και μετά το 640 τι???

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Θόδωρα προχώρα, σε θέλει όλη η χώρα...

Το 1000 ακόμη καλύτερο λόγω δύναμης μοτέρ, αναρτήσεων, μονόμπρατσου..
Συμφωνώ με 1000 για το 1000 !!! (1100 ακόμα καλύτερα)
Ειδικά στις τιμές που πουλιόνται πλέον.

Αλλά...Αν έχω καταλάβει σωστά...υπάρχει ένα μεγάλο ΑΛΛΑ...
Ο Τεό ,θέλει μηχανάκι που
  • να μην ασχολείται (βλάβες-δυσλειτουργίες-ρυθμίσεις-κλπ)
  • να το ξέρουν οι μηχανικοί του Βόλου
και
δεν νομίζω οτι η συγκεκριμένη σειρά Μούλτι ,καλύπτει αυτές τις "απαιτήσεις" του.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Ωραία τα άτιμα, αλλά και για αυτό θα ψάχνω συνεργείο στον Βόλο... :thumbsdown::thumbsdown:
 

strokt up

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
hayabusa junior 110cc
Ducati για σχέση διαρκείας;
Να πω μια πρόταση; Γιατί δεν κοιτάς για v-strom 1000- klv 1000? Ανοίξαμε με τον μάστορα ένα με 102-103.000χμ πρώτη φορά για βαλβίδες και ήταν όλες οριακά εκτός ορίων, έγινε bypass στην αντλία γιατί έκανε κοψίματα, αλλάχθηκε και ένα φίλτρο αέρος και πάει για άλλα τόσα....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ducati για σχέση διαρκείας;
Να πω μια πρόταση; Γιατί δεν κοιτάς για v-strom 1000- klv 1000? Ανοίξαμε με τον μάστορα ένα με 102-103.000χμ πρώτη φορά για βαλβίδες και ήταν όλες οριακά εκτός ορίων, έγινε bypass στην αντλία γιατί έκανε κοψίματα, αλλάχθηκε και ένα φίλτρο αέρος και πάει για άλλα τόσα....
Σωστός... Νομίζω είναι το καλύτερο για τον μαλλιά.
Να βρούμε την ησυχία μας.
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Ημουν για χρονια Ducati fanboy και εχει περασει απο τα χερια μου και monster 620πριν 12 χρονια. Τα μικρα αεροψυκτα μοτερ ειναι τερατα αξιοπιστιας αν εχουν συντηρηθει σωστα. Λαδια αλλαζεις μονος σου σε 15 λεπτα κυριολεκτικα, πιο ευκολα κι απο παπι. Ιμαντες χρονισμου με λιγο ψαξιμο αλλαζεις και μονος σου. Το desmo ειναι λιγο μανουρα και πρεπει να πας σε μαστορα.
Multi 1000 δε θα σου προτεινα για πολλους και διαφορους λογους κυριως αξιοπιστιας αλλα και ξηροκαμπανου. Αν βρεις σε 1100 πας με κλειστα ματια.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Ημουν για χρονια Ducati fanboy και εχει περασει απο τα χερια μου και monster 620πριν 12 χρονια. Τα μικρα αεροψυκτα μοτερ ειναι τερατα αξιοπιστιας αν εχουν συντηρηθει σωστα. Λαδια αλλαζεις μονος σου σε 15 λεπτα κυριολεκτικα, πιο ευκολα κι απο παπι. Ιμαντες χρονισμου με λιγο ψαξιμο αλλαζεις και μονος σου. Το desmo ειναι λιγο μανουρα και πρεπει να πας σε μαστορα.
Multi 1000 δε θα σου προτεινα για πολλους και διαφορους λογους κυριως αξιοπιστιας αλλα και ξηροκαμπανου. Αν βρεις σε 1100 πας με κλειστα ματια.
Διαφωνώ κάθετα για την αξιοπιστία του 1000 Desmodue....! Επιπλέον και το Multi 1100 ξηροκάμπανο ήταν (ευτυχώς!), μόνο στο Monster και όχι αρχικά αλλά όταν βγήκε η έκδοση 1100Evo, το συγκεκριμένο μοτέρ απέκτησε υγρό συμπλέκτη... :friendship:
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Διαφωνώ κάθετα για την αξιοπιστία του 1000 Desmodue....! Επιπλέον και το Multi 1100 ξηροκάμπανο ήταν (ευτυχώς!), μόνο στο Monster και όχι αρχικά αλλά όταν βγήκε η έκδοση 1100Evo, το συγκεκριμένο μοτέρ απέκτησε υγρό συμπλέκτη... :friendship:
Το Multi 1100 δε βγηκε ποτε ξηροκαμπανο. Ο ξηρος συμπλεκτης ειναι οτι πιο αχρηστο στο Multi και γενικα σε οτιδηποτε που δεν ειναι SBK για αγωνιστικη χρηση. Το μονο που προσφερει ειναι αυξημενη φθορα και εξοδα! Το ποσα λεφτα μου ειχε φαει ο ξηρος συμπλεκτης στο S4 ουτε να θυμαμαι δε θελω. Θα επιμεινω επισης και στη μετρια αξιοπιστια του διβαλβιδου 1000 στο συγκεκριμενο μηχανακι!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θα περάσουμε ωραίο χειμώνα...αρχίσαμε...:p
Άμα σπέρνεις κοκοράκια και εκκεντροφόρους θερίζεις θύελλες... :roflmao:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θοδωρή μετά το 640 ειναι το 9Χ0 μην ψαχνεσαι.....
μέχρι που μπήκε το άλλο το παλικάρι και έγραψε ότι του έκαιγε ασφάλειες, το 9Χ0 ήταν στο πολύ πίσω μέρος του μυαλού. Μετά είδα την 15Α δίπλα μου που από ξενέρα δεν έχω πάει να πάρω άλλη, γέλασα δυνατά και συνέχισα να παρακολουθώ τον Srider γιατί προς τα εκεί με βλέπω κάποια στιγμή...

Θοδωρή τέκνον δεν ξέρω το μπάτζετ σου βέβαια, αλλά το λευκό CBF1000 που ανέβασε ο Σωτήρης είναι "ταμάμ" για σύζυγος. Τα 1000άρια vstrom/KLV αν δεν βρεις κάτι που να ξέρεις το ιστορικό, μάλλον για ταλαιπώρια τα βλέπω. Όπως και τα Duc. Όμορφα, να είναι αλλουνού όμως και απλά να τα βλέπουμε.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Το Multi 1100 δε βγηκε ποτε ξηροκαμπανο. Ο ξηρος συμπλεκτης ειναι οτι πιο αχρηστο στο Multi και γενικα σε οτιδηποτε που δεν ειναι SBK για αγωνιστικη χρηση. Το μονο που προσφερει ειναι αυξημενη φθορα και εξοδα! Το ποσα λεφτα μου ειχε φαει ο ξηρος συμπλεκτης στο S4 ουτε να θυμαμαι δε θελω. Θα επιμεινω επισης και στη μετρια αξιοπιστια του διβαλβιδου 1000 στο συγκεκριμενο μηχανακι!
Όντως έχεις δίκιο για το ότι το Multi 1100 ήταν υγρού συμπλέκτη. Στο Monster και στο Hyper τελικά το συγκεκριμένο μοτέρ συνέχισε ως ξηροκάμπανο... Όμως πέρα από τον ωραίο και καθαρά ντουκατίσιο ήχο, το επιπλέον έξοδο των δίσκων-καμπάνας δεν είναι συχνό. Την φροντίδα του (καθάρισμα) όμως την χρειάζεται ασφαλώς... Το σχόλιό μου δε για την αξιοπιστία του 1000 δεν στηρίζεται μόνο στη δική μου εμπειρία από το S2R αλλά και σε ότι έχω ακούσει - διαβάσει σχετικά.
Δε φαντάζομαι για λόγους κόστους-αξιοπιστίας να πήγες από Ducati σε BMW;
Φιλικά πάντα...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όντως έχεις δίκιο για το ότι το Multi 1100 ήταν υγρού συμπλέκτη. Στο Monster και στο Hyper τελικά το συγκεκριμένο μοτέρ συνέχισε ως ξηροκάμπανο... Όμως πέρα από τον ωραίο και καθαρά ντουκατίσιο ήχο, το επιπλέον έξοδο των δίσκων-καμπάνας δεν είναι συχνό. Την φροντίδα του (καθάρισμα) όμως την χρειάζεται ασφαλώς... Το σχόλιό μου δε για την αξιοπιστία του 1000 δεν στηρίζεται μόνο στη δική μου εμπειρία από το S2R αλλά και σε ότι έχω ακούσει - διαβάσει σχετικά.
Δε φαντάζομαι για λόγους κόστους-αξιοπιστίας να πήγες από Ducati σε BMW;
Φιλικά πάντα...
Πέρασε από ΚΤΜ πρώτα ο άνθρωπος.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
μέχρι που μπήκε το άλλο το παλικάρι και έγραψε ότι του έκαιγε ασφάλειες, το 9Χ0 ήταν στο πολύ πίσω μέρος του μυαλού. Μετά είδα την 15Α δίπλα μου που από ξενέρα δεν έχω πάει να πάρω άλλη, γέλασα δυνατά και συνέχισα να παρακολουθώ τον Srider γιατί προς τα εκεί με βλέπω κάποια στιγμή...

Θοδωρή τέκνον δεν ξέρω το μπάτζετ σου βέβαια, αλλά το λευκό CBF1000 που ανέβασε ο Σωτήρης είναι "ταμάμ" για σύζυγος. Τα 1000άρια vstrom/KLV αν δεν βρεις κάτι που να ξέρεις το ιστορικό, μάλλον για ταλαιπώρια τα βλέπω. Όπως και τα Duc. Όμορφα, να είναι αλλουνού όμως και απλά να τα βλέπουμε.
Το ταμείο φτάνει τα 3000€ στις μύτες των ποδιών και τεντωμένα χέρια & γόνατα....
Το χιλιοσιμπιφι είναι πολύ ωραίο, μ' αρέσει κι αν έχουμε γνωστό που το ξέρουμε (αν έχει κανένα κουσουρι, το μηχανάκι όχι ο γνωστός) και στα λεφτά αυτά το παίρνω αμέσως!!!!! Δυστυχώς όμως, μπορώ να ψάξω-κινηθω μόνο Θεσσαλία κι αυτό είναι λίγο περιοριστικό.

Επίσης, Αύγουστος ακόμα.... Μη το βρω από τώρα το μηχανάκι.... Μη σας χαλάσω τον χειμώνα σαν άλλος covid-todor..
 
Top Bottom