αντάλλαγη...

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ πάντως χτες βράδυ γύρισα απο βόλτα 700km ημερήσια. Περίπου 250km εθνική και τα υπόλοιπα 450km επαρχιακό. Εθνική έπαιξαν ταχύτητες 140-160km/h. Επαρχιακός έπαιξε σβέλτος ρυθμός μέχρι πολύ σβέλτος ρυθμός. το μηχανακι έστριψε παρέα με Ducati, KTM, Aprilia, husqvarna, μοτοσυκλέτες 12-20Κ € στα ίσα χωρίς να έχω πουθενά ένα σοβαρό γλύστρημα ή μια απροσδόκητη συμπεριφορά πέραν του γνωστού ιδιόρυθμου ABS που σε φρενάρισμα σε κακοτεχνίες θέλει τον τρόπο του και φυσικά και τα όρια που θέτουν ο 21 μπροστά και το μαλακό πλαίσιο αναρτήσεις στα πλαίσια ενός 50-50 on-off που δεν σου δίνουν την κοφτερή συμπεριφορά να κάνεις δυναμικό trail braking ή να σημαδέψεις με απόλυτη ακρίβεια την στροφή, θέλει πιο σχεδιασμό το μπάσιμο. Τα ελατήρια ohlins που έβαλα μπροστά έχουν κάνει καλή δουλίτσα συγκριτικά

Έκαψε στη βόλτα 5lt/100km εντυπωσιακό νούμερο θα έλεγα και με την σελίτσα που έχω φτιάξει στο moto-k γύρισα κύριος απο άνεση δεν μου έλειψε τιποτα.

Όσο για τους κραδασμούς θα πω πως μια καλοσυντηρημένη και λαδωμένη αλυσίδα κάνει σημαντική διαφορά, ακόμα και μέσα στη βόλτα αν σε κάποια στάση ανα 200-300km κάνετε ένα φρεσκάρισμα στο γρασσάρισμα κάνει σημαντική διαφορά. Σίγουρα πάντως δεν είναι για μένα τουλάχιστον το Deal braker για αυτή τη μοτοσυκλέτα. Αν θες να κάνεις ταξίδια με 500-1000km εθνική δεν σου κάνει μάλλον γιατί οκ είναι αισθητοί σε ταχύτητες πάνω απο 130km/h κυρίως στο τιμόνι βέβαια. Δεν μπορώ να πω όμως πώς σε μένα τουλάχιστον φάνηκε τόσο τραγικό το θέμα και έχω περασει και απο τετρακύλινδρα. Νομίζω θα δοκιμάσω κάποια πατεντούλα ίσως φτιάξω κάποιο τύπου σινεμπλόκ στη βάση του καβαλέτου ή κάτι τέτοιο. Αλλά σίγουρα δεν με έχει χαλάσει κιόλας με όλα τα άλλα θετικά που έχει η μοτοσυκλέτα που είναι πάρα πολλά.

Σημείωση Bridgestone AT41 λαστιχάρα στην άσφαλτο. Αν εξαιρέσεις ένα βουητό που βγάζει και το καταλαβαίνεις στα 70-100km/h κατα τα άλλα πραγματικά άψογο ειδικά σε πληροφορηση. Για bridgestone σε αυτόν τον τομέα με εντυπωσίασε.
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Αλλά σίγουρα δεν με έχει χαλάσει κιόλας με όλα τα άλλα θετικά που έχει η μοτοσυκλέτα που είναι πάρα πολλά.
Έτσι είναι.
Και τέλος πάντων άν κάποιον τον ενοχλούν οι κραδασμοί ο αέρας και γενικά οι ... κακουχίες των δύο τροχών υπάρχουν και τα αυτοκίνητα ή τα σκούτερ με κουβέρτα για τα πόδια !!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Άσχετο αλλά αν κάποιος θέλει ποτέ να αλλάξει το 800 με κάτι πιο σύγχρονο του προτείνω Aprilia Tuareg να το δοκιμάσει. του έκανα αρκετά χλμ χτες σε σφιχτό επαρχιακό και η αίσθηση του είναι ενός βελτιωμένου 800 με καλύτερες αναρτήσεις, πιο σωστά φρένα, κινητήρας ωραίος, πιο ροπάτος χαμηλά και χωρίς κραδασμούς(!) Περιέργως είχε και λίγο πιο ψηλά το τιμόνι στα καβαλέτα δεν το περίμενα. Τους πιο ψηλούς θα τους βολέψει αυτό καλύτερα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έτσι είναι.
Και τέλος πάντων άν κάποιον τον ενοχλούν οι κραδασμοί ο αέρας και γενικά οι ... κακουχίες των δύο τροχών υπάρχουν και τα αυτοκίνητα ή τα σκούτερ με κουβέρτα για τα πόδια !!
Μην το κάνουμε επιθετικό το θέμα. Δεν είναι θέμα μαγκιάς. Είναι θέμα πώς απολαμβάνει κάποιος την εμπειρία. Κάτι μικρό για μένα ίσως έιναι κάτι μεγάλο για τον άλλον. Αν κάποιος έχει συνηθίσει μοτέρ όπως 4κύλινδρα χωρίς κραδασμό ίσως δεν νιώσει άνετα σε ένα μηχανάκι που βγάζει λίγο ή πολύ κραδασμό. Ευτυχώς αφορά μόνο την εθνική αυτό το ζήτημα συνεπώς εγώ τουλάχιστον δεν του δίνω τόση σημασία και μένω στα καλά της μηχανής. Άλλος όμως άμα ξενερώνει τί να κάνει? Να κάτσει να ξενερώνει ενώ υπάρχουν άλλες μηχανές που δεν έχουν αυτή την ιδιαιτερότητα?!
 
Top Bottom