Αν και δεν είναι το Ε07, να σας πω τις μέχρι τώρα εντυπώσεις μου από το
πίσω Mitas E09 Dakar. Παρόλο που δεν είμαι κριτικός αν και είμαι Κρητικός και τα 700 περίπου χιλιόμετρα που έχω γράψει δεν είναι αρκετά για να μου δώσουν μια σφαιρική άποψη για το λάστιχο θα σας μεταφέρω αυτό που έζησα το ΠΣΚ που μας πέρασε.
Άσφαλτος: αργεί να ζεσταθεί. Δεν το ζόρισα αλλά είχα την εντύπωση πως στην Ηρακλειώτικη άσφαλτο ( ; ) τα μπαντιλίκια τα έχει για πλάκα. Φταίνε βέβαια και τα ατίθασα άτια του 990...
Στην παλιά Εθνική Αθηνών - Κορίνθου και στους επαρχιακούς δρόμους της Πελοποννήσου καθώς και στην Εθνική επιστρέφοντας στον Πειραιά από τη βόλτα στον Πάρνωνα δεν ένιωσα πουθενά ασάφεια ή ολίσθηση παρόλο που σε πολλά κομμάτια οι δρόμοι ήταν βρεγμένοι. Δεν το ζόρισα βέβαια ούτε εδώ αλλά δεν πηγαίναμε και σημειωτόν... Καμιά 90αριά την ώρα από Πραστό για Άργος για τους κατέχοντες και μέχρι 130-140 στην Εθνική.
Στο
χώμα απλά εντυπωσιάστηκα! Πέρναγε τα πάντα με μεγάλη ευκολία. Σε ένα δύσκολο σημείο, κατεστραμμένος δασικός, ανηφορικός δρόμος τίγκα στα νεροφαγώματα και στις κυλιόμενες πέτρες, στρωμένος με κουκουνάρια και πευκοβελόνες και συν τοις άλλοις λασπωμένος καθώς έβρεχε, έβαλα μια πρώτη και με σταθερή ταχύτητα δεν έβγαλε άχνα και τον πέρασε σαν να μη συνέβαινε τίποτα! Στις λάσπες έφευγε μόνο το παλιό μου μπροστινό Karoo 2, το Mitas δεν γλίστρησε πουθενά.
Θόρυβος: όχι παραπάνω από το Karoo 2, σαφώς περισσότερος από το TKC και τα Heidenau. Αλλά είπαμε, μπροστά είχα Karoo 2 επομένως δεν μπορώ να πω με σιγουριά.
Η
κατανάλωσή του μετά από 700 χιλιόμετρα είναι μηδαμινή αλλά αν συνεχίσω να οδηγάω σαν κάγκουρας (πού θα πάει, θα μου περάσει η τρέλα με το νέο μηχανάκι και το απίστευτο γκάζι που έχει) δεν το βλέπω να διαρκεί πολύ... Σαν όλα τα χωμάτινα βέβαια, το πίσω Karoo 2 του σετ είχε κρατήσει 2.500 χιλιόμετρα στο 800... ενώ το πρώτο πισινό Karoo 2 που έβαλα ποτέ, πάλι στο 800, είχε κρατήσει 6.000. Και τα TKC80 παραπάνω (9.000 χιλιόμετρα το 1ο, 7.000 το 2ο).
Αυτά από εμένα.
Εντιτ: Μόνο για το πισινό μιλάω...