ilai
Μέλος
- Όνομα
- HΛΙΑΣ
- Μοτό
- .
Για τον ιμάντα λες Κώστα. Δε λες που το δίπλα είναι σαν να το βάρεσε εγκεφαλικό..
Για τον ιμάντα λες Κώστα. Δε λες που το δίπλα είναι σαν να το βάρεσε εγκεφαλικό..
Κλαιωωωω!! ΧαχαχαΓια τον ιμάντα λες Κώστα. Δε λες που το δίπλα είναι σαν να το βάρεσε εγκεφαλικό..
Αν σε τρωει ο πισ!νος σου να το δωσεις ΜΗΝ αλλαζεις τιποτα...κρατα και αυτα που θα εδινες για να του βαλεις κραγιον και αρωματα αφου ως γνωστον οτι και να βαλεις στον παπά δεν γινεται διάβολος και.....ψαχνε για το μηχανακι που θα σε κανει να ξανχαμογελας...οποιο και αν ειναι αυτο...και προσοχη σε ΑΥΤΟ ..κανει θορυβο οταν σπαει!τώρα μου μπήκε στο μυαλό να αλλάξω την πίσω ανάρτηση (που χρειάζεται), να επιλέξω, επιτέλους, τι λάστιχα 60-40 θα βάλω και να το κρατήσω!!!!(ότι νάναι είμαι λέμε!!!)
Μια χαρά τα λες για τα bmw,...το λάθος ήταν που από το transalp 400 δεν πήγες στο 600 να τελειώνει το ψάξιμο!!Να σου πω κι εγώ την άποψη μου καθώς κάποτε βρέθηκα στο ίδιο δίλλημα αλλά με μεγάλο έρωτα και οικονομική τότε άνεση βέβαια.. Αφού έφυγα από το παπί και κυκλοφορούσα με ένα Transalp 400 του πατέρα μου άρχισαν οι ανησυχίες για ταξιδάκια εντός Ελλάδος με μοτόρι και απόκτησα το 2006 ένα v-strom καινούριο το οποίο καταχάρηκα για δύο χρόνια και υπήρξε τίμιο παντού αλλά δεν απαιτούσα από αυτό το κάτι παραπάνω σαν οδηγός και όχι ότι δεν μπορούσε να καλύψει σαν μοτό περισσότερες ανάγκες. Το 2008 όμως το κοντέρ του είχε ήδη 85.000 και πούλαγε σαν τρελό όποτε είπα αν δεν το δώσεις τώρα, δεν θα φύγει ποτέ!! Ο έλικας μου χαμογελούσε όπου κι αν έτυχε να τον συναντήσω και υποκειμενικά καθαρά το 1150 μου άρεσε πολύ εμφανισιακά.. Πέφτω σε ένα κόσμημα και λέω αυτό θα γίνει δικό μου!! Το σκεπτικό τότε διαμορφώθηκε ως εξής καθώς είχαν ήδη κυκλοφορήσει τα 1200, ας πάρω το 1150 για να μπορώ μετά να πάω κάπου αλλού που μου αρέσει ήδη.. Πήρα το 2008 το 1150 και το κράτησα μέχρι το 2014!! Το χαιρόμουν πολύ περισσότερο στην άσφαλτο επαρχία και εθνική και ειδικά όταν του έβαζα τριβάλιτσα και έξτρα σάκους πάνω από αυτές όπου δεν διαπίστωνα καμία αλλαγή στην οδηγική του συμπεριφορά!!Η μόνη πικρία σε σχέση με το πριν ήταν το κέντρο της Αθήνας και δεν εννοώ στην κύλιση αλλά στο πάρκιν. Έβαλα για πρώτη φορά τακούνια το 2011 ερασιτέχνης του χώματος από τότε εώς και σήμερα και με πήγε παντού αξιοπρεπέστατα!! Έπαιζα και στην άσφαλτο αλλά και στο χώμα παρά πολύ, στο δε στροφιλίκι ήταν απόλαυση!! Στο συστήνω ανεπιφύλακτα και δεν θα ξενερώσεις σε καμία περίπτωση σε σχέση με το stroma αλλά η αλήθεια είναι ότι πλέον είναι παλιό.. Κλείνοντας για να καταλάβεις, όταν το 2014 πήρα 1200 για δύο μήνες είχα ψιλό ξενερώσει.. Ξέρω πολλοί θα πουν λέω βλακείες αλλά μου πήρε να νοιώσω καλά μαζί του καιρό γιατί μου παρά φαινόταν ελαφρύ και με προβλημάτιζε στην εθνική και στο στρίψιμο.. Η απόφαση είναι δική σου και με το καλό ότι κι αν πάρεις!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Έκανα ένα ταξίδι Πελοπόννησο με το 650 και δεν ενθουσιάστηκα ώστε να το σκέφτομαι για αλλαγή.. Αλλά πάλι η αλήθεια είναι ότι είναι μηχανή αξιόπιστη και απροβλημάτιστη!!Μια χαρά τα λες για τα bmw,...το λάθος ήταν που από το transalp 400 δεν πήγες στο 600 να τελειώνει το ψάξιμο!!
Να απαντήσω σε αυτό:
Υπάρχει επιστροφή!
Πολλές φορές κοιτάζω κι εγώ για το 1150 συγκεκριμένα που μου αρέσει. Αλλά μετά το αφήνω γιατί σκέφτομαι πως δεν θα αντέξει τα παντιλίκια, τις σούζες και τα αλματάκια που κάνω με το Τρανσαλπ..
Θα πρέπει να ηρεμήσω σαν οδηγός και μετά να το πάρω.
Δεν εχω ολοκληρωμενες αποδειξεις (κυριολεκτικα) για το ποσο καγκουρας ειναι ο est:Αποκλειεται!!!
Kάποιον που τον αντέχει ένα ΤΑ, δεν θα τον αντέξει ένα 1150;
Eιπα, δεν ξερω αλλαKάποιον που τον αντέχει ένα ΤΑ, δεν θα τον αντέξει ένα 1150;
Εκεί πάει το "αποκλείεται" που εγραψα. Δεν αναφέρθηκα στο αν ο est είναι ή όχι κάγκουρας.
Εγώ πάλι το λέω χωρίς επιφύλαξη. Αφού με το ΤΑ είναι ΟΚ, θα ήταν και με το 1150.Eιπα, δεν ξερω αλλα
Κραταω τις επιφυλαξεις μου...
χαχα,λαθος nickname εχεις,εσυ εισαι ο GSmaniacΕγώ πάλι το λέω χωρίς επιφύλαξη. Αφού με το ΤΑ είναι ΟΚ, θα ήταν και με το 1150.
Επίσης θα έκανε περισσότερα και πιο εύκολα κάποιος με 1150, σε χώμα κι άσφαλτο. Κι αυτό ανευ επιφύλαξης
Αν θα είχα ειχα επιφύλαξη για κάποιο GS σε σχέση με ΤΑ, θα πήγαινα πολύ πίσω, στα R80/R100.
Από το 1100 κι ύστερα..., να χαμε να λέγαμε. Πάντα σε σχέση με τα αντίστοιχα σε ¨ηλικία¨ Τransalp (& Africa ακόμα).
Εδω το κλειδι ειναι στο συντομαΑυτό που ξέρω από κατόχους του 1150 είναι πως ναι πρόκειται για ένα εξαιρετικό μηχανάκι ΑΛΛΑ απευθύνεται σε ήρεμους οδηγούς. Όποιος έπαιξε με εκκινήσεις, σούζες και παντιλίκια σύντομα έλαβε «ραβασάκι» από τον άξονα.
Και παλι σε boxer παει το νικ μουχαχα,λαθος nickname εχεις,εσυ εισαι ο GSmaniac
Αυτό που ξέρω από κατόχους του 1150 είναι πως ναι πρόκειται για ένα εξαιρετικό μηχανάκι ΑΛΛΑ απευθύνεται σε ήρεμους οδηγούς. Όποιος έπαιξε με εκκινήσεις, σούζες και παντιλίκια σύντομα έλαβε «ραβασάκι» από τον άξονα.
Εδω το κλειδι ειναι στο συντομα
Σιγουρα οχι πιο συντομα απο 4 αλυσιδογραναζα , καμια κατοστη εως 150 χιλ χλμ δηλαδη.
Προχθες κοιταζα τον δικο μου στο σερβις. Εχει αλλα τοσα χαλαρα και με λενε και σιδεροφαγο.
Μην ακους...
Δοκιμασε