μια χαρά τα μετράω πατρίδα...Για λαδια κινητηρα ρωτησε ,μπας και μετρας τα λαδια του σαζμαν?
Στα 12.000 χλμ ήταν κομπλέ το λάδι; Γνωρίζω οτι η honda τόσο διάστημα δίνει ανάμεσα στις αλλαγές αλλα δεν είναι και too much? Πώς σου φάνηκε ;Ηόνδα εν σί με 61.000 χλμ σε ταξίδια, αλλαγές λαδιών κάθε 12.000 χλμ ή κάθε χρόνο όποιο έρθει πρώτο, λάδι ημισυνθετικό MOTUL 5100 από την πρώτη αλλαγή δεν καίει σταγόνα όπως και να το πάω.
Μικρά πόλης PCX 125 (16.000 χλμ)-150 (7.800 χλμ) επίσης σταγόνα με φουλ συνθετικά λάδια MOTUL.
Γιαμαχάκι CYGNUS X 125άρι (49.800 χλμ) με ημισυνθετικά λάδια επίσης MOTUL επίσης δεν καίει.
Οι μετρήσεις γίνονται σε κάθε αλλαγή με δοσομετρητή.
Όσο μπαίνει ξανθό τόσο βγαίνει μαύρο.
Μια χαρά μου φάνηκε και στην ποσότητα όσο μπήκε τόσο βγήκε.Στα 12.000 χλμ ήταν κομπλέ το λάδι; Γνωρίζω οτι η honda τόσο διάστημα δίνει ανάμεσα στις αλλαγές αλλα δεν είναι και too much? Πώς σου φάνηκε ;
Δίνει στο pcx μετά από τόσα χλμ αλλαγη?Μια χαρά μου φάνηκε και στην ποσότητα όσο μπήκε τόσο βγήκε.
Αν το χρησιμοποιούσα στην πόλη και όχι μόνο σε ταξίδια και δη σε μικρές διαδρομές, τότε και μόνο τότε θα άλλαζα λάδια στα μισά χλμ από τα προβλεπόμενα αφού το λάδι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί καλά και να εξατμιστεί η όποια υγρασία αλλά και διότι δεν μετρώνται οι ώρες λειτουργίας σε ακινησία στα φανάρια.
Στα δύο PCX πούχουμε Κώστα, ένα 125 για μένα και ....ένα 150άρι της κόρης βάζω κατ΄αρχάς το φουλ συνθετικό Scooter Power.Δίνει στο pcx μετά από τόσα χλμ αλλαγη?
Εγώ κάθε 3000 στο 150 της κυρά λενης
Με την ευκαιρία....το start stop δεν δημιουργεί θέμα στην μπαταρία?Στα δύο PCX πούχουμε Κώστα, ένα 125 για μένα και ....ένα 150άρι της κόρης βάζω κατ΄αρχάς το φουλ συνθετικό Scooter Power.
Κανονικά προβλέπεται για τα 2015(125)-2016 (150) αλλαγή κάθε....κρατηθείτε....8.000 χλμ ή χρόνο αλλά εδώ επειδή συμβαίνουν οι μικρές διαδρομές θα τα άλλαζα κάθε 4.000.
Οι ώρες λειτουργίας εν στάση εδώ δεν ισχύουν διότι έχουν start-stop οπότε σβήνουν στα φανάρια.
Ποτέ δεν πιάνουμε τα 4.000 ετησίως. Εγώ είμαι γύρω στις 2.000 ετησίως που κάνω τις αλλαγές και η κόρη 400-600.
Μια χαρά είναι οι 3.000 που τα αλλάζεις.
Όχι.Με την ευκαιρία....το start stop δεν δημιουργεί θέμα στην μπαταρία?
2014 είναι της Ελένης....οπότε θα το ενεργοποιησωΌχι.
Στα του 2015-2016 έχει σύστημα που αν η μπαταρία δεν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, απενεργοποιεί την λειτουργία του start - stop.
Επίσης δεν λειτουργεί όταν το σκούτερ είναι κρύο.
Από το 2015 που αγοράστηκε το πρώτο έχω την ίδια μπαταρία χωρίς πρόβλημα.
Αν έχει λεντ φανάρια τότε είναι το ίδιο Κώστα.2014 είναι της Ελένης....οπότε θα το ενεργοποιησω
Ναι ...ίδια είναι φουλ ledΑν έχει λεντ φανάρια τότε είναι το ίδιο Κώστα.
Το λέω γιατί αυτά πούχω είναι της τρίτης γενιάς που προστέθηκαν αυτά τα κόλπα μιας και στις προηγούμενες γενιές υπήρχε θέμα όπως πολύ σωστά επισήμανες.
Αυτό το μοντέλο είναι :
Δεν απενεργοποίηται αυτό το ρημαδι στο μηχανάκι;Οι ώρες λειτουργίας εν στάση εδώ δεν ισχύουν διότι έχουν start-stop οπότε σβήνουν στα φανάρια.
Δε νομίζω να δημιουργούσε πρόβλημα ούτε στα πρώτα μοντέλα, τουλάχιστον εγώ που είχα το 2011 για 2 χρόνια δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα. Αν προέκυψε τέτοιο πρόβλημα σε κάποια εγώ δεν το γνωρίζω.Αν έχει λεντ φανάρια τότε είναι το ίδιο Κώστα.
Το λέω γιατί αυτά πούχω είναι της τρίτης γενιάς που προστέθηκαν αυτά τα κόλπα μιας και στις προηγούμενες γενιές υπήρχε θέμα όπως πολύ σωστά επισήμανες.
Αυτό το μοντέλο είναι :
Έχεις την δυνατότητα όμως απενεργοποίησης του;Δε νομίζω να δημιουργούσε πρόβλημα ούτε στα πρώτα μοντέλα, τουλάχιστον εγώ που είχα το 2011 για 2 χρόνια δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα. Αν προέκυψε τέτοιο πρόβλημα σε κάποια εγώ δεν το γνωρίζω.
Η μίζα στα PCX πάντοτε είχε μια ιδιαίτερη κατασκευή η οποία έδινε κίνηση απευθείας στο στρόφαλο ενώ απουσιάζουν γρανάζια/κομπλέρ με αποτέλεσμα να είναι πανάλαφρη στη λειτουργία της -δε τραβάει ζόρια δηλαδή- ενώ κατά το σβήσιμο στα φανάρια (και παντού) το πιστόνι παίρνει θέση εύκολης ανάφλεξης. Θα παρατηρήσετε ότι δεν ακούς μίζα να σκάει με το τρόπο που ξέρουμε.
Βεβαίως. Έχει διακόπτη. Το βάζεις ή όχι.Δεν απενεργοποίηται αυτό το ρημαδι στο μηχανάκι;
Δεν έχουν μίζα.Δε νομίζω να δημιουργούσε πρόβλημα ούτε στα πρώτα μοντέλα, τουλάχιστον εγώ που είχα το 2011 για 2 χρόνια δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα. Αν προέκυψε τέτοιο πρόβλημα σε κάποια εγώ δεν το γνωρίζω.
Η μίζα στα PCX πάντοτε είχε μια ιδιαίτερη κατασκευή η οποία έδινε κίνηση απευθείας στο στρόφαλο ενώ απουσιάζουν γρανάζια/κομπλέρ με αποτέλεσμα να είναι πανάλαφρη στη λειτουργία της -δε τραβάει ζόρια δηλαδή- ενώ κατά το σβήσιμο στα φανάρια (και παντού) το πιστόνι παίρνει θέση εύκολης ανάφλεξης. Θα παρατηρήσετε ότι δεν ακούς μίζα να σκάει με το τρόπο που ξέρουμε.
Εμένα πάλι με βρίσκει αντίθετο!Βεβαίως. Έχει διακόπτη. Το βάζεις ή όχι.
Ρημάδι δεν νομίζω πως είναι και για μένα θα έπρεπε να το έχουν όλα.