εντούρο μπότες για πείτε οι χωμάτινοι!

Το size chart δυστυχώς είναι οτι ναι. Καπου το εχουμε ξαναγράψει και ο DomieMic65 που πηρε τις ιδιες.

Σε παπούτσια δεν έχει καμιά ελπίδα το size chart. Είναι τόσες οι παράμετροι που είναι λαχείο να ψωνίσεις από νετ χωρίς δοκιμή. Σε μπουφάν και παντελόνι έχεις λιγότερο ρίσκο
 
Σε παπούτσια δεν έχει καμιά ελπίδα το size chart. Είναι τόσες οι παράμετροι που είναι λαχείο να ψωνίσεις από νετ χωρίς δοκιμή. Σε μπουφάν και παντελόνι έχεις λιγότερο ρίσκο

Άμα έχεις μπότες ή οτιδήποτε άλλο μίας εταιρείας, όταν ψωνίζεις από το internet παίρνεις αυτής της εταιρείας που ξέρεις ότι σου ταιριάζει η φόρμα και το νούμερο.
 
Τελικά παρήγγειλα από MC τις gaerne fastback endurance σε 48. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει πουθενά 48 και παρότι σύμφωνα με το size chart της εταιρείας θα έπρεπε να μου κάνει το 47 τελικά δεν.

Τις επέλεξα γιατί έχουν την ποιότητα Gaerne σε δέρμα, σόλα, προστατευτικά και κλιπς, έχουν άρθρωση με στοπ που προστατεύει το πόδι από υπερέκταση, είναι ντούκια στην περιοχή του αστράγαλου ενώ παράλληλα δεν χρειάζονται στρώσιμο μπορεί κανείς να τις χαρεί από την πρώτη βόλτα. Κατασκευάζονται στην Ιταλία, έχουν συνολικά πολύ καλή προστασία όχι σαν τις sg10 ή sg12 αλλά σε πολύ καλό επίπεδο.
Είναι όμως αισθητά πιο ελαφριές από τις παραπάνω και για μένα είναι σημαντικό αυτό λόγω προβλημάτων στα γόνατα και στη μέση από παλιούς τραυματισμούς .
Για χομπίστικη χρήση εντούρο και adventure, με τιμή στα 330 ευρώ (σε προσφορά) νομίζω είναι μια καλή επιλογή.

Σκέφτομαι κι εγώ να πάρω τις ίδιες σε 48αρι.
Στο ίδιο νούμερο φοράω σε άλλο μοντέλο τους(midland).
Θα μπω να δω αν έχει μείνει κάνα 48.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Σκέφτομαι κι εγώ να πάρω τις ίδιες σε 48αρι.
Στο ίδιο νούμερο φοράω σε άλλο μοντέλο τους(midland).
Θα μπω να δω αν έχει μείνει κάνα 48.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Εχε το νου σου γιατί δεν είναι ιδιες οι φορμες. Πχ fastback φοραω 46, g dakar 47...
 
Εγω είχα πάρει τις sidi crossfire srs 3. Την ειχε προσφορα ο tzortzo 340, περα απο την προστασία της που ειναι αλλου, είναι τέρμα άνετη για να την φορας όλη μέρα!!

Μονο οι πρώτες φορες ήθελαν λίγο συνήθεια, αλλα οταν σου κάτσουν ειναι μπομπα!!

Γενικα η μποτα δεν θελει συμβιβασμους... Τα σκας και καθαρίζεις...
 
Οι sidi είναι μποταρες αλλά σκαρπινι ιταλικό σε φόρμα...σε εμάς τους μπιγκφουτ...δεν

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Στις sidi τα νούμερα στα μεγέθη είναι φυσιολογικά;
 
Εγω ειμαι ακριβως το νουμερο μου.
 
Στις sidi τα νούμερα στα μεγέθη είναι φυσιολογικά;


Στις γνωστές adventure το 47 ήταν "οριακά", σε 48 θα ήταν λίγο πιο άνετες.
 
Στις γνωστές adventure το 47 ήταν "οριακά", σε 48 θα ήταν λίγο πιο άνετες.

Δηλαδή εγώ που φοράω κανονικά 46, να παραγγείλω 48 και όχι 47;
 
Θα έλεγα ότι ένα πάνω είναι οκ.

Σε nike είμαι 47, Adidas 47&1/3 αν βοηθάει.

Ξαναλέω το 47 που πήρα δεν ήταν λάθος, δηλαδή δεν με ενοχλεί η μπότα, αλλά χοντρές μάλλινες κάλτσες δεν νομίζω να μπορώ να βάλω άνετα.
 
Σε sidi crossfire 1 και 3 που δοκίμασα προχτές μου έκανε άνετα το 48 ενώ φοράω 47 σε αθλητικό Nike. Το 47 στις συγκεκριμένες μπότες δεν μου έκανε.
 
Δηλαδή εγώ που φοράω κανονικά 46, να παραγγείλω 48 και όχι 47;


Έχει προσφορά το 24mx τις crossfire 3 σε χακί χρώμα στα 300 ευρώ. (Για 48)
Σε 47 θα βρεις προσφορές και σε άλλα χρώματα .
Η κανονική τιμή τους είναι αρκετά πάνω από 400 .
 
Όσον αφορά το size chart, θα κοιτάτε πάντα τη μέτρηση σε εκατοστά - θα μετράτε και τα δύο πόδια και θα διαλέγετε με βάση το μεγαλύτερο, αφήνοντας περίπου 1 εκατοστό χώρο στις εντουρόμποτες. Επίσης ένα καλό tip είναι, να τα μετράτε βράδυ, που έχουν πρηστεί από την κούραση της μέρας.

Αν τις πάρετε πολύ τσίμα - τσίμα, ναι μεν θα σας κάνουν, αλλά όταν θα χρειαστεί να τις φορέσετε πολλές ώρες και σε ζόρικες συνθήκες, θα το μετανιώσετε - συνήθως πικρά.

Επίσης, επειδή δεν έχουν όλα τα παπούτσια / μπότες το ίδιο toe box, ένα search στο Google δε βλάπτει, μερικές είναι πιο στενές, άλλες πιο φαρδιές.

Επίσης πολλές εταιρείες αναφέρουν πλέον "μέγιστο μήκος ποδιού" για κάθε νούμερο, εκτός από το εσωτερικό μήκος σόλας σε εκατοστά.

Ψωνίζω 99% μέσω internet, με σωστή μέτρηση και επιλογή μέσω size chart, δεν είχα ποτέ πρόβλημα σε παπούτσια.
 
Τι διαφορά έχουν οι Gaerne fastback endurance MX από τις Gaerne fastback endurance Enduro ;;;
/// Β
 
Ρε παιδιά όλοι γίγαντες είστε; Τι νούμερα είναι αυτα;
 
Τι διαφορά έχουν οι Gaerne fastback endurance MX από τις Gaerne fastback endurance Enduro ;;;
/// Β
Στη σόλα από ότι ξέρω. Στην enduro έκδοση μπορείς να πατάς σε χώμα πιο σταθερά λόγω σχεδίασης. Αν έχει και πιο σκληρή μεσοσολα δεν ξέρω...
 
Όσον αφορά το size chart, θα κοιτάτε πάντα τη μέτρηση σε εκατοστά - θα μετράτε και τα δύο πόδια και θα διαλέγετε με βάση το μεγαλύτερο, αφήνοντας περίπου 1 εκατοστό χώρο στις εντουρόμποτες. Επίσης ένα καλό tip είναι, να τα μετράτε βράδυ, που έχουν πρηστεί από την κούραση της μέρας.

Αν τις πάρετε πολύ τσίμα - τσίμα, ναι μεν θα σας κάνουν, αλλά όταν θα χρειαστεί να τις φορέσετε πολλές ώρες και σε ζόρικες συνθήκες, θα το μετανιώσετε - συνήθως πικρά.

Επίσης, επειδή δεν έχουν όλα τα παπούτσια / μπότες το ίδιο toe box, ένα search στο Google δε βλάπτει, μερικές είναι πιο στενές, άλλες πιο φαρδιές.

Επίσης πολλές εταιρείες αναφέρουν πλέον "μέγιστο μήκος ποδιού" για κάθε νούμερο, εκτός από το εσωτερικό μήκος σόλας σε εκατοστά.

Ψωνίζω 99% μέσω internet, με σωστή μέτρηση και επιλογή μέσω size chart, δεν είχα ποτέ πρόβλημα σε παπούτσια.

Να συμπληρώσω ότι πολλές φορές βοηθάει να διαβάζουμε και τα reviews που αφήνουν οι αγοραστές στα περισσότερα μεγάλα Online καταστήματα, ειδικά αν δεν είμαστε σίγουροι για μεγεθολόγια. Μπορεί εκεί να βρεθούν χρήσιμες πληροφορίες που να μας βοηθήσουν να κάνουμε σωστή επιλογή.
 
Ρε παιδιά όλοι γίγαντες είστε; Τι νούμερα είναι αυτα;

Για αυτό έχουν εντούρο των 250 κιλών.:D
 
Τελικά τσίμπησα αυτές τις Leatt 4,5 από Τζωρτζόπουλο...

LEATT-BOOT-4.5-ENDURO-GRAPHENE.jpg


Από την σημερινή πρώτη τους έχω τα εξής:
Στιβαρή μπότα, με πολύ καλή αίσθηση στο εσωτερικό της που έχει πολύ μαλακά υλικά.
Σπαστή για κάπως πιο άνετο περπάτημα και νταμάρι στην περιοχή του αστραγάλου.
Εύκολα ρυθμιζόμενη και μάλλον αδιάβροχη (δεν πετύχαμε τόσα νερά)
Άκαμπτη και στην σόλα και στο εμπρός μέρος παρότι απουσιάζει το έλασμα που έχουν πολλές.
Το νούμερο μου σε αθλητικό 46΄. Αυτές 47 και είναι πολύ άνετες.
Αρνητικό η αίσθηση των πεντάλ. Δεν έβρισκα ούτε φρένο ούτε ταχύτητες, Μάλλον θέλουν στρώσιμο....
 
Back
Top Bottom