και μετά το 640 τι???

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
το μεχανάκι: KTM LC4 640 adventure του 2003, με 72κ χλμ (από τα 65k στα χέρια μου), με αρκετά εξτρά (τις επόμενες μέρες θα ακολουθήσει αγγελία πώλησης...)
η χρήση: καθημερινά 20-30 χλμ πάνε-έλα στη δουλειά, ελάχιστες (απο αυτές που υπολόγιζα) χωμάτινες βόλτες (1 troffy μιας ημέρας, 1 olympus madness μιας ημέρας και άλλες 4-5 μικρές τοπικές) και 2 μεγάλες ασφάλτινες (Smolikas tour-650 klm και άλλη μια προς Παλιό Παντελεήμωνα)
τρόπος οδήγησης: χαλαρός-φυσιολογικός, ούτε να ξύνω μαρσπιέδες/γόνατα, ούτε σούζες, ούτε τελικές και στο χώμα, πιο κουλάδι πεθαίνεις, κυριολεκτικά η ντροπή της ΚΤΜ....
η επιθυμία: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ άσφαλτο....
budget: άντε να είμαι large και να πω τα 2500-2800€ including βασικές εργασίες service (**θα ακολουθήσει παράδειγμα)
ο λόγος: οι χωμάτινες μέρες μου τελειώσανε... 2 σχεδόν χρόνια ήταν αρκετά (η απόφαση έπρεπε να είχε παρθεί πριν ξεκινήσω το χώμα, αλλά χαίρομαι που το έζησα ;)

η ερώτηση πάρα πολύ απλή... τι θα μπορούσα να κοιτάξω/πάρω?? (αξιοπιστία, κόστος συντήρησης)

και επειδή είμαι και καλός, σας έχω επιλογές (αυτές σκέφτηκα μέχρι τώρα).... ας πούμε, Fazer (FZτρέχα γύρευε), CBF600, v-strom, ίσως και Bandit, versys-(δεν τρελένομαι), σε "καθαρά" ασφάλτινα και KLR , KLE, freewind-(δεν τρελένομαι) (το cbf πάντα μου άρεσε.... fazer, klr μου ασκούν μια περίεργη γοητεία κι ας είναι άσχετα μεταξύ τους.... τα άλλα, απλά να γεμίσει η λίστα)

όροι: (1) οπωσδήποτε μετά το millenium.... (2) AT, TA, varadero δεν θέλουμε, όπως επίσης και μεγάλα GS... μικρός είμαι ακόμα.... (3) το ποσό είναι αυστηρά αυτό!!


**παράδειγμα....
βρήκα KLR650 του 2004 με 1500€... +600-700€ αν του αλλάξω ρουλεμάν τροχών, τιμονιού, μοχλικού, όλα τα ζουμιά, τακάκια, φίλτρα, λάστιχα, αλυσιδογράναζα, καθαριζμό/ρύθμιση καρμπ (για να ξέρω πως έχω ένα σχεδόν καινούριο μηχανάκι) πάμε στα >2500€, άρα εντός προυπολογισμού.... (αυτό το έχω ψάξει αρκετά... θέλω να γίνω κι εγώ todorklr!!! )
βρήκα CBF600 του 2007 με 2400€... +100€ (?) αν του αλλάξω ζουμιά, φίλτρα
βρήκα Fazer FZ6 του 2006 με 2500€... +100€ (?) αν του αλλάξω ζουμιά, φίλτρα


είστε ελεύθεροι να τρολάρετε, βαράτε, κοροιδέψετε, κλάψτε με μαύρο δάκρυ..... αλλά σας παρακαλώ γράψτε και κάτι σχετικό ;)

δώστε πόνο!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Βρήκαμε θέμα για το επόμενο εξάμηνο (τουλάχιστον...) :p
Αδερφέ κάνε μια παγωμένη βουτιά στον Παγασητικό μπας και συνέλθεις και τα ξαναλέμε...;)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καημένο παιδί ...
Σε παρασύραν οι μούσες με τα vstrom... sothrhs
Και θες να απαρνηθείς το χώμα..?:cry:
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Bandit 650 απο εμενα....ροπη φουλ ωραιο στησιμο βγαζεις και λιγο γουστα.αξιζει τα λεφτα που δινονται.με μια εξατμισουλα γινεσαι και λιγο καγκουρας.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
....
η επιθυμία: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ άσφαλτο....
budget: άντε να είμαι large και να πω τα 2500-2800€ including βασικές εργασίες service (**θα ακολουθήσει παράδειγμα)
ο λόγος: οι χωμάτινες μέρες μου τελειώσανε... 2 σχεδόν χρόνια ήταν αρκετά (η απόφαση έπρεπε να είχε παρθεί πριν ξεκινήσω το χώμα, αλλά χαίρομαι που το έζησα ;)

η ερώτηση πάρα πολύ απλή... τι θα μπορούσα να κοιτάξω/πάρω?? (αξιοπιστία, κόστος συντήρησης)
Σύμφωνα με τα δεδομένα που θέτεις ,ξεχνάς Κουλούρια ,Φρηγουϊντια ,ΚΛΕ ,κλπ....δεν υπάρχει λόγος.
Νο1. CBF 600 (αν βρείς κανένα ie στα λ7σου ,ακόμα καλύτερα)
No2. FZ6
No3. Bandit
No4. Versys

Αν ήθελα να σε τρολλάρω θα σου γραφα VStromμόνο ,αλλά είσαι καλός άνθρωπος κ σ'έχω συμπαθήσει.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Έλα παλικάρι μου, που σαι εσύ?
Επειδή έχεις θέμα πάλι :yup:μετά το ........ τι, θα πάρεις κάτι καλό. Αυτά που είπες είναι μέτρια σε μεσαίες, ψαλίδια, σκελετοί κλπ και γίνονται κ επικίνδυνα δουλεύοντας τα ψηλά (μόνο το bandit 650 έχει μια γραμική λειτουργία) δες κάτι καλό, σε περιφεριακά κλπ. τα έλεγα και σε φίλο μου, δεν με άκουσε κ τώρα πουλάει ένα fazer. Επίσης σε λίγα cc 2λινδο kai v θα ήταν καλύτερο. Δεν μας είπες αν κολλάς σε κυβικά (βρίσκεις 1000cc με αυτά τα χρήματα). Aκόμη αν θες περισσότερο σκυφτό (πουλήθηκε προχθές zx6r 2001 (όχι πολύ σκυφτό) με 10.000 κλμ, καλά άκουσες, 1800ε. Για πε
 
Τελευταία επεξεργασία:

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Έλα παλικάρι μου, που σαι εσύ?
Επειδή έχεις θέμα πάλι :yup:μετά το ........ τι, θα πάρεις κάτι καλό. Αυτά που είπες είναι μέτρια σε μεσαίες, ψαλίδια, σκελετοί κλπ και γίνονται κ επικίνδυνα δουλεύοντας τα ψηλά (μόνο το bandit 650 έχει μια γραμική λειτουργία) δες κάτι καλό, σε περιφεριακά κλπ. τα έλεγα και σε φίλο μου, δεν με άκουσε κ τώρα πουλάει ένα fazer. Επίσης σε λίγα cc 2λινδο kai v θα ήταν καλύτερο. Δεν μας είπες αν κολλάς σε κυβικά (βρίσκεις 1000cc με αυτά τα χρήματα). Aκόμη αν θες περισσότερο σκυφτό (πουλήθηκε προχθές zx6r 2001 (όχι πολύ σκυφτό) με 10.000 κλμ, καλά άκουσες, 1800ε. Για πε

κοίτα, δεν κολλάω σε κυβικά, έτσι κι αλλιώς γνώμες-απόψεις παίρνω....
για πιο σκυφτό όμως όχι... Καταρχήν θα βρίσκει και θα κρύβεται το θεληματικό προκοίλι μου....
 

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
νομιζω ενα vstrom ειναι μια χρυση τομη για ανετα και πολυωρα ταξιδια ασφαλτινα με προοπτικη φορτωματος αποσκευων και 2ου ατομου
επισης ενα μηχανακι ευκολοσυντηρητο μιας και το ειχες.
value for money.

CBF 600
FZ6
Bandit
Versys

απο αυτα τα 4 το cbf για μενα εχει την πιο ωραια σταση σωματος αλλα καποια στιγμη κουραζει.
ευχομαι τα καλυτερα
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
κοίτα, δεν κολλάω σε κυβικά, έτσι κι αλλιώς γνώμες-απόψεις παίρνω....
για πιο σκυφτό όμως όχι... Καταρχήν θα βρίσκει και θα κρύβεται το θεληματικό προκοίλι μου....
Ένα 600cc είναι στα 170ε πάγια το χρόνο (τέλη ασφάλειες) ένα 1200 είναι 500ε πάγια. Αν έχεις πολλά οχήματα κλαις χαχα. Είχες στρώμα, τίμιο αλλά μέτριο στα πάντα (αλλάζαμε με φίλο σε βόλτες) σε λίγο πίεση (και δεν λέω σε αγώνα, λέω σε α΄ποτομα φρένα η πορία) δείχνει αδυναμία, το ξέρεις. Το 640 είδες διαφορά σε περιφεριακά, άσχετα αν ήταν 100 χρονών το έσπαγες κ στα βουνά κ όλο κάτι ήθελε. 4 κλινδρα μικρά είναι χάλια, του φίλου μου το φέιζερ ούτε που το καβαλάω για 1 χλμ. Τώρα σέρβις εκεί που λες είναι ακριβό μπορεί να είναι το φθηνότερο (στο 1100-1150 20/50 λάδια αυτοκινήτου, όλα αλλαγή 90ε + 50ε ο μάστορας). Όλα αυτά στα λέω γιατί αυτή η κατηγορία είναι, ειδικά 4λινδρα, πολύ μέτρια για εμένα. Σε ενδιαφέρει καλύψη αέρα?
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Θοδωρή χαίρομαι που πήρες τη λογική απόφαση.
Αν είσαι 100% σίγουρος για όχι χώμα θα μιλήσουμε.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Ένα 600cc είναι στα 170ε πάγια το χρόνο (τέλη ασφάλειες) ένα 1200 είναι 500ε πάγια. Αν έχεις πολλά οχήματα κλαις χαχα. Είχες στρώμα, τίμιο αλλά μέτριο στα πάντα (αλλάζαμε με φίλο σε βόλτες) σε λίγο πίεση (και δεν λέω σε αγώνα, λέω σε α΄ποτομα φρένα η πορία) δείχνει αδυναμία, το ξέρεις. Το 640 είδες διαφορά σε περιφεριακά, άσχετα αν ήταν 100 χρονών το έσπαγες κ στα βουνά κ όλο κάτι ήθελε. 4 κλινδρα μικρά είναι χάλια, του φίλου μου το φέιζερ ούτε που το καβαλάω για 1 χλμ. Τώρα σέρβις εκεί που λες είναι ακριβό μπορεί να είναι το φθηνότερο (στο 1100-1150 20/50 λάδια αυτοκινήτου, όλα αλλαγή 90ε + 50ε ο μάστορας). Όλα αυτά στα λέω γιατί αυτή η κατηγορία είναι, ειδικά 4λινδρα, πολύ μέτρια για εμένα. Σε ενδιαφέρει καλύψη αέρα?

μιλάς σε έναν μέτριο οδηγό, που δεν θα πιέσει τπτ και πουθενά!
τι θέλω εκτός από
  • απλή-φθηνή συντήρηση (και να μπορώ να το κάνω εγώ τα βασικά-μεγάλο σχολείο το ΚΤΜ),
  • αξιοπιστία (μη μετράω χλμ για να χαλάσει το κομπλερ μίζας ή κάποια αντλία.... "τυχαία" τα είπα αυτά)
  • και το βασικό οικονομικό?
κατά προτίμηση να έχει ABS ή πολύ καλά φρένα, ανεμοκάλυψη, να μπορώ να έχω/βάλω διπλό σταντ και πίσω κάγκελα για βαλίτσες (όχι σαμάρια) και καλά φώτα (αλλά αυτό αλλάζει με λάμπες, σχετικά εύκολα...)
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Θοδωρή χαίρομαι που πήρες τη λογική απόφαση.
Αν είσαι 100% σίγουρος για όχι χώμα θα μιλήσουμε.
να μιλήσουμε!!! έχεις κάτι κατά νου??? :)
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
μιλάς σε έναν μέτριο οδηγό, που δεν θα πιέσει τπτ και πουθενά!
τι θέλω εκτός από
  • απλή-φθηνή συντήρηση (και να μπορώ να το κάνω εγώ τα βασικά-μεγάλο σχολείο το ΚΤΜ),
  • αξιοπιστία (μη μετράω χλμ για να χαλάσει το κομπλερ μίζας ή κάποια αντλία.... "τυχαία" τα είπα αυτά)
  • και το βασικό οικονομικό?
κατά προτίμηση να έχει ABS ή πολύ καλά φρένα, ανεμοκάλυψη, να μπορώ να έχω/βάλω διπλό σταντ και πίσω κάγκελα για βαλίτσες (όχι σαμάρια) και καλά φώτα (αλλά αυτό αλλάζει με λάμπες, σχετικά εύκολα...)
bandit 650
 
Top Bottom