εξαιρετικο και απαξιωμενο μηχανακι το 1000 της πρωτης γενιας. Αν καποιος μπορει να το υποστηριξει μετα την αγορα σε οτι αφορα το κοστος της συντηρησης που δεν πρεπει να γινεται απο αλμπανηδες αλλα και στο κοστος χρησης λαστιχα ασφαλειες,τελη κτλ ειναι ιδανικο και κατα την αποψη μου μηχανακι που αναβει τα αιματα.Θοδωρή υπάρχει στην περιοχή μου ένα Multi πρώτης γενιάς 2004 σίγουρα χωρίς πέσιμο και σίγουρα με ελάχιστα χιλιόμετρα (κάτω από 35000). Θέλει άλλαγμα λάστιχα μπαταρία και σίγουρα μεγάλο σέρβις με ιμάντες(500 ευρώ). Υπολογίζω τιμή 2000 με 2500. Αν θες πες μου.
αυτό το όχημα, τι λέει?? τι γνωστά θέματα έχει?? (βέβαια, πάλι θα φοβάμαι το θέμα του συνεργείου στον Βόλο), αλλά....Σε εντελώς αλλο κλίμα αλλα σου γράφω τι θα έπαιρνα εγώ:
Triumph Tiger 955i '05 - 2.800 € - Car.gr
μπορεί και να πάω να το δω από κοντά..... (δεν είμαστε και τπτ κολλημένοι που λέμε όχι, απλά δεν ξέρουμε τι θέλουμε....)Δεν ήσουν έτοιμος για KTM...είναι για λίγους...μπορείς όμως ακόμα να το σώσεις και να αποφύγεις τη διαγραφή...και τον αφορισμό...
Bmw F 650 GS Dakar '07 - 3.000 € - Car.gr
Bmw F 650 GS Dakar '03 - 2.100 € - Car.gr
Bmw F 650 GS Dakar F 650 GS DAKAR '02 - 2.400 € - Car.gr
Bmw F 650 GS ΕΥΚΑΙΡΙΑ ABS 3τεμ διαθέσιμα '04 - 1.890 € - Car.gr
Bmw F 650 GS '05 - 2.650 € - Car.gr <--------
Bmw F 650 GS '06 - 2.700 € - Car.gr
Δηλαδή τωρα που βλέπω τις τιμές λέω να πάρω κι έγω ένα...αν και εγώ αν επιστρέψω στους 19 θα είναι μόνο για τσι ες αντβεντσουρ ή το πολύ για μουλτιστρατα...
Αν είχε όπισθεν θα αγόραζα σίγουρα κάποια στιγμή ένα μεταχειρισμένο adventure...αλλά με αυτόν τον όγκο και κιλά πολύ δύσκολα για μένα. Το πιστεύω το μηχανάκι χωρίς να το έχω οδηγήσει...απλά μ αρεσει η φιλοσοφία εργονομία και μεγάλη αυτονομία. Μ' αρεσουν οι αχανεις στεπες και οι ατελείωτες ευθείες...και η ιδεα της αυτονομίας για 500χλμ...αλλά 250 κιλά είναι πολλά τα κιλά...Στο advrider γράφουν ότι δεν μπορεί να λέγεσαι μοτοσικλετιστής και να μην είχες ποτέ στην κατοχή σου GS. Παρατηρώντας τις "φυλές" εκεί, άλλοι πήραν/κόλλησαν, άλλοι πήραν/δεν θέλουν να το ξανδούν, άλλοι πήραν/διάλειμμα κάτι άλλο/ξαναπήραν, κανείς δεν είναι "ουδέτερος" για το μηχανάκι.
Ωραίο δείχνει αυτό, να πας να το δεις, σε τελική τι έχεις να χάσεις.μπορεί και να πάω να το δω από κοντά..... (δεν είμαστε και τπτ κολλημένοι που λέμε όχι, απλά δεν ξέρουμε τι θέλουμε....)
έτσι δείχνει... υπάρχει και v-strom με αλλαγμένους δίσκους συμπλέκτη, service στα καλάμια και αρκετά άλλα ενδιαφέροντα πραγματάκια, με σχετικά λίγα χιλιόμετρα και σε ωραία τιμή!!!Ωραίο δείχνει αυτό, να πας να το δεις, σε τελική τι έχεις να χάσεις.
Το μηχανάκι αύριο θα είναι έτοιμο και readytorace!!!!! Αμαρτία να το κάνω ασφάλτινο... αν και δε θα με χαλούσε καθόλου, απλά θα του άλλαζα λάστιχα. Και στο smolikas tour, στα 650 καθαρά ασφάλτινα, το απόλαυσα πολύ περισσότερο από όσο χώμα του έχω κάνει!!!!! (Ωχ ωχ θα πέσουν όλοι οι κεραυνοί του Δία πάνω μου...)Το ktm πόσα ευρώ θέλει για να έρθει σε λογαριασμό;
Ρώταω γιατί αν είναι να το φτιάξεις και να το πουλήσεις, μάλλον θα το μετανοιώσεις.
Το adv δεν σηκώνει πατέντες και ελλειπή συντήρηση.
Αν υπάρχει συνεργείο στο Βόλο που μπορείς να το πηγαίνεις άφοβα ,λογίκα το μηχανάκι μαζεύεται εκτός κιαν είναι πολυ χάλια και δεν συμφέρει,οπότε το πουλάς και ότι πιάσει.
Και μια φώτο ,που βρήκα στο νετ,από ένα χαμηλωμένο,λόγω του ύψους του αναβάτη,
20 χρόνια μηχανάκι.
Στάλθηκε από το Redmi 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το πεπρωμένο φυγείν αδύνατο...Το μηχανάκι αύριο θα είναι έτοιμο και readytorace!!!!! Αμαρτία να το κάνω ασφάλτινο... αν και δε θα με χαλούσε καθόλου, απλά θα του άλλαζα λάστιχα. Και στο smolikas tour, στα 650 καθαρά ασφάλτινα, το απόλαυσα πολύ περισσότερο από όσο χώμα του έχω κάνει!!!!! (Ωχ ωχ θα πέσουν όλοι οι κεραυνοί του Δία πάνω μου...)
Το εχει ο Παναγιωτης PanDVS...στα Γιαννενα.....ειναι πολυ ευχαριστημενος...ριξτου συρμα...αυτό το όχημα, τι λέει?? τι γνωστά θέματα έχει?? (βέβαια, πάλι θα φοβάμαι το θέμα του συνεργείου στον Βόλο), αλλά....
δε μπορώ να πω ότι δεν το καλοβλέπω...
μια φορά ξεβράκωτος δεν θα είμαι καβάλα σ' αυτό...
20 πάνε έλα και μόνο αυτά... μέσα στην πόλη είμαι με τα πόδια ή με ποδήλατο (στην τεράστια πόλη του Βόλου)καθημερινά πόσα χλμ κάνεις για την δουλειά σου και πίσω;