κριτική ελαστικών Mitas E-07

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Ποιος τα έφερνε/φέρνει εδώ; Αν νομίζεις ότι είναι καλύτερα μου στέλνεις σε π.μ.
Οποιοσδήποτε τα φέρνει αν του τα παραγγείλεις. Και τα 3 κύρια λαστιχάδικα.
Αυτή τη φορά πήρα το E-09 Dakar (έχω ένα Karoo2 για μπροστά). Θα το βάλω σε λίγες μέρες.
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
foogr post: 91340 έγραψε:
Ποιος τα έφερνε/φέρνει εδώ; Αν νομίζεις ότι είναι καλύτερα μου στέλνεις σε π.μ.
Στα κεντρικά... (Ε07 mitas 90/90/21 και 140/80/18) δεν υπάρχουν και δεν είπαν αν θα έχουν πιο μετά....:thumbsdown:
 
Τελευταία επεξεργασία:

foogr01

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
F800GS
Στα κεντρικά... (Ε07 mitas 90/90/21 και 140/80/18) δεν υπάρχουν και δεν είπαν αν θα έχουν πιο μετά....:thumbsdown:
Κρίμα...

Οποιοσδήποτε τα φέρνει αν του τα παραγγείλεις. Και τα 3 κύρια λαστιχάδικα.
Αυτή τη φορά πήρα το E-09 Dakar (έχω ένα Karoo2 για μπροστά). Θα το βάλω σε λίγες μέρες.
Α, οκ. Κατάλαβα ότι τα έφερνε και τα είχε κιόλας κάποιος για να τα έβλεπε ο κόσμος. Thanx.
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Αν και δεν είναι το Ε07, να σας πω τις μέχρι τώρα εντυπώσεις μου από το πίσω Mitas E09 Dakar. Παρόλο που δεν είμαι κριτικός αν και είμαι Κρητικός και τα 700 περίπου χιλιόμετρα που έχω γράψει δεν είναι αρκετά για να μου δώσουν μια σφαιρική άποψη για το λάστιχο θα σας μεταφέρω αυτό που έζησα το ΠΣΚ που μας πέρασε.

Άσφαλτος: αργεί να ζεσταθεί. Δεν το ζόρισα αλλά είχα την εντύπωση πως στην Ηρακλειώτικη άσφαλτο ( ; ) τα μπαντιλίκια τα έχει για πλάκα. Φταίνε βέβαια και τα ατίθασα άτια του 990... :rolleyes:
Στην παλιά Εθνική Αθηνών - Κορίνθου και στους επαρχιακούς δρόμους της Πελοποννήσου καθώς και στην Εθνική επιστρέφοντας στον Πειραιά από τη βόλτα στον Πάρνωνα δεν ένιωσα πουθενά ασάφεια ή ολίσθηση παρόλο που σε πολλά κομμάτια οι δρόμοι ήταν βρεγμένοι. Δεν το ζόρισα βέβαια ούτε εδώ αλλά δεν πηγαίναμε και σημειωτόν... Καμιά 90αριά την ώρα από Πραστό για Άργος για τους κατέχοντες και μέχρι 130-140 στην Εθνική.

Στο χώμα απλά εντυπωσιάστηκα! Πέρναγε τα πάντα με μεγάλη ευκολία. Σε ένα δύσκολο σημείο, κατεστραμμένος δασικός, ανηφορικός δρόμος τίγκα στα νεροφαγώματα και στις κυλιόμενες πέτρες, στρωμένος με κουκουνάρια και πευκοβελόνες και συν τοις άλλοις λασπωμένος καθώς έβρεχε, έβαλα μια πρώτη και με σταθερή ταχύτητα δεν έβγαλε άχνα και τον πέρασε σαν να μη συνέβαινε τίποτα! Στις λάσπες έφευγε μόνο το παλιό μου μπροστινό Karoo 2, το Mitas δεν γλίστρησε πουθενά.

Θόρυβος: όχι παραπάνω από το Karoo 2, σαφώς περισσότερος από το TKC και τα Heidenau. Αλλά είπαμε, μπροστά είχα Karoo 2 επομένως δεν μπορώ να πω με σιγουριά.

Η κατανάλωσή του μετά από 700 χιλιόμετρα είναι μηδαμινή αλλά αν συνεχίσω να οδηγάω σαν κάγκουρας (πού θα πάει, θα μου περάσει η τρέλα με το νέο μηχανάκι και το απίστευτο γκάζι που έχει) δεν το βλέπω να διαρκεί πολύ... Σαν όλα τα χωμάτινα βέβαια, το πίσω Karoo 2 του σετ είχε κρατήσει 2.500 χιλιόμετρα στο 800... ενώ το πρώτο πισινό Karoo 2 που έβαλα ποτέ, πάλι στο 800, είχε κρατήσει 6.000. Και τα TKC80 παραπάνω (9.000 χιλιόμετρα το 1ο, 7.000 το 2ο).

Αυτά από εμένα.

Εντιτ: Μόνο για το πισινό μιλάω...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Super Tenere XT1200Z
Suzuki DR ''Big'' 800s
Αύριο θα τοποθετηθεί ζευγάρι και ειμαι αναμεσα στα παρακάτω :

Mitas E07 > 150€
Bridgestone tw41-42 > 170€



Ποιο προτείνεται για το DR ?


 
Τελευταία επεξεργασία:

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
Δεν εχω αποψη, αλλα σκεφτομαι το MITAS E07 για το ΧΤ660R του αδερφου μου.
Και MITAS E10 χωματινο για μενα!!!!:D
 

todor

ο αναποφάσιστος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
ktm 640 ΦΡΑΠΕΔΙenture 03
Εκεί με βλέπω κι εμένα, για μόνιμη χρήση, τουλάχιστον δοκιμαστικά....

Να μπορώ να βγάλω και καμιά χωμάτινη....

Στάλθηκε από το X5 μου
 

North_explorer

Where the Pin Shows
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
BMW R 1150 GS ADV
Συγνώμη που ρωτάω εδώ άλλα μια που μιλάμε για τα Mitas , σκέφτομαι ενόψει και Troffy να φορέσω τα Mitas E-09 Dakar .. Κάποια άποψη?
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Συγνώμη που ρωτάω εδώ άλλα μια που μιλάμε για τα Mitas , σκέφτομαι ενόψει και Troffy να φορέσω τα Mitas E-09 Dakar .. Κάποια άποψη?
Δες το post #45

Σεντ φρομ ΚαΤεΜόφωνο
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
F800GS

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Επειδή αρκετές φορές διαπιστώνω πως γίνεται σύγκριση μεταξύ των Mitas 07 με τα Heidenau K60, θέλω να θυμίσω πως τα Heidenau K60 δεν έχουν το ίδιο πέλμα σε όλες τις διαστάσεις (διάβασα μια αναφορά για ενωμένο πέλμα στο κέντρο). Οπότε καλό θα είναι στη θετική ή αρνητική κριτική να αναφέρεται και η διάσταση.
Στο Tenere XT660Z είχα τα 90/90-21 εμπρός και 130/80-17 πίσω και αν εξαιρέσει κανείς τις λάσπες (που κι εκεί δε στόμωνε εύκολα, απλά λόγω βάρους τις μηχανής δεν είχε και τη καλύτερη πρόσφυση σε παρατεταμένη λάσπη), σε όλα τα υπόλοιπα χωμάτινα τεραίν τα πήγαινε μια χαρά και μιλώ για κροκάλες, σαθρά, νεροφαγώματα κτλ. Στη δε άσφαλτο ήταν πολύ καλό και ίσως το κορυφαίο από άποψη χιλιομετρικής αντοχής. Στη βροχή πρόσεχα και δεν είχα ποτέ πρόβλημα αν και δε το ζόρισα ποτέ.
Οι διαστάσεις πίσω ελαστικού 140/80-18, 130/80-17 και 120/90-17 έχουν μεγάλο τακούνι και αρκετό αέρα μεταξύ τους.

Σε e-mail που έστειλα στη Heidenau Γερμανίας σχετικά με τις πιέσεις για χρήση τους με το Tenere οι τιμές που μου πρότειναν ήταν σε bar:

Άσφαλτο Solo: 2,1 εμπρός και 2,3 πίσω
Άσφαλτο διπλός ή φορτωμένος: 2,3 εμπρός και 2,5 πίσω
Χώμα Solo: 1,8 εμπρός και 2,0 πίσω

Εγώ πολλές φορές στο χώμα ήμουν 1 επιπλέον bar πιο κάτω (1,7/1,9).



 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καινούργιο λαστιχάκι στη γκάμα της Mitas. :cool:
Μitas E 07+
θα πρότεινα να μπει και αυτό στον τίτλο για μελλοντικές κριτικές και συγκρίσεις με το προηγούμενο


http://www.mitas-moto.com/international/products/motorcycle-trail-tyres/e-07plus/
Και φαινεται πολυ ενδιαφερουσα προταση. Πολυ μεγαλυτερα τακουνια, προς TKC80 φαση. Ελπιζω να ειναι καλο και αν αντεχει παραπανω απο το TKC μαλλον θα ειναι ο νεος ηγετης της κατηγοριας , αν και απο τις πρωτες εντυπωσεις στο advrider μαλλον στα ιδια χλμ θα ειναι.

Για να δουμε ποτε θα ερθει και στα μερη μας να το δοκιμασουμε.
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Και φαινεται πολυ ενδιαφερουσα προταση. Πολυ μεγαλυτερα τακουνια, προς TKC80 φαση. Ελπιζω να ειναι καλο και αν αντεχει παραπανω απο το TKC μαλλον θα ειναι ο νεος ηγετης της κατηγοριας , αν και απο τις πρωτες εντυπωσεις στο advrider μαλλον στα ιδια χλμ θα ειναι.

Για να δουμε ποτε θα ερθει και στα μερη μας να το δοκιμασουμε.
Update: Επικοινωνησα μεσω email με τον αντιπροσωπο και ρωτησα αν και ποτε θα ερθουν τα Ε07+ Ελλαδα. Με παρεπεμψε διακριτικα σε συνεργατη λιανικης χωρις να απαντησει ποτε στο ερωτημα. Εν τω μεταξυ, ηθελα ενα ζευγαρι Ε07 απλα (οχι Dakar) και δεν τα φερνει Ελλαδα, οποτε παρηγγειλα ενα απο γνωστο σαιτ ελαστικων εξωτερικου. Σημερα παρελαβα και προς μεγαλη μου εκπληξη αντι για το απλο 07 ηρθε το Plus!



Nαι μεν το σχημα των τακουνιων ειναι ιδιο με το Ε07, αλλα γενικα ειναι διπλασια σε μεγεθος με πολυ μεγαλυτερα αυλακια, ενω το βαθος των τακουνιων μαλλον ειναι πιο ρηχο, αφου τα Ε07 δεξια εχουν ηδη 7000χλμ πανω.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 600
Update: Επικοινωνησα μεσω email με τον αντιπροσωπο και ρωτησα αν και ποτε θα ερθουν τα Ε07+ Ελλαδα. Με παρεπεμψε διακριτικα σε συνεργατη λιανικης χωρις να απαντησει ποτε στο ερωτημα. Εν τω μεταξυ, ηθελα ενα ζευγαρι Ε07 απλα (οχι Dakar) και δεν τα φερνει Ελλαδα, οποτε παρηγγειλα ενα απο γνωστο σαιτ ελαστικων εξωτερικου. Σημερα παρελαβα και προς μεγαλη μου εκπληξη αντι για το απλο 07 ηρθε το Plus!



Nαι μεν το σχημα των τακουνιων ειναι ιδιο με το Ε07, αλλα γενικα ειναι διπλασια σε μεγεθος με πολυ μεγαλυτερα αυλακια, ενω το βαθος των τακουνιων μαλλον ειναι πιο ρηχο, αφου τα Ε07 δεξια εχουν ηδη 7000χλμ πανω.
Γενικά ο αντιπρόσωπος είναι λίγο ^%$@(&^@ Κρίμα γιατί η μάρκα είναι αξιόλογη, όπως και τα ελαστικά που προσφέρουν και έχουν μεγάλο ενδιαφέρον στην αγορά. Να ξέρείς ότι έχεις ένα από τα πιο ανταγωνιστικά προϊόντα σε ελαστικά στην Ελλάδα και να είσαι ανενημέρωτος και άνεφ στοκ. Ειδικά στο θέμα στοκ είναι τραγικά τα πράματα. Για αυτό το λόγο (έλλειψης στοκ) κατέληξα να βάλω τα Ε08 και όχι ταΕ07 γιατί δεν είχαν νουμερα.
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Απο που τα πηρες; Ψηνομαι να τα δοκιμασω..
Elastika-online

Δεν τα αναφερει ως Ε07+, εχει τα Ε07 και τα Ε07 dakar. Εγω παρηγγειλα τα Ε07 και ηρθε το Plus. Δε με χαλασε καθολου καθως αυτο ηθελα αλλα δεν το εβρισκα.
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 1190RS
KTM EXC 300
Elastika-online

Δεν τα αναφερει ως Ε07+, εχει τα Ε07 και τα Ε07 dakar. Εγω παρηγγειλα τα Ε07 και ηρθε το Plus. Δε με χαλασε καθολου καθως αυτο ηθελα αλλα δεν το εβρισκα.
Η γομα/τακουνι πως ειναι απο σκληροτητα;
 
Top Bottom