εντούρο μπότες για πείτε οι χωμάτινοι!

Να συνεισφέρω κι εγω στο θεμα. Εγώ τους τελευταίους μήνες φοράω τις Leatt 5.5 λ. Σίγουρα μια μπότα τόσο ενισχυμένη είναι πιο βαριά σε αίσθηση και πιο δυσκολη στους λεβιεδες σε αίσθηση αλλά εν τέλει τα πόδια είναι τα πιο επιρρεπή σε τραυματισμούς στο χώμα. Όχι μόνο σε πτώση αλλά και σε χτυπήματα εν κινήσει.

Σήμερα μάλιστα όπως τυχαίως παρέλαβα ένα λεβιε ταχυτήτων για το 800 πτυσσόμενο και αναδιπλούμενο που ελπίζω θα μου δώσει περισσότερο χώρο σε χωμάτινες βόλτες με τη μεγάλη γιατί η αλήθεια είναι πως με το μάνα λεβιέ είναι ανυπόφορο να αλλάζεις ταχύτητες σε όποια θέση και αν το βάλεις. Δεν υπάρχει χώρος ικανός για τέτοια μποτα.

Σε θέμα άνεσης οποία μποτα και να είχα enduro στο παρελθόν δεν είχα θέμα. Εντός αν κάποιος έχει σκοπό να κόβει βόλτες με αυτές κατά τα άλλα το θέμα άνεση πάνω στη μηχανή δεν αλλάζει ιδιαίτερα από μπότα σε μπότα. Αρκεί να είναι βολικές στο νούμερο μας.

Στο θέμα αδιαβροχοποιηση επειδή μπότα enduro με μεμβράνη δεν είχα ούτε ξέρω αν εξυπηρετεί σε θέμα αερισμού έχω ένα σετ κάλτσες αδιάβροχες της fox και θα πάρω μάλλον άλλο ένα σετ να έχω καθώς κάνουν πολύ καλή δουλειά σε χειμερινές ειδικά συνθήκες και πολλά νερά.
 
Στο θέμα αδιαβροχοποιηση επειδή μπότα enduro με μεμβράνη δεν είχα ούτε ξέρω αν εξυπηρετεί σε θέμα αερισμού έχω ένα σετ κάλτσες αδιάβροχες της fox και θα πάρω μάλλον άλλο ένα σετ να έχω καθώς κάνουν πολύ καλή δουλειά σε χειμερινές ειδικά συνθήκες και πολλά νερά.

:like::like::like:
 

:like::like::like:
Καλές Γιωργη? Τις έχεις δουλέψει?
 

:like::like::like:
Αν δεν τις δω φορεμένες στα πόδια σου :ha, δεν πιστεύω τίποτα!!!! :friend:
 
Αν δεν τις δω φορεμένες στα πόδια σου :ha, δεν πιστεύω τίποτα!!!! :friend:
Πατουσακιας ; :ha

Δεν ήξερα καν ότι υπάρχουν αδιάβροχες κάλτσες ! Καλή φάση
 

:like::like::like:
Kαλες πρεπει να ειναι αυτες, δεν ξερω δεν ειχα ποτε αδιαβροχες καλτσες, αλλα νομιζω οτι θα πρεπει η καλτσα μεσα απο την εντουρομποτα να φτανει μεχρι κατω απο το γονατο ωστε να αποτραπει η περιπτωση τραυματισμου απο την τριβη της μποτας με το δερμα μας (παθων)
 
Kαλες πρεπει να ειναι αυτες, δεν ξερω δεν ειχα ποτε αδιαβροχες καλτσες, αλλα νομιζω οτι θα πρεπει η καλτσα μεσα απο την εντουρομποτα να φτανει μεχρι κατω απο το γονατο ωστε να αποτραπει η περιπτωση τραυματισμου απο την τριβη της μποτας με το δερμα μας (παθων)
Μην ξεγελιέσαι από τις φωτό...
Σχεδόν όλες μέχρι ακριβώς κάτω από το γόνατο φτάνουν....

Τουλάχιστον οι δικές μου έτσι είναι...
Και έχω 4-5 ζευγάρια από διαφορετικές εταιρίες...
Οι καλύτερες όλων βέβαια είναι από μια εταιρεία που φτιάχνει τέτοιες κάλτσες και είναι προμηθευτής των Αμερικανών πεζοναυτών....
Δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο έκαναν , αλλά τις έχω εδώ και 8-10 χρόνια ...
Μάλλον είχα δώσει κάνα 60€ ??????
 
Εδώ και μερικά χρόνια έχω τις Forma Predator 2.0 που τις είχα βρει σε προσφορά κάνα κατοστάρικο κάτω από την αρχική τους τιμή.Παρόλο το μεγάλο βάρος τους είναι πολύ άνετες με άριστο εσωτερικό και το κυριότερο πολύ καλή προστασία.Με έχουν σώσει πολλές φορές κάτι που ήταν το πρωτεύων ζητούμενο μιας και έχω λάμες στον έναν αστράγαλο.
Δεν έχει ξεκολλήσει τίποτα από πάνω τους,οι δέστρες κουμπώνουν όπως την πρώτη μέρα και η σόλα έχει πολύ ψωμί ακόμα.
Αν βρεθούν σε σημαντικά χαμηλότερη τιμή από Gaerne SG10 και 12 για μένα είναι πολύ καλή αγορά.

IMG-20241216-110146

Τζορτζ, τι νουμερο είναι οι μποτες σου?
 
Τζορτζ, τι νουμερο είναι οι μποτες σου?
46 είναι ,σε αθλητικά και κάποια μοτο-μποτάκια ανάλογα την φόρμα τους είμαι 45-46.
 
Καλολάσποτες Κωστή, γράψε εντυπώσεις όταν τις δοκιμάσεις.

Ευχαριστώ Αντώνη.


Κατσε να τις δοκιμάσω σε εντούρο και ον/οφ βόλτα και θα γράψω.. :friendship:
 
Ήρθαν :inlove::inlove::inlove:

Και ευτυχώς μου έκατσε ωραία το 48.

Καλορίζικες Κωνσταντίνε !!! Για πες τι μάρκα είναι ; Και τιμή ;;;;
Είμαι στο ψάξιμο για δώσε καμιά πληροφορία :p
 
Περίπου 4 ????

Χωρίς πλάκα θα έπρεπε οι εταιρίες να λένε και τα βάρη σε οτιδήποτε, και όχι μόνο στα κράνη.
Το ίδιο είναι μπότες που ζυγίζουν 4 κιλά και άλλες που θα ζυγίζουν 3 κιλά;
Το ίδιο είναι μπουφάν που ζυγίζει 3 κιλά με άλλο που ζυγίζει 2 κιλά. Και στα ρούχα έχει μεγαλύτερη σημασία, γιατί αυξημένο βάρος σημαίνει και αυξημένο μπούγιο.
 
Back
Top Bottom