ζυγοσταθμιση με σκόνη

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Συντροχοι εχετε ακουσει εσεις ζυγοσταθμιση με σκονη αντι για τα πατροπαραδοτα βαριδια???
Βγαινουν λεει τα βαρυδια και μπαινει ενα ειδος σκονης μέσα στο λαστιχο και αυτο αναλογα μετακινηται και δεν χανει ποτε την ζυγοσταθμιση σε σχεση με τα βαριδια κτλ
Προτεινετε κυριως σε off road χρηση
Εχετε ασκουσει κατι σχετικα
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Το ίδιο δεν κάνει κ ο αφρός;

Κάθεται στο σημείο που πάει να "ξεφύγει" κ το ισορροπεί...

Προφανώς στηρίζεται στην ίδια αρχή
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23




Λοιπόν.
Αυτό είναι το υλικό. Μπαίνει στο tubeless λάστιχο πριν φουσκώσει και είσαι έτοιμος.
Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο.
Ανάλογα με την διάσταση του τροχού βάζει και τα αντίστοιχα γραμμάρια.
Εγώ το δοκίμασα και σαν πρώτη εντύπωση ακόμα και ένα τρέμουλο που είχα στα 60-90 εξαφανίστηκε και αυτό.
Δεν χάνει ποτέ και για τίποτα την ζυγοστάθμιση με το υλικό αυτό


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Λίγες κριτικές που διάβασα στο amazon.de (είναι γερμανικό προϊόν) και φαίνεται ενδιαφέρον και από μένα

Ο κατασκευαστής αναφέρει εκτός άλλων βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, μικρότερη χιλιομετρική φθορά των ελαστικών και βελτιωμένη άνεση...

Δικιά μου απορία τί γίνεται στο κλατάρισμα και σε πιθανή απώλεια του υλικού (αν και γράφει ότι από την βαλβίδα τουλάχιστον δεν φεύγει)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Λίγες κριτικές που διάβασα στο amazon.de (είναι γερμανικό προϊόν) και φαίνεται ενδιαφέρον και από μένα

Ο κατασκευαστής αναφέρει εκτός άλλων βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, μικρότερη χιλιομετρική φθορά των ελαστικών και βελτιωμένη άνεση...

Δικιά μου απορία τί γίνεται στο κλατάρισμα και σε πιθανή απώλεια του υλικού (αν και γράφει ότι από την βαλβίδα τουλάχιστον δεν φεύγει)
Αυτό μου θύμισε κάτι μαγνήτες που διαφήμιζαν για οικονομία 15% στο καύσιμο..

Καλό ακούγεται μέχρι να βοηθάει στην ζυγοστάθμιση να το καταλάβω αλλά μείωση κατανάλωσης ?? Άμεση,φθορά.. Ναι εντάξει άμα είναι ένας τροχός πλήρως αζυγιστος επηρεάζει όλα αυτά αλλά τόσα χρόνια κυκλοφοραμε με τα αζυγιστα λάστιχα και ήρθε η μαγική σκόνη που τα φτιάχνει όλα?!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εγώ θα προσθέσω το άλλο.

Αυτή η "σκόνη", όταν κόβεις ταχύτητα, τελείως ή όχι, παύει να ισχύει η φυγόκεντρος.... πέφτει στο κάτω μέρος του ελαστικού, και ξανά απ'την αρχή όταν ξεκινήσεις;
Αν "κολλάει" με κάποιο μαγικό τρόπο, πως "βρίσκει" το σωστό σημείο;

Είναι πολλά τα "θολά" σημεία Άρη!!!!!!!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εγώ θα προσθέσω το άλλο.

Αυτή η "σκόνη", όταν κόβεις ταχύτητα, τελείως ή όχι, παύει να ισχύει η φυγόκεντρος.... πέφτει στο κάτω μέρος του ελαστικού, και ξανά απ'την αρχή όταν ξεκινήσεις;
Αν "κολλάει" με κάποιο μαγικό τρόπο, πως "βρίσκει" το σωστό σημείο;

Είναι πολλά τα "θολά" σημεία Άρη!!!!!!!
"During the drive, the balancing powder is evenly distributed in the inner side of the tire. This happens thanks to the centrifugal force. If the wheel is unbalanced, the centrifugal force of the unbalanced point increases with increasing speed and the wheel starts swinging. The balancing powder settles automatically against the unbalanced area and thus compensates for the wheel imbalance. Thanks to the ability of the powder to change position, the wheels are always balanced, even if the imbalance changes. " Από το site του κατασκευαστή.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
"During the drive, the balancing powder is evenly distributed in the inner side of the tire. This happens thanks to the centrifugal force. If the wheel is unbalanced, the centrifugal force of the unbalanced point increases with increasing speed and the wheel starts swinging. The balancing powder settles automatically against the unbalanced area and thus compensates for the wheel imbalance. Thanks to the ability of the powder to change position, the wheels are always balanced, even if the imbalance changes. " Από το site του κατασκευαστή.
Αυτό δεν μας εξηγεί όμως, τι γίνεται μόλις κόβεις ταχύτητα ή σταματάς!
Προφανώς, θα πέφτει κάτω, και στην επόμενη εκκίνηση, ξανά θα κάνει το ίδιο!!!!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αυτό δεν μας εξηγεί όμως, τι γίνεται μόλις κόβεις ταχύτητα ή σταματάς!
Προφανώς, θα πέφτει κάτω, και στην επόμενη εκκίνηση, ξανά θα κάνει το ίδιο!!!!
Αυτό ακριβώς υπονοεί.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Απο ενα σημειο ταχυτητας περιστροφης και κατω μικρη ή και καμια πρακτικη σημασια δεν εχει αν ενας τροχος ειναι ζυγοσταθμισμενος ή οχι
Οσο ομως αυξανεται η ταχυτητα περιστροφης τοσο αυξανεται η φυγοκεντρος και τοσο πιο εντονη κανει την παρουσια της η ανισσοροπια ενος αζυγοσταθμιστου τροχου (καταπονηση αναρτησεων, καταπονηση ελαστικου, κραδασμοι, κακη ποιοτητα κυλησης, και οτι αλλο)

Οποτε θεωρω οτι η σκονη ναι θα δουλευει Οπως ομως θα δουλευε οπιοδηποτε υλικο θα εμπαινε αρκει αυτο να μπορουσε να ρεει σχετικα ελευθερα
Δεν ξερω βεβαια τι βαρος προσθετει η σκονη και αν αυτο ειναι μεγαλυτερο απο ενα κλασικο βαρακι στη ζαντα

Και η απορια μου ειναι γιατι να προτιμησει καποιος την σκονη και να μην προσθεσει ενα απο κεινα τα υγρα (slime ή οποιο αλλο υπαρχει ) που θα μπορει και τον γλυτωσει και απο ενα τρυπημα του ελαστικου;
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Κατά τη διάρκεια της οδήγησης, η σκόνη εξισορρόπησης κατανέμεται ομοιόμορφα στην εσωτερική πλευρά του ελαστικού. Αυτό συμβαίνει χάρη στη φυγόκεντρη δύναμη. Εάν ο τροχός δεν είναι ισορροπημένος, η φυγόκεντρος δύναμη του μη ισορροπημένου σημείου αυξάνεται με την αύξηση της ταχύτητας και ο τροχός αρχίζει να ταλαντεύεται. Η σκόνη εξισορρόπησης κατακάθεται αυτόματα στην μη ισορροπημένη περιοχή και έτσι αντισταθμίζει την ανισορροπία του τροχού. Χάρη στην ικανότητα της πούδρας να αλλάζει θέση, οι τροχοί είναι πάντα ισορροπημένοι, ακόμα κι αν αλλάξει η ανισορροπία
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Απο ενα σημειο ταχυτητας περιστροφης και κατω μικρη ή και καμια πρακτικη σημασια δεν εχει αν ενας τροχος ειναι ζυγοσταθμισμενος ή οχι
Οσο ομως αυξανεται η ταχυτητα περιστροφης τοσο αυξανεται η φυγοκεντρος και τοσο πιο εντονη κανει την παρουσια της η ανισσοροπια ενος αζυγοσταθμιστου τροχου (καταπονηση αναρτησεων, καταπονηση ελαστικου, κραδασμοι, κακη ποιοτητα κυλησης, και οτι αλλο)

Οποτε θεωρω οτι η σκονη ναι θα δουλευει Οπως ομως θα δουλευε οπιοδηποτε υλικο θα εμπαινε αρκει αυτο να μπορουσε να ρεει σχετικα ελευθερα
Δεν ξερω βεβαια τι βαρος προσθετει η σκονη και αν αυτο ειναι μεγαλυτερο απο ενα κλασικο βαρακι στη ζαντα

Και η απορια μου ειναι γιατι να προτιμησει καποιος την σκονη και να μην προσθεσει ενα απο κεινα τα υγρα (slime ή οποιο αλλο υπαρχει ) που θα μπορει και τον γλυτωσει και απο ενα τρυπημα του ελαστικου;
Πιο ακριβή λύση το slime - λογικά η σκόνη δεν χρεώνεται επιπλέον στην τοποθέτηση όπως τα βαράκια - αν και έχει επιπλέον ρόλο

Και αυξημένο βάρος στους τροχούς - η σκόνη απότι είδα μπαίνει σε ποσότητα ίση με το αντίστοιχο αντίβαρο.
 
Top Bottom