επιλογή off/on ελαστικού (karoo 3, anakee wild, ax41, tkc70/80 κλπ.)

kavadias

Μέλος
Περιοχή
there and back again
Όνομα
Τάσος
Μοτό
KTM 1290 SA '15
KTM 690 Enduro '08
KTM EXC 250 '06
Μηχανάκι: 1200GS Adve '11. Τώρα της φοράω Scorpion Rally STR απ' τα οποία είμαι πολύ ευχαριστημένος στην άσφαλτο και αρκετά ευχαριστημένος σε στεγνό χώμα. Χιλιομετρική αντοχή 5500-6000χλμ το πίσω max, και περίπου 1 μπρος - 2 πίσω.

Οκτώβριο πάω Τυνησία, και θα ήθελα αν μπορώ να έχω περισσότερο τακούνι για τα δύσκολα απ' το Rally STR γιατί όχι; Να ξεκαθαρίσω ότι δεν πάμε να οδηγήσουμε το GS σε αμμόλοφους αλλά σίγουρα θα περάσει άμμο/χώμα/πέτρα whatever σε planned κομμάτια, σχετικά βατά λογικά. Και επειδή είμαι της άποψης ότι πρέπει να έχεις εξοπλισμό για το δυσκολότερο κομμάτι του ταξιδιού σου, όχι για το περισσότερο, ψάχνω να δω αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε αντοχή για να μας βγάλει το ταξίδι και καλύτερο σε επιδόσεις, απ' το Pireli.

οι βασικές κατηγορίες είναι 2 απ' ότι καταλαβαίνω:
α) ασφάλτινα με λίγο καλύτερη συμπεριφορά στο χώμα
TKC 70
Anakee Adventure
Karoo Street
Scorpion Rally STR

β) πιο χωμάτινα:
TKC 80
Karoo 3
Anakee Wild
Bridgestone AX41
Scorpion Rally (?)

Χιλιομετρικά υπολογίζω κανά 5άρι χιλιάδες χλμ. αλλά προφανώς θα εκτιμούσα να μην γυρίσω με λινά. :p

Απ' αυτά πουχω διαβάσει το Karoo 3 θα βγάζει μάλλον καλύτερη συμπεριφορά απ' το Rally STR σε off κομμάτια και ίσως λίγο μεγαλύτερη αντοχή αν όχι την ίδια.
Υποθέτω σαν συμπεριφορά σε άσφαλτο σε ταξιδιωτικούς ρυθμούς θα πάμε, νομίζω όλα πάνω κάτω θα μας καλύψουν σε ασφαλή πλαίσια.

Δεν με νοιάζει να μου κρατήσει μετά την επιστροφή το λάστιχο, θα βάλω τα STR πάλι (έχουν το μισό ψωμί αυτά που'χω τώρα). Απλά με ενδιαφέρει το ratio της καλύτερης δυνατής συμπεριφοράς στα off με αντοχή που να βγάζει όσο γίνετε τα 5κ χλμ του ταξιδιού.

δεκτές και γνώμες/προτάσεις για λάστιχα που δεν έχω λάβει υπόψιν μου.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Στη θέση σου θα έβαζα TKC80 μπρος πίσω, στην άσφαλτο με υψηλές πιέσεις για να μειώσω το τετραγωνισμα.
Στο χώμα θα σου δώσει την σχετική ασφάλεια που ψάχνεις.

Η άλλη επιλογή ως ελαφρώς πιο ασφάλτινο από το TKC80, είναι το mitas e07+, το οποίο θα σου δώσει καλύτερη αντοχή αλλά πιο μειωμένη πρόσφυση / αυξημένη νευρική συμπεριφορα σε τεχνικό χωμα.
 

kavadias

Μέλος
Περιοχή
there and back again
Όνομα
Τάσος
Μοτό
KTM 1290 SA '15
KTM 690 Enduro '08
KTM EXC 250 '06
TKC80 είναι αδιαμφισβήτητα το πιο χωματερό όλων αλλά θα βγάλει 5κ ? Εθνική υπολογίζω 130-150 ταξίδι (για τα τρανζιτ χιλιόμετρα ελλάδας και ιταλίας βασικά)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
XLGeorge πες μας τη γνώμη σου για την αντοχή των TKC μια που έκανες Μαρόκο περσυ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
TKC80 είναι αδιαμφισβήτητα το πιο χωματερό όλων αλλά θα βγάλει 5κ ? Εθνική υπολογίζω 130-150 ταξίδι (για τα τρανζιτ χιλιόμετρα ελλάδας και ιταλίας βασικά)
Θα τα βγάλει...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
XLGeorge πες μας τη γνώμη σου για την αντοχή των TKC μια που έκανες Μαρόκο περσυ.
Ειχα ακριβως τον ιδιο προβληματισμο προπερσι το Πασχα που πηγα στο Μαροκο με το CRF1000 και εκανα καποια κομματια στην ερημο - τις πρωτες δυο ειδικες του παλιου Paris-Dakar και καποια αλλα, και οχι φυσικα αμμολοφους που δεν ειναι για τετοια βαρια μηχανακια εκτος αν ειναι κανεις ..υποψηφιος αγωνιζομενος σε τετοια rally. Αρχικα να πω οτι ευτυχως εβαλα TKC80 και οχι πχ Rally STR πισω, γιατι ακομη κι'ετσι εμπλεξα σε καποια κομματια με σχετικα βαθια αμμο οπου αν ειχα Rally STR θαχα αφησει εκει το μηχανακι. Να πω επισης απο αυτα που γραφει ο kavadias, μαλλον το πισω λαστιχο στο CRF1000 βγαζει σχεδον τα διπλά χιλιομετρα απο το R1200Adv - το πισω Rally STR μου βγαζει 10-11000χμ με μικτη χρηση και χωρις να το φυλαω στις εθνικες οπου δεν παω ποτε με λιγοτερα απο 150-160χμω.

Πριν το βαλω, ειχα τον ιδιο προβληματισμο σχετικα με την αντοχη γιατι ειχα να κανω 3000χμ Ελλαδα-Μαροκο και αλλα 3500χμ μεσα στο Μαροκο - και επισης αλλα 2500χμ Μαροκο-Αγγλια στην επιστροφη. Το λαστιχο αποδειχτηκε τελικα αστερι απο αντοχη αλλα το φυλαξα στο Ελλαδα-Μαροκο οπου πηγα σπανια πανω απο 130χμω στις εθνικες (το kaoko cruise control εκαβε δουλεια). Ειχε υπεραρκετο τακουνι στα off κομματια του Μαροκου και μαλιστα εμεινε και ικανοποιητικο τακουνι για αλλα 2000χμ μετα, οπου πηγα καποιες χωματινες. Το πεταξα στα 12500χμ οπου ειχε πια λιγοτερο απο 1χλ τακουνι στο κεντρο, φυσικα δεν ητανε πια για χωμα αλλα στην ασφαλτο κραταγε ακομη μια χαρα - μειον το τετραγωνισμα. Με βαση τα παραπανω, νομιζω οτι το πισω λαστιχο θα βγαλει 6000χμ στο R1200GSAdv και θαχει αρκετουτσικο τακουνι μεχρι τα 5000χμ, αρκει να φυλαχτει απο σχετικα ψηλες ταχυτητες στις εθνικες.
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Tkc 80 δαγκωτο φιλε μου!
Αν τα ειχαμε στην merzouga δεν θα παιδευομασταν τοσο οσο το heidenau k60 στους αμμολοφους.Αν και φανηκαν αξιοπιστα για το υπολοιπο του ταξιδιου.
Θα σε βγαλει μια χαρα στα χιλιομετρα που θελεις.
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Πόσα κιλά διαφορά έχουν τα μηχανάκια ρε παιδιά,συγνωμη αλλά μου κάνει εντύπωση οτι βγαίνουν off τα λάστιχα σε δυο mega on off μηχανές με διάφορα τα διπλά χιλιόμετρα.
Δεμ μιλάμε για 1000-2000 έστω 3000 χιλιόμετρα,αλλα τα διπλά.
Μήπως ο παράγοντας στυλ οδηγησεις παίζει περισσότερο απο οτι η διαφορετική μηχανή?
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πόσα κιλά διαφορά έχουν τα μηχανάκια ρε παιδιά,συγνωμη αλλά μου κάνει εντύπωση οτι βγαίνουν off τα λάστιχα σε δυο mega on off μηχανές με διάφορα τα διπλά χιλιόμετρα.
Δεμ μιλάμε για 1000-2000 έστω 3000 χιλιόμετρα,αλλα τα διπλά.
Μήπως ο παράγοντας στυλ οδηγησεις παίζει περισσότερο απο οτι η διαφορετική μηχανή?
Δεν ειναι τα κιλα ο μονος παραγοντας Λεωνιδα, ειναι το πως ειναι στημενο και παταει κατω ενα μηχανακι - και βεβαια το R1200Adv ειναι σχεδον 30 κιλα βαρυτερο απο το CRF στα χαρτια. Στο ταξιδι που πηγαμε το καλοκαιρι Σλοβενια-Αυστρια δοκιμασα εκτεταμενα το R1200GS 2009 του Χριστοφορου σε καθε ειδος δρομου. Αν και αυτο το δινει η BMW σχεδον στα ιδια κιλα με το CRF, στη χρηση στο δρομο μου εδωσε την εντυπωση ΠΟΛΥ βαρυτερου μηχανακιου, οποτε φαντασου το Adv. Ειναι νομιζω αυτο το βαρυτερο πατημα που συντελει στο φαγωμα του ελαστικου - και πιθανα και το φορτωμα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θα συμφωνησω με τον XLGeorge . Στο 1090 τα STR ειναι περιπου στα 2/3 τους με 7000χλμ πανω. 3000 απο αυτα ειναι φορτωμενα εθνικη. 100 απο αυτα να ειναι πολη. Ολα τα υπολοιπα ειναι στροφιλικι/χωμα.
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Συμφωνω με XLGeorge ..
Ο πισω τροχος του gs και ποσο μαλλον το adv. λογο διαφορικου ειναι βαρυτερος αρα παραπανω πιεση στο ελλαστικο. Τωρα, οσο μεγαλυτερες ταχυτητες ( ασφαλτο) τοσο πιο γρηγορα θα το φαει.
Πιστευω οτι μεχρι 120-130 θα βγαλει 5000 χιλ. μικτη.( αναφερομαι παντα στο tkc 80)
 

kavadias

Μέλος
Περιοχή
there and back again
Όνομα
Τάσος
Μοτό
KTM 1290 SA '15
KTM 690 Enduro '08
KTM EXC 250 '06
ευχαριστώ για τις πληροφορίες. TKC80 φόραγα παλιά στο 990 σταθερά για χωματάδες και όντως το θυμάμαι πολύ decent λάστιχο στο χώμα αλλά και στο 990 το πίσω γινόταν φαλακρό γρήγορα. Respect XLGeorge για τα χλμ που έβγαλες :thumbsup:

Το Anakee Wild, υποτίθεται απ' ότι γράφουν ότι ειναι πολύ παρόμοιο με τα 80άρια. Και το tread pattern αυτό υποδεικνύει, φαίνεται για χωματερό σχετικά λάστιχο έχει αραιά μπλοκ τακούνια όχι τα ημίμετρα των ημι-στρητ, αλλά έχει πλεονέκτημα στην χιλιομετρική αντοχή συγκριτικά με τα 80αριά. Έχει κανείς γνώμη από αυτά;

σκέφτομαι και το κομπο TKC80 μπρος- Anakee wild πίσω, για καλό τιμόνι αλλά αντοχή στο πίσω, αν τοχει δοκιμάσει κανείς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τιμή και δόξα σε όποιον κρατάει τα wild πάνω από 2000 χλμ.
Το τρίτο ζευγάρι μου 2 στην χοντρή και ένα στο domi.... Μετά τα 2000 χλμ είναι για φευγιό



Advphone....
 

VasilisGS

Marshal
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
KTM 890 ADVENTURE R
Τα Anakee Wild είναι το καλύτερο χωμάτινο από όλα και κρατάει εκπληκτικά στην άσφαλτο όταν ζεσταθεί, αλλα το πίσω δεν θα βγάλει στο GS πάνω από 2500 χλμ , ειδικά με ζέστη, καθώς επίσης και ο θόρυβος στην άσφαλτο είναι υπολογίσιμος πάνω από τα 110χλμ/ώρα.

Σε ταξίδι πέρυσι που έκανα με τέσσερις φίλους με GS1200 Rally που φορούσαν τα Karoo 3 σε περιβάλλον παρόμοιο με την Τυνησία, για περισσότερα από δυο χιλιάδες χλμ 70/30 χωμα-άμμο/άσφαλτο, είμασταν όλοι πολύ ευχαριστημένοι, Όταν παραδώσαμε τα μηχανάκια τα λάστιχα ήταν σε πολύ καλή κατάσταση και κανένας από τους πέντε μας δεν είχε φερθεί "ευγενικά" στο πίσω ελαστικό.
Στην άσφαλτο ο θόρυβος ήταν ελάχιστος για τον τύπο του ελαστικού και στην άμμο ήταν πάρα πολύ καλό.
 

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Μηχανάκι: 1200GS Adve '11. Τώρα της φοράω Scorpion Rally STR απ' τα οποία είμαι πολύ ευχαριστημένος στην άσφαλτο και αρκετά ευχαριστημένος σε στεγνό χώμα. Χιλιομετρική αντοχή 5500-6000χλμ το πίσω max, και περίπου 1 μπρος - 2 πίσω.

Οκτώβριο πάω Τυνησία, και θα ήθελα αν μπορώ να έχω περισσότερο τακούνι για τα δύσκολα απ' το Rally STR γιατί όχι; Να ξεκαθαρίσω ότι δεν πάμε να οδηγήσουμε το GS σε αμμόλοφους αλλά σίγουρα θα περάσει άμμο/χώμα/πέτρα whatever σε planned κομμάτια, σχετικά βατά λογικά. Και επειδή είμαι της άποψης ότι πρέπει να έχεις εξοπλισμό για το δυσκολότερο κομμάτι του ταξιδιού σου, όχι για το περισσότερο, ψάχνω να δω αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε αντοχή για να μας βγάλει το ταξίδι και καλύτερο σε επιδόσεις, απ' το Pireli.

οι βασικές κατηγορίες είναι 2 απ' ότι καταλαβαίνω:
α) ασφάλτινα με λίγο καλύτερη συμπεριφορά στο χώμα
TKC 70
Anakee Adventure
Karoo Street
Scorpion Rally STR

β) πιο χωμάτινα:
TKC 80
Karoo 3
Anakee Wild
Bridgestone AX41
Scorpion Rally (?)

Χιλιομετρικά υπολογίζω κανά 5άρι χιλιάδες χλμ. αλλά προφανώς θα εκτιμούσα να μην γυρίσω με λινά. :p

Απ' αυτά πουχω διαβάσει το Karoo 3 θα βγάζει μάλλον καλύτερη συμπεριφορά απ' το Rally STR σε off κομμάτια και ίσως λίγο μεγαλύτερη αντοχή αν όχι την ίδια.
Υποθέτω σαν συμπεριφορά σε άσφαλτο σε ταξιδιωτικούς ρυθμούς θα πάμε, νομίζω όλα πάνω κάτω θα μας καλύψουν σε ασφαλή πλαίσια.

Δεν με νοιάζει να μου κρατήσει μετά την επιστροφή το λάστιχο, θα βάλω τα STR πάλι (έχουν το μισό ψωμί αυτά που'χω τώρα). Απλά με ενδιαφέρει το ratio της καλύτερης δυνατής συμπεριφοράς στα off με αντοχή που να βγάζει όσο γίνετε τα 5κ χλμ του ταξιδιού.

δεκτές και γνώμες/προτάσεις για λάστιχα που δεν έχω λάβει υπόψιν μου.
Θα είναι κι ενας φίλος μου μαζί σας απο Βόλο μ ενα 990 Dakar.Αλλαξε τα CapraX που χε πανω με Rally STR απ τα οποία ειναι σχετικα ευχαριστημένος παντού.Απ οτι εχει καταλάβει το ταξίδι δεν θα χει απαιτητικο χώμα...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το πισω μετα απο 8000χλμ στο 1090. Ανετα βλεπω να βγαζει αλλα 2-3000χλμ. Πιεσεις 36-42, οσο λεει η ΚΤΜ, και προφανως γι'αυτο δεν εχουν λιωσει στα 6000χλμ οπως λενε παραπανω. Κανενα θεμα με γλυστρηματα λογω υψηλων πιεσεων, μια χαρα και στο βρεγμενο. Στο χωμα που λενε ολοι καλο υποθετω οτι μιλανε για χωματοδρομο, γιατι σε οτιδηποτε αλλο ειναι μαπα οσο καλο ειναι και ενα BW502/Tourance/Scorpion Trail. Ειναι τοσο μαλακο το κουφαρι τους που εαν ριξεις εστω και λιγο πιεση, ας πουμε στα 30, τοτε φλερταρεις με το κλαταρισμα/φουιτ. Το μπροστα φυσικα εχει ακομα ψωμι αλλα εχουν στραβολιωσει τα τακουνακια του (cupping) απο τα φρενα και στα 60-70 κουδουνιζει ασχημα.

 
Top Bottom