γυάλισμα εξάτμισης !!!

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Οπου σαπουνι......ειναι αυτες οι πλακες, που τις δουλευεις μαζι με την βουρτσα.
Αν εχεις δυνατο τρυπανι, δεν νομιζω να χρειαζεται και η glanol..
Δεν ξερω αν οντως ο Δημητρης ειδε αποτελεσμα..
Οι εξατμίσεις έγιναν όχι σαν καινούργιες αλλά καινούργιες.
Αυτό είναι το ευχάριστο.
Το δυσάρεστο είναι ότι έχουν την ίδια ακριβώς συμπεριφορά με τις καινούργιες.
Στο κομμάτι ακριβώς μπροστά από τον κύλινδρο αρχίζουν να παίρνουν ένα χρυσαφή χρώμα.
Αυτό και το θυμάμαι αλλά το έχω και σε φωτογραφία που αποτυπώνει τις πρώτες μέρες συμβίωσης με την μπέμπα.
Το χρυσαφή με το καιρό θα γίνει μελιτζανή εκεί μπροστά που σκάει το καυσαέριο.

Αλλά υπάρχει και ένα αλλά.
Κάποτε είχα πάει σε ένα πλυντήριο και στο μέρος της εξάτμισης που δεν ήταν μελιτζάνα έριξε ένα υγρό που έδιωξε αυτή την χρυσίζουσα απόχροσει
και της έδωσε την αρχική απόχρωση. Αυτό το πράγμα ξεκινούσε από μπροστά στο σωλήνα που ενώνει τους δύο λαιμούς μέχρι πίσω.
Αυτό το κομμάτι από τότε μέχρι και σήμερα είναι ανέπαφο.

Το ερώτημα προς την κοινότητα είναι τι να ήταν το υγρό αυτό που κράτησε και κρατά το γυαλισμένο κομμάτι όπου και περάστηκε ανέπαφο.
Ο πλυντηριατζής δεν το έλεγε άσχετα ότι το πλυντήριο έκλεισε ήταν στην λένορμαν πιο πάνω από τα jumbo.
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Οι εξατμίσεις έγιναν όχι σαν καινούργιες αλλά καινούργιες.
Αυτό είναι το ευχάριστο.
Το δυσάρεστο είναι ότι έχουν την ίδια ακριβώς συμπεριφορά με τις καινούργιες.
Στο κομμάτι ακριβώς μπροστά από τον κύλινδρο αρχίζουν να παίρνουν ένα χρυσαφή χρώμα.
Αυτό και το θυμάμαι αλλά το έχω και σε φωτογραφία που αποτυπώνει τις πρώτες μέρες συμβίωσης με την μπέμπα.
Το χρυσαφή με το καιρό θα γίνει μελιτζανή εκεί μπροστά που σκάει το καυσαέριο.

Αλλά υπάρχει και ένα αλλά.
Κάποτε είχα πάει σε ένα πλυντήριο και στο μέρος της εξάτμισης που δεν ήταν μελιτζάνα έριξε ένα υγρό που έδιωξε αυτή την χρυσίζουσα απόχροσει
και της έδωσε την αρχική απόχρωση. Αυτό το πράγμα ξεκινούσε από μπροστά στο σωλήνα που ενώνει τους δύο λαιμούς μέχρι πίσω.
Αυτό το κομμάτι από τότε μέχρι και σήμερα είναι ανέπαφο.

Το ερώτημα προς την κοινότητα είναι τι να ήταν το υγρό αυτό που κράτησε και κρατά το γυαλισμένο κομμάτι όπου και περάστηκε ανέπαφο.
Ο πλυντηριατζής δεν το έλεγε άσχετα ότι το πλυντήριο έκλεισε ήταν στην λένορμαν πιο πάνω από τα jumbo.

Αν την καθαριζεις συχνα με ενα απλο πανι να μην μενουν δηλαδη σταγονες και να στεγνωνουν ωστε να σκουριασει ή χωμα/σκονη και να ξεραθει και ειναι μονο το μεταλο το οποιο εχει γινει μελιτζανι και το περασεις με την glanol ξαναγινεται καινουργιο φευγει το χρωμα αυτο το οποιο εμενα προσωπικα μ'αρεσει και δεν το πειραζω ;)
 

f1shf1nder33

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
GiftikoSkeparni1150
Οι εξατμίσεις έγιναν όχι σαν καινούργιες αλλά καινούργιες.
Αυτό είναι το ευχάριστο.
Το δυσάρεστο είναι ότι έχουν την ίδια ακριβώς συμπεριφορά με τις καινούργιες.
Στο κομμάτι ακριβώς μπροστά από τον κύλινδρο αρχίζουν να παίρνουν ένα χρυσαφή χρώμα.
Αυτό και το θυμάμαι αλλά το έχω και σε φωτογραφία που αποτυπώνει τις πρώτες μέρες συμβίωσης με την μπέμπα.
Το χρυσαφή με το καιρό θα γίνει μελιτζανή εκεί μπροστά που σκάει το καυσαέριο.

Αλλά υπάρχει και ένα αλλά.
Κάποτε είχα πάει σε ένα πλυντήριο και στο μέρος της εξάτμισης που δεν ήταν μελιτζάνα έριξε ένα υγρό που έδιωξε αυτή την χρυσίζουσα απόχροσει
και της έδωσε την αρχική απόχρωση. Αυτό το πράγμα ξεκινούσε από μπροστά στο σωλήνα που ενώνει τους δύο λαιμούς μέχρι πίσω.
Αυτό το κομμάτι από τότε μέχρι και σήμερα είναι ανέπαφο.

Το ερώτημα προς την κοινότητα είναι τι να ήταν το υγρό αυτό που κράτησε και κρατά το γυαλισμένο κομμάτι όπου και περάστηκε ανέπαφο.
Ο πλυντηριατζής δεν το έλεγε άσχετα ότι το πλυντήριο έκλεισε ήταν στην λένορμαν πιο πάνω από τα jumbo.
Απο την δική μου εμπειρία με τα μέταλλα,αυτό που γνωρίζω είναι οτι ο χάλυβας-ανοξείδωτο ατσάλι όσο περισσότερη περιεκτικότητα έχει σε χρώμιο,νικέλιο,κοβάλτιο,τόσο πιο δύσκολα οξειδώνετε,κατά κύριο λόγο χρώμιο,κατά την αρχική εργοστασιακή διαδικασία παραγωγής,το μέταλλο εμβαπτίζεται-για την δημιουργία παθητικού φίλμ κατά της οξείδωσης-σε νιτρικό οξύ,κιτρικό οξύ,νιτρικό οξύ με άλλες προσμίξεις μαζί με θέρμανση και απότομη ψύξη για σκλήρυνση του μετάλλου σε κάποιες περιπτωσεις ανάλογα την κατεργασία κλπ κλπ,ατελείωτη ιστορία τα κράματα.

Το μέταλλο απο τις θερμοκρασίες που αναπτύσονται εσωτερικά κατά τη λειτουργία της μοτοσυκλέτας βρίσκεται υπό συνεχή διαδικασία οξείδωσης,τα πρώτα μέρη που βάλλονται είναι τα κοντινότερα στους κυλίνδρους,απο τα καυσαέρια οτι μικροσωματίδια υπάρχει περίπτωση να επικαθήσουν στους λαιμούς,ευκολότερο είναι να σταθούν στις κούρμπες και οχι στις ευθείες,όσο περνάει ο καιρός,η οξείδωση εξωτερικεύεται με αποτέλεσμα την αλλαγή χρώματος σε κάποια μέρη ή σε ολόκληρη την επιφάνεια αργότερα,συνήθεις πρακτικές,γυάλισμα με μηχανικά μέσα,(βούρτσες,αλοιφές),επινικέλωση για πιο μόνιμο αποτέλεσμα,άσχετα με το αισθητικό μέρος.

Στο φίλμ τώρα πάλι,αν αυτό το αρχικό φίλμ αλλοιωθεί,πως μπορεί να δημιουργηθεί πάλι και με ποιά διαδικασία δεν το γνωρίζω αλλά ούτε και τι υγρό μπορεί να έριξε ο άνθρωπος αυτός.
Μιά χαρά πάντως έγιναν με τις βούρτσες!
 
Τελευταία επεξεργασία:

xntinou

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS 07
Αυτό είναι που με τρώει από χτες.
Μάλλον βαλτός είσαι ;
Να σου πω ότι μου έριξε μια κλοτσιά να ξεκουνήσω από την καρέκλα να πάω να τελειώσω την δουλειά.
Πάω !!!
Μήπως έχουμε φωτο από τη φροντίδα ολόκληρης της εξάτμισης;
Just curious .. επειδή την έχω στην to do list :D
 

Kosta12gs

Μέλος
Περιοχή
Σταυρούπολη
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R 1200 GS
Έχω ξεκινήσει το project από προχτές. Θα ακολουθήσει αναλυτικό φώτο ρεπορτάζ
Η αρχική άθλια κατάσταση




Εννοείται ότι η προσπάθεια γίνεται με δραπανο και όχι με το χέρι.
Έχω φάει δύο πρωινά
Για το λύσιμο του τελικού της εξάτμισης και των λαιμων αλλά από γυάλισμα έχω κάνει μόνο το τελικό.

3η μέρα εργασιων
Καθαρά Δευτέρα... και όμως πολύ καθαρή δεν τη βλεπω ακομα. Το τριψιμο ειναι άπειρο. Επιστράτευσα και το θερμοπίστολο, το οποιο έχει επιταχύνει τη διαδικασια απομάκρυνσης της βρωμιάς που φαίνεται να εχει επικαθισει πάνω στους λαιμούς.


Είναι τόσο αργή η απομάκρυνση της βρωμιάς που νιώθει να με κερδίζει...:(
Εχω τελειώσει ήδη τη μια πάστα απο το σετ της wolcraft και σχεδον το ενα βουρτσάκι.
Το καλο ειναι οτι απο κάτω αποκαλύπτεται η γυαλισμένη εξάτμιση και με καλεί να συνεχίσω την προσπάθεια :wacky:


Στάλθηκε από το SM-G900FD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Papadopaidi

Μέλος
Περιοχή
Patras
Όνομα
Παύλος
Μοτό
R1150GS '00 (ABS)
Απο την δική μου εμπειρία με τα μέταλλα,αυτό που γνωρίζω είναι οτι ο χάλυβας-ανοξείδωτο ατσάλι όσο περισσότερη περιεκτικότητα έχει σε χρώμιο,νικέλιο,κοβάλτιο,τόσο πιο δύσκολα οξειδώνετε,κατά κύριο λόγο χρώμιο,κατά την αρχική εργοστασιακή διαδικασία παραγωγής,το μέταλλο εμβαπτίζεται-για την δημιουργία παθητικού φίλμ κατά της οξείδωσης-σε νιτρικό οξύ,κιτρικό οξύ,νιτρικό οξύ με άλλες προσμίξεις μαζί με θέρμανση και απότομη ψύξη για σκλήρυνση του μετάλλου σε κάποιες περιπτωσεις ανάλογα την κατεργασία κλπ κλπ,ατελείωτη ιστορία τα κράματα.

Το μέταλλο απο τις θερμοκρασίες που αναπτύσονται εσωτερικά κατά τη λειτουργία της μοτοσυκλέτας βρίσκεται υπό συνεχή διαδικασία οξείδωσης,τα πρώτα μέρη που βάλλονται είναι τα κοντινότερα στους κυλίνδρους,απο τα καυσαέρια οτι μικροσωματίδια υπάρχει περίπτωση να επικαθήσουν στους λαιμούς,ευκολότερο είναι να σταθούν στις κούρμπες και οχι στις ευθείες,όσο περνάει ο καιρός,η οξείδωση εξωτερικεύεται με αποτέλεσμα την αλλαγή χρώματος σε κάποια μέρη ή σε ολόκληρη την επιφάνεια αργότερα,συνήθεις πρακτικές,γυάλισμα με μηχανικά μέσα,(βούρτσες,αλοιφές),επινικέλωση για πιο μόνιμο αποτέλεσμα,άσχετα με το αισθητικό μέρος.

Στο φίλμ τώρα πάλι,αν αυτό το αρχικό φίλμ αλλοιωθεί,πως μπορεί να δημιουργηθεί πάλι και με ποιά διαδικασία δεν το γνωρίζω αλλά ούτε και τι υγρό μπορεί να έριξε ο άνθρωπος αυτός.
Μιά χαρά πάντως έγιναν με τις βούρτσες!
Εν Χριστώ αδελφέ Παναγιώτη, η όλη
διαδικασία που ακολουθούν οι σύντροχοι,
κατά πόσο "αδυνατίζει" ή φθείρει το μέταλλο;
:thinking:
 

f1shf1nder33

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
GiftikoSkeparni1150
Εν Χριστώ αδελφέ Παναγιώτη, η όλη
διαδικασία που ακολουθούν οι σύντροχοι,
κατά πόσο "αδυνατίζει" ή φθείρει το μέταλλο;
:thinking:
Κανένα πρόβλημα,εφόσον μιλάμε για πανιά, οι φθορές ειναι μη μετρήσιμες,το σαπούνι θεωρητικά μπορεί,σε πολύ λεπτά μέταλλα,εδώ δεν υπάρχει κάτι τέτοιο,υπάρχει επαρκές πάχος και μετά απο αρκετά γυαλίσματα,ακόμη και με τα δράπανα,να φτάνουν στις 3.000-4.000 r.p.m;και τέρμα γκάζι να γυαλιστεί δεν τρέχει τίποτα, σε γυαλίσματα με μοτέρ 35.000 στροφών που το γυάλισμα γίνεται περίπου στις 15-20.000,οι φθορές απο σαπούνι φτάνουν το 1/10,ενώ από τα πανιά ούτε το 1/10 του χιλιοστού.
 

xntinou

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS 07
Έχω ξεκινήσει το project από προχτές. Θα ακολουθήσει αναλυτικό φώτο ρεπορτάζ
Η αρχική άθλια κατάσταση




Εννοείται ότι η προσπάθεια γίνεται με δραπανο και όχι με το χέρι.
Έχω φάει δύο πρωινά
Για το λύσιμο του τελικού της εξάτμισης και των λαιμων αλλά από γυάλισμα έχω κάνει μόνο το τελικό.

Στάλθηκε από το SM-G900FD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θελουμε φωτο απο το προτζεκτ Κωστα .. Λίγο χειροτερη ειναι η δικια μου, ποσες μερες αναμονη ειπε ο dealer για τα orings στους λαιμους;
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Οι εξατμίσεις έγιναν όχι σαν καινούργιες αλλά καινούργιες.
Αυτό είναι το ευχάριστο.
Το δυσάρεστο είναι ότι έχουν την ίδια ακριβώς συμπεριφορά με τις καινούργιες.
Στο κομμάτι ακριβώς μπροστά από τον κύλινδρο αρχίζουν να παίρνουν ένα χρυσαφή χρώμα.
Αυτό και το θυμάμαι αλλά το έχω και σε φωτογραφία που αποτυπώνει τις πρώτες μέρες συμβίωσης με την μπέμπα.
Το χρυσαφή με το καιρό θα γίνει μελιτζανή εκεί μπροστά που σκάει το καυσαέριο.

Αλλά υπάρχει και ένα αλλά.
Κάποτε είχα πάει σε ένα πλυντήριο και στο μέρος της εξάτμισης που δεν ήταν μελιτζάνα έριξε ένα υγρό που έδιωξε αυτή την χρυσίζουσα απόχροσει
και της έδωσε την αρχική απόχρωση. Αυτό το πράγμα ξεκινούσε από μπροστά στο σωλήνα που ενώνει τους δύο λαιμούς μέχρι πίσω.
Αυτό το κομμάτι από τότε μέχρι και σήμερα είναι ανέπαφο.

Το ερώτημα προς την κοινότητα είναι τι να ήταν το υγρό αυτό που κράτησε και κρατά το γυαλισμένο κομμάτι όπου και περάστηκε ανέπαφο.
Ο πλυντηριατζής δεν το έλεγε άσχετα ότι το πλυντήριο έκλεισε ήταν στην λένορμαν πιο πάνω από τα jumbo.
Το υγρό που σου έριξε είναι το οξύ που ρίχνουμε στις τουαλέτες για να φύγει το πουρί. Απλά θέλει πολύ προσοχή που θα πέσει. Αν πάει σε πλαστικά τα σημάδεψε για πάντα. Ενοειται ότι και αν πέσει πάνω μας έχουμε πρόβλημα. Για αυτό γυαλιά πάντα.
 

Kosta12gs

Μέλος
Περιοχή
Σταυρούπολη
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R 1200 GS
Εχω πεθάνει στο τρίψιμο
Πείτε μου οτι κάτι εχω κάνει


Δεν τελειώνει με τίποτα. Εχουν μείνει παρα πολλά μικρά στίγματα που χαλανε την εικόνα.


και δεν αφηνουν την εξατμιση να αποκτησει την αρχικη γυαλαδα



Στην πιο πάνω φωτογραφία, φαίνεται μέχρι και το θερμοπίστολο που Επιστράτευσα



Το συμπερασμα...
ειναι νομιζω πολυ καλυτερα τα πραγματα απο οτι ηταν πριν απο περιπου 3 βδομαδες. :)
Κατι εχει κάτσει ολα αυτα τα χρόνια πάνω στην εξατμιση που συσσωρεύει τη βρωμια που πεφτει επανω της (φανταστειτε οτι εχει γινει κατι σαν πηλός που εχει κατσει πανω στην εξατμιση και κοκκάλωσε με τον καιρό). :eek: Οταν σε καποιο σημειο προχωρησει η τριβη, λιώνει το υλικο που εχει επικαθισει και αποκαλυπτεται γυαλισμένη η εξατμιση.
Ειναι ομως πολυ χρονοβορα η διαδικασια, γιατι παρολο που χρησιμοποιω το θερμοπιστολο για να ζεσταινω τη βρωμια, λιωνει απο ενα σημειο , πεταγεται λιγο παραδίπλα και αν δεν τη σκουπισεις με καποιο πανι γρηγορα ξαναπαγώνει. Οποτε... σχεδον ραβε-ξηλωνε γίνεται η δουλεια

Λίγο πριν βάλω λαιμούς και εξατμίσεις πάνω στο μηχανάκι είπα να κάνω λίγη καθαριότητα



Ευτυχως, ο καιρός έχει τις μαύρες του, και με αναγκάζει να ασχοληθω λιγο ακομα μαζί της.

Στάλθηκε από το SM-G900FD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Η δουλειά που κάνεις φαίνεται και η διαφορά πολύ μεγάλη πριν/μετά.
Αλλά απέχει από το αποτέλεσμα του φίλου πιο πάνω. Δεν τον ρωτάς τι κάνεις διαφορετικό?
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Μια χαρά την έκανες, αστην να έχει και τα σημάδια από τα χιλιόμετρα !

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Εχω πεθάνει στο τρίψιμο
Πείτε μου οτι κάτι εχω κάνει


Δεν τελειώνει με τίποτα. Εχουν μείνει παρα πολλά μικρά στίγματα που χαλανε την εικόνα.


και δεν αφηνουν την εξατμιση να αποκτησει την αρχικη γυαλαδα



Στην πιο πάνω φωτογραφία, φαίνεται μέχρι και το θερμοπίστολο που Επιστράτευσα



Το συμπερασμα...
ειναι νομιζω πολυ καλυτερα τα πραγματα απο οτι ηταν πριν απο περιπου 3 βδομαδες. :)
Κατι εχει κάτσει ολα αυτα τα χρόνια πάνω στην εξατμιση που συσσωρεύει τη βρωμια που πεφτει επανω της (φανταστειτε οτι εχει γινει κατι σαν πηλός που εχει κατσει πανω στην εξατμιση και κοκκάλωσε με τον καιρό). :eek: Οταν σε καποιο σημειο προχωρησει η τριβη, λιώνει το υλικο που εχει επικαθισει και αποκαλυπτεται γυαλισμένη η εξατμιση.
Ειναι ομως πολυ χρονοβορα η διαδικασια, γιατι παρολο που χρησιμοποιω το θερμοπιστολο για να ζεσταινω τη βρωμια, λιωνει απο ενα σημειο , πεταγεται λιγο παραδίπλα και αν δεν τη σκουπισεις με καποιο πανι γρηγορα ξαναπαγώνει. Οποτε... σχεδον ραβε-ξηλωνε γίνεται η δουλεια

Λίγο πριν βάλω λαιμούς και εξατμίσεις πάνω στο μηχανάκι είπα να κάνω λίγη καθαριότητα



Ευτυχως, ο καιρός έχει τις μαύρες του, και με αναγκάζει να ασχοληθω λιγο ακομα μαζί της.

Στάλθηκε από το SM-G900FD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ψηλε στην αρχη νομιζα πως δεν θα γινει η δουλεια,ο λογος ειναι πως οτι μεινει καιρο επανω της δεν βγαινει με τιποτα.
Οι τελευταιες εικονες με διαψευδουν και θεωρω πως εγινε οτι καλυτερο μπορουσες.
Τωρα ειναι ωρα για βολτα!
 

Kosta12gs

Μέλος
Περιοχή
Σταυρούπολη
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R 1200 GS
H αρχική εικόνα μου ελεγε οτι μπορει να εχει διαβρωση σε βαθος. Το φοβομουν τρελα. Ευτυχως ειναι απλα υλικα που εχουν επικαθισει πάνω στην εξατμιση.
Ο καιρός αρχισε να βελτιωνεται. Μαζι και η διαθεση μου για βόλτα. Αυριο μαλλον θα κανω την επανατοποθετηση, αφου ασχοληθω λιγο ακομα σημερα.
Περιμενω και εγω την πρωτη βόλτα.... λες και θα καταλαβω καμία διαφορα
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Η δουλειά που κάνεις φαίνεται και η διαφορά πολύ μεγάλη πριν/μετά.
Αλλά απέχει από το αποτέλεσμα του φίλου πιο πάνω. Δεν τον ρωτάς τι κάνεις διαφορετικό?
Το αποτέλεσμα στην δική μου περίπτωση είναι καλλίτερο γιατί είχε περαστεί με ένα ζουμί που εκ του αποτελέσματος την προφύλαξε.



από τον αισθητήρα λάμπτα και πίσω δεν έκανα τίποτα ενώ στην περίπτωση του Κώστα τα πράγματα ήταν πολύ πιο χειρότερα.
Άρα το μυστικό είναι να ασχολείσαι περιοδικά γιατί αν την αφήσεις μετά θέλει διπλάσιο και τριπλάσιο τρίψιμο.
Το ρητό που πρέπει να σκέφτεσαι όταν αρχίζεις και τα παίρνεις στο κρανίο είναι " Σκάσε και τρίψε ".
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εχω πεθάνει στο τρίψιμο
Πείτε μου οτι κάτι εχω κάνει


Δεν τελειώνει με τίποτα. Εχουν μείνει παρα πολλά μικρά στίγματα που χαλανε την εικόνα.


και δεν αφηνουν την εξατμιση να αποκτησει την αρχικη γυαλαδα



Στην πιο πάνω φωτογραφία, φαίνεται μέχρι και το θερμοπίστολο που Επιστράτευσα



Το συμπερασμα...
ειναι νομιζω πολυ καλυτερα τα πραγματα απο οτι ηταν πριν απο περιπου 3 βδομαδες. :)
Κατι εχει κάτσει ολα αυτα τα χρόνια πάνω στην εξατμιση που συσσωρεύει τη βρωμια που πεφτει επανω της (φανταστειτε οτι εχει γινει κατι σαν πηλός που εχει κατσει πανω στην εξατμιση και κοκκάλωσε με τον καιρό). :eek: Οταν σε καποιο σημειο προχωρησει η τριβη, λιώνει το υλικο που εχει επικαθισει και αποκαλυπτεται γυαλισμένη η εξατμιση.
Ειναι ομως πολυ χρονοβορα η διαδικασια, γιατι παρολο που χρησιμοποιω το θερμοπιστολο για να ζεσταινω τη βρωμια, λιωνει απο ενα σημειο , πεταγεται λιγο παραδίπλα και αν δεν τη σκουπισεις με καποιο πανι γρηγορα ξαναπαγώνει. Οποτε... σχεδον ραβε-ξηλωνε γίνεται η δουλεια

Λίγο πριν βάλω λαιμούς και εξατμίσεις πάνω στο μηχανάκι είπα να κάνω λίγη καθαριότητα



Ευτυχως, ο καιρός έχει τις μαύρες του, και με αναγκάζει να ασχοληθω λιγο ακομα μαζί της.

Στάλθηκε από το SM-G900FD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κωστη......χρειάζεσαι πιο δυνατό δραπανο.
Θέλει περισσότερες στροφές το εργαλείο και θα στις βγάλει όλες τις μαυρίλες.
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Εχω πεθάνει στο τρίψιμο
Πείτε μου οτι κάτι εχω κάνει


Δεν τελειώνει με τίποτα. Εχουν μείνει παρα πολλά μικρά στίγματα που χαλανε την εικόνα.


και δεν αφηνουν την εξατμιση να αποκτησει την αρχικη γυαλαδα



Στην πιο πάνω φωτογραφία, φαίνεται μέχρι και το θερμοπίστολο που Επιστράτευσα



Το συμπερασμα...
ειναι νομιζω πολυ καλυτερα τα πραγματα απο οτι ηταν πριν απο περιπου 3 βδομαδες. :)
Κατι εχει κάτσει ολα αυτα τα χρόνια πάνω στην εξατμιση που συσσωρεύει τη βρωμια που πεφτει επανω της (φανταστειτε οτι εχει γινει κατι σαν πηλός που εχει κατσει πανω στην εξατμιση και κοκκάλωσε με τον καιρό). :eek: Οταν σε καποιο σημειο προχωρησει η τριβη, λιώνει το υλικο που εχει επικαθισει και αποκαλυπτεται γυαλισμένη η εξατμιση.
Ειναι ομως πολυ χρονοβορα η διαδικασια, γιατι παρολο που χρησιμοποιω το θερμοπιστολο για να ζεσταινω τη βρωμια, λιωνει απο ενα σημειο , πεταγεται λιγο παραδίπλα και αν δεν τη σκουπισεις με καποιο πανι γρηγορα ξαναπαγώνει. Οποτε... σχεδον ραβε-ξηλωνε γίνεται η δουλεια

Λίγο πριν βάλω λαιμούς και εξατμίσεις πάνω στο μηχανάκι είπα να κάνω λίγη καθαριότητα



Ευτυχως, ο καιρός έχει τις μαύρες του, και με αναγκάζει να ασχοληθω λιγο ακομα μαζί της.

Στάλθηκε από το SM-G900FD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είσαι πολύ κοντά συνέχισε θα φύγουν και αυτά.
Τον έφαγες τον γάιδαρο η ουρά έχει μείνει
 

Kosta12gs

Μέλος
Περιοχή
Σταυρούπολη
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R 1200 GS
Αυτό ήταν. Μέχρι εδώ. Ο καιρός έφτιαξε. Δε μπορώ άλλο. Σήμερα έκανα την επανατοποθετηση.
Λαιμοι. ..

Ίσως το μοναδικό σημείο που φαίνεται έντονη γυαλάδα. Μπήκε το ίδιο εύκολα όπως βγήκε. 2 παξιμάδια 13αρια


Καταλύτης. Μπήκαν οι βίδες πιο εύκολα από ότι βγήκαν. 2 τορξ


Αισθητήρες καυσαερίων. Με παίδεψαν πολύ για να βγουν τα κλιπ των πλαστικών.


Τελικό. Μπήκε πολύ εύκολα.
Ή μάλλον βγήκε πολύ πολύ πολύ δύσκολα.


Και η τελευταία. .τρύπα έκλεισε με τορξ

:) παντού στην πρώτη βόλτα μετά από ένα μήνα

Στάλθηκε από το SM-G900FD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Arisxios

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Αρης
Μοτό
Πατίνι
Τον κολιέ στο τελικό να τον πας ποιο κάτω για να ασφαλίσει καλύτερα θα σου γυρνάει η εξάτμησει !!!
 
Top Bottom