Για το 800 το λέω. Είμαι 1.75 με αρκετά μακρυά πόδια για το ύψος μου και είμαι λίγο οριακά σε μανούβρες.
Για το 800 το λέω. Είμαι 1.75 με αρκετά μακρυά πόδια για το ύψος μου και είμαι λίγο οριακά σε μανούβρες.
νομίζω είμαστε λίγο υπερβολικοίΑν το θες για βόλτες τύπου advride δε κάνουν. Αν το θες να κατέβεις καμιά παραλία η να περάσεις κάνα βατό κομμάτι μια χαρά είναι
χαχαχα το καταλαβα...Για το 800 το λέω. Είμαι 1.75 με αρκετά μακρυά πόδια για το ύψος μου και είμαι λίγο οριακά σε μανούβρες.
Οπότε θες έλα να το δεις να το κάνεις μια βόλτα. Στη πράξη φαίνονται όλαχαχαχα το καταλαβα...
και νόμιζα οτι ήμουν πιο ψηλος...απο εσενα...
ευαριστω! εχω κανονίσει ήδη να κανω ενα βολταΟπότε θες έλα να το δεις να το κάνεις μια βόλτα. Στη πράξη φαίνονται όλα
Εάν ήταν μαύρο μάλλον ήταν ο Γιάννης tiflaeisai και επιπλέον το είχε ψηλώσει εκτός του γεγονότος ότι είναι δυνατό τιμόνι...Είχαμε ένα vstrom στο τροφυ του 17 το οποίο πήγαινε τάπα και πέρναγε από παντού, βέβαια του είχε βάλει μια προστασία Κάρτερ 4 χιλιοστά
Τον είχαμε και φέτος στο λασποθεραπυ με το 990...το οργιοΕίχαμε ένα vstrom στο τροφυ του 17 το οποίο πήγαινε τάπα και πέρναγε από παντού, βέβαια του είχε βάλει μια προστασία Κάρτερ 4 χιλιοστά
950 S...Τον είχαμε και φέτος στο λασποθεραπυ με το 990...το οργιο
Κλαιν....όλα ίδια μοιαζουν950 S...
εαν λες για αυτο , τοτε ναι ..Δεν ήταν ο Γιάννης, ο Νίκος από τη Ρόδο ήταν, δε θυμάμαι πως γράφει, νομίζω Nikbari η κάπως ετσι
Ναι Γιωργάρα για αυτόν λέω
Την ίδια ακριβώς άποψη έχω και εγώ με τον Srider. Τέτοιους ενοχλητικούς κραδασμούς δεν έχω συναντήσει σε μηχανή. Μέχρι τα 120 όλα καλα μετά πάει σαν χαλασμένο. Προερχόμενος απο Ktm 990, Triumph 800 xc το F800 το θεωρώ το χειρότερο για ταξίδι. Έίναι βέβαια πιο οικονομικό από πολλά μηχανάκια που έχω οδηγήσει και είχα στην κατοχή μου. Στην πόλη εύκολο χώμα δεν πήγα πολύ επειδή το πούλησα στον χρόνο και εγώ οπότε δεν έχω άποψη. Το θέμα ζελατίνα λύνεται τα κατάφερα με έξτρα φραδακι ζελατίνας.To F800GS 2014 ήταν η μηχανή που κράτησα τον λιγότερο καιρό. Δεν έκλεισε καν χρόνο στην κατοχή μου. Έκανα 8000 χλμ σε 3 μήνες (με ταξίδι Γαλλία/Αγγλία και τα τελευταία 1000 χλμ δικάβαλος).
Έχει τέτοιους κραδασμούς σε χέρια, πόδια (λόγω μοτέρ) και κεφάλι (λόγω ζελατίνας) που δεν ταξιδεύει 140 ούτε μονοκάβαλο ούτε δικάβαλο.
ΟΚ, εδω θα πεταχτούν κάτοχοι και θα πουν το αντίθετο. Εγώ λεω την άποψή μου και της συνεπιβάτισας. Πριν είχα R1200GSA.
Αν ερχόσουν από ΚΤΜ 640 (ενδεικτικά το αναφέρω μιας και είναι μονοκύλινδρο και κομπρεσσερ) ναι θα σου ήταν αρχοντικό το 800GS, επειδή προέρχεσαι απο 1200GS όμως θα ταλαιπωρηθείς.
Πριν κάνεις οποιαδήποτε κίνηση πρέπει να το οδηγήσεις το 800.
Παιδιά μισό γιατί χάνουμε την ουσία.. Στο ποτάμι μας ενδιαφέρει τι ψάρια πιάνει το 800..εμείς για εκεί το θέλουμε..208 πλήρες είναι το 8gs λέει. Το morini είναι ψιλό ψόφιο.. Το strom δεν το λες ικανοτερο στο χώμα..
Είχα 990 ,πήγα σε 800xc και τώρα ψάχνω να δοκιμασω κ το f800,τι όχι?Την ίδια ακριβώς άποψη έχω και εγώ με τον Srider. Τέτοιους ενοχλητικούς κραδασμούς δεν έχω συναντήσει σε μηχανή. Μέχρι τα 120 όλα καλα μετά πάει σαν χαλασμένο. Προερχόμενος απο Ktm 990, Triumph 800 xc το F800 το θεωρώ το χειρότερο για ταξίδι. Έίναι βέβαια πιο οικονομικό από πολλά μηχανάκια που έχω οδηγήσει και είχα στην κατοχή μου. Στην πόλη εύκολο χώμα δεν πήγα πολύ επειδή το πούλησα στον χρόνο και εγώ οπότε δεν έχω άποψη. Το θέμα ζελατίνα λύνεται τα κατάφερα με έξτρα φραδακι ζελατίνας.
Γούστα είναι αυτά εγώ το δοκίμασα και τελικά δεν μ άρεσε καθόλου. Το πούλησα το καλοκαίρι και αγόρασα 1090r. Το 1090r είναι άλλο επίπεδο σε σχέση με το f800. F800 το απλό κατά την γνώμη μου πάνω από 6κ δεν αξίζει να δώσει κάποιος. Για ADV ίσως κ 7000-7500 να αξίζει.Είχα 990 ,πήγα σε 800xc και τώρα ψάχνω να δοκιμασω κ το f800,τι όχι?