αντάλλαγη...

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Αν το θες για βόλτες τύπου advride δε κάνουν. Αν το θες να κατέβεις καμιά παραλία η να περάσεις κάνα βατό κομμάτι μια χαρά είναι
νομίζω είμαστε λίγο υπερβολικοί
στο τροφφυ μια χαρά πανε
τέτοιες βόλτες με ενδιαφέρουν
και η αλήθεια ειναι οτι και με την χοντρουλά τις κανω
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Για το 800 το λέω. Είμαι 1.75 με αρκετά μακρυά πόδια για το ύψος μου και είμαι λίγο οριακά σε μανούβρες.
χαχαχα το καταλαβα...
και νόμιζα οτι ήμουν πιο ψηλος...απο εσενα...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Είχαμε ένα vstrom στο τροφυ του 17 το οποίο πήγαινε τάπα και πέρναγε από παντού, βέβαια του είχε βάλει μια προστασία Κάρτερ 4 χιλιοστά
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Είχαμε ένα vstrom στο τροφυ του 17 το οποίο πήγαινε τάπα και πέρναγε από παντού, βέβαια του είχε βάλει μια προστασία Κάρτερ 4 χιλιοστά
Εάν ήταν μαύρο μάλλον ήταν ο Γιάννης tiflaeisai και επιπλέον το είχε ψηλώσει εκτός του γεγονότος ότι είναι δυνατό τιμόνι...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είχαμε ένα vstrom στο τροφυ του 17 το οποίο πήγαινε τάπα και πέρναγε από παντού, βέβαια του είχε βάλει μια προστασία Κάρτερ 4 χιλιοστά
Τον είχαμε και φέτος στο λασποθεραπυ με το 990...το οργιο
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δεν ήταν ο Γιάννης, ο Νίκος από τη Ρόδο ήταν, δε θυμάμαι πως γράφει, νομίζω Nikbari η κάπως ετσι
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Δεν ήταν ο Γιάννης, ο Νίκος από τη Ρόδο ήταν, δε θυμάμαι πως γράφει, νομίζω Nikbari η κάπως ετσι
εαν λες για αυτο , τοτε ναι ..
του Nik Bari ειναι....

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
To F800GS 2014 ήταν η μηχανή που κράτησα τον λιγότερο καιρό. Δεν έκλεισε καν χρόνο στην κατοχή μου. Έκανα 8000 χλμ σε 3 μήνες (με ταξίδι Γαλλία/Αγγλία και τα τελευταία 1000 χλμ δικάβαλος).
Έχει τέτοιους κραδασμούς σε χέρια, πόδια (λόγω μοτέρ) και κεφάλι (λόγω ζελατίνας) που δεν ταξιδεύει 140 ούτε μονοκάβαλο ούτε δικάβαλο.
ΟΚ, εδω θα πεταχτούν κάτοχοι και θα πουν το αντίθετο. Εγώ λεω την άποψή μου και της συνεπιβάτισας. Πριν είχα R1200GSA.

Αν ερχόσουν από ΚΤΜ 640 (ενδεικτικά το αναφέρω μιας και είναι μονοκύλινδρο και κομπρεσσερ) ναι θα σου ήταν αρχοντικό το 800GS, επειδή προέρχεσαι απο 1200GS όμως θα ταλαιπωρηθείς.

Πριν κάνεις οποιαδήποτε κίνηση πρέπει να το οδηγήσεις το 800.
Την ίδια ακριβώς άποψη έχω και εγώ με τον Srider. Τέτοιους ενοχλητικούς κραδασμούς δεν έχω συναντήσει σε μηχανή. Μέχρι τα 120 όλα καλα μετά πάει σαν χαλασμένο. Προερχόμενος απο Ktm 990, Triumph 800 xc το F800 το θεωρώ το χειρότερο για ταξίδι. Έίναι βέβαια πιο οικονομικό από πολλά μηχανάκια που έχω οδηγήσει και είχα στην κατοχή μου. Στην πόλη εύκολο χώμα δεν πήγα πολύ επειδή το πούλησα στον χρόνο και εγώ οπότε δεν έχω άποψη. Το θέμα ζελατίνα λύνεται τα κατάφερα με έξτρα φραδακι ζελατίνας.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
208 πλήρες είναι το 8gs λέει. Το morini είναι ψιλό ψόφιο.. Το strom δεν το λες ικανοτερο στο χώμα..
Παιδιά μισό γιατί χάνουμε την ουσία.. Στο ποτάμι μας ενδιαφέρει τι ψάρια πιάνει το 800..εμείς για εκεί το θέλουμε..
Τα Τροφυ αποτελούν πρόσχημα.. :cool:
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Για δυκυλινδρο έχει κραδασμούς και αυτό ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι η κίνηση τους γίνεται στον ίδιο χρόνο δλδ ανεβοκατεβαινουν ταυτόχρονα σαν μονοκυλινδρο...
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Την ίδια ακριβώς άποψη έχω και εγώ με τον Srider. Τέτοιους ενοχλητικούς κραδασμούς δεν έχω συναντήσει σε μηχανή. Μέχρι τα 120 όλα καλα μετά πάει σαν χαλασμένο. Προερχόμενος απο Ktm 990, Triumph 800 xc το F800 το θεωρώ το χειρότερο για ταξίδι. Έίναι βέβαια πιο οικονομικό από πολλά μηχανάκια που έχω οδηγήσει και είχα στην κατοχή μου. Στην πόλη εύκολο χώμα δεν πήγα πολύ επειδή το πούλησα στον χρόνο και εγώ οπότε δεν έχω άποψη. Το θέμα ζελατίνα λύνεται τα κατάφερα με έξτρα φραδακι ζελατίνας.
Είχα 990 ,πήγα σε 800xc και τώρα ψάχνω να δοκιμασω κ το f800,τι όχι?
 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
Είχα 990 ,πήγα σε 800xc και τώρα ψάχνω να δοκιμασω κ το f800,τι όχι?
Γούστα είναι αυτά εγώ το δοκίμασα και τελικά δεν μ άρεσε καθόλου. Το πούλησα το καλοκαίρι και αγόρασα 1090r. Το 1090r είναι άλλο επίπεδο σε σχέση με το f800. F800 το απλό κατά την γνώμη μου πάνω από 6κ δεν αξίζει να δώσει κάποιος. Για ADV ίσως κ 7000-7500 να αξίζει.

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Δεν το έχω πολύ καιρό το φ800,αλλά επιβεβαιώνω αυτά που λένε τα παιδιά παραπάνω.
Απο τις 2-3 βόλτες που έχω κάνει εκτός και την χρήση εντός πόλης,θα πω ότι αν κάποιος θέλει να κάνει βόλτες σε επαρχιακό, χωμάτινες βόλτες, χρήση μέσα στην πόλη και λίγο αυτοκινητόδρομο,να το πάρει!
Αν κάποιος θέλει έναν χιλιομετροφαγο,να κάνει μεγάλες ασφάλτινες με εθνικές,η πολυήμερη ταξίδια με αυτοκινητόδρομους μέσα,δεν κάνει το μηχανάκι.
Όντως στα 120 περίπου αρχίζουν να εμφανίζονται κραδασμοί υψισυχνοι όπως έχει γραφτεί πολύ σωστά,σαν δονήσεις, οι οποίοι γίνονται αισθητοί γενικά στο μηχανάκι και ιδίως στο τιμόνι,που δεν κάνουν την πολύωρη οδήγηση σε αυτά τα χλμ, ευχάριστη.
Μέχρι τα 140 που πήγα, υπάρχουν , δηλαδή στην ταχύτητα που οι περισσότεροι νομίζω ότι ταξιδεύουμε, δυστυχώς θα κάνουν το ταξίδι λιγότερο ευχάριστο.
Και είναι περίεργο ρε γμτ γιατί όταν δουλεύει σε άλλες συνθήκες,ο κινητήρας του δίνει μια πολύ smooth αίσθηση.
 
Top Bottom