κριτική ελαστικών Mitas E-07

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Σημερα, μετα απο 15κ χλμ, παραδωσανε πνευμα. Τιποτα αλλο δεν εχει κρατησει τοσο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σημερα, μετα απο 15κ χλμ, παραδωσανε πνευμα. Τιποτα αλλο δεν εχει κρατησει τοσο.
Καμιά φωτό δεν έχεις για να δούμε πως είναι σε αυτά τα χιλιόμετρα...?;)
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Ανασταίνω το θέμα με 2 ερωτήσεις. Dakar ή απλό; Αξίζει η ενίσχυση ή είναι απλά έξτρα βάρος και ζόρι να αλλάξεις σαμπρέλες;
Και δεύτερη. Ποιός (εαν) υπάρχει περίπτωση να τα έχει στην Αθήνα;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ανασταίνω το θέμα με 2 ερωτήσεις. Dakar ή απλό; Αξίζει η ενίσχυση ή είναι απλά έξτρα βάρος και ζόρι να αλλάξεις σαμπρέλες;
Και δεύτερη. Ποιός (εαν) υπάρχει περίπτωση να τα έχει στην Αθήνα;
Μίλα με Νικόλα ouzakias
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Αυτή την εποχή δεν υπάρχει πουθενά κανένα λάστιχο.

Εγώ dakar έχω και σε 07 και όταν είχα τα +.
Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να λύσεις στο βουνό.
Καμία όμως.
Ίσως ο Κόναν ο βάρβαρος με τον Robocop παρέα να έκαναν κάτι.
Απλά πας με άλλο αέρα ότι δεν μασάει σε τίποτα και το όριο είναι η... Ζάντα.

Τίμιο ελαστικό, αλλά για εμένα που είναι ψιλοάμπαλος στο δύσκολο χώμα και με 2 220 κιλά μηχανακι, με δυσκόλεψε σε διάφορα σημεία.

Για all around όμως χωρίς πολλές απαιτήσεις ούτε σε δρόμο ούτε σε χώμα, είναι τέλειο.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ανασταίνω το θέμα με 2 ερωτήσεις. Dakar ή απλό; Αξίζει η ενίσχυση ή είναι απλά έξτρα βάρος και ζόρι να αλλάξεις σαμπρέλες;
Και δεύτερη. Ποιός (εαν) υπάρχει περίπτωση να τα έχει στην Αθήνα;
Το απλο παλιο Ε07 επισης δεν εβγαινε με την καμια με κουταλια για σαμπρελα, ποσο μαλλον το Ντακαρ. Δεν ξερω αν και το Ε07+ ειναι ετσι.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Έλπιζα ότι θα ταν πιο εύκολα τα πράγματα με το απλό σε σχέση με το ντακαρ. Άρα να πάω για τα ντακαρ (αν υπάρξει δυνατότητα επιλογής)
Το ξέρω ότι υπάρχει θέμα με τα ελαστικά αλλά ακριβώς για αυτό το χω αφήσει και πλεον δεν πάει άλλο
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις αν έχει κανείς καμία πληροφορία παραπάνω ευπρόσδεκτη
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν νομιζω οτι σου χρειαζεται το Ντακαρ, δεν θα σου προσφερει κατι παραπανω που να μπορεσεις να αξιοποιησεις σε σχεση με το απλο, μονο ακομη περισσοτερο ζορι.
 

John400

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Xrv750
Είχαμε το παλιο 07 στο ΧΤ
τιμιο ελαστικό ,για το βάρος του ΧΤ τουλάχιστον , με το 80% των χιλιομετρων φορτωμένα σε νησιωτικους δρόμους και κροκαλες
αρκετα σκληρός σκελετός , μου είχε τύχει να ξεκινήσω από το σπίτι με πρόκα στο λάστιχο και πήγα στο βενζινάδικο «κύριος» σου έδινε την αισθηση ότι απλά έχει 10 πίεση…
στο αφρικα 750 φόραγα το 09 Dakar το οποίο τωρα το έβαλα στο ΧΤ ,επίσης φοβερό λάστιχο στο χώμα αλλά με πολύ σκληρό σκελετό …
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Έχω κάνει περίπου 1200χλμ με τα λάστιχα (Ε07+ απλό). Είναι από συνολικής πλευράς αίσθησης ένα κλικ καλύτερα από τα Pirelli Scorpion που είχε από εργοστάσιο (Tenere700) και συγκεκριμένα:
Στην άσφαλτο: Δεν νοιωθω να υπολοίπονται σε τίποτα σε σχέση με τα προηγούμενα. Ενώ στην αρχή το φοβόμουν, μετά τα πρώτα 200χλμ "ξέχασα" ότι φορούσα διαφορετικά λάστιχα. Το μόνο που στο υπενθυμίζει είναι ο ελάχιστα μεγαλύτερο θόρυβος κύλισης, που κάνει αισθητή την παρουσία του στις ήσυχες βόλτες και στην εθνική, χωρίς να είναι ενοχλητικός όμως. Πάνω από τα 160 έχει και περισσότερους κραδασμούς στο τιμόνι αλλά αυτό οφείλεται περισσότερο στο μπροστινό Ε07. Είναι όμως μία ταχύτητα που δεν κινούμαι συχνά , ίσως μόνο στην Αττική οδό. Δικάβαλος σε κοντινές εκδρομές δεν μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα και ένοιωθα ασφαλής.
Στο χώμα: Είναι πολύ πιο σίγουρο και πατάει καλύτερα από τα Pirelli. Γαντζώνει στο σκληρό και στο σαθρό έδαφος, ενώ είναι πιο ασφαλές στην λάσπη (με προσοχή περνας από παντού). Το περασμένο ΣΚ που κάναμε 250 χλμ με τον Χελιώτη σε όλων των ειδών τα τερραίν, δεν με προβλημάτισε πουθενά. Δεν έδειξε σημάδια φθοράς παρόλο το κοπάνημα σε πέτρες και ρίζες. Σε οδηγεί με σιγουριά εκτός δρόμου και σε έντονη κατηφόρα και σε έντονη ανηφόρα,
Γενικά: Είναι ένα λάστιχο 50-50 που υπερβάλλοντας θα έλεγα ότι είναι 70(on) - 80(off) σε σχέση μετα κορυφαία λάστιχα σε κάθε τομέα. Εαν βάλεις και την σχέση κόστους/απόδοσης είναι σίγουρα VFM. Δεν είμαι και κανένα βαρβάτο τιμόνι να πιέσω τη μηχανή στα όρια της, αλλά τα λάστιχα έχουν και δυνατότητες πέραν από αυτά που μπορών να κάνω. Ίσως θα ήθελα ένα TKC80 για να ειμαι 100% ικανοποιημένος. Σε βρεγμένη άσφαλτο δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα και γενικά δεν κυκλοφορώ με μηχανή με βροχή γιατί με φοβίζει η ικανότητα των υπολοίπων οδηγών.
Να διευκρινήσω ότι το TKC80 θα το ήθελα μόνο για μπροστά. Ο Χελιώτης μου πρότεινε και τα Dunlop TrailMax Mission, αλλά ήταν πολύ βαριά και στα 245 € το ζευγάρι.
Τα έβαλα 215€ με σαμπρέλες μπρος πίσω στο Tyreshop στην αρχή της Λ. Βουλιαγμένης τις πρώτες μέρες του Νοεμβρίου.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εγώ λοιπόν έχω στις ακτινωτες ζάντες βάλει tkc80 εμπρός και ε7+ πισω, και 6 μέρες το καλοκαίρι με τα παιδιά έκανα χώμα χωρίς κανένα προβλημα , στην ασφαλτο κυνηγήθηκαμε σε ρυθμούς βλακειας, συνολικά ένα φοβερός συνδιασμός. Το δε μιτας δεν δείχνει κανένα σημάδι ταλαιπωρίας με 2000χλμ και με εθνική με 140-150
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εγώ dakar έχω και σε 07 και όταν είχα τα +.
Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να λύσεις στο βουνό.
Καμία όμως.
Ίσως ο Κόναν ο βάρβαρος με τον Robocop παρέα να έκαναν κάτι.
!! :roflmao: :roflmao:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Καλό φαίνεται και αρκετά φορητό!!
Γιαννη, το σπασιμο του λαστιχου γινεται με το πλαϊνο σταντ μιας δευτερης μηχανης, ή και με της δικης μας με τον τροχο βγαλμενο αν εχουμε κεντρικο σταντ (που αν δεν εχουμε, η αλλαγη σαμπρελας στην ακρη του δρομου ειναι αρκετα πιο δυσκολη). Βεβαια το bead-braker του τυπου απο πανω ειναι ακομα καλυτερο αλλα πιανει χωρο/βαρος.

Το θεμα σε λαστιχα με πολυ σκληρα πλαϊνα ειναι το ξεζανταρισμα/ζανταρισμα και γι'αυτο δεν υπαρχουν δυστυχως βοηθητικα εργαλεια.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Εχω τα e07+ φορεμένα στο f800 εδώ και 2 βδομάδες.
Μέσα στην πόλη δίνουν μια λίγο πιο τραχιά αίσθηση,κυρίως σε μικρές ταχύτητες.
Πριν το μηχανάκι φόραγε τα anakee adventure τα οποία είχαν τετραγωνίσει.
Μόλις φόρεσα αυτά,το μηχανάκι έστριψε μόνο του με την σκέψη πλαγιασματος,έχει ωραία κορώνα για την κατηγορία του.
Το Σουκού έγινε βόλτα από Πάτρα ορεινή Ναυπακτία γραμμένη οξυά Σπερχειάδα και από εκεί βγήκαμε Παύλιανη και η επιστροφή ήταν από Γραβιά Αγόριανη Παρνασσό Ιτέα και πίσω.
Είχαμε πολύ σφιχτα κομμάτια ασφάλτινα, κάμποσο χώμα ,δασικούς , πέτρες, σαθρά σημεία, κροκάλες, λασπωμένα κομμάτια λίγα και φυσικά την γνωστή Αντιρίου Ιτέας.
Νομίζω ότι βγήκε ένα καλό συμπέρασμα.
Στην άσφαλτο δεν ένιωσα καμία ασάφεια καμία ανασφάλεια,κανένα θέμα.
Δεν πήγα με την ταυτότητα στο στόμα αλλά πήγα όπως θα πήγαινα και με ένα φουλ ασφάλτινο ελαστικό.
Πολύ ικανοποιημένος.
Στο χώμα είναι το πιο χωμάτινο λάστιχο που είχα ποτέ γενικά,και μου άρεσε.
Σου έδινε σιγουριά, είχε πρόσφυση σε όλα τα τεραιν που συναντήσαμε.
Στα λασπωμένα κομμάτια πήγαινα πολύ σιγά,ήταν έτσι κι αλλιώς λίγα μέτρα το καθένα, παρόλαυτα είχα τιμόνι κι εκεί ,δεν πλαναριζε δεξιά αριστερά.
Σε βρεγμένη άσφαλτο δεν έχει δοκιμαστεί ακόμα αλλά εν καιρώ θα γίνει και θα επιστρέψω να πω την άποψη μου .
Εν κατακλείδι, όποιον θέλει να κάνει τα πάντα,για νορμάλ χωμάτινες βόλτες,για ασφάλτινες βόλτες,πόλη ταξίδι κλπ νομίζω είναι πολύ καλή επιλογή.
Α και δεν έχω παρατηρήσει να κάνει ιδιαίτερη φασαρία.
Αυτά.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Στα λασπωμένα κομμάτια πήγαινα πολύ σιγά,ήταν έτσι κι αλλιώς λίγα μέτρα το καθένα, παρόλαυτα είχα τιμόνι κι εκεί ,δεν πλαναριζε δεξιά αριστερά.
Σε βρεγμένη άσφαλτο δεν έχει δοκιμαστεί ακόμα αλλά εν καιρώ θα γίνει και θα επιστρέψω να πω την άποψη μου .
Αυτά.
Αυτα τα δυο σημεία που λές είναι αυτά που χρήζουν προσοχής στο δρόμο. Έχοντας αλλάξει αρκετά Ε07 σε τουλάχιστον δυο μοτοτσυκλέτες, σε βρεμμένο δρόμο (από βροχή, όχι απο νερά πάνω σε στροφή) κρατάνε καλά για το χαρατήρα τους χωρίς να τρομάζουν. Φυσικά χρειάζονται προσοχή στο γκάζι, όπως όλα τα λάστιχα και δη τα μεικτής χρήσης.

Σε ότι αφορά τις λάσπες, για διάσχιση μερικών μέτρων είναι οκ, με το εμπρός να χάνει πρόσφυση πιο γρήγορα από το πίσω (καλος συνδιασμός είναι TKC80 εμπρός με Ε07 πίσω). Σε καλά λασπωμένο τερέν μπουκώνουν γρήγορα και μένεις από πρόσφυση. Φέτος τον Ιούνιο που πήγα Γράμμο και δεν περίμενα να βρω πολύ λάσπη, αλλά τελικά γινόταν χαμούλης και προς την κορυφή εγκατέλειψα αφού δεν υπήρχε καθόλου πρόσφυση, όταν η υπόλοιπη παρέα με τακουνάτα συνέχιζε χωρις ιδιαίτερα προβλήματα. Προσωπικά το Ε07 το κρατάω πίσω μέχρι να τελειώσουν οι ζέστες και μετά τακουνάτο πίσω. Σίγουρα είναι ένα από τα πιο τίμια λάστιχα μικτής χρήσης που μάλλον πάει προς το 60-60 η και 70-70.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Μήπως μιλάτε για διαφορετικά λάστιχα;
Είναι διαφορετικό νομίζω το E07+ από το E07.
Μιας και το είπες.
Έχει φίλος σε 1200 το e07 και τα έχω βολταρει αρκετά.
Ο λόγος που έβαλα το e07+ είναι η πιο γρήγορη κορώνα του.
Παραδόξως τα + τα δίνει η μιτας 60 άσφαλτο 40 χώμα και τα απλά 50-50 ενώ αν τα δεις τα + δείχνει να έχουν πιο χωμάτινο πέλμα.
 
Top Bottom