και μετά το 640 τι???

tomBrast

Μέλος
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
ΤΕΝΕRE 700
δυστυχώς, είναι το μοναδικό μου όχημα για το καθημερινό πάνε έλα στη δουλειά (προφανώς εντός πόλης, ποδαράκια ή ποδήλατο... στον Βόλο μένω!!) οπότε το να μείνω μεγάλο διάστημα χωρίς όχημα, είναι κομματάκι δύσκολο....

το 1250 φοβάμαι ότι θα το κάνω όπως το 640.... το ένα είναι χωμάτινο και το χαντάκωσα, το άλλο είναι χιλιομετοφάγος και δεν θα του φερθώ όπως πρέπει!!!

οδηγικά και από θέμα χρήσης, το v-strom (σίγουρα και το TA, απλά δε με κλικάρει...) είναι το ιδανικό για μένα! από κει και πέρα και το KLR το σκέφτομαι σοβαρά, γιατί και με αρέσει και θα το φέρω στα μέτρα μου με τα διαθέσιμα χρήματα και θα με καύψει σε όλα (οκ ίσως όχι στις ψηλές ταχύτητες στην εθνική, αλλά οι συνταξιδιώτες μου μπορούν να κάνουν υπομονή ή να με περιμένουν παρακάτω)


εύκολη η απόφαση να δώσω το 640, εύκολη (λέμε τώρα) η απόφαση να γίνω ασφάλτινος, αλλά..... τι?? :)
Πάρε ένα σκούτερ 250/300cc για την δουλειά και κράτα το 640 γιατί θα βλέπεις Πήλιο, Κίσσαβο, Όλυμπο, Πιέρια, Χάσια, Αντιχάσια και πόσα άλλα και θα κλαίς...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πάρε ένα σκούτερ 250/300cc για την δουλειά και κράτα το 640 γιατί θα βλέπεις Πήλιο, Κίσσαβο, Όλυμπο, Πιέρια, Χάσια, Αντιχάσια και πόσα άλλα και θα κλαίς...
Πες τα χρυσόστομε... :ok:
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Πάρε ένα σκούτερ 250/300cc για την δουλειά και κράτα το 640 γιατί θα βλέπεις Πήλιο, Κίσσαβο, Όλυμπο, Πιέρια, Χάσια, Αντιχάσια και πόσα άλλα και θα κλαίς...
να σου πω ότι κάποια στιγμή σκέφτηκα να πάρω ένα daytona παπί καινούριο, απλά για να πηγαίνω στη δουλειά.....

είπαμε.... χώμα τέλος... Πήλιο, Κίσσαβο, Όλυμπο, Πιέρια, Χάσια, Αντιχάσια και ασφάλτινα, απόλαυση είναι πάλι ;)
 

strokt up

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
hayabusa junior 110cc
Σαν κάτοχος του bandit 650 ABS 10 μήνες και κάτι παραπάνω απο 20.000χμ θα σου πω:
Κατανάλωση έχω δει ελάχιστο σε ταξίδι 4.3/100 αλλά σε πραγματικές συνθήκες στο χάος της Αθήνας με λίγο κυνηγητό στα φανάρια φλερταρεις άνετα στα 6-7/100 αλλά σου φεύγουν ελάχιστα μηχανάκια στα φανάρια ;)
Φορτώνεται σαν γαϊδούρι άνετα με τριβάλιτσο (3*10 κιλά όπως το στρώμα όταν οι άλλοι παίζουν με 7άρα βαλίτσα και 5άρες πλαινές). Την μπροστινή ανάρτηση αν δεν είσαι πάνω απο 100κιλά την φέρνεις στα ίσια της με ένα 15άρι λάδι και ρύθμιση της προφόρτισης και η πίσω ρυθμίζεται και προφόρτιση και επαναφορά κλασσικά. Η σέλα και το τιμόνι έχουν δύο ρυθμίσεις ύψους, ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός και ξεκινάει το μηχανάκι με δευτέρα ενώ νομίζεις ότι έχεις μέσα πρώτη. Αν θες "χαμηλό" μηχανάκι ο μόνος λόγος να μην το επιλέξεις είναι να πάρεις το 1250. Ή να σου χαρίσουν κυριολεκτικά ένα fazer ή ένα cbf
 

tomBrast

Μέλος
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
ΤΕΝΕRE 700
να σου πω ότι κάποια στιγμή σκέφτηκα να πάρω ένα daytona παπί καινούριο, απλά για να πηγαίνω στη δουλειά.....

είπαμε.... χώμα τέλος... Πήλιο, Κίσσαβο, Όλυμπο, Πιέρια, Χάσια, Αντιχάσια και ασφάλτινα, απόλαυση είναι πάλι ;)
Τέρμα. Μη μου ξαναμιλήσεις! Δεν ασχολούμαι με ασφσλτερούς!
...πως μπαίνουν οι φατσούλες που γελάνε ρε παιδιά;;;;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θοδωρη αν σε ενδιαφερει δινει ο αδερφος μου το CBF600 του, που το εδινε και περσυ αλλα το μετανιωσε, και δεν ξερει κι αυτος τι θελει σαν κι εσενα και μια το δινει και μετα δεν το δινει και παει λεγοντας.

Παρ'ολα αυτα, εγω θα σου προτεινα το καλυτερο μηχανακι που εβγαλε ποτε η BMW. To 1150GS. Συντηρηση αστεια, ακομη και βαλβιδες... Μονα παραπανω εξοδα το σημα ελεω κυβικων. Παει ασφαλτο, παει χωμα, παει ταξιδι, παει πολη, παει παντου.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Bmw F 650 GS (2001-2004) το απλό (17''-19'')
Πολλές επιλογές από € 1500
Χαμηλή κατανάλωση - Αριστο για καθημερινή εντός πόλης μετακίνηση - Ανετο 2κάβαλο - Ανετο εκδρομικό - Θα πατήσεις κ χώμα αν θέλεις - Ρέστα από το μπάτζετ σου για ότι χρειαστεί
Σου παραθέτω επιλογές € 1500-2000

Αν ανέβεις στα 2500 βρίσκεις κ 2 μπουζα.

Για τις ανάγκες που αναφέρεις ,φτάνει κ περισσεύει.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Θοδωρη αν σε ενδιαφερει δινει ο αδερφος μου το CBF600 του, που το εδινε και περσυ αλλα το μετανιωσε, και δεν ξερει κι αυτος τι θελει σαν κι εσενα και μια το δινει και μετα δεν το δινει και παει λεγοντας.

Παρ'ολα αυτα, εγω θα σου προτεινα το καλυτερο μηχανακι που εβγαλε ποτε η BMW. To 1150GS. Συντηρηση αστεια, ακομη και βαλβιδες... Μονα παραπανω εξοδα το σημα ελεω κυβικων. Παει ασφαλτο, παει χωμα, παει ταξιδι, παει πολη, παει παντου.
πολύ το είχα ζηλέψει και το χαλβάδιαζα τότε το cbf!!!! αλλά....
Κώστα x2 k0k0s & el-Gatto δεν είμαι ακόμα έτοιμος ψυχολογικά για οποιοδήποτε GS!!!!! (ωστόσο το 1150 κάποτε το γλυκοκοιτούσα.... δεν έκατσε να πάρω του φίλου μου τότε....)
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
(ωστόσο το 1150 κάποτε το γλυκοκοιτούσα.... δεν έκατσε να πάρω του φίλου μου τότε....)
Α ρε και σε είχα δίπλα μου ......Θα έτρωγες τέτοια κλωτσιά στο καλάμι, που θα έκανες να περπατήσεις 1 βδομάδα :p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πάρε Αφρικα να σωθείς λεμε
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Θοδωρή αν κρατούσα μόνο ένα μηχανάκι θα ήταν το FAZER το 1000,
το καρμπυρατεράτο που είναι καναπές, έχει το γκάζι της αρκούδας
ροπή ατελείωτη και φυσικά (αξιοπιστία (ξερω τύπο με 210 χιλιάδες χλμ.
που πηγαινοέρχεται στο αεροδρόμιο κάθε μέρα) με φρενάρες και μπασίματα.
Μπορεί ο Αμυρού να γράψει κάτι μιας και το είχε αρκετό καιρό.
Οτι αποφασίσεις το τέλειο δεν θα το βρείς , όπως όλοι μας....
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Bandit είχα 6 χρόνια. Αξίζει. Μαμά αναρτήσεις βέβαια μέτριες.

Εγώ θα σου έλεγα να βρεις ένα gsx650f που είναι ένα bandit ντυμένο. Εφόσον δεν έχουν abs μπαίνει κούτα πίσω ανάρτηση από Hayabusa. Όταν το είχα είχα πάρει μια τέτοια τζάμπα καινούργια από έναν και δεν έμπαινε λόγω της μονάδας abs.

Με ένα τέτοιο αμορτισερ πίσω και ένα ελατήριο μπροστά για τα κιλά σου έχεις ένα άψογο μηχανάκι. Το μοτέρ του ει αι υπέροχο. Ροπή από χαμηλά και γραμμικό. Τίμια μηχανή σε όλα. Και σκυλί.


Αν πάλι τα βρείτε με τον αδερφό του k0k0s πάρε άφοβα ένα cbf 600. Ναι το είχα κι αυτό χαχαχαχα. Άψογο μηχανάκι για all a rounder. Πιο ελαφρύ σε αίσθηση από το bandit. Βράχος και τα 2 στην εθνική. Λίγο καλύτερο μοτέρ το Suzuki λιγο καλυτερα φρένα το Honda. Κατανάλωση ίδια. καρμπυρατερ στο Honda carb τραβάς τσοκ!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Πιτσιρίκια ακούστε τα γερόντια,
Τα κυβικά μετράνε!!!
Οι τιμές στα μεγάλα είναι χώμα, δίνεις ένα 30% παραπάνω
και έχεις διπλάσιο εργαλείο - κυριολεκτικά & μεταφορικά -.
I rest my case , που λένε και στο χωριό μου.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Θοδωρή αν κρατούσα μόνο ένα μηχανάκι θα ήταν το FAZER το 1000,
το καρμπυρατεράτο που είναι καναπές, έχει το γκάζι της αρκούδας
ροπή ατελείωτη και φυσικά (αξιοπιστία (ξερω τύπο με 210 χιλιάδες χλμ.
που πηγαινοέρχεται στο αεροδρόμιο κάθε μέρα) με φρενάρες και μπασίματα.
Μπορεί ο Αμυρού να γράψει κάτι μιας και το είχε αρκετό καιρό.
Οτι αποφασίσεις το τέλειο δεν θα το βρείς , όπως όλοι μας....
O amyroukai μπορεί όχι μόνο να γράψει κάτι...
αλλά επειδή έχει σκοπό να "ξεστοκάρει" στόλο έναντι επερχόμενου ΠεΝφέ 1000
μπορεί κ να του στείλει Βόλο ένα FAZER 1000 carbs + 1 Pegaso 650 carbs
τα οποία ,κ τα δυό μαζί ,σύνολο σε € ,να είναι εντός συνολικού μπάτζετ του todor
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Θοδωρή αν κρατούσα μόνο ένα μηχανάκι θα ήταν το FAZER το 1000,
το καρμπυρατεράτο που είναι καναπές, έχει το γκάζι της αρκούδας
ροπή ατελείωτη και φυσικά (αξιοπιστία (ξερω τύπο με 210 χιλιάδες χλμ.
που πηγαινοέρχεται στο αεροδρόμιο κάθε μέρα) με φρενάρες και μπασίματα.
Μπορεί ο Αμυρού να γράψει κάτι μιας και το είχε αρκετό καιρό.
Οτι αποφασίσεις το τέλειο δεν θα το βρείς , όπως όλοι μας....
Ποιο είναι με καρμπυρατέρ φίλος.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θοδωρή αν κρατούσα μόνο ένα μηχανάκι θα ήταν το FAZER το 1000,
το καρμπυρατεράτο που είναι καναπές, έχει το γκάζι της αρκούδας
ροπή ατελείωτη και φυσικά (αξιοπιστία (ξερω τύπο με 210 χιλιάδες χλμ.
που πηγαινοέρχεται στο αεροδρόμιο κάθε μέρα) με φρενάρες και μπασίματα.
Μπορεί ο Αμυρού να γράψει κάτι μιας και το είχε αρκετό καιρό.
Οτι αποφασίσεις το τέλειο δεν θα το βρείς , όπως όλοι μας....
Το fazer 1000 (FZS1000 ως το 2005) είναι όντως ένα μηχανάκι που κάνει πολλά σύγχρονα να ντρέπονται.
Όχι μόνο γιατί έχει δύναμη να τελειώσει το κοντέρ παρά τα 176000 χιλιόμετρα που γράφει (στην πίστα μόνο εννοείται), αλλά γιατί παρέχει άνεση για δύο, φόρτωμα τρελό, ωραία φώτα, ωραία φρένα (αν και θέλω πλέον ABS), έχει πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις εμπρός και πίσω (προφόρτιση/συμπίεση/επαναφορά που ακούνε στις ρυθμίσεις), καθρέφτες δεν είναι διακοσμητικοί, καίει μέσο όρο 7 με "χαρούμενη" οδήγηση, το βάρος του είναι "λογικό" (ίδιο με τα τότε 600 honda και αερόψυκτα 650 suzuki) και διαχειρίσιμο και είναι πολύ όμορφο ακόμα.

Γυρνάμε χτες σπίτι, το βλέπουμε στο υπόστεγο, μου λέει το κορίτσι "με την συλλογή τι θα κάνεις;" ε τα έχουμε πει, θα αραιώσει, "το fazer είναι κουκλί πάντως" το ξέρω, δέκα χρόνια και δεν το έχω βαρεθεί ακόμα και μου αρέσει να το βλέπω "ε και να το κρατήσεις τι είχες τι έχασες".

Έχει κάμποσα στα λεφτά σου, με τα μισά χιλιόμετρα από το δικό μου. Θα συμβιβαστείς με το ότι καίει λάδι, ειδικά αν είσαι κοφτάκιας, ίσως χρειαστείς κολλάρα ψυγείου και τάπα (αυτοκινητάδικα με το μέτρο άλλαξα δύο τεμάχια, τάπα είχε κάπου στο 20ρικο η μαμά) και καδένα εκκεντροφόρων κάθε 80,000 γιατί χαλαρώνει και ακούγεται "ντουκατίσιο" στο ρελαντί αλλά και χαλάει τον χρονισμό αρκετά ώστε μετά την αλλαγή να καταλαβαίνεις την διαφορά στις μεσαίες (είχα παραγγείλει νέα, μόλις ήρθε στην Μεσογείων :) ).

Κατά τα λοιπά, λάδι, μπουζί, φίλτρα, βενζίνη και μπαταρίες όποτε χαλάσουν. Έχει κάψει δύο φορές λάμπα πορείας, μία φρένου και τα δύο κολάρα του ψυγείου από αριστερά, τα οποία νομίζω ότι τα κατέστρεψε η συχνή επαφή με την μπίχλα από το εμπρός γρανάζι (περνάνε από κάτω). Σέρβις στις αναρτήσεις εύκολο και φτηνό (η πίσω επισκευάζεται κανονικά στο δίκτυο) θα χρειαστείς ελατήριο πίσω αν δεν έχει αλλάξει κανείς, είναι αστεία μαλακό το μαμά.

Αξίζει τα λεφτά του με το παραπάνω. Αν είχε ABS δεν θα κοιτούσα τίποτα άλλο μέχρι να γίνει κομμάτια. Και πόλη μιά χαρά, τρομοκράτης των παπιοσκούτερων.

*μλκ Θοδωρή το "δεν θα του φερθώ όπως του αξίζει" είναι η μεγαλύτερη παπαρούνα που μπορείς να πεις στον εαυτό σου. Άμα το βλέπεις και σου αρέσει, πάρε το, οτιδήποτε και να είναι. Εσύ θα γουστάρεις και οι άλλοι ξιδάκι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν το πάμε έτσι τότε bandit 1250 δαγκωτό και ασυζητητί...

Κατανάλωση σχεδόν όσο το 650 και ροπη αρκούδας. Διαφορές απο το 650 λίγο πιο χοντρό μπροστινό, αλουμινένιο ψαλίδι πίσω αντί για ατσάλινο, στο κοντέρ λίγο στόλισμα με νίκελ και βασικά αυτά νομίζω.

Και έχει ABS και είναι ψεκαστό και είναι μηχανάρα και είναι και full άνετο για κάθε μέρα
 
Top Bottom