επιλογή off/on ελαστικού (karoo 3, anakee wild, ax41, tkc70/80 κλπ.)

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Το πισω μετα απο 8000χλμ στο 1090. Ανετα βλεπω να βγαζει αλλα 2-3000χλμ. Πιεσεις 36-42, οσο λεει η ΚΤΜ, και προφανως γι'αυτο δεν εχουν λιωσει στα 6000χλμ οπως λενε παραπανω. Κανενα θεμα με γλυστρηματα λογω υψηλων πιεσεων, μια χαρα και στο βρεγμενο. Στο χωμα που λενε ολοι καλο υποθετω οτι μιλανε για χωματοδρομο, γιατι σε οτιδηποτε αλλο ειναι μαπα οσο καλο ειναι και ενα BW502/Tourance/Scorpion Trail. Ειναι τοσο μαλακο το κουφαρι τους που εαν ριξεις εστω και λιγο πιεση, ας πουμε στα 30, τοτε φλερταρεις με το κλαταρισμα/φουιτ. Το μπροστα φυσικα εχει ακομα ψωμι αλλα εχουν στραβολιωσει τα τακουνακια του (cupping) απο τα φρενα και στα 60-70 κουδουνιζει ασχημα.

Για πες..
Εχεις μπει καθολου χωμα?
Ακούγονται ωραία τα 10.000 χλμ...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Για πες..
Εχεις μπει καθολου χωμα?
Ακούγονται ωραία τα 10.000 χλμ...
Ναι, και με το 1090 και με το Τ700 στο τεστ ραιντ. Tα εγραψα και παραπανω. Εμενα σαν αρχαριος-κουλος-αργος που ειμαι στο χωμα δεν μου δινουν κατι παραπανω σε εμπιστοσυνη απο ενα σετ κλασσικο ονοφαδικων ασφαλτινων ελαστικων, αρα και στους πιο εμπειρους δεν θα προσφερουν το κατι παραπανω για να κινηθουν γρηγορα στο χωμα. Την ιδια αισθηση που ειχα παλιοτερα με τα BW502 στο Vstrom, την ιδια που ειχα με τα Trail Attack στο 1150, την ιδια που ειχα και με τα στρηταδικα λαστιχα οταν εβαλα σε χωματοδρομο δικαβαλος το CBF του αδερφου μου... Τα τακουνια ειναι πολυ ρηχά για να δουλεψουν στο χωμα, ειμαι πλεον πεπεισμενος οτι τα σχεδιασαν ετσι μονο για θεμα εμφανισης , για το και καλα αντβε της υποθεσης. Tα TCK80 πχ με βοηθουσαν να κινηθω πολυ πιο ανετα στο χωμα με το 1090 , οπως και τα Ε07 που φοραω στον Σουπερτενεκε. Δεν εχουν την ελαστικοτητα που εχει ενα κλασσικο 50-50 τακουνι, να "αγκαλιαζει" την πετρα ή να γατζωνει το χωμα, ακομη και στα τελειωματα του. Επισης, το πισω απο την πρωτη στιγμη μου εχει παρει τα αυτια, ειδικα πανω απο 130 και με βαλιτσες ο θορυβος αντανακλαται πιο εντονα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τιμή και δόξα σε όποιον κρατάει τα wild πάνω από 2000 χλμ.
Το τρίτο ζευγάρι μου 2 στην χοντρή και ένα στο domi.... Μετά τα 2000 χλμ είναι για φευγιό



Advphone....
Αν αλλάζεις σε αυτήν την κατάσταση τα ελαστικά σου πρέπει να πάρω μια μηχανή που να φοράει ίδια νούμερα να μου τα δίνεις!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αν αλλάζεις σε αυτήν την κατάσταση τα ελαστικά σου πρέπει να πάρω μια μηχανή που να φοράει ίδια νούμερα να μου τα δίνεις!
Αυτα έχουν γύρω στα 1000 χλμ και ήδη αρχίζουν να φεύγουν μεγάλα κομμάτια από τακούνια.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτα έχουν γύρω στα 1000 χλμ και ήδη αρχίζουν να φεύγουν μεγάλα κομμάτια από τακούνια.
Α έχουμε και τέτοιες φθορές; Ρε μπράβο ο Κυρίαρχος, δύναμη όχι αστεία!

Πάρτε 250άρια On/Off θα περιοριστούν πολλέεεεες απορίες, τι να βάλω, τι να διαλέξω, κάθε πότε κτλ, κτλ, κτλ....

Ο On/Off μοτοσυκλετισμός είναι μια "ιστορία" που μοιάζει με αυτήν του Benjamin Button...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ναι, και με το 1090 και με το Τ700 στο τεστ ραιντ. Tα εγραψα και παραπανω. Εμενα σαν αρχαριος-κουλος-αργος που ειμαι στο χωμα δεν μου δινουν κατι παραπανω σε εμπιστοσυνη απο ενα σετ κλασσικο ονοφαδικων ασφαλτινων ελαστικων, αρα και στους πιο εμπειρους δεν θα προσφερουν το κατι παραπανω για να κινηθουν γρηγορα στο χωμα. Την ιδια αισθηση που ειχα παλιοτερα με τα BW502 στο Vstrom, την ιδια που ειχα με τα Trail Attack στο 1150, την ιδια που ειχα και με τα στρηταδικα λαστιχα οταν εβαλα σε χωματοδρομο δικαβαλος το CBF του αδερφου μου... Τα τακουνια ειναι πολυ ρηχά για να δουλεψουν στο χωμα, ειμαι πλεον πεπεισμενος οτι τα σχεδιασαν ετσι μονο για θεμα εμφανισης , για το και καλα αντβε της υποθεσης. Tα TCK80 πχ με βοηθουσαν να κινηθω πολυ πιο ανετα στο χωμα με το 1090 , οπως και τα Ε07 που φοραω στον Σουπερτενεκε. Δεν εχουν την ελαστικοτητα που εχει ενα κλασσικο 50-50 τακουνι, να "αγκαλιαζει" την πετρα ή να γατζωνει το χωμα, ακομη και στα τελειωματα του. Επισης, το πισω απο την πρωτη στιγμη μου εχει παρει τα αυτια, ειδικα πανω απο 130 και με βαλιτσες ο θορυβος αντανακλαται πιο εντονα.
Σιγουρα δεν ειναι παρομοια με τακουνατα σαν τα TKC80 και Wild αλλα ειναι σαφως καλυτερα απο τα BW502 και τα απλα Tourance (τα οποια ξερω και τα δυο). Αλλα δεν εχω βαλει ποτε το μπροστα, εχω TKC80 μπροστα / Rally STR πισω, και νομιζω οτι αυτο με την εμπιστοσυνη στο χωμα εχει να κανει με το οτι το μπροστα STR δεν δαγκωνει στο χωμα οπως ενα τακουνατο. Μια φορα εβαλα λαστιχο με χαμηλο τακουνι μπροστα σαν το STR, για την ακριβεια το Karoo 3, και με πουλησε δυο φορες σε λασπωμενα/σαθρα περασματα - το εβγαλα και το χαρισα. Αυτος ο συνδυασμος με τακουνατο μπροστα και ντεμι πισω για να βγαλουνε χιλιομετρα παιζει πολυ και εξω: TKC80 / E07(+), TKC80 / Motoz κλπ. Ετσι το μπροστα δινει εμπιστοσυνη στο χωμα και το πισω ειναι ok, με μονο θεμα τις λασπες.

Πληροφοριακα, με συνδυασμο TKC80/STR εχω κανει αρκετα δυσκολα χωματα, με δυσκολες σαθρες ανηφορες/κατηφορες, βραχοκηπους, κλπ και ετσι κατεβηκα τελος Ιουλη σε μια σχετικα απαιτητικη χωματαδα στη Βαλια Καλντα χωρις κανενα θεμα. Ο συνδυασμος αυτος ειναι οτι πρεπει για τους καλοκαιρινους μηνες (Ιουνιο-Σεπτεμβριο) οταν δεν υπαρχουν (πολλες) λασπες, και βγαινει κανεις και στην Εθνικη χωρις προβλημα και χωρις να πρεπει να κλεισει το γκαζι. Ο δε θορυβος του πισω ειναι σαφως λιγοτερος απο αυτον τον τακουνατων και απολυτα αποδεκτος, το ετερο ολοκληρο παραπονιεται οταν εχω τακουνατο πισω.
 

kostas82

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
790 Adv R
10133 χλμ από περσυ τέτοιο καιρό που το έβαλα το TKC 80 και νομίζω ήρθε η ώρα για αλλαγή σιγά σιγά.Τα περισσότερα χιλιόμετρο με το 800 έγιναν διπλός σε χώμα και άσφαλτο και γενικά ποτέ πάνω από 120-130.Φουλ ευχαριστημένος μου έδωσε αυτοπεποίθηση στα πρώτα βήματα στο χώμα και άσφαλτο άψογο.Το μπροστινό έχει και άλλο ψωμί



 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Σιγουρα δεν ειναι παρομοια με τακουνατα σαν τα TKC80 και Wild αλλα ειναι σαφως καλυτερα απο τα BW502 και τα απλα Tourance (τα οποια ξερω και τα δυο). Αλλα δεν εχω βαλει ποτε το μπροστα, εχω TKC80 μπροστα / Rally STR πισω, και νομιζω οτι αυτο με την εμπιστοσυνη στο χωμα εχει να κανει με το οτι το μπροστα STR δεν δαγκωνει στο χωμα οπως ενα τακουνατο. Μια φορα εβαλα λαστιχο με χαμηλο τακουνι μπροστα σαν το STR, για την ακριβεια το Karoo 3, και με πουλησε δυο φορες σε λασπωμενα/σαθρα περασματα - το εβγαλα και το χαρισα. Αυτος ο συνδυασμος με τακουνατο μπροστα και ντεμι πισω για να βγαλουνε χιλιομετρα παιζει πολυ και εξω: TKC80 / E07(+), TKC80 / Motoz κλπ. Ετσι το μπροστα δινει εμπιστοσυνη στο χωμα και το πισω ειναι ok, με μονο θεμα τις λασπες.

Πληροφοριακα, με συνδυασμο TKC80/STR εχω κανει αρκετα δυσκολα χωματα, με δυσκολες σαθρες ανηφορες/κατηφορες, βραχοκηπους, κλπ και ετσι κατεβηκα τελος Ιουλη σε μια σχετικα απαιτητικη χωματαδα στη Βαλια Καλντα χωρις κανενα θεμα. Ο συνδυασμος αυτος ειναι οτι πρεπει για τους καλοκαιρινους μηνες (Ιουνιο-Σεπτεμβριο) οταν δεν υπαρχουν (πολλες) λασπες, και βγαινει κανεις και στην Εθνικη χωρις προβλημα και χωρις να πρεπει να κλεισει το γκαζι. Ο δε θορυβος του πισω ειναι σαφως λιγοτερος απο αυτον τον τακουνατων και απολυτα αποδεκτος, το ετερο ολοκληρο παραπονιεται οταν εχω τακουνατο πισω.
Γιώργο, χωρίς να είμαι ειδικός, το Ε07 πισω νομιζω κανει λιγότερο θόρυβο και σίγουρα λιγότερο κραδασμό από το STR στο δρόμο. Εμενα προσωπικά αυτή την εντύπωση μου έδωσαν στο δρόμο. Εμενα αγαπημένος all around συνδυασμός ειναι TKC 80 εμπρός και Ε07 πισω. Θα πας παντού με συμβιβασμούς.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
10133 χλμ από περσυ τέτοιο καιρό που το έβαλα το TKC 80 και νομίζω ήρθε η ώρα για αλλαγή σιγά σιγά.Τα περισσότερα χιλιόμετρο με το 800 έγιναν διπλός σε χώμα και άσφαλτο και γενικά ποτέ πάνω από 120-130.Φουλ ευχαριστημένος μου έδωσε αυτοπεποίθηση στα πρώτα βήματα στο χώμα και άσφαλτο άψογο.Το μπροστινό έχει και άλλο ψωμί
Σημερα αλλαξα κι'εγω το πισω TKC80 μετα απο ακριβως 7200χμ, τα οποια γινανε κυριως σε χωμα καθως το λαστιχο ητανε πανω σε δευτερο πισω τροχο. Εδω φαινεται και η διαφορα απο το ιδιο πισω λαστιχο που ειχα πανω οταν ειχα παει το 2018 στο Μαροκο και το οποιο εφτασε στην ιδια κατασταση μετα απο 12000χμ, αλλα με τα 2/3 αυτων σε ασφαλτο με 130χμω. Ενω το τωρινο το ταλαιπωρησα αρκετα σε ψιλο-αγριες χωματαδες.

Οπως εχω γραψει και παλιοτερα, αν εξαιρεσει κανεις το θεμα του στην πολλη λασπη, το λαστιχο ειναι οτι καλυτερο εχω φορεσει σε τακουνατο για γενικη χρηση. Κραταει εξαιρετικα σε καθε ειδους ασφαλτο μεχρι το τελος της ζωης του, ειναι σχετικα ασφαλες ακομη και στο βρεγμενο (σε σχεση με αλλα τακουνατα) και ακομη και με 1.5-1χλ τακουνι στο κεντρο με ανεβασε ακομη και δικαβαλο σε δυσκολες σαθρες ανηφορες και πολυ απαιτητικα χωματα. Για να κανω μια συγκριση, το Pirelli Rally STR με παρομοιο βαθος τακουνιου προσπαθαγε συνεχως να με πεταξει κατω, διωχνοντας ανεξελεγκτα καθε φορα που ανοιγα λιγο παραπανω το γκαζι - και ουτε σκεψη για σαθρες ανηφορες κλπ.

Στο τελος της ζωης του στα 7000+χμ ειχε μεινει με ακριβως 1χλ τακουνι στο κεντρο. Το αντικατεστησα με το αρκετα πιο χωματινο Mitas E12 (δευτερη φωτο), απο το οποιο η πρωτη εντυπωση με το χερι ειναι οτι ειναι σαφως σκληροτερο, ελπιζω να αλλαζεται σαμπρελα στην ακρη του δρομου - θα δειξει αν και οταν το χρειαστω.




 
Top Bottom