καταναλωση λαδιου στα μηχανακια μας

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Καιει το μηχανακι σας λαδια?Και αν ναι,ποσο καιει με νορμαλ χρηση στα χιλια χιλιομετρα?
Απαντησεις πραγματικες και οχι υποθετικες.
Οπαδικες απαντησεις του στυλ ΄΄χοντα ειναι ,τα χοντα δεν καινε'' και ''εγγλεζικη ή ιταλικη λαδιερα ειναι ,τι περιμενεις να μην καιει??? θα στηλιτευονται ασυζητητι. :hh:
Το δικο μου VOGE ds500 καταναλωνει με νορμαλ προς ηρεμη οδηγηση τα 10-40 ημισυνθετικα bel ray του,με ρυθμο 150 ml ανα 1000 χλμ.Θα επιβεβαιωθει στο σερβις των 10000 σε 1500 χλμ.
Το βιβλιο χρηστη αναφερει οτι μεχρι 200 ml ανα 1000 χλμ ειναι αποδεκτο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Η κατανάλωση έχει να κάνει και με το λάδι που χρησιμοποιείται.
Στο δικό μου έχω δει διαφορά από λάδι σε λάδι.
Τώρα δοκιμάζω κάποια ENI (πρώην AGIP) και το παρακολουθώ.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Το δικό μου δεν καει καθολου οτι λαδι και να βαλω… Δουλευω μονο φουλ συνθετικά.
gs αεροελαιοψυκτο βεβαια, τι να περιμένει κανεις…
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Καιει το μηχανακι σας λαδια?Και αν ναι,ποσο καιει με νορμαλ χρηση στα χιλια χιλιομετρα?
Απαντησεις πραγματικες και οχι υποθετικες.
Οπαδικες απαντησεις του στυλ ΄΄χοντα ειναι ,τα χοντα δεν καινε'' και ''εγγλεζικη ή ιταλικη λαδιερα ειναι ,τι περιμενεις να μην καιει??? θα στηλιτευονται ασυζητητι. :hh:
Το δικο μου VOGE ds500 καταναλωνει με νορμαλ προς ηρεμη οδηγηση τα 10-40 ημισυνθετικα bel ray του,με ρυθμο 150 ml ανα 1000 χλμ.Θα επιβεβαιωθει στο σερβις των 10000 σε 1500 χλμ.
Το βιβλιο χρηστη αναφερει οτι μεχρι 200 ml ανα 1000 χλμ ειναι αποδεκτο.
Ερωτηξις..
Κάθε ποσο αλλαγη λαδιων;; βάσει κατασκευαστή πάντα
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Να μη σου πω ψέματα, δε μου ακούγεται καλα αυτή η κατανάλωση σε ενα ήπιο-αργο σχετικά μοτέρ
Ναι ,οκ,πολλά άλλα καίνε παραπάνω, αλλά είναι και επιδόσεων κινητήρες, σχεδόν τα περισσότερα
Το τελευταίο στρομ με 134000 χλμ ,δεν έκαιγε σταγόνα, και δεν είμαι και ήρεμος με το γκάζι..
Εχε το νου σου, για ανάκληση τυχόν και αμα..
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Το δικό μου δεν καει καθολου οτι λαδι και να βαλω… Δουλευω μονο φουλ συνθετικά.
gs αεροελαιοψυκτο βεβαια, τι να περιμένει κανεις…
Και εμένα στον Ινδό με bel ray συνθετικό δεν έκαιγε καθόλου. Βέβαια έκανα και αλλαγές κάθε 3 χιλιάδες αλλά δεν συμπλήρωσα ποτε. Βέβαια 6000 στροφές μαξ το μοτέρ, αμφιβάλω αν προλάβαινε να ζεσταθεί καν το λάδι…
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Έχει σημασία και η χρήση που κάνει ο καθένας μας στη μοτό του.
Επίσης πολλά καίνε λάδι σε ταξίδι αλλά όχι καθημερινά μέσα στην πόλη. Τα αεροελαιόψυκτα επηρεάζονται και από την θερμοκρασία περιβάλλοντος.

Το r1150gs με 168500 km σύνολο, στις 5000 km καίει κάπου 200 με 300 ml .
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Η υπόθεση του πόσο λάδι καίει είναι πολύ σχετική. Καταρχήν πώς το μετράει ο καθένας , έπειτα τι είδους σύστημα λίπανσης έχει το μοτέρ.
Σε ένα μοτέρ με ξηρό ή ημίξηρο κάρτερ είναι δύσκολο να μετρήσεις με ακρίβεια την στάθμη (ας μην μπούμε σε λεπτομέρειες).
Αντίθετα σε ένα κλασσικό υγρό κάρτερ είναι πιο εύκολο αλλά και πάλι οι αποκλίσεις είναι μεγάλες άν δεν μετράς με ίδια θερμοκρασία
και αφού έχει καθίσει όλο το λάδι και το έδαφος είναι επίπεδο κτλ. Έτσι αποκλίσεις 150 ml μπορεί να μην είναι πραγματικές.
Ο σίγουρος τρόπος είναι μόνο κατά την αλλαγή λαδιών να μετράμε την ποσότητα που βγαίνει.
 

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
Παναβουρη, στη θέση σου θα έψαχνα αν το αναφέρει αυτό ο κατασκευαστής για το συγκεκριμένο μοντέλο στο μανιουαλ που πήρες. Αν το γράφει δε κανεις τίποτα από το παρακολουθείς την κατάσταση. Αν δε το αναφέρει πουθενά, email στον κατασκευαστή με το «εύρημα» και πως θα το αντιμετωπίσουν έχοντας 2 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

Να του πίνεις το αίμα αποκλείεται, πίστες δε πας, εντουρο δε κανεις, δε υπάρχει λόγος τέτοιας κατανάλωσης σε ένα ένα χαμηλών προδιαγραφών απόδοσης μοτερ.
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Ηόνδα εν σί με 61.000 χλμ σε ταξίδια, αλλαγές λαδιών κάθε 12.000 χλμ ή κάθε χρόνο όποιο έρθει πρώτο, λάδι ημισυνθετικό MOTUL 5100 από την πρώτη αλλαγή δεν καίει σταγόνα όπως και να το πάω.

Μικρά πόλης PCX 125 (16.000 χλμ)-150 (7.800 χλμ) επίσης σταγόνα με φουλ συνθετικά λάδια MOTUL.
Γιαμαχάκι CYGNUS X 125άρι (49.800 χλμ) με ημισυνθετικά λάδια επίσης MOTUL επίσης δεν καίει.

Οι μετρήσεις γίνονται σε κάθε αλλαγή με δοσομετρητή.
Όσο μπαίνει ξανθό τόσο βγαίνει μαύρο.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Τα μοτερ πρεπει να στρωνονται πινωντας τους το αιμα. Αφου φυσικα ζεσταθουν καλα και αποφευγοντας σταθερα γκαζια. Το ακριβως αντιθετο οπως καταλαβαινω απο αυτο που εκανε ο Παναβουρ...

Οι μεγαλες εταιριες το κανουν αυτο ουτως η αλλως μετα την συναρμολογηση καθε κινητηρα. Τους βαζουν στο δυναμομετρο και τους τα χωνουν κανονικοτατα.

Η voge μπορει και οχι, δεν γνωριζω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Έχει σημασία και η χρήση που κάνει ο καθένας μας στη μοτό του.
Επίσης πολλά καίνε λάδι σε ταξίδι αλλά όχι καθημερινά μέσα στην πόλη. Τα αεροελαιόψυκτα επηρεάζονται και από την θερμοκρασία περιβάλλοντος.

Το r1150gs με 168500 km σύνολο, στις 5000 km καίει κάπου 200 με 300 ml .
Σωστός. Η χρήση και οι συνθήκες παίζουν ρόλο.
Τώρα 1150 300μλ? Και ψεύδεσαι και τρως :ha
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Σωστός. Η χρήση και οι συνθήκες παίζουν ρόλο.
Τώρα 1150 300μλ? Και ψεύδεσαι και τρως :ha
Καθε πότε?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα μοτερ πρεπει να στρωνονται πινωντας τους το αιμα. Αφου φυσικα ζεσταθουν καλα και αποφευγοντας σταθερα γκαζια. Το ακριβως αντιθετο οπως καταλαβαινω απο αυτο που εκανε ο Παναβουρ...

Οι μεγαλες εταιριες το κανουν αυτο ουτως η αλλως μετα την συναρμολογηση καθε κινητηρα. Τους βαζουν στο δυναμομετρο και τους τα χωνουν κανονικοτατα.

Η voge μπορει και οχι, δεν γνωριζω.
Ισχύει....μου έλεγαν στον Γέρακα,μετά από επίσκεψη στο Βερολίνο, πόσο σκισιμο τρώνε τα μοτέρ πάνω στα δυναμομετρα.

Όπως ισχύει αυτό με το στρώσιμο
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Σαν πολύ δεν καίει και με ήρεμη οδήγηση;Στις 5.000 θα του λείπουν 750ml;Πόσο παίρνει συνολικά;
Αν το ζορίσεις δηλαδή πόσο θα κάψει;
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Καθε πότε?
Ο πεζός ο άνθρωπος (θα σε κάνω και συμπέθερο).... Ελληνικός κινηματογράφος κύριε, μάθε λίγο μπάλα
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ο πεζός ο άνθρωπος (θα σε κάνω και συμπέθερο).... Ελληνικός κινηματογράφος κύριε, μάθε λίγο μπάλα
Συμπεθεροι απ τα Τιρανα ή Ο φιλος μου ο Λευτερακης?
Δεν καταλαβα τιποτα.
:ha
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Στη γριούλα που είχα (ΤΑ600) αν δεν ήσουν κανίβαλος με το γκάζι (δηλαδή μέχρι 6.000 στρ./λεπτο) σχεδόν δεν έκαιγε λάδι και πήγαινες από αλλαγή σε αλλαγή χωρίς να προσθέσεις. Βέβαια στον αντίποδα έχω κάνει 36ώρο που από Σάββατο πρωί με Σάββατο βράδυ μετά από περίπου 1.000 χλμ. όρθιος στο γκάζι είχα κάψει 1 λίτρο + και έψαχνα βενζινάδικο με λάδια να συμπληρώσω. Έκτοτε σε γρήγορες βόλτες και δικάβαλα ταξίδια είχα πάντα μαζί λάδι για συμπλήρωμα. Τώρα το Τ7 δεν καίει στάλα, μάλλον αναμενόμενο.
 
Top Bottom