μαμα προγραμμα... μεχρι τωρα ειμαι καλυμμενος... αν το φιλτρο πχ κν κτλ δεν χρειαζεται ρυθμισεις και τετοια μπορει να βαλω... εξατμισεις βλεπουμε στο μελλον...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το μεταχ. ΡΡ που έβαλες ,μπορεί να ήταν στομωμένο ,άρα για πέταμα.
Πιθανά γι'αυτό το έβγαλε σε αχρηστία κι ο πρώην.
Η συμπεριφορά που αναφέρεις στο άνοιγμα του γκαζιού ,προδίδει μη επαρκή εισπνοή.

Οι Λ στο μηχανάκι σου ,είναι εκεί που είναι ,για να φτωχαίνουν το μίγμα σε κλειστό βρόγχο και μέχρι το 20% του ανοίγματος του γκαζιού ,ώστε ο υπερβολικά βενζινοβόρος LC8 ,να καταφέρει να περάσει τις (τότε) προδιαγραφές ρύπων.
Οπότε ,μην φοβού για αυξημένη κατανάλωση.
Ακόμα και με πιό ελεύθερο φίλτρο ,οι Λ θα συνεχίσουν να φτωχαίνουν το μίγμα σε χαμηλές κ σταθερές στροφές.
Ισως να χρειάζεται να επεμβαίνουν λιγότερο ,αλλά θα επεμβαίνουν ,κ θα το φτωχαίνουν ,ΔΕΝ θα το εμπλουτίζουν.

Το πρόγραμμα ακραποβιτς που φοράς ,αν είναι η γνωστή κονσέρβα που κυκλοφορεί ,κ αν δεν έχει πειραχτεί ,είναι φτιαγμένο στην Αυστρία κ όχι στην Κρήτη (με ότι αυτό συνεπάγεται για διαφορές σε βαρομετρικό-υψόμετρο-θερμοκρασίες κατά την ρύθμιση) ,κ ίσως (αυτό θέλει έλεγχο) να είναι σετταρισμένο με καταργημμένους Λ.
Απο τη στιγμή που εσύ τους έχεις επάνω ,γίνεται ένα μεγάλο ανταγωνιστικό μπέρδεμα στις τιμές του μίγματος ,μεταξύ χαρτογράφησης ECU και εντολών Λ.

Χοντρικά ,οι Λ απαγορεύουν στον ψεκασμό να δουλέψει με τις τιμές της χαρτογράφησης ,και φτωχαίνουν το μίγμα εκεί που οι προδιαγραφές ορίζουν οτι πρέπει.
Σαν αποτέλεσμα ,υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις στις τιμές μίγματος μεταξύ ανοιχτού κ κλειστού βρόγχου ,καθώς κ στα απότομα ανοίγματα του γκαζιού.
Αυτό συνήθως σημαίνει ,έντονα σκορτσαρίσματα χαμηλά ,αίσθηση διακόπτη στο γκάζι (απότομος ψεκασμός) και αυξημένη κατανάλωση (χωρίς δυναμικό αποτέλεσμα)

ΚαΤεΜέ ,βάλε ένα καινούργιο DNA (επειδή εκτός απο πολύ καλό είναι κ Ελληνικό) ,και γύρνα στην μαμά χαρτογράφηση.
Επίσης ,έχε μόνιμα τις τάπες στις Ακράπες.
Αν θες να δείς βελτίωση στην συμπεριφορά του ψεκασμού ,περισσότερη ροπή-δύναμη χαμηλά ,κ πιό ομαλή λειτουργία κινητήρα ,κατάργησε τους Λ και το SAS.
Aλλά ,όλα τα παραπάνω ,κάντα ΣΩΣΤΑ και όχι "μπακάλικα" ,κ με την σειρά που τα αναφέρω.

Το τέλειο βέβαια είναι ,οποιαδήποτε μετατροπή έχει σαν αντίκτυπο την αλλαγή των αναλογιών του μίγματος ,να συνοδεύεται απο καυσανάλυση ,είτε σε δυναμόμετρο ,είτε (καλύτερα) σε πραγματικές συνθήκες (φορητός καυσαναλυτής) ,και οι μετρήσεις να οδηγούν στην (κάθε φορά) σωστή ρύθμιση του AFR.

Αλλά για να συμβεί αυτό ,χρειάζονται δύο προαπαιτούμενα.
1) Μάστορας γνώστης ,έντιμος κ φιλότιμος ,ο οποίος θα ασχοληθεί όσο κ όπως πρέπει ,για να βρεί/ρυθμίσει τις σωστές τιμές ,για το ΔΙΚΟ ΣΟΥ μηχανάκι.
2) λ7 (αρκετούτσικα για να γίνει ΣΩΣΤΑ η δουλειά)

Και άντε...το (2) ,πές σιγά-σιγά ,το βρίσκεις.
Το (1) όμως....πως κ πού το βρίσκεις...;






ΥΓ: Λάμπρο...το έψαξα πολύ το θέμα ,και έχω διασταυρώσει αποτελέσματα ,οπότε ,ετοιμάσου. ;)
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Συνήθως, με ένα πιο ελεύθερο φίλτρο χάνουν ροπή χαμηλά και κερδίζουν ψηλά, κάτι που φυσικά εμείς με τα on off δεν το θέλουμε.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλημέρα...
Ξεθάβω το θέμα μιας και σήμερα έπεσα πάνω σε αντικαταστάτη του γνήσιου φίλτρου αέρα για 950 adv.
Ο κωδικός του γνήσιου χάρτινου φίλτρου είναι ο 60006015000
και ο αφτερ μάρκετ χάρτινος αντικαταστάτης του είναι το Mann C 3744/1.
Η τιμή του σήμερα σε μαγαζί της Θεσσαλονίκης είναι κάτω από τα 24€ την ώρα που το γνήσιο πλησιάζει τα 45€...
Αυτά προς ενημέρωση...:)
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Θάνο στείλε μου το λίνκ του μαγαζιού με πμ(ή βάλτο εδώ αν δεν υπάρχει θέμα)please.Τhanks!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θάνο στείλε μου το λίνκ του μαγαζιού με πμ(ή βάλτο εδώ αν δεν υπάρχει θέμα)please.Τhanks!
Έτοιμος...
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Θάνο στείλε μου το λίνκ του μαγαζιού με πμ(ή βάλτο εδώ αν δεν υπάρχει θέμα)please.Τhanks!
Μίλτο όποιο μαγαζί έχει ΜΑΝΝ φίλτρα και του δώσεις το part number θα πρέπει να το έχει ή να σου το φέρει.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μίλτο όποιο μαγαζί έχει ΜΑΝΝ φίλτρα και του δώσεις το part number θα πρέπει να το έχει ή να σου το φέρει.
Σε δύο μεγάλες αποθήκες της Λάρισας που ρώτησα δεν το είχανε.
Ο ένας μάλιστα μου είπε ότι έχει σταματήσει η Mann να το παράγει... :thumbsdown:
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Σε δύο μεγάλες αποθήκες της Λάρισας που ρώτησα δεν το είχανε.
Ο ένας μάλιστα μου είπε ότι έχει σταματήσει η Mann να το παράγει... :thumbsdown:
Πάσο, ... σίγουρα θα έχει και η Champion & η Fiflofilter
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πάσο, ... σίγουρα θα έχει και η Champion & η Fiflofilter
Δυστυχώς...
Μόνο ένας Ελβετός το βγάζει αλλά δεν θυμάμαι το όνομα της εταιρείας...
Για χάρτινο μιλάμε πάντα...
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Καλημέρα...
Ξεθάβω το θέμα μιας και σήμερα έπεσα πάνω σε αντικαταστάτη του γνήσιου φίλτρου αέρα για 950 adv.
Ο κωδικός του γνήσιου χάρτινου φίλτρου είναι ο 60006015000
και ο αφτερ μάρκετ χάρτινος αντικαταστάτης του είναι το Mann C 3744/1.
Η τιμή του σήμερα σε μαγαζί της Θεσσαλονίκης είναι κάτω από τα 24€ την ώρα που το γνήσιο πλησιάζει τα 45€...
Αυτά προς ενημέρωση...:)
και γιατι να μην βαλεις ενα dna Θανο,που θα το καθαριζεις και θα ειναι κομπλε?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
και γιατι να μην βαλεις ενα dna Θανο,που θα το καθαριζεις και θα ειναι κομπλε?
Εντελώς πληροφοριακά το λέω Μανώλη διότι η μόνη έως τώρα επιλογή σε χάρτινο φίλτρο αέρα ήταν μόνο αυτό που δίνει η ktm...
Τώρα το βρήκα και σε Mann... ;)
DNA φοράω στο δικό μου...:secret:
 
Top Bottom