Υποτίθεται οικονομία καυσίμου και λιγότεροι ρύποι στην ατμόσφαιρα.Εμένα πάλι με βρίσκει αντίθετο!
Δεν προσφέρει τίποτα απολύτως! (τουλάχιστον στο θέμα για το οποίο και καλά φτιάχτηκε)!
Αυτός είναι ο σκοπός του.
Υποτίθεται οικονομία καυσίμου και λιγότεροι ρύποι στην ατμόσφαιρα.Εμένα πάλι με βρίσκει αντίθετο!
Δεν προσφέρει τίποτα απολύτως! (τουλάχιστον στο θέμα για το οποίο και καλά φτιάχτηκε)!
Σωστά...... Υποτίθεται!!!!!!!!Υποτίθεται οικονομία καυσίμου και λιγότεροι ρύποι στην ατμόσφαιρα.
Αυτός είναι ο σκοπός του.
γιατί υποτίθεται ;Σωστά...... Υποτίθεται!!!!!!!!
γιατί υποτίθεται ;
ενημερωτικά ρωτάω ....
Εχω διαβασει κατα καιρους διαφορες μελετες για το εν λογο συστημα, και παρα πολλοι υποστηριζουν οτι για να εχει καποιο "οφελος" το περιβαλλον, πρεπει το σταματημα στα φαναρια πχ, να ειναι αρκετα λεπτα και οχι ενα ή δυο. Αν ειναι συντομη η σταση (της ταξεως των ενα με δυο λεπτων) κατα την επανεκκινηση του κινητηρα, παραγονται σχεδον οι ιδιοι ρυποι.Σίγουρα κάνει οικονομία .
Στα γιωταχι μάλιστα τρελή .
Και αφού δεν δουλεύει στο φανάρι τότε δεν παράγει και άχρηστους ρυπους
Δύο λύσεις:Καλά ,όλα θα χαλάσουν κάποτε ,αργά η γρήγορα.
Αν έρθεις στα μέρη μου θα σε πάω για καφέ εκεί που τον πίνω τέλος πάντων.
Απέναντι υπάρχει όχι φανάρι ,απλά ένα περίπτερο
Φαντάζεσαι τι γίνεται από καυσαέριο (και θόρυβο ) από όλους αυτούς που σταματάνε (τα συμβατικής τεχνολογίας) κουτιά τους και μηχανάκια τους απλά για να πάρουν τσιγάρα.
Θα καταλάβεις αμέσως τι εννοώ .
Καμία .Δύο λύσεις:
1η: Αλλάζεις καφετέρια
2η: Γκρεμίζεις το περίπτερο
Εγώ πάντως από εχθές το ενεργοποίησα ...Καλημέρα σας αρχικά.
Τα λοιπά καλύφθηκαν οπότε θα μιλήσω μόνο για το <<χαλάει>>.
Από την προσωπική εμπειρία 2015 μέχρι σήμερα δεν χαλάει απολύτως τίποτα και μιλώ για Αθήνα, φανάρι κάθε λίγο και λιγάκι.
Επίσης από όσους ξέρω φίλους κατόχους ούτε αυτοί έχουν κάποιο θέμα.
Βέβαια ο καθείς με τις απόψεις του εννοείται μέχρι να κριθεί κάτι και να γίνει υποχρεωτικό για την εισαγωγή όπως το ABS που και για αυτό λέγαμε οι γεροντότεροι <<σιγά και μεις που δεν είχαμε τι πάθαμε?>>. Τώρα όμως το λατρεύουμε !
Κατ΄αντιστοιχία προσωπικά λατρεύω το 2,1 λίτρα στα 100χλμ όπως και το ότι δεν ρυπαίνω στο άσκοπο ρελαντί την πόλη που ζω.
Οπότε συμφωνούμε ότι διαφωνούμε και συνεχίζουμε.
Και πολύ καλά έκανες.Εγώ πάντως από εχθές το ενεργοποίησα ...
Δεν μπλέκει τις ώρες που κινείται σε δυσκολίες ...θενκςΚαι πολύ καλά έκανες.
Κώστα ενημέρωσε την σύζυγο για το ότι αν μπλέκει σε μεγάλο μποτιλιάρισμα όπου κινείται κάθε λίγο και λιγάκι για λίγο μπρος να το απενεργοποιεί.
Εκεί δεν υπάρχει λόγος χρήσεως μιας και κινείσαι συνεχώς λίγο λίγο και η απενεργοποίηση είναι πανεύκολη.
Μη μπερδευόμαστε.2000χλμ/έτος
Αν χαλούσε κιόλας...
Επίσης σοβαρά τώρα, πόση ώρα περνάει ένα μηχανάκι σταματημένο στο σύνολο της μετακίνησης;
Όπως είπα και σε άλλη συζήτηση, δεν μπερδεύομαι καθόλου. Αν κάποιος κάνει 2000 το μήνα για δουλειά μπορεί να υποστηρίξει το επιχείρημα "αξιοπιστία".Μη μπερδευόμαστε.
Αυτά κάνω εγώ και λιγότερα η κόρη μου.
Υπάρχουν δείγματα σε σκουτεροφόρουμ που δείχνουν ποσοστά βλαβών - χλμ κλπ να διαβάσει όποιος τυχόν ενδιαφέρεται.
Για κοίτα γύρω σου στο κέντρο τα παλλικάρια που παραδίδουν παραγγελίες.Όπως είπα και σε άλλη συζήτηση, δεν μπερδεύομαι καθόλου. Αν κάποιος κάνει 2000 το μήνα για δουλειά μπορεί να υποστηρίξει το επιχείρημα "αξιοπιστία".
Καλά, άσχετα είναι πολλά όπως η συζήτησή μας που από <<κατανάλωση λαδιού>> έχει πάει σε οικονομία, οικολογία και αξιοπιστία.Εγώ για "σκούτερ" δεν ψαχνομαι, ψώνισαν τα κορίτσια.
Στις δικές μου συνήθεις διαδρομές ο χρόνος στάσης σε φανάρια είναι σχεδόν μηδέν, οπότε η επιλογή οχήματος είναι καθαρά θέμα διάθεσης της ημέρας και όχι ανάγκης και το σύστημα που συζητάμε δεν έχει επιρροή στο "οικολογικό προφίλ" μου.
Αν τα πράγματα ήταν αλλιώς, σε εποχές που έγραφα 35000 τον χρόνο μόνο για δουλειά, θα έμπαινα στον κόπο να το ψάξω όπως λες γιατί η κατανάλωση και μόνο κάνει τεράστια διαφορά σε έξοδα και πιθανές βλάβες μετράνε πολλαπλά.
Είναι άσχετη συζήτηση αυτή με το γενικότερο "αξιοπιστία" και για αυτό έχω αντίρρηση στην χρήση του όρου σε όχημα με τόσο μικρή κυκλοφορία.
Αντιθέτως αν ένα όχημα κυκλοφορεί λίγο και βγάζει ζημιές είναι πολύ σοβαρή ένδειξη ότι θα διαλυθεί αν κυκλοφορεί πολύ.
Οπότε κρατάμε το ότι δεν ανήκει στη δεύτερη κατηγορία τουλάχιστον, πράγμα θετικό.